AMD представить технологію масштабування на основі штучного інтелекту

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Stalker22
Member

Повідомлення

item2: 04.03.2024 18:59
Enjthesilence: 04.03.2024 18:05 Це цікаво, погана продуктивність з РТ та лайновий фср - основні моменти, через які особисто я не розглядаю амд. нехай в них вийде щось пристойне
Легкий RT АМД вивозить нормально. А важкий RT без трюків вивозять тільки 4080/4090. Беремо Cyberpunk або Hogwarts - з RT частота кадрів знижується у 2-3 рази, з PT у 5-6 разів. Якщо умовна 4070 не видає 60 кадрів 1440p, тоді ми включаємо DLSS Balanced - втрачаючи в чіткості. Додаємо FrameGen - отримуємо лаг. І зверху накриваємо Ray reconstruction - інколи отримуючи змази і вигляд акварелі. Ну не розумію я: чи воно того варте, чи краще вже пограти в нативі без RT з 90-140 кадрів/сек.
Помішанці ще й мінусять(((
unique-neon
Member

Повідомлення

Enjthesilence: 04.03.2024 20:44а dldsr + dlss взагалі дає чудове зображення
А також у древніших іграх, де dlss нема, dldsr впринципі найкраще згладжування за будь-яке вбудоване в гру.
Rederst
Member
Звідки: Земля

Повідомлення

Enjthesilence: 04.03.2024 20:44
item2: 04.03.2024 20:38

Я теж спочатку думав, що DLSS це ключова перевага. Але потім помітив, що останній XeSS значно покращив свою якість. Також побачив, що TSR в Unreal Engine 5 іграх видає дуже пристойну картинку (це аналог FSR від Epic). Плюс скоро з'явиться AI варіант АМД. Ну тобто альтернативи вже є і буде більше. Можливо не на 100% рівня DLSS, але близькі того. Особливо для власників 1440p/4k моніторів, де видно менше артефактів.
Все це тестив, але dlss все ще дає кращий результат, а dldsr + dlss взагалі дає чудове зображення. XeSS дійсно непогано розвивається, погоджусь
Якщо для вас картинка милом та зашумлена є гарною то треба до окуліста йти.
Не туди усе це котиться.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Rederst: 04.03.2024 22:06
Enjthesilence: 04.03.2024 20:44

Все це тестив, але dlss все ще дає кращий результат, а dldsr + dlss взагалі дає чудове зображення. XeSS дійсно непогано розвивається, погоджусь
Якщо для вас картинка милом та зашумлена є гарною то треба до окуліста йти.
Не туди усе це котиться.
В 2к і вище длсс не дає ніякого мила, шлейфи бувають, так. Про який "шум" йде мова? длдср + длсс взагалі дає картинку краще за натив. наприклад: длдср + длсс якість = фпс той самий що й в нативі, а от зображення в рази краще, якщо в тебе нвідія можеш сам перевірити, потрібна лише гра з підтримкою длсс, а якщо в тебе амд, навіщо ти мені це пишеш тоді, якщо не знаєш про що мова?
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Rederst: 04.03.2024 22:06 Якщо для вас картинка милом та зашумлена є гарною то треба до окуліста йти.
Не туди усе це котиться.
З ДЛСС картинка значно приємніша в багатьох іграх за нативне TAA згладжування, яке милить картинку просто неймовірно + піксельне волосся, ДЛСС дає більш чітку картинку і виправляє цю піксельну кашу замість волосся в більності випадків.
unique-neon
Member

Повідомлення

Також радикально виправляє піксельну кашу на траві, кущах, гіллі

Також дає стабільні лінії, наприклад в спайдермені це єдине згладжування, де вікна будинків не живуть своїм життям.
Nouriel
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

Gelonyrum: 04.03.2024 23:11З ДЛСС картинка значно приємніша в багатьох іграх за нативне TAA згладжування
все шо завгодно краще за ТАА
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Gelonyrum: 04.03.2024 23:11 З ДЛСС картинка значно приємніша в багатьох іграх за нативне TAA згладжування, яке милить картинку просто неймовірно + піксельне волосся, ДЛСС дає більш чітку картинку і виправляє цю піксельну кашу замість волосся в більності випадків.
От тільки ТАА можна і відключити.
А виправляє DLSS волосся досить оригінально, блуром.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Геральт: 05.03.2024 01:50
Gelonyrum: 04.03.2024 23:11 З ДЛСС картинка значно приємніша в багатьох іграх за нативне TAA згладжування, яке милить картинку просто неймовірно + піксельне волосся, ДЛСС дає більш чітку картинку і виправляє цю піксельну кашу замість волосся в більності випадків.
От тільки ТАА можна і відключити.
А виправляє DLSS волосся досить оригінально, блуром.
В багатьох іграх відключення ТАА призводить до появи артефактів, тому його багато де взагалі не дають вимкнути засобами гри. На цю тему було хороше відео на Digital Foundry недавно.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

kairo: 05.03.2024 15:19 тому його багато де взагалі не дають вимкнути засобами гри.
Угу, саме тому є окремий тред на редіт. "полюбиТАА" :D
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Геральт: 05.03.2024 15:23
kairo: 05.03.2024 15:19 тому його багато де взагалі не дають вимкнути засобами гри.
Угу, саме тому є окремий тред на редіт. "полюбиТАА" :D
ТАА в першу чергу дошкуляє при 1080р та 1440р. Єдине дієве рішення, це монітор із високим PPI та достатнє віддалення від очей. Це також із відео DF.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

kairo
Та воно всюди мабуть милить. Ну але за 4к не сидів, тому точно сказати не можу. Колись шукав 27' 4К, на той момент нічого нормального не знайшов. З іншого боку, навіщо згладжування при високому PPI?
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Геральт: 05.03.2024 16:54 kairo
Та воно всюди мабуть милить. Ну але за 4к не сидів, тому точно сказати не можу. Колись шукав 27' 4К, на той момент нічого нормального не знайшов. З іншого боку, навіщо згладжування при високому PPI?
В мене 32″ 4К монітор. Це 140 PPI, оптимальна відстань від монітору - 64 см. Без згладжування аліасинг все одно помітний.
unique-neon
Member

Повідомлення

Геральт: 05.03.2024 16:54Та воно всюди мабуть милить. Ну але за 4к не сидів, тому точно сказати не можу
Підтверджую, ТАА милить сильно і на 4К.
Samilo
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков (Украина)

Повідомлення

Enjthesilence
З длсс розумію, а длдср - що це? І як його налаштувати?
unique-neon
Member

Повідомлення

Геральт: 05.03.2024 16:54З іншого боку, навіщо згладжування при високому PPI?
Для вас мабуть нема, знаючи що вам добре на 2к без будь-якого АА.

Але так, кого відволікає аліасинг, той і на 4к його побачить не шукаючи навмисно.

Відправлено через 8 хвилин 27 секунд:
Samilo: 05.03.2024 18:33З длсс розумію, а длдср - що це? І як його налаштувати?
Технічно це виглядає так - гра (і вінда) думає, що монітор має х2 розширення по загальній кількості пікселів. Але відеокарта потім даунсайзить це розширення через нейронку до розширення монітора (тому простими засобами навіть скрін зробити не можливо, щоб продемонструвати актуальне зображення, бо скрін буде теж в розширенні х2). На стільки ж зрозстає і навантаження на відеокарту і відповідно падає фпс, але для старих ігор це часто не критично.

Спочатку в контрол панелі, manage 3d settings треба вибрати DSR Factors (1.78x DL; 2.25x DL)
А тоді для активації є два варіанти:
- у тій же контрол панелі виставити одне з цих подвоєних розширень для дисплею в change resolutions і запускати гру після цього з цим же розширенням (працює з borderless window)
- або у самій грі включи exclusive fullscreen і вибрати це подвоєне розширення у ній (тоді не буде незручностей з переключанням розширення на десктопі)

У грі при цьому варто відключити вже тоді всі інші згладжування. Але якщо є DLSS - то залишити саме його.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

unique-neon: 05.03.2024 18:31
Геральт: 05.03.2024 16:54Та воно всюди мабуть милить. Ну але за 4к не сидів, тому точно сказати не можу
Підтверджую, ТАА милить сильно і на 4К.
Ну тоді тільки чекати на 8К))
unique-neon
Member

Повідомлення

kairo
Та чого його чекати, dlss є)
Якщо мова про те, що його часто відключати не можна, то в старіших іграх не помічав такого, хіба нова мода пішла і мене ще не зачепило
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

unique-neon: 05.03.2024 22:09 kairo
Та чого його чекати, dlss є)
Якщо мова про те, що його часто відключати не можна, то в старіших іграх не помічав такого, хіба нова мода пішла і мене ще не зачепило
Так DLSS теж мило, люди страждають)) На рахунок ТАА, знаючи принципи його роботи, розробники можуть економити ресурси гри в певних місцях, ТАА цю економію маскує. Якщо його вимкнути, то вилізуть дефекти економії, тому його багато де неможна повністю вимкнути.
Samilo
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков (Украина)

Повідомлення

unique-neon
Дякую
Відповісти