Ну а если вы прям такой уж поехавший что вас триггерит какая то фара у машины которая дала небольшой шлейф, сыграйте на погружении, сходите к рипперу и пусть проверит ваши "Кироси" глазки

не занимайся подменой понятий пожалуйстаПавло: ↑ 11.10.2023 11:58Тобто вони замість того, щоб написати “ми зменшили артефактм” назвали це «реконструкция лучей» браво маркетологи молодці!
Хорошая подмена понятий, DLSS3.5 убирает шумы от лучей, а не какие-то артефакты от DLSSПавло: ↑ 11.10.2023 11:58Тобто вони замість того, щоб написати “ми зменшили артефактм” назвали це «реконструкция лучей» браво маркетологи молодці!
- спойлер
Много чудных открытий тебя ждёт, особенно когда мат. часть не знаешь.Prescott: ↑ 11.10.2023 11:48Это какой-то сюр, картинка с апскейлером уже стала лучше таковой в нативе
fantomrulezz: ↑ 30.03.2023 13:20Ні, не виходить.kawalot: ↑ 30.03.2023 13:04Виходить, що додає те, чого там не було, тобто спотворює картинку.
Ви хоч трохи розумієте, як взагалі працює DLSS та інші подібні технології масштабування?
Нейромережа навчається на зображеннях, які рендеряться в набагато більшій роздільній здатності, ніж та, в якій ви виводите зображення.
Це як мінімум 8K, а може бути і 16К і більше.
В надвисоких роздільних здатностях підвищується і деталізація малих об'єктів, там де в 4K трава або якісь гілки дерев вдалині виглядають мішаниною з пікселів, в 8K/16K кожна травинка/гілочка окремо промальована.
Під час роботи DLSS, нейромережа, тримаючи в голові те, як саме трава або гілки дерев мають виглядати в 8K/16K, домальовує деталізацію в 4K з DLSS.
Тобто вона не вигадує того, що не існує, вона знає як саме має виглядати картинка, якби була достатня обчислювальна можливість для рендеру.
Чим вища роздільна здатність нативного рендеру і чим якісніше розробник гри натренував нейромережу - тим більша вірогідність, що результат роботи DLSS буде кращим за натив.
Ось, тут вище давали приклад, де у Hogwarts Legacy картинка з DLLS краще нативу:Якщо в 1080p DLSS ще може інколи милити зображення, в 2K - майже ніколи, а в 4K DLSS в режимі Quality треба в принципі включати завжди, навіть якщо кадрова частота в нативі більша за герцовку екрану.
Ви тролите? Тобто режим овердрайв без длсс дає вам 20 фпс! І тому потрібно длсс… Щоб було більше фпс… я ще не бачив людей в яких у грі більше кадрів ніж герцовка монітора і вони такі включу я длсс… Якраз все навпаки! Спочатку куртка побить трасування а потім через цю мега фічу вам потрібний длсс бо у вас низький фпс…Ще раз навіщо включати длсс якщо умовна 4090 в растеризації і так справляється? Ось якраз після включення трасування вам потрібно піднімати фпс… А хитрий куртка тримає усіх у тонусі! Бо як вийшла 4090 яка спокійно тягнула кіберпанк 2077 на фулл ультрі то виходять «нові лучі» і у вас успішні 20 кадрів))) Все основа для презентації 5090 закладена…. Ось то вона їх потягне! І люди побіжать її купляти бо не гоже грати не на ультра! Там і ціну можна піднятиPaladin_D: ↑ 11.10.2023 12:05не занимайся подменой понятий пожалуйстаПавло: ↑ 11.10.2023 11:58
Тобто вони замість того, щоб написати “ми зменшили артефактм” назвали це «реконструкция лучей» браво маркетологи молодці!
Реконструкция это для лучей, а ты говорил прежде про длсс, не путай, это разные вещи
Да, реконструкция призвана минимизирвоать кол-во артефактов при использовании лучей, но никак не при использовании DLSS
Ты читать умеешь?Павло: ↑ 11.10.2023 12:31Ви тролите? Тобто режим овердрайв без длсс дає вам 20 фпс! І тому потрібно длсс… Щоб було більше фпс… я ще не бачив людей в яких у грі більше кадрів ніж герцовка монітора і вони такі включу я длсс… Якраз все навпаки! Спочатку куртка побить трасування а потім через цю мега фічу вам потрібний длсс бо у вас низький фпс…Ще раз навіщо включати длсс якщо умовна 4090 в растеризації і так справляється? Ось якраз після включення трасування вам потрібно піднімати фпс… А хитрий куртка тримає усіх у тонусі! Бо як вийшла 4090 яка спокійно тягнула кіберпанк 2077 на фулл ультрі то виходять «нові лучі» і у вас успішні 20 кадрів))) Все основа для презентації 5090 закладена…. Ось то вона їх потягне! І люди побіжать її купляти бо не гоже грати не на ультра! Там і ціну можна піднятиPaladin_D: ↑ 11.10.2023 12:05
не занимайся подменой понятий пожалуйста
Реконструкция это для лучей, а ты говорил прежде про длсс, не путай, это разные вещи
Да, реконструкция призвана минимизирвоать кол-во артефактов при использовании лучей, но никак не при использовании DLSS![]()
Тільки є нюанс без трасування длсс не потрібен бо відеокарти і так справляються! І реконструкція чомусь вказана як фіча длсс бо і сам розробник розуміє, що ці технології включають одночасно… Саме існування длсс є наслідком значного просідання кадрів через трасування у іграх де його добавили! Всеж куртка молодець він зміг з костиля зробити фічу! І тепер люди з відеокартами за штуку баксів розказують яка прекрасна картинка в 4к з длсс… Так ніби вона була там погана в нативі…Paladin_D: ↑ 11.10.2023 12:48Ты читать умеешь?Павло: ↑ 11.10.2023 12:31
Ви тролите? Тобто режим овердрайв без длсс дає вам 20 фпс! І тому потрібно длсс… Щоб було більше фпс… я ще не бачив людей в яких у грі більше кадрів ніж герцовка монітора і вони такі включу я длсс… Якраз все навпаки! Спочатку куртка побить трасування а потім через цю мега фічу вам потрібний длсс бо у вас низький фпс…Ще раз навіщо включати длсс якщо умовна 4090 в растеризації і так справляється? Ось якраз після включення трасування вам потрібно піднімати фпс… А хитрий куртка тримає усіх у тонусі! Бо як вийшла 4090 яка спокійно тягнула кіберпанк 2077 на фулл ультрі то виходять «нові лучі» і у вас успішні 20 кадрів))) Все основа для презентації 5090 закладена…. Ось то вона їх потягне! І люди побіжать її купляти бо не гоже грати не на ультра! Там і ціну можна підняти![]()
Трассировка пути и реконструкция это всё про лучи, а не про апскейл.
Еще раз, если открыть кп2077 и просто включить длсс на качество это не даст тех артефактов, о которых ты тут уже битый час пытаешься рассказать
Ты путаешь теплое с мягким
Диалог идет только о ДЛСС и его артефактах за счет апскейла, как ты уже несколько раз сам тут написал
Если ты хочешь поговорить про лучи, трассировку и реконструкцию, то это отдельная тема, мы можем ее продолжить после того, как ты закончишь своё обучени чтению и научишься отвечать не на вымышленные тейки, аргументы, вопросы, а на то, что пишет человек
В противном случае с тобой вести диалог/дискуссию не имеет ни малейшего смысла.
А теперь по пунктам:
DLSS это всего лишь апскейл не более
Лучи, реконструкция, трассировка это отдельное, это не апскейл
ДЛСС выпустили с одной целью
Лучи и прочее с другой
То вже CDPR щось накрутили у апдейті 2.01, до нього було все ок. З 2.01 завантаженість відеопам'яті зросла на 1-1.5Гб з якогось дива, от вам і ботлнек. До цього апдейта на 4080 міг спокійно використовувати різноманітні моди на текстури без обмежень, зараз довелось половину видалити на жаль.bombeybox: ↑ 11.10.2023 12:40 До речі, це перший реальний випадок, коли моя 4070Ti не в 4к зловила боттлнек через всю завантажену відеопам'ять, після чого на рівному місці втратила 20% продуктивності.
я можу відрізнити картинку з длсс та таа. з длсс - кращаПавло: ↑ 11.10.2023 11:04Тобто длсс узагалі не дає артефактів та ідельно працює? Ви дійсно не можете відрізнити картинку з длсс та без? Якраз ультра налаштування це гра без длсс... Бо тоді картинка краща і немає артефактів...fantomrulezz: ↑ 11.10.2023 10:56
В цій грі 4090 в 4K з РТ без пастрейсінгу видає 100+ фпс. З пасттрейсінгом 70+, він поки сируватий.
Не використовувати DLSS, який покращує і швидкодію і графіку - це треба бути альтернативно одарованним.
Це як іздити на авто лише на першій передачі.
длсс потрібен тому що він швидший та якісніший ніж ТАА. і тому що без нього мало фпс, особливо з променями, особливо з трасуванням шляхуПавло: ↑ 11.10.2023 12:31Ви тролите? Тобто режим овердрайв без длсс дає вам 20 фпс! І тому потрібно длсс… Щоб було більше фпс… я ще не бачив людей в яких у грі більше кадрів ніж герцовка монітора і вони такі включу я длсс… Якраз все навпаки! Спочатку куртка побить трасування а потім через цю мега фічу вам потрібний длсс бо у вас низький фпс…Ще раз навіщо включати длсс якщо умовна 4090 в растеризації і так справляється? Ось якраз після включення трасування вам потрібно піднімати фпс… А хитрий куртка тримає усіх у тонусі! Бо як вийшла 4090 яка спокійно тягнула кіберпанк 2077 на фулл ультрі то виходять «нові лучі» і у вас успішні 20 кадрів))) Все основа для презентації 5090 закладена…. Ось то вона їх потягне! І люди побіжать її купляти бо не гоже грати не на ультра! Там і ціну можна піднятиPaladin_D: ↑ 11.10.2023 12:05
не занимайся подменой понятий пожалуйста
Реконструкция это для лучей, а ты говорил прежде про длсс, не путай, это разные вещи
Да, реконструкция призвана минимизирвоать кол-во артефактов при использовании лучей, но никак не при использовании DLSS![]()
Павло: ↑ 11.10.2023 12:56Тільки є нюанс без трасування длсс не потрібен бо відеокарти і так справляються!
еще разПавло: ↑ 11.10.2023 12:56Тільки є нюанс без трасування длсс не потрібен бо відеокарти і так справляються! І реконструкція чомусь вказана як фіча длсс бо і сам розробник розуміє, що ці технології включають одночасно… Саме існування длсс є наслідком значного просідання кадрів через трасування у іграх де його добавили! Всеж куртка молодець він зміг з костиля зробити фічу! І тепер люди з відеокартами за штуку баксів розказують яка прекрасна картинка в 4к з длсс… Так ніби вона була там погана в нативі…Paladin_D: ↑ 11.10.2023 12:48
Ты читать умеешь?
Трассировка пути и реконструкция это всё про лучи, а не про апскейл.
Еще раз, если открыть кп2077 и просто включить длсс на качество это не даст тех артефактов, о которых ты тут уже битый час пытаешься рассказать
Ты путаешь теплое с мягким
Диалог идет только о ДЛСС и его артефактах за счет апскейла, как ты уже несколько раз сам тут написал
Если ты хочешь поговорить про лучи, трассировку и реконструкцию, то это отдельная тема, мы можем ее продолжить после того, как ты закончишь своё обучени чтению и научишься отвечать не на вымышленные тейки, аргументы, вопросы, а на то, что пишет человек
В противном случае с тобой вести диалог/дискуссию не имеет ни малейшего смысла.
А теперь по пунктам:
DLSS это всего лишь апскейл не более
Лучи, реконструкция, трассировка это отдельное, это не апскейл
ДЛСС выпустили с одной целью
Лучи и прочее с другой![]()
Кстати странноIcedFREELANCER: ↑ 11.10.2023 13:11То вже CDPR щось накрутили у апдейті 2.01, до нього було все ок. З 2.01 завантаженість відеопам'яті зросла на 1-1.5Гб з якогось дива, от вам і ботлнек. До цього апдейта на 4080 міг спокійно використовувати різноманітні моди на текстури без обмежень, зараз довелось половину видалити на жаль.bombeybox: ↑ 11.10.2023 12:40 До речі, це перший реальний випадок, коли моя 4070Ti не в 4к зловила боттлнек через всю завантажену відеопам'ять, після чого на рівному місці втратила 20% продуктивності.
DLSS\XESS\FSR краще всього себе показують як згладжування в нативі замість ТАА і SMAA і тд, тоді ні артефактів ні проблем, навпаки картинка стає сочніша.Павло: ↑ 11.10.2023 11:04Тобто длсс узагалі не дає артефактів та ідельно працює? Ви дійсно не можете відрізнити картинку з длсс та без? Якраз ультра налаштування це гра без длсс... Бо тоді картинка краща і немає артефактів...fantomrulezz: ↑ 11.10.2023 10:56
В цій грі 4090 в 4K з РТ без пастрейсінгу видає 100+ фпс. З пасттрейсінгом 70+, він поки сируватий.
Не використовувати DLSS, який покращує і швидкодію і графіку - це треба бути альтернативно одарованним.
Це як іздити на авто лише на першій передачі.
Не погоджусь з вами, бо навіть без лучів DLSS - це дуже потужна фіча, яка дозволяє слабшому залізу довше триматись в сідлі. Особисто я завжди ставлю DLSS на якість в 1440p і не бачу різниці з нативним рендерингом. А в деяких випадках DLSS краще справляється зі згладжуванням ніж той же TAA.Павло: ↑ 11.10.2023 12:56 Тільки є нюанс без трасування длсс не потрібен бо відеокарти і так справляються! І реконструкція чомусь вказана як фіча длсс бо і сам розробник розуміє, що ці технології включають одночасно… Саме існування длсс є наслідком значного просідання кадрів через трасування у іграх де його добавили! Всеж куртка молодець він зміг з костиля зробити фічу! І тепер люди з відеокартами за штуку баксів розказують яка прекрасна картинка в 4к з длсс… Так ніби вона була там погана в нативі…![]()
Ви праві длсс допомагає слабшому залізу! Це факт! І саме тому у нас нова 4060 з 8гб та 128 біт+8х псі! Бо є длсс він допоможе… Звучить якось паршиво! А був час коли 1060 була потужніша за 980… Та і 2060 супер випереджає 1080…Скільки ще знадобиться поколінь, щоб хх60 перегнала 3080?RomulusXIII: ↑ 11.10.2023 13:58Не погоджусь з вами, бо навіть без лучів DLSS - це дуже потужна фіча, яка дозволяє слабшому залізу довше триматись в сідлі. Особисто я завжди ставлю DLSS на якість в 1440p і не бачу різниці з нативним рендерингом. А в деяких випадках DLSS краще справляється зі згладжуванням ніж той же TAA.Павло: ↑ 11.10.2023 12:56 Тільки є нюанс без трасування длсс не потрібен бо відеокарти і так справляються! І реконструкція чомусь вказана як фіча длсс бо і сам розробник розуміє, що ці технології включають одночасно… Саме існування длсс є наслідком значного просідання кадрів через трасування у іграх де його добавили! Всеж куртка молодець він зміг з костиля зробити фічу! І тепер люди з відеокартами за штуку баксів розказують яка прекрасна картинка в 4к з длсс… Так ніби вона була там погана в нативі…![]()
Это 4к и 4090 с DLSS - https://i.gyazo.com/18ec0efe7ce636591c5 ... 64cec2.mp4Павло: ↑ 11.10.2023 11:04 Тобто длсс узагалі не дає артефактів та ідельно працює? Ви дійсно не можете відрізнити картинку з длсс та без? Якраз ультра налаштування це гра без длсс... Бо тоді картинка краща і немає артефактів...
СледующееПавло: ↑ 11.10.2023 14:02Ви праві длсс допомагає слабшому залізу! Це факт! І саме тому у нас нова 4060 з 8гб та 128 біт+8х псі! Бо є длсс він допоможе… Звучить якось паршиво! А був час коли 1060 була потужніша за 980… Та і 2060 супер випереджає 1080…Скільки ще знадобиться поколінь, щоб хх60 перегнала 3080?RomulusXIII: ↑ 11.10.2023 13:58
Не погоджусь з вами, бо навіть без лучів DLSS - це дуже потужна фіча, яка дозволяє слабшому залізу довше триматись в сідлі. Особисто я завжди ставлю DLSS на якість в 1440p і не бачу різниці з нативним рендерингом. А в деяких випадках DLSS краще справляється зі згладжуванням ніж той же TAA.
p.s. 3060 ti за 400 баксів також обганяла 2080…
Про яку халяву мова, якщо НВ дорожче співставної по швидкодії (в нативі) АМД?Paladin_D: ↑ 11.10.2023 14:51 Ты на халяву получаешь лишний фпс и плавную картинку
Есть сейчас демка The Inquisitor, можете попробовать, тем кому витчер 2 нравится зайдет игра, и расскажете об впечатлениях про оптимизациюГеральт: ↑ 11.10.2023 15:00 Про яку халяву мова, якщо НВ дорожче співставної по швидкодії (в нативі) АМД?
DLSS/FSR - це костиль, призначений приховати неповносправність заліза (або ж кривий код гри)