Останні статті і огляди
Новини
Новий патч покращив продуктивність відеокарт Nvidia у Starfield
-
washburn_t15
Member
Вот как выйдет - так и поиграем.
-
unique-neon
Member
Ніякого тролінгу. Ви відірвали висновок від контестку статті. Краще пояснити ніж vmsolver навіть не знаю як. Образно кажучи це технічна стаття про кораблі, а ви там розгледіли романтичну морську подорож.Павло: ↑ 13.11.2023 14:37Тобто я взяв вирізку із висновку... І ви мені пишете дивитись, що у висновку?! Це такий тролінг!?
І навіть висновок прочитали так, як хотіли ви, а не те що там написано.
-
Павло
Member
А я думав висновки пишуть на основі тої інформації, що є у статтіunique-neon: ↑ 13.11.2023 14:50Ніякого тролінгу. Ви відірвали висновок від контестку статті. Краще пояснити ніж vmsolver навіть не знаю як. Образно кажучи це технічна стаття про кораблі, а ви там розгледіли романтичну морську подорож.Павло: ↑ 13.11.2023 14:37Тобто я взяв вирізку із висновку... І ви мені пишете дивитись, що у висновку?! Це такий тролінг!?
І навіть висновок прочитали так, як хотіли ви, а не те що там написано.
Добре у мене справи а з таким я сперечатись не маю бажання! Удачі!
-
unique-neon
Member
Так воно і є, читайте всю статтю. Чого ви ображаєтесьПавло: ↑ 13.11.2023 15:06А я думав висновки пишуть на основі тої інформації, що є у статті
-
vmsolver
Member
Так.. Прежде всего, я отреагировал на пост n1kolayS и его справедливой иронии по поводу вывода из статьи, я лишь объяснил, что они сами написали про проблему. Но! В своём выводе они сделали акцент на другом, наоборот, они запрятали этот (правильный) факт, делая вывод, что там в коде "всё вроде бы нормально", "ничего не правильного в коде нет", оно как-то само плохо на Нвидия работает, мол "архитектура у Нвидия такая".
Но нет, из самой статьи и их прямых слов о высоких требованиях к объему регистрового файла напрямую вытекает то что я написал в предыдущем моём посте, что это сделано специально и отсутствие DLSS на старте идеально дополняет эту пакость.
Но нет, из самой статьи и их прямых слов о высоких требованиях к объему регистрового файла напрямую вытекает то что я написал в предыдущем моём посте, что это сделано специально и отсутствие DLSS на старте идеально дополняет эту пакость.
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
10 лет делали игру и ещё 10 лет будут доделывать.
-
unique-neon
Member
В висновку там про код старфілда не пишеться. Старфілд там як полігон для двох архітектур AMD i NV.vmsolver: ↑ 13.11.2023 15:21Но! В своём выводе они сделали акцент на другом, наоборот, они запрятали этот (правильный) факт, делая вывод, что там в коде "всё вроде бы нормально", "ничего не правильного в коде нет", оно как-то само плохо на Нвидия работает, мол "архитектура у Нвидия такая".
Тут не зі старфілдом нічого поганого, а в архітекутри нвідії нічого поганого. В тому ж висновку йдеться про те, що за рахунок компромісів, включачи регістровий файл, вона зекономила тразисторний бюджет та накидала більше обчислювальних блоків, і виграє за рахунок цього (зокрема у старфілді, де опинилась по цьому пункту у невигідних умовах).However, there’s really nothing wrong with Nvidia’s performance in this game, as some comments around the internet might suggest.
-
fractal
Member
- Звідки: Киев
я вижу человека, который зарегистрирован недавно и как бы доверия к вашим словами ну сами понимаете, а я тут 12 лет и поверьте, разбираюсь в том, что там написано, а написан там чес хреновый. Да и время дороже спора на форуме, я если хочу выразить мысль - делаю это, то, что с ней не согласны это дело тех, кто не согласен.unique-neon: ↑ 13.11.2023 13:00Перш ніж накидувати, є сенс ту статтю прочитати, щоб зрозуміти про що іде моваfractal: ↑ 13.11.2023 12:39Навіщо було так тупо …здіти.
Востаннє редагувалось 13.11.2023 17:29 користувачем fractal, всього редагувалось 1 раз.
-
unique-neon
Member
fractal
12 років - це не аргумент
читати англійською я вмію довше, ніж ви тут на форумі зареєстровані, там написано, те що я писав в коментах вище
немає ніякого змісту писати в одному реченні писати саме про код старфілда, коли решта статті порівнює перфоменс нв та амд, та ще й на ресусрі про інтегральні схеми
то не огляд старфілду
12 років - це не аргумент
читати англійською я вмію довше, ніж ви тут на форумі зареєстровані, там написано, те що я писав в коментах вище
немає ніякого змісту писати в одному реченні писати саме про код старфілда, коли решта статті порівнює перфоменс нв та амд, та ще й на ресусрі про інтегральні схеми
то не огляд старфілду
Востаннє редагувалось 13.11.2023 17:57 користувачем unique-neon, всього редагувалось 1 раз.
-
fractal
Member
- Звідки: Киев
Это для меня очень важно, продолжайте, интересно послушать о ваших навыках еще в чем-либо.unique-neon: ↑ 13.11.2023 17:29 fractal
12 років - це не аргумент
читати англійською я вмію довше, ніж ви тут на форумі зареєстровані, там написано, те що я писав в коментах вище
немає ніякого змісту писати в одному реченні писати скаме про код старфілда, коли решта статті порівнює перфоменс нв та амд, та ще й на ресусрі про інтегральні схеми
-
unique-neon
Member
навзаємfractal: ↑ 13.11.2023 17:30Это для меня очень важно, продолжайте, интересно послушать о ваших навыках еще в чем-либо.
-
kalakawa
Member
це якийсь такий дитячий аргумент, що мені аж соромно стало що я його прочитавfractal: ↑ 13.11.2023 17:23я вижу человека, который зарегистрирован недавно и как бы доверия к вашим словами ну сами понимаете, а я тут 12 лет
- спойлер
- але старфілд все ще дно, а амд поступили некрасиво
хоча якщо такий крок змусив частну гравців передумати купувати гру, то може воно й на краще
-
vmsolver
Member
Тестируется код старфилда на разных архитектурах, профилировщик указал на недостаточность регистрового файла у карт Nvidia, следовательно код организован так, что регистрового файла недостаточно, значит надо разрабам сесть и подумать как им разбить вычисления так, чтобы одновременно не надо было так много переменных.unique-neon: ↑ 13.11.2023 16:10 В висновку там про код старфілда не пишеться. Старфілд там як полігон для двох архітектур AMD i NV.
Если потоку надо много переменных то их, потоков, нельзя запустить одновременно много, а запускать много параллельных потоков это основа и суть GPU вообще, поэтому упор в объем регистрового файла это и есть причина низкой производительности.
Ахах. Программу написали так, что она неэффективно использует железо Nvidia, надо переписать часть кода, что по всей видимости и сделали, получив +25% производительности на ровном месте. Точно со старфилдом ничего плохого? Ну и суть разделения software от hardware прямо на это намекает - программу проще поменять чем железо, значит оптимизировать надо Старфилд, а не лечить всех, что у Nvidia архитектура какая-то не такая.unique-neon: ↑ 13.11.2023 16:10Тут не зі старфілдом нічого поганого, а в архітекутри нвідії нічого поганого. В тому ж висновку йдеться про те, що за рахунок компромісів, включачи регістровий файл, вона зекономила тразисторний бюджет та накидала більше обчислювальних блоків, і виграє за рахунок цього (зокрема у старфілді, де опинилась по цьому пункту у невигідних умовах).However, there’s really nothing wrong with Nvidia’s performance in this game, as some comments around the internet might suggest.
Вот поэтому и ирония по выводам в статье. Вывод выглядит "технически слепым", если не сказать прямо заказным в пользу АМД.
-
unique-neon
Member
Не сперечаюсьvmsolver: ↑ 13.11.2023 18:14Тестируется код старфилда на разных архитектурах, профилировщик указал на недостаточность регистрового файла у карт Nvidia, следовательно код организован так, что регистрового файла недостаточно, значит надо разрабам сесть и подумать как им разбить вычисления так, чтобы одновременно не надо было так много переменных.
Если потоку надо много переменных то их, потоков, нельзя запустить одновременно много, а запускать много параллельных потоков это основа и суть GPU вообще, поэтому упор в объем регистрового файла это и есть причина низкой производительности.
Там же не сказано, що зі старфілдом нічого поганого. І я також у процитованому реченні цього не казав.vmsolver: ↑ 13.11.2023 18:14Точно со старфилдом ничего плохого?
Ви теж це речення читаєте як:
"зі старфілдом нічого поганого"
А написано дослівно:
"Однак, насправді немає нічого поганого зі швидкодією нвідія в цій грі"
В контексті як статті, так і того абзацу, з звідки це речення взято, йдеться порівняння архітектур НВ та АМД. Тобто - нічого поганого з швидкодією нвідіа! Мова не про гру і якість чи не якість її коду! Там про те як карти з ним справляються.
Отправлено спустя 9 минут 9 секунд:
Власне та стаття з цією новиною взагалі ніяк не пов'язана. У новині про тещо гру оптимізували під нвідіа в новому патчі. А та стаття про залізо у відриві від оптимізації, там розбирається чому у старфілді вийшло як вийшло.
-
vmsolver
Member
Речь именно про код игры, плохая утилизация это плохая оптимизация, это нельзя назвать "ничего плохого". Ну да, ничего плохого, просто АМД быстрее, хотят там сказать.unique-neon: ↑ 13.11.2023 18:32Власне та стаття з цією новиною взагалі ніяк не пов'язана. У новині про тещо гру оптимізували під нвідіа в новому патчі. А та стаття про залізо у відриві від оптимізації, там розбирається чому у старфілді вийшло як вийшло.
Так, присоединяюсь к другим людям, которые занялись своими делами.
-
Киреев Всеволод
Member
спасибо, Тод! Играй в это сам, Тод!
-
VovaII
Member
А коли ж викладуть у Стім?