1. нові проци Intel LunarLake для консолей/планшетів/ультрабуків мають швидкість графіки рівня Geforce 1650 при теплопакеті 17Вт. При цьому памяті 32ГБ що краще ніж в топових відях. АМД StrixHalo теж, а на ньому маса консолей вийде розміром з 7-10". Звичайно, 17 Вт вимагає активне охолодження, але якщо б виробник захотів - це не проблема вивести тепло на задню кришку + мікровентилятор, як в стімдек.
2. Щодо потужності - для 7-8" екрана, який постійно рухається в руках, навіть 1080p забагато, хіба що через насадку на очі іграти (окуляри з лінзами +2 перетворюють екран 6,5" на відстані 15 від очей в 21"), а 60 кадрів/с по вуха через особливості управління джойстіком. Тому навіть початкова відяха для десктопа покаже серйозну графіку на малому екрані. А ще додайте до цього сучасні алгоритми збільшення fps і роздільчої здатності.
Це для ПК тре 120+ fps і мінімум 4070 для 1440p.
3. Не всі ігри/тести використовують потужні відяхи на повну, навіть на десктопі. Може впиратися в проц, недостню відеопамять, погану оптимізацію і т.п., а часто і просто в екран на 60-75-100 Гц. Наприклад той же LunarLake показує в тесті 3dmark TymeSpy 3700 очок, а сильніша в 10 раз Geforce 4070 дає більше в 5 раз -18500, це 115 fps. Але для 7" хватить і 720 p - і вже різниця буде 2,5 раз, що хватить для чистих 45 fps.