AMD анонсувала технологію FidelityFX Super Resolution 3.1

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
XpertVision
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

taras_cs: 21.03.2024 22:47
Pride91: 21.03.2024 19:21 Короче кажучи гра на моніторі, що має меншу роздільність, не так спаплюжить картинку, як масштабування тієї ж меншої роздільності на ваш монітор з вищою роздільністю. О як закрутив, переходимо на HD+ і ніякого гостінгу. Абсурдні часи потребують абсурдних ідей.
Щось ви перекрутили.
Нормальний апскейл (DLSS, XeSS, FSR) не може бути гіршим за розтягування меншої роздільної здатності на більшу. Хоча, буває, що додає артефактів. А інакше - навіщо він тоді потрібний?
Людина мала на увазі, що краще грати на 1080p моніторі, ніж розтягувати 1080p на 1440p монітор за допомогою апскейлерів. Якщо я все вірно зрозумів.
unique-neon
Member

Повідомлення

До пари коментів вище. Принаймні на 4к dlss quality виглядає не сильно гірше за dlaa. Тому припускаю, що навіть при трохи більшій діагоналі, 2к dlss quality виглядатиме чіткіше ніж ніж нативний fhd з яким небудь антиаліасингом, тим же dlaa. Просто за рахунок більшої щільності пікселів.
Pride91
Member

Повідомлення

taras_cs: 21.03.2024 22:47
Pride91: 21.03.2024 19:21 Короче кажучи гра на моніторі, що має меншу роздільність, не так спаплюжить картинку, як масштабування тієї ж меншої роздільності на ваш монітор з вищою роздільністю. О як закрутив, переходимо на HD+ і ніякого гостінгу. Абсурдні часи потребують абсурдних ідей.
Щось ви перекрутили.
Нормальний апскейл (DLSS, XeSS, FSR) не може бути гіршим за розтягування меншої роздільної здатності на більшу. Хоча, буває, що додає артефактів. А інакше - навіщо він тоді потрібний?
Я просто погано висловив думку, мається на увазі не розтягнення картинки, просто є монітори, що мають меншу роздільність при тій же діагоналі. Наприклад 24" 1680*, а то і 1440* замість 1920*, звісно зараз такий не знайти на полицях магазину, але якби він ще в наш час продавався то мав би мабуть назву super gaming resolution monitor super sapling :rotate:

Відправлено через 10 хвилин 34 секунди:
XpertVision: 21.03.2024 23:50
taras_cs: 21.03.2024 22:47
Щось ви перекрутили.
Нормальний апскейл (DLSS, XeSS, FSR) не може бути гіршим за розтягування меншої роздільної здатності на більшу. Хоча, буває, що додає артефактів. А інакше - навіщо він тоді потрібний?
Так, це воно, брати розширення монітору 27" не qhd, а fld , при тому вийшла б краща нативна картинка, це як варіант, або тоді світу потрібна принципіально нова технологія монітору, що не потребує згладжування, як це було в часи ЕЛТ моніторів, на яких не виникало ступінчатості країв об'єктів, поняття згладжування не існувало.

Людина мала на увазі, що краще грати на 1080p моніторі, ніж розтягувати 1080p на 1440p монітор за допомогою апскейлерів. Якщо я все вірно зрозумів.
zalizo_org
Member
Аватар користувача
Звідки: The Kingdom of Galicia and Lodomeria

Повідомлення

З часом пройде уніфікація і виробники почнуть інтеграцію FG і апскейліґа в налаштування карти через драйвер. Наразі ліплять щой іяк можуть. Це не більше як альфа-версія майбутніх технологій.

Відправлено через 4 хвилини 40 секунд:
XpertVision: 21.03.2024 14:38 Мені здалося чи на першій парі прев'ю fsr 3.1 ще більш мильный ніж 2.0?
Теж помітив, що різкість понижена на варіанті з 3.1

Відправлено через 3 хвилини 25 секунд:
Pride91: 21.03.2024 19:21 Короче кажучи гра на моніторі, що має меншу роздільність, не так спаплюжить картинку, як масштабування тієї ж меншої роздільності на ваш монітор з вищою роздільністю. О як закрутив, переходимо на HD+ і ніякого гостінгу. Абсурдні часи потребують абсурдних ідей.
Прикольне рішення це знайти десь HD ready монітор на базі променевої трубки. Є 2 проблеми тільки - 1. місце на столі 2. обмежена діагональ.
Відповісти