Останні статті і огляди
Новини
Хакери заволоділи секретною інформацією AMD: компанія підтверджує витік
-
Nikolay Yeryomenko
Member
Интересно сколько в Ryzen-е уязвимостей, связанных с SMT?
-
DuckRider
Member
Узнаем как только у них закончатся идеи и они захотят скормить всем мусор на 8 потоковNikolay Yeryomenko: ↑ 20.06.2024 11:50 Интересно сколько в Ryzen-е уязвимостей, связанных с SMT?
-
Nikolay Yeryomenko
Member
Так игры плохо используют HT и SMT. То по какому поводу тогда переживания? Да SMT работает, так же как и HT, но вот сколько они несут за собой уязвимостей?DuckRider: ↑ 20.06.2024 12:13и они захотят скормить всем мусор на 8 потоков
-
DuckRider
Member
Игры давно учатся юзать хт, проблема с старыми убогими движками. Смт и хт для тебя как юзера менее опасны чем винда и ты самNikolay Yeryomenko: ↑ 20.06.2024 12:19Так игры плохо используют HT и SMT. То по какому поводу тогда переживания? Да SMT работает, так же как и HT, но вот сколько они несут за собой уязвимостей?DuckRider: ↑ 20.06.2024 12:13и они захотят скормить всем мусор на 8 потоков
-
Scoffer
Member
DuckRider
SMT/HT це калічна за визначенням технологія тому що планувальник завдань не може передбачити продуктивність другорядного потоку оскільки вона напряму залежить від навантаження на перший потік і нутрощів проца динамічно в реальному часі. Він тупо не знає чого від цього потоку очікувати. Якщо для завдань аля рендер на це загалом пофігу, там пакетні обробки і все одно з якою швидкістю кожен окремий шмат даних буде оброблений, черга вирівняє все, то для більшості завдань з керуючою логікою накшталт ігродвигла - не пофігу.
SMT/HT це калічна за визначенням технологія тому що планувальник завдань не може передбачити продуктивність другорядного потоку оскільки вона напряму залежить від навантаження на перший потік і нутрощів проца динамічно в реальному часі. Він тупо не знає чого від цього потоку очікувати. Якщо для завдань аля рендер на це загалом пофігу, там пакетні обробки і все одно з якою швидкістю кожен окремий шмат даних буде оброблений, черга вирівняє все, то для більшості завдань з керуючою логікою накшталт ігродвигла - не пофігу.
-
DuckRider
Member
Опять проблема в клятом хт, а не в рукожопом софтеScoffer: ↑ 20.06.2024 12:50 DuckRider
SMT/HT це калічна за визначенням технологія тому що планувальник завдань не може передбачити продуктивність другорядного потоку оскільки вона напряму залежить від навантаження на перший потік і нутрощів проца динамічно в реальному часі. Він тупо не знає чого від цього потоку очікувати. Якщо для завдань аля рендер на це загалом пофігу, там пакетні обробки і все одно з якою швидкістю кожен окремий шмат даних буде оброблений, черга вирівняє все, то для більшості завдань з керуючою логікою накшталт ігродвигла - не пофігу.
Нефанатство оно такое
-
Scoffer
Member
DuckRider
Проблема в клятому хт/смт, на котрий принципово не лягають на завдання такого класу вже на рівні алгоритмів, а не в рукожопих реалізаціях.
Нефанацтво це триматись за хламотехнології наче тобі за них доплачують
Проблема в клятому хт/смт, на котрий принципово не лягають на завдання такого класу вже на рівні алгоритмів, а не в рукожопих реалізаціях.
Нефанацтво це триматись за хламотехнології наче тобі за них доплачують
-
KimRomik
Member
і тут ж я згадав Pentium G5600, який по продуктивності як древній i5 2500DuckRider: ↑ 20.06.2024 12:23Игры давно учатся юзать хт, проблема с старыми убогими движками. Смт и хт для тебя как юзера менее опасны чем винда и ты самNikolay Yeryomenko: ↑ 20.06.2024 12:19
Так игры плохо используют HT и SMT. То по какому поводу тогда переживания? Да SMT работает, так же как и HT, но вот сколько они несут за собой уязвимостей?
люди, ви недооцінюєте HT
-
vmsolver
Member
И действительно, как можно предсказать, что запуск второго потока на ядре приведёт к тому, что ядро будет исполнять два потока со средней скоростью каждого 115 / 2 = 57,5 % от исходной. Невозможно. Непредсказуемо! (с) ScofferScoffer: ↑ 20.06.2024 12:50 SMT/HT це калічна за визначенням технологія тому що планувальник завдань не може передбачити продуктивність другорядного потоку оскільки вона напряму залежить від навантаження на перший потік і нутрощів проца динамічно в реальному часі. Він тупо не знає чого від цього потоку очікувати. Якщо для завдань аля рендер на це загалом пофігу, там пакетні обробки і все одно з якою швидкістю кожен окремий шмат даних буде оброблений, черга вирівняє все, то для більшості завдань з керуючою логікою накшталт ігродвигла - не пофігу.
Ты тупо хейтишь НТ не понимая всей картины.
-
Scoffer
Member
vmsolver
Ага, а от і експерт виліз зі своїми відсотками. В х86 немає 100500 абсолютно однакових обчислювальних конвеєрів щоб можна було поділити продуктивність строго навпіл. ALU виконують лише частину команд. А планувальник тим часом нічо не знає ні про які нутрощі процесора. Як результат не є рідкістю ситуація коли ОС, що вінда що нікси, показує завантаження всіх потоків відсотків на 60, і при цьому завдання люто туплять і працюють повільніше ніж вимкнути нафіг SMT як таку.
Так як ти собі вигадав працює павер з його ідентичними екзекьюшн слайсами, але ціною того що у нього немає коротких цілочисельних конвеєрів, всі рівні, і однопоточна продуктивність значно падає і ніяк не доходить до рівня х86. Зато багатопоточна може бути і х2, і х3.
Ага, а от і експерт виліз зі своїми відсотками. В х86 немає 100500 абсолютно однакових обчислювальних конвеєрів щоб можна було поділити продуктивність строго навпіл. ALU виконують лише частину команд. А планувальник тим часом нічо не знає ні про які нутрощі процесора. Як результат не є рідкістю ситуація коли ОС, що вінда що нікси, показує завантаження всіх потоків відсотків на 60, і при цьому завдання люто туплять і працюють повільніше ніж вимкнути нафіг SMT як таку.
Так як ти собі вигадав працює павер з його ідентичними екзекьюшн слайсами, але ціною того що у нього немає коротких цілочисельних конвеєрів, всі рівні, і однопоточна продуктивність значно падає і ніяк не доходить до рівня х86. Зато багатопоточна може бути і х2, і х3.
-
vmsolver
Member
Ты только подтверждаешь, что хейтишь тупо не понимая матчасти. Никто не собирается и никогда не собирался делить вычислительные ресурсы поровну, все ресурсы направлены на исполнение общей очереди команд, если один поток слабо загружает порты, то второй поток догрузит эти ресурсы, повысив среднюю загрузку, в этом и смысл НТ, проснись уже.Scoffer: ↑ 20.06.2024 14:39В х86 немає 100500 абсолютно однакових обчислювальних конвеєрів щоб можна було поділити продуктивність строго навпіл. ALU виконують лише частину команд.
Ты тупо несёшь ерунду интерпретируя без понимания того, что означает процент загрузки. Проц может почти всё время ждать данные, а диспетчер задач тебе будет показывать 100% загрузку.Scoffer: ↑ 20.06.2024 14:39Як результат не є рідкістю ситуація коли ОС, що вінда що нікси, показує завантаження всіх потоків відсотків на 60
В процессоре есть планировщик, который в реальном времени знает какой порт занят, а какой простаивает, знает с каким темпом какая инструкция на каком порту исполняется, и исходя из этого ищет готовые для исполнения инструкции у себя в буфере. Так придумал не я, а интел, но я бы придумал бы такжеScoffer: ↑ 20.06.2024 14:39Так як ти собі вигадав працює павер з його ідентичними екзекьюшн слайсами
-
Scoffer
Member
Окрім павера, а раніше альфи, та і на спарках в більшості точно така ж тема бо тільки так нарощується продуктивність потоків не на якісь жалюгідні 15-20%, а на 100-200-300+% і тільки так можна гарантувати потоку як мінімум один конвеєр, а отже процес на ньому ніколи не заткнеться в нульvmsolver: ↑ 20.06.2024 15:00Никто не собирается и никогда не собирался делить вычислительные ресурсы поровну
- спойлер
Відсоток завантаження це головна і єдина величина, по котрій ОС має змогу розкидати завдання по ядрам/потокам. Якщо у ОС в силу калічності технології не виходить оцінити справжнє завантаження, починаються проблеми. Якби ти сервера хоча б одним оком бачив, то знав би про ці проблеми і подібної маячні не писав би.vmsolver: ↑ 20.06.2024 15:00что означает процент загрузки
Котрий не відслідковує історію потоків і йому начхати якщо у нього виходить так шо в один поток влітає більше команд ніж в інший просто тому що так склалась ситуація з кодом.vmsolver: ↑ 20.06.2024 15:00В процессоре есть планировщик
Інтел як вигадав, так і розвигадав назад, прямо заявивши що лавочка закрита, технологія застаріла і відправляється в утиль.
-
DuckRider
Member
Тот же хвинфо отличает ядро от потока, в чём ваша проблема? Заполняешь сначала ядра, затем потоки задачей, а не пуксренькаешь фанатам про плохой гипертрейдинг и о том как его нужно выбросить со своей ядерной печи, у которой потребление уже выше чем фпс в играхScoffer: ↑ 20.06.2024 13:07 DuckRider
Проблема в клятому хт/смт, на котрий принципово не лягають на завдання такого класу вже на рівні алгоритмів, а не в рукожопих реалізаціях.
Нефанацтво це триматись за хламотехнології наче тобі за них доплачують
-
vmsolver
Member
Закончил перепись трупов? Может вспомнишь, что мы говорим о х86 и перестанешь нести пургу, прыгая с темы на тему?Scoffer: ↑ 20.06.2024 15:09Окрім павера, а раніше альфи, та і на спарках
ОС вообще не нужен этот параметрScoffer: ↑ 20.06.2024 15:09Відсоток завантаження це головна і єдина величина, по котрій ОС має змогу
Это планировщик инструкций, а не потоков (который вообще-то в ОС, а не в cpu), ему плевать на потоки, он занимается инструкциями, каждый делает свою задачу, а не лезет без понимания сути во всё подряд, как это делаешь ты.Scoffer: ↑ 20.06.2024 15:09Котрий не відслідковує історію потоків і йому начхати
Чел без матчасти хейтит НТ, занавес
-
VovaII
Member
KYDRAM
Хоча, версія про передачу інформації родичам в Китаї, — більш правдоподібна.
Відправлено через 6 хвилин 13 секунд:
KYDRAM
— Чому припущення? Декілька років тому манагери Інтела зоптимізували витрати на зарплати провідних інженерів, потім довго-довго переповзали на новий техпроцес, поки не придумали його перейменувати, а тепер, коли потрібно нові архітектури процесорів — знайшли хакерів!ІМХО:
у синіх видно зовсім погано припущення
Хоча, версія про передачу інформації родичам в Китаї, — більш правдоподібна.
Відправлено через 6 хвилин 13 секунд:
KYDRAM
— Сумніваюсь щоб Квалком якось використав х86? Хоча, я не експерт.квалком наступає!!!
-
zmax
Member
- Звідки: Zp
Хто сказав? Може й пограбували, може й відкупилися. А можливо це були не зелені, а сині. Якщо цього немає в новинах, це не означає, що такого не було.KimRomik: ↑ 19.06.2024 22:42 а чому хакери не пограбували Nvidia? мене цікавлять технічні дані та матеріал шкірянки
-
Scoffer
Member
Це ти тут починаєш втирати що SMT в х86 працює так само як в ти висловився трупах, а не я. Так от, в х86 SMT працює не так. Те що ти не роздуплився - виключно твої особисті проблеми.vmsolver: ↑ 20.06.2024 17:43Закончил перепись трупов?
Ага, зовсім. І нашо тільки в планувальник завдань того ж лінукса включений лоад балансер окремою підсистемою, котрий відслідковує завантаження ядер. Лошари мабуть якісь робилиvmsolver: ↑ 20.06.2024 17:43ОС вообще не нужен этот параметр
Саме так, це планувальник інструкцій, а не потоків, тому він в загальному випадку не здатен гарантувати потоку його 50% як ти втирав вище. Він взагалі нічого не здатен гарантувати. Тому на практиці і зустрічаються випадки коли одному потоку 100%, а іншому нуль, тому в паверах і зроблено все не так щоб такого не траплялось, і за оце "не так" було заплачено однопоточною продуктивністю.vmsolver: ↑ 20.06.2024 17:43Это планировщик инструкций, а не потоков
Короче як завжли херомантію якусь розповідаєш, навіть приблизно не віддупляючи що відбувається в залізі насправді.
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Хоспаде, снова Scoffer душит технической душниной Это может занять 30+ сообщений пока все не устанут ))
-
Scoffer
Member
Earanak
Ну так, це ж не технічний форум, а форум домогосподарок, вічно забуваю
Ну так, це ж не технічний форум, а форум домогосподарок, вічно забуваю
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Scoffer
Кстати это похоже на правду. Лишь пару воинов за техническую грамотность осталось на форуме и то которые порой в дрёме
Кстати это похоже на правду. Лишь пару воинов за техническую грамотность осталось на форуме и то которые порой в дрёме