У майбутньому графічні архітектури AMD RDNA/CDNA замінить уніфікована UDNA

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver
Читай уважніше.
Автоматичний скейлінг в куді відбувається лише по кількості SM. І всьо. :horror:
По нутрощам SM не відбувається. Це завдання програміста з'ясувати і написати ядро так щоб заповнило максимальну кількість складових SM.
Ядро компілиться драйвером вже на цільовій апаратурі.

Відправлено через 3 хвилини 17 секунд:
vmsolver: 10.09.2024 22:50Дружище, да подавляющее большинство программеров счастливы что не надо лезть в регистры, асемблер
Наче я проти. Але оскільки спір про залізо, то без асму нікуди.

Відправлено через 1 хвилину 37 секунд:
vmsolver: 10.09.2024 22:50Наофтопили про универсальную архитектуру АМД )))
У амд те ж саме вигляд збоку. Тільки за відсутністю внятного рантайму більше проблем зі скейлінгом.
vmsolver
Member

Повідомлення

Scoffer: 10.09.2024 22:55Автоматичний скейлінг в куді відбувається лише по кількості SM. І всьо.
И это правильно, есть ресурсы, вот тебе они все, используй, сможешь эффективно использовать - будет максимально быстро, иначе будут простои ресурсов, нестабильность времени исполнения и т.д. Это так везде, и в CPU, и в GPU. Как ты это будешь использовать как аргумент в своей позиции не понятно, это вообще факт из другой области.
Scoffer: 10.09.2024 22:55По нутрощам SM не відбувається. Це завдання програміста з'ясувати і написати ядро так щоб заповнило максимальну кількість складових SM.
Да, а иначе и быть не может, причём для разных архитектур может быть различный набор эффективных методов или подходов.
Scoffer: 10.09.2024 22:55Але оскільки спір про залізо, то без асму нікуди.
Да нет никакого спора, ты тянешь разговор в разные стороны, я всякий раз объясняю что туда тянуть разговор не надо, вот и весь спор ;)
neonglaу
Member
Аватар користувача
Звідки: Миколаїв, Україна

Повідомлення

Nikolay Yeryomenko: 10.09.2024 10:48 И зачем это надо две разные соединять в одну? У RDNA свои оптимизации, у CDNA свои - это ж разные области.
Щоб економити на RND
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

Scoffer
vmsolver
Навіщо сперечатись, якщо в джерелі є просто ідеальне пояснення від самого старшого віце-президента и генерального менеджера Computing and Graphics Business Group AMD Jack Huynh
Цитата 1: Ми уніфікуємо це, щоб розробникам було набагато простіше, ніж сьогодні, коли їм доводиться вибирати, а вартість не покращується. Ми (раніше) розділили його, тому що тоді ви отримуєте субоптимізацію та мікрооптимізацію (це дозволило збільшити маштаби виробництва, показати що ми можемо), але тоді це дуже важко для цих розробників, особливо коли ми розвиваємо наш бізнес центрів обробки даних, тож тепер нам потрібно це уніфікувати...
..ми зробили кілька помилок зі стороною RDNA; кожного разу, коли ми змінюємо ієрархію пам’яті, підсистему, вона повинна скинути матрицю оптимізації. Я не хочу цього робити..
Тож у майбутньому ми думаємо не лише про RDNA 5, RDNA 6, RDNA 7, але й про UDNA 6 та UDNA 7. Ми плануємо наступні три покоління, тому що коли ми отримаємо оптимізацію, я не хочу змінювати ієрархії пам’яті, і тоді ми втрачаємо багато оптимізацій. Отже, ми нав’язуємо це питання щодо повної прямої та зворотної сумісності. Сьогодні ми робимо це на Xbox; це дуже можливо, але вимагає ретельного планування. Попереду ще багато роботи, але це напрямок, у якому ми рухаємося."

Цитата 2: ..CUDA має чотири мільйони розробників..
..Я думаю про мільйони розробників (для АМД); ось куди ми хочемо потрапити. Крок перший — це досягти сотень, тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч і, сподіваємось, одного дня, мільйонів. Це те, що я зараз кажу команді. Це той масштаб, який ми маємо зараз створити.

Моя думка: оскільки спеціалістів які розробляють для АМД заліза дуууже мало порівняно з Нвідією, вирішено спочатку спростити їм роботу і розширити уніфікацію як в часі, між поколіннями, так і в областях - AI/графіка/математика+фізика і т.п.

Відправлено через 6 хвилин 7 секунд:
neonglaу: 10.09.2024 23:13
Nikolay Yeryomenko: 10.09.2024 10:48 И зачем это надо две разные соединять в одну? У RDNA свои оптимизации, у CDNA свои - это ж разные области.
Щоб економити на RND
невірно
проблема AMD в дуууже слабкому комюніті. І різношерстність і вічна тестова фаза заліза і стеків лише відлякує нових розробників, хоча залізо може й буде дешевше/потужніше
Одне діло графіка - АМД сама розробила драйвер і всі користуються в іграх і т.п.
Зовсім інше розробка коду для заліза - оптимізація під масу залізяк, які оновлюються що року, це дуже складно, дорого, ненадійно, а вихлоп невідомий. Та ще й коли є вже все готове і перевірено міліонами інсталяцій у Нвідії.
saf_e
Member

Повідомлення

откопали стюардесу )
Відповісти