Scoffer
vmsolver
Навіщо сперечатись, якщо в джерелі є просто ідеальне пояснення від самого старшого віце-президента и генерального менеджера Computing and Graphics Business Group AMD Jack Huynh
Цитата 1: Ми уніфікуємо це, щоб розробникам було набагато простіше, ніж сьогодні, коли їм доводиться вибирати, а вартість не покращується. Ми (раніше) розділили його, тому що тоді ви отримуєте субоптимізацію та мікрооптимізацію (це дозволило збільшити маштаби виробництва, показати що ми можемо), але тоді це дуже важко для цих розробників, особливо коли ми розвиваємо наш бізнес центрів обробки даних, тож тепер нам потрібно це уніфікувати...
..ми зробили кілька помилок зі стороною RDNA; кожного разу, коли ми змінюємо ієрархію пам’яті, підсистему, вона повинна скинути матрицю оптимізації. Я не хочу цього робити..
Тож у майбутньому ми думаємо не лише про RDNA 5, RDNA 6, RDNA 7, але й про UDNA 6 та UDNA 7. Ми плануємо наступні три покоління, тому що коли ми отримаємо оптимізацію, я не хочу змінювати ієрархії пам’яті, і тоді ми втрачаємо багато оптимізацій. Отже, ми нав’язуємо це питання щодо повної прямої та зворотної сумісності. Сьогодні ми робимо це на Xbox; це дуже можливо, але вимагає ретельного планування. Попереду ще багато роботи, але це напрямок, у якому ми рухаємося."
Цитата 2: ..CUDA має чотири мільйони розробників..
..Я думаю про мільйони розробників (для АМД); ось куди ми хочемо потрапити. Крок перший — це досягти сотень, тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч і, сподіваємось, одного дня, мільйонів. Це те, що я зараз кажу команді. Це той масштаб, який ми маємо зараз створити.
Моя думка: оскільки спеціалістів які розробляють для АМД заліза дуууже мало порівняно з Нвідією, вирішено спочатку спростити їм роботу і розширити уніфікацію як в часі, між поколіннями, так і в областях - AI/графіка/математика+фізика і т.п.
Відправлено через 6 хвилин 7 секунд:
невірно
проблема AMD в дуууже слабкому комюніті. І різношерстність і вічна тестова фаза заліза і стеків лише відлякує нових розробників, хоча залізо може й буде дешевше/потужніше
Одне діло графіка - АМД сама розробила драйвер і всі користуються в іграх і т.п.
Зовсім інше розробка коду для заліза - оптимізація під масу залізяк, які оновлюються що року, це дуже складно, дорого, ненадійно, а вихлоп невідомий. Та ще й коли є вже все готове і перевірено міліонами інсталяцій у Нвідії.