Вийшла нова демонстрація ігрового процесу Armored Core VI Fires of Rubicon

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
OldBoyUA
Junior
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

Я так розумію прямі пруфи вас трошки ошарашили так ? Тому ви починаєте гнути якусь свою лінію де я чомусь повинен конкретно один в один показати приклад де як в дарк соулс )) Ні не повинен, але давайте зробимо вигляд що ваші приклади вище не були розбиті фактами більш ранніх розробок і пряма мова основного продюсера гри це для вас не аргумент ( що якщо чесно є куди більшим аргументом аніж усе що писав пан Геральт і ви до цього базуючись на якійсь своїй чуйці і даючи якісь прохолодні оцінки по типу смішно читати та інші бздури) це пряма мова автора який зліпив гру до купи , і так це факт який ви не в змозі спростувати . Ок пограємось в піддавки . На хлопський розум Кратос і те як ми відчуваємо важкість його пересування і вагу кожного удару мені щось нагадує ) Як і перехід від - на нас налітає 20 бомжів до більш камерного бою 1 проти 2-4 противників де вони мають набагато більш читабельні патерни ніж в іграх раніше що характерно іграм фромів і хоч вони не були авторами такого підходу але саме вони популяризували ці основи , невеликі але пропрацьовані локації в першій же з яких ми робимо коло і повертаємось на початок прям як в... ні не може бути ) Але все це не більш ніж припущення , які елементи взяли в будові рівнів та ігроладі конкретно можуть сказати тільки розробники , я не розумію чому я повинен знати які саме , бо вам так хочеться? Чи давайте ближче до істини бо той кораблик потонув і терміново треба придумати якусь нереальну умову яку неможливо виконати щоб не сісти в калюжку ) Так в розмові можна просто озвучити ваш намір і він перестає працювати ) Тому ви на повному серйозі ставите мені умову розказати що саме в голові у розробників . Ок мені не страшно розказати один секрет . Я не знаю я не будую ігролад в санта моніка студіос ) Але умова цікава . Яка буде наступна ? Так ти навів ґрунтовні аргументи але так і не сказав хто убив Кенеді . Ахахах.
Прямого зв'язку з 30ма лямами проданих копій Скайріму і купі оупен ворлдів потому ми не бачимо . Розробники відьмака які почали розробку 3ї частини ( ось так несподіванка ) в 2011му глянули на популярні РПГ і навіть не знаю успіхом якої РПГ вони надихнулись . :lol: :rotate: :lol:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

OldBoyUA: 27.07.2023 01:53 Я так розумію прямі пруфи вас трошки ошарашили так ? Тому ви починаєте гнути якусь свою лінію де я чомусь повинен конкретно один в один показати приклад де як в дарк соулс )) Ні не повинен, але давайте зробимо вигляд що ваші приклади вище не були розбиті фактами більш ранніх розробок і пряма мова основного продюсера гри це для вас не аргумент ( що якщо чесно є куди більшим аргументом аніж усе що писав пан Геральт і ви до цього базуючись на якійсь своїй чуйці і даючи якісь прохолодні оцінки по типу смішно читати та інші бздури) це пряма мова автора який зліпив гру до купи , і так це факт який ви не в змозі спростувати . Ок пограємось в піддавки . На хлопський розум Кратос і те як ми відчуваємо важкість його пересування і вагу кожного удару мені щось нагадує ) Як і перехід від - на нас налітає 20 бомжів до більш камерного бою 1 проти 2-4 противників де вони мають набагато більш читабельні патерни ніж в іграх раніше що характерно іграм фромів і хоч вони не були авторами такого підходу але саме вони популяризували ці основи , невеликі але пропрацьовані локації в першій же з яких ми робимо коло і повертаємось на початок прям як в... ні не може бути ) Але все це не більш ніж припущення , які елементи взяли в будові рівнів та ігроладі конкретно можуть сказати тільки розробники , я не розумію чому я повинен знати які саме , бо вам так хочеться? Чи давайте ближче до істини бо той кораблик потонув і терміново треба придумати якусь нереальну умову яку неможливо виконати щоб не сісти в калюжку ) Так в розмові можна просто озвучити ваш намір і він перестає працювати ) Тому ви на повному серйозі ставите мені умову розказати що саме в голові у розробників . Ок мені не страшно розказати один секрет . Я не знаю я не будую ігролад в санта моніка студіос ) Але умова цікава . Яка буде наступна ? Так ти навів ґрунтовні аргументи але так і не сказав хто убив Кенеді . Ахахах.
Прямого зв'язку з 30ма лямами проданих копій Скайріму і купі оупен ворлдів потому ми не бачимо . Розробники відьмака які почали розробку 3ї частини ( ось так несподіванка ) в 2011му глянули на популярні РПГ і навіть не знаю успіхом якої РПГ вони надихнулись . :lol: :rotate: :lol:
Зрозуміло, одна вода. Тупо слешерна бойовка гов, яка складається в більшості своїй з класичних хак енд слеш комбінацій зі свапом зброї находу і бойовка дарк соулс, про що йде мова, ти в гов грав взагалі? . Ось дивись, тут значить було декілька мобів, а тепер босс файт, вау це ну точно натхнення з великого Міядзакі. А які ж важкі удари у Кратоса, ну точно соулслайк, не інакше. А ще Лорен Шмідт казала, що надихається книгами Сапковського. Це ти вказав на ГОВ, який абсолютно ніяким чином не асоціюється з соулслайками, те що ти там намагався перечислити, це таке тупе лайно, вибачай, але до чого тут фроми? я розумію ці підробки, які максимально паразитують на соулс лайках типу ремнанта, лордс оф фолен, джедай який дуже хоче бути секіро, але ГОВ абсолютно тут ніяким чином, сорі.
jt38
Member

Повідомлення

Shaolin_Style: 26.07.2023 14:50я не считаю Ведьмака и 2077 плохими играми
Shaolin_Style: 26.07.2023 12:28Курвапанка и Деpьмака
да, у вас, батенька, настроение скачет как у моей бывшей
OldBoyUA: 26.07.2023 15:54Я не бачу навіть близько такого наслідування ігроладу Відьмака
потому, что сложно, а не потому, что объект подражания - кал
OldBoyUA: 26.07.2023 15:54фроми залишили в історії ігор куди вагоміший слід аніж проджекти
это всего лишь твое личное сугубо субъективное мнение
OldBoyUA: 26.07.2023 17:04Я відповів на аналітику людини яка прозвучала так "О, так! Коридор-арена-коридор. Перекат-удар-перекат".
потому, что именно так и есть - по сути, там нет ничего, кроме боевки
OldBoyUA: 26.07.2023 17:04 і чому я не вважаю СдПр взагалі достойною студією для наслідування
только 2 аргумента было: 1) выпускают меньше игр (вот уж аргумент, так аргумент) и 2) кп2077 - шляпа (на релизе, разве, что)
OldBoyUA: 26.07.2023 23:10 на момент 2023го наслідників відьмака в плані боївки я не бачу
вот ты прицепился к боевке - оно и понятно, ведь, как уже выяснили выше, у фромов больше ничего нет
хватит 1 механику выдирать из всего геймплея и носиться с ней как курица с золотым яйцом
OldBoyUA: 26.07.2023 23:10І я не буду наводити старі приклади , візьмемо тільки релізи цього року Star Wars Jedi: Survivor , Wo Long: Fallen Dynasty ,Remnant II , Lies of P.
в Star Wars, как и в вышеотмеченном GoW, сильно оказуалено под массового игрока. Про остальные сказать не могу - не играл
OldBoyUA
Junior
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

Зрозуміло, одна вода. Тупо слешерна бойовка гов, яка складається в більшості своїй з класичних хак енд слеш комбінацій зі свапом зброї находу і бойовка дарк соулс, про що йде мова, ти в гов грав взагалі? . Ось дивись, тут значить було декілька мобів, а тепер босс файт, вау це ну точно натхнення з великого Міядзакі. А які ж важкі удари у Кратоса, ну точно соулслайк, не інакше. А ще Лорен Шмідт казала, що надихається книгами Сапковського. Це ти вказав на ГОВ, який абсолютно ніяким чином не асоціюється з соулслайками, те що ти там намагався перечислити, це таке тупе лайно, вибачай, але до чого тут фроми? я розумію ці підробки, які максимально паразитують на соулс лайках типу ремнанта, лордс оф фолен, джедай який дуже хоче бути секіро, але ГОВ абсолютно тут ніяким чином, сорі.
[/quote]

Сам розробник говорить що надихався , рандомний хлопчина каже що ні . Бій був нерівний . :rotate:

Відправлено через 22 хвилини 10 секунд:
jt38
Я не буду давати характеристику аналітиці рівня "це кал а це не кал" .Вона сама все за себе говорить.
Це не моя думка , де думка мільйонів гравців які платять за це гроші . І розробники які роблять продукт .Це значно виходить за рамки моєї думки це фактичні речі які існують . Хочеться цього вам чи ні .
Перед тим як казати там є тільки це може треба хоч пограти ?
Ну СдПр так не випускають нормальних ігор 8 років . Так останній реліз лайно . А ну хочеш ще аргументів . Основний продюсер Відьмака 3 як і половина команди вже не в СдПр . Нагадує одну студію яка колись робила Драгон Ейдж і МЕ , теж казали що коли купа людей покинули студію це ні на що не вплине . Але результати ми знаємо . Звісно хотілось би щоб я був не правий . Але кіберпунька це навіть не дзвіночок . Це сирена .
Ну помимо геймплея купа ігор беруть структуру рівнів , беруть систему втрати душ , беруть систему багать і абгрейдів зброї . Чи це теж все боївка ?
Ну оказуалили для гравців , і що ? Там є вибір важкості . Особливо в ГоВ на максимальному рівні можна отримати челенж в рази важчий ніж в перших душах .
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

OldBoyUA: 26.07.2023 15:54Якщо чесно то аргументація рівня це краще ніж це бо я так хочу це дитячий садок . В чому мій аргумент кращого ігроладу у фромів . Мій аргумент полягає в тому що справжніми експертами в ігроладі є розробники . І показником визнання є те що вони надихаються іграми фромів . Я знаю десятки ігор які за основу беруть ігри фромів від невдалого цитування (Лордс оф зе фолен ) до створення чогось унікального (переосмислення ГоВ яка стала грою року в 2017му і її продовження одна з кращих ігор 2022го , Ніо Ніо 2 Вулонг Тімезія Ашен і ще десятки інших ) . Я не бачу навіть близько такого наслідування ігроладу Відьмака . Подобається вам це чи ні але факт в тому що фроми залишили в історії ігор куди вагоміший слід аніж проджекти . Я не знаю жодної студії яка з 2009го по 2022й зробила таку кількість впливових проектів . Може наведете приклади ? Я думаю ні бо їх немає . Чомусь люди які тямлять в ігролад дивляться не в сторону СдПр а в сторону фромів . Може тому що остання хороша гра у СдПр вийшла 8 років тому?
Так, але ні.
І соулси, і відьмак 3 впливали і впливають на ігрову індустрію (автори ГОВ дивилися і брали деякі елементи у обох, факт). І у "кам'яних серцях" та "крові і вині" тільки сліпий не побачить рух в бік соулсів.
Звичайно, соулслайків більше. Хоча би тому, що їх на порядки легше зробити, достатньо навіть малої інді студії або навіть однієї людини.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

OldBoyUA: 26.07.2023 23:10 Саме тому ремейк 2ї Діабло на релізі став шалено популярним без заміни основного геймплею ) Так деви автоматом не стають творцями гарного ігроладу тому я і навів вам попередньо приклади і погані і хороші наслідування . Але на момент 2023го наслідників відьмака в плані боївки я не бачу а наслідники фромів уже не просто наслідують вони як наприклад розробники Ніо одразу ж еволюціонували і дехто з них як санта моніка роблять кращі релізи року . І я не буду наводити старі приклади , візьмемо тільки релізи цього року Star Wars Jedi: Survivor , Wo Long: Fallen Dynasty ,Remnant II , Lies of P.
І це тільки на вскидку з того що я згадав . Але я думаю основний сюрприз вас чекає в ремейках 1го і 4го відьмака .
Шалено популярним серед фанатів.
Remnant II дуже посередня гра. Survivor якщо і наслідував то від зворотнього. Бо там все не так як у фромів. Але то одному унікальність подавай, інший в наслідування вчепився.
Ще раз: ігролад у фромів дуже примітивний і обмежений. В Elden Ring ніби намагались відійти від канонів і "наслідувати" відкритий світ та Плітку. Вийшло все одно одоробло
Решту з названого не грав
В рімейку 4 відьмака може і чекає сюрпприз, але мені б оригінал дочекатись.
І навчіться цитувати по-людськи
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

waryag: 27.07.2023 06:38
OldBoyUA: 26.07.2023 15:54Якщо чесно то аргументація рівня це краще ніж це бо я так хочу це дитячий садок . В чому мій аргумент кращого ігроладу у фромів . Мій аргумент полягає в тому що справжніми експертами в ігроладі є розробники . І показником визнання є те що вони надихаються іграми фромів . Я знаю десятки ігор які за основу беруть ігри фромів від невдалого цитування (Лордс оф зе фолен ) до створення чогось унікального (переосмислення ГоВ яка стала грою року в 2017му і її продовження одна з кращих ігор 2022го , Ніо Ніо 2 Вулонг Тімезія Ашен і ще десятки інших ) . Я не бачу навіть близько такого наслідування ігроладу Відьмака . Подобається вам це чи ні але факт в тому що фроми залишили в історії ігор куди вагоміший слід аніж проджекти . Я не знаю жодної студії яка з 2009го по 2022й зробила таку кількість впливових проектів . Може наведете приклади ? Я думаю ні бо їх немає . Чомусь люди які тямлять в ігролад дивляться не в сторону СдПр а в сторону фромів . Може тому що остання хороша гра у СдПр вийшла 8 років тому?
Так, але ні.
І соулси, і відьмак 3 впливали і впливають на ігрову індустрію (автори ГОВ дивилися і брали деякі елементи у обох, факт). І у "кам'яних серцях" та "крові і вині" тільки сліпий не побачить рух в бік соулсів.
Звичайно, соулслайків більше. Хоча би тому, що їх на порядки легше зробити, достатньо навіть малої інді студії або навіть однієї людини.
Яка різниця, хто що сказав? Ок, сказав він перед виходом гри в інтерв'ю, що надихалися дс (бо серія була на піку популярності), щоб був аргумент чому сповільнили бойовку та геймплей. До речі хардкорним фанатам серії це недуже зайшло. Я бачу, що вийшло і чим він там надихався. Погравши в ГОВ ніяких асоціацій з іграми від фромів - нема. З твоїми аргументами "купка мобів, босс, важкі удари" половина екшн ігр від третьої особи тоді надихались японцями виходить, просто не всі про це кажуть. Ти сам назвав перелік проектів, які запозичували щось від фромів, в даному прикладі ГОВ, але ти не можеш нічим аргументувати свої слова, окрім розробника, який проштовхує свою гру перед релізом, ще й після сильного відхилення від попередніх частин. Бойовка в ДС та ГОВ абсолютно різні. ГОВ це майже класичний хак енд слеш як от DMC з комбінаціями і свапом зброї, єдиний нюанс - кратос тепер не вміє стрибати, рухатися став повільніше, камера ближче.
OldBoyUA
Junior
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

Можна дізнатись яку гру пан Геральт пройшов від фромів від початку до кінця ? ) :beer:

Відправлено через 10 хвилин 47 секунд:
Enjthesilence

Ваша претензія в тому що розробники подивились і зробили щось унікальне своє а не скопіювали на 100% ? :rotate: :rotate: :rotate:

Яка різниця, хто що сказав? Ок, сказав він перед виходом гри в інтерв'ю, що надихалися дс

Хотілось би щоб співбесідники змогли в уважність :beer:

By
Rhett Roxl
Published Oct 7, 2020

7 жовтня 2020го людина говорила з розробниками що дозволило їм зробити таку чудову гру . Гра має статус гри року 2017 . Після трьох років коли усі вже купили гру і вона має статус фактично культової режисер Кріс Балрог який склеїв її докупи каже що надихався боївкою фромів .

Мені відповідають ні там нічого немає він просто проштовхував гру перед релізом .
Яка повинна бути моя реакція ? :spy:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

OldBoyUA: 28.07.2023 09:36 Можна дізнатись яку гру пан Геральт пройшов від фромів від початку до кінця ? ) :beer:

Відправлено через 10 хвилин 47 секунд:
Enjthesilence

Ваша претензія в тому що розробники подивились і зробили щось унікальне своє а не скопіювали на 100% ? :rotate: :rotate: :rotate:

Яка різниця, хто що сказав? Ок, сказав він перед виходом гри в інтерв'ю, що надихалися дс

Хотілось би щоб співбесідники змогли в уважність :beer:

By
Rhett Roxl
Published Oct 7, 2020

ти займаєшся підміною понять, бо до тво
7 жовтня 2020го людина говорила з розробниками що дозволило їм зробити таку чудову гру . Гра має статус гри року 2017 . Після трьох років коли усі вже купили гру і вона має статус фактично культової режисер Кріс Балрог який склеїв її докупи каже що надихався боївкою фромів .

Мені відповідають ні там нічого немає він просто проштовхував гру перед релізом .
Яка повинна бути моя реакція ? :spy:
"Гра року 2017", коли реліз ГОВ відбувся 20 квітня 2018, але ок, буває. Хех, вся ця історія про "соулс лайк бойовку" мій наївний друже була ще під час рекламної компанії перед релізом гри "" 19 березня 2018. (https://gamerant.com/god-of-war-dark-so ... omparison/) ось тобі ще стаття 19 березня за 2 місяці до релізу, це теж саме, що він і говорив твоїй людині 7 жовтня. Якщо ти вперше зустрічаєш таке "просування" медійного продукту, де хтось чимось надихається, а на справді там нічого абсолютно спільного нема, тобі можна лише позаздрити. Вибачай, але й тут ти не вивіз. Але навіть якби ти був правий, все одно в сухому залишку це дві нічим не схожі бойові системи, дивно що ти цього не помітив за проходження
OldBoyUA
Junior
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

:lol: Ну 2017й і 2018 це все не вивіз , це міняє всю логіку . :lol:
Окей він просував гру як ту що надихалась бойовою системою з ігор фромів . Чесно на закиди сьогодні я відповів уже позавчора )
Сам розробник говорить що надихався , рандомний хлопчина каже що ні . Бій був нерівний . :rotate: Моє питання ви на повному серйозі ставите свою думку на рівень зі словами розробника гри і вважаєте що вона більш авторитетна ? :spy:

Але навіть якби ти був правий, все одно в сухому залишку це дві нічим не схожі бойові системи, дивно що ти цього не помітив за проходження
Ахахах дякую я посміявся щиро . Слухаємо ролик який ви ж скинули аахахахах :lol:
Таймлайн 28 секунда Ми не хочемо просто імітувати систему бою Dark Souls ахаха мої слова вище" Ваша претензія в тому що розробники подивились і зробили щось унікальне своє а не скопіювали на 100%" ? :laugh: :laugh: :laugh:
Я послухав Корі і він розповідає про те що гравці пограли в багато ігор і йому було важливо щоб досвід був безперервним як єдиний світ навіть незважаючи на те що його гра це не гра у відкритому світі . Я навіть не знаю це як в ДСках чи ні ? :laugh:
Чому те що говорю я співпадає зі словами розробника ? Навіть не знаю може тому що я будую свої роздуми на словах розробника а не тицяю пальцем в небо ? Ще раз перед своїми закидами уважно читайте що я писав вище бо закиди (вам здається що нові ) а я на них відповів ще позавчора . А розробник ще коли ? 5 років тому

Відправлено через 9 хвилин 48 секунд:
Enjthesilence

А так і як це міняє статтю 2020го ? Коли пост фактум гра вийшла і розробник розповідав як він будував гру . Як це міняє факти ?
Чи ви дійсно робите вигляд що не розумієте елементарних речей ?

У нас є думка Корі яка послідовна з відео до відео з твіта в твіт . І вона говорить що ми надихались але не хотіли робити кальку 1 в 1 . Що відповідає дійсно тому що я бачу .
І є ваша де Корі просто набрехав про надихання і просто хотів продати побільше . І дальше продовжив брехати щоб підтримати брехню раніше . Які факти цього ? Ну так би хотілось рандомному хлопцю на форумі оверклокекрс . :laugh:

Це театр абсурду імені однієї особи .
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

OldBoyUA: 29.07.2023 03:00 :lol: Ну 2017й і 2018 це все не вивіз , це міняє всю логіку . :lol:
Окей він просував гру як ту що надихалась бойовою системою з ігор фромів . Чесно на закиди сьогодні я відповів уже позавчора )
Сам розробник говорить що надихався , рандомний хлопчина каже що ні . Бій був нерівний . :rotate: Моє питання ви на повному серйозі ставите свою думку на рівень зі словами розробника гри і вважаєте що вона більш авторитетна ? :spy:

Але навіть якби ти був правий, все одно в сухому залишку це дві нічим не схожі бойові системи, дивно що ти цього не помітив за проходження
Ахахах дякую я посміявся щиро . Слухаємо ролик який ви ж скинули аахахахах :lol:
Таймлайн 28 секунда Ми не хочемо просто імітувати систему бою Dark Souls ахаха мої слова вище" Ваша претензія в тому що розробники подивились і зробили щось унікальне своє а не скопіювали на 100%" ? :laugh: :laugh: :laugh:
Я послухав Корі і він розповідає про те що гравці пограли в багато ігор і йому було важливо щоб досвід був безперервним як єдиний світ навіть незважаючи на те що його гра це не гра у відкритому світі . Я навіть не знаю це як в ДСках чи ні ? :laugh:
Чому те що говорю я співпадає зі словами розробника ? Навіть не знаю може тому що я будую свої роздуми на словах розробника а не тицяю пальцем в небо ? Ще раз перед своїми закидами уважно читайте що я писав вище бо закиди (вам здається що нові ) а я на них відповів ще позавчора . А розробник ще коли ? 5 років тому

Відправлено через 9 хвилин 48 секунд:
Enjthesilence

А так і як це міняє статтю 2020го ? Коли пост фактум гра вийшла і розробник розповідав як він будував гру . Як це міняє факти ?
Чи ви дійсно робите вигляд що не розумієте елементарних речей ?

У нас є думка Корі яка послідовна з відео до відео з твіта в твіт . І вона говорить що ми надихались але не хотіли робити кальку 1 в 1 . Що відповідає дійсно тому що я бачу .
І є ваша де Корі просто набрехав про надихання і просто хотів продати побільше . І дальше продовжив брехати щоб підтримати брехню раніше . Які факти цього ? Ну так би хотілось рандомному хлопцю на форумі оверклокекрс . :laugh:

Це театр абсурду імені однієї особи .
Ні зі мною така шляпа не прокатить, я тебе питаю, чим схожа бойова система ГОВ на ДС, ти нічого не кажеш, ти сам навів як приклад гов гри, яка запозичує механіку з проектів фромів, на ділі нічого такого нема, абсолютно різні ігри в усіх поняттях, тут навіть непотрібно розбиратися в геймдеві, бо кожна людина яка проходила гов та хоча б одну з дс, нічого спільного не знайдуть, ти шизоїд, я тобі вже написав про те інтерв'ю і ти поїв гівна зі своїм: "7 жовтня 2020го людина говорила з розробниками що дозволило їм зробити таку чудову гру . Гра має статус гри року 2017 . Після трьох років коли усі вже купили гру і вона має статус фактично культової режисер Кріс Балрог який склеїв її докупи каже що надихався боївкою фромів .

Мені відповідають ні там нічого немає він просто проштовхував гру перед релізом .
Яка повинна бути моя реакція ? :spy:" :lol: :lol:
Виходить, що ГОВ надихався ДС, тільки тому що розробник перед релізом гри на каналі плейстешн сказав, що вони надихались іграми серії Дарк Соулс, зрозуміло щоб згладити кути після зміни темпу гри, яка не усім сподобається, особливо старим фанатам серії, а більше розрахована на нове покоління гравців, ти ідіот якщо цього не розумієш, а ще ти ідіот, якщо бачив щось спільне в ГОВ та ДС. :beer: хіхі, разробник сказав, що у грі будуть нескінченні квести, що вона надихалась котор, хіхі, бек ту зе рутс дивіться ми надихались першою частиною гри, не дума що таке хоч на когось працює
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Enjthesilence: 27.07.2023 12:26Яка різниця, хто що сказав? Ок, сказав він перед виходом гри в інтерв'ю, що надихалися дс (бо серія була на піку популярності), щоб був аргумент чому сповільнили бойовку та геймплей. До речі хардкорним фанатам серії це недуже зайшло. Я бачу, що вийшло і чим він там надихався. Погравши в ГОВ ніяких асоціацій з іграми від фромів - нема. З твоїми аргументами "купка мобів, босс, важкі удари" половина екшн ігр від третьої особи тоді надихались японцями виходить, просто не всі про це кажуть. Ти сам назвав перелік проектів, які запозичували щось від фромів, в даному прикладі ГОВ, але ти не можеш нічим аргументувати свої слова, окрім розробника, який проштовхує свою гру перед релізом, ще й після сильного відхилення від попередніх частин. Бойовка в ДС та ГОВ абсолютно різні. ГОВ це майже класичний хак енд слеш як от DMC з комбінаціями і свапом зброї, єдиний нюанс - кратос тепер не вміє стрибати, рухатися став повільніше, камера ближче.
ГОВ 2018 стає чимсь схожим на слешер у другій половині гри, коли з'являються ножі і є купа абілок, а на початку геймплей практично копіює соулси: сильна та слабка атака, перекат, блок (для якого додали щит). І якщо на сюжетних боссах розробники стримувалися, то на валькіріях маємо клон ДС (і звідти ж - примат скіла над прокачкою).
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

waryag: 29.07.2023 21:44
Enjthesilence: 27.07.2023 12:26Яка різниця, хто що сказав? Ок, сказав він перед виходом гри в інтерв'ю, що надихалися дс (бо серія була на піку популярності), щоб був аргумент чому сповільнили бойовку та геймплей. До речі хардкорним фанатам серії це недуже зайшло. Я бачу, що вийшло і чим він там надихався. Погравши в ГОВ ніяких асоціацій з іграми від фромів - нема. З твоїми аргументами "купка мобів, босс, важкі удари" половина екшн ігр від третьої особи тоді надихались японцями виходить, просто не всі про це кажуть. Ти сам назвав перелік проектів, які запозичували щось від фромів, в даному прикладі ГОВ, але ти не можеш нічим аргументувати свої слова, окрім розробника, який проштовхує свою гру перед релізом, ще й після сильного відхилення від попередніх частин. Бойовка в ДС та ГОВ абсолютно різні. ГОВ це майже класичний хак енд слеш як от DMC з комбінаціями і свапом зброї, єдиний нюанс - кратос тепер не вміє стрибати, рухатися став повільніше, камера ближче.
ГОВ 2018 стає чимсь схожим на слешер у другій половині гри, коли з'являються ножі і є купа абілок, а на початку геймплей практично копіює соулси: сильна та слабка атака, перекат, блок (для якого додали щит). І якщо на сюжетних боссах розробники стримувалися, то на валькіріях маємо клон ДС (і звідти ж - примат скіла над прокачкою).

не погоджуюсь з тобою. він схожий на класичний слешер зі свапом зброї "кулаки-щит" - "сокира" під різний тип ворогів з комбінаціям притаманним хак енд слеш, з клинками хаоса просто додається ще одна зброя зі своїми комбінаціями.
OldBoyUA
Junior
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

Дорогий хлопчина я розумію шо тобі важко . Тобі важко зрозуміти що людина яка щось робить своїми ручками і несе відповідальність перед мільйонною аудиторією має більший авторитет аніж ти . Ти можеш не погоджуватись з прямою мовою автора ( бо тобі ж видніше шо в нього в грі є а чого нема :lol: :lol: ) можеш не їсти манну кашу і робити мікрореволюції в кутику дитячого манежику . Переходити на рівень мовлення "щляпа" і "шизоїд" надихаючись своїми улюбленими героями "ментовских войн 7 " . Але істина досить проста . Ти навів приклади які не працюють, тобі по поличкам це розклали потім ти створив умовність ( за яку тобі треба вчепитись як за соломинку ) що тобі хтось повинен щось довести коли в твоїх інтересах очевидно все спростовувати .
Тому з такими людьми розмова є елементарною . Ти просто повторюєш аргументи які вони не в змозі спростувати . І все . Рано чи пізно вона зрозуміє що її зліплену на колінці умовність ніхто в серйоз не сприймає , а основні аргументи які знищують її позицію нагадують із разу в раз . Що робити цій людині ?
Писати про шляпи і шизоїдів . Сходжу за печивом :rotate:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

OldBoyUA: 31.07.2023 10:49 Дорогий хлопчина я розумію шо тобі важко . Тобі важко зрозуміти що людина яка щось робить своїми ручками і несе відповідальність перед мільйонною аудиторією має більший авторитет аніж ти . Ти можеш не погоджуватись з прямою мовою автора ( бо тобі ж видніше шо в нього в грі є а чого нема :lol: :lol: ) можеш не їсти манну кашу і робити мікрореволюції в кутику дитячого манежику . Переходити на рівень мовлення "щляпа" і "шизоїд" надихаючись своїми улюбленими героями "ментовских войн 7 " . Але істина досить проста . Ти навів приклади які не працюють, тобі по поличкам це розклали потім ти створив умовність ( за яку тобі треба вчепитись як за соломинку ) що тобі хтось повинен щось довести коли в твоїх інтересах очевидно все спростовувати .
Тому з такими людьми розмова є елементарною . Ти просто повторюєш аргументи які вони не в змозі спростувати . І все . Рано чи пізно вона зрозуміє що її зліплену на колінці умовність ніхто в серйоз не сприймає , а основні аргументи які знищують її позицію нагадують із разу в раз . Що робити цій людині ?
Писати про шляпи і шизоїдів . Сходжу за печивом :rotate:
Тобто якщо гра, кіно, музика, абсолютно любий популярний медіа-контент (це не робить його шедевром) і автор цього контенту щось стверджує, то це одразу є істиною. Це з опери "зроби краще?" Якщо розробник якоїсь популярної серії щось сказав, то так воно апріорі є, тому що це для величезної аудиторії, ти що. У тебе ніяких аргументів нема, абсолютно. Твій єдиний аргумент - слова геймдиректора, які не співпадають з реальністю, все. І купу раз таке було в ігровій індустрії, коли умовний тодд говард розповідав казки про свій скайрім, фаллаут, мішель ансель розповідав про свій beyond good and evil і купа інших розробників неймовірно популярних ігр, розповідали про механіки, квести і тд тупо казки, які не відповідали дійсності, то з'являється фанбой на кшталт тебе, який все заперечує, бо як так це ж сам геймдиректор студії він не може сказати щось зайве для просування гри, в жодному разі. Ти з моїми аргументами нічого не зробив, бо не можеш, ти просто не тямиш у питанні.

Відправлено через 31 хвилину 12 секунд:
А так, все що ти там перечислив про механіки серії дс, все це було ще в Severance: Blade of Darkness, розумію, що ти не чув навіть про цю гру, бо ці "знайти підхід до кожного боса, зайшов не туди - помер" ну типу, фром софтвейр далеко не піонер навіть своєї як ти думаєш "унікальної" бойової системи та геймдизайну цього типу в цілому, ти просто підсів на хайп дарк-соулс потягу і це виглядає смішно)
OldBoyUA
Junior
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

Enjthesilence
З'їв печиво ;) Я не знаю почитай що ти пишеш . Раніше цікаво було дивитись на виверти на будь яку тему тільки не по факту . Тепер банальне цитування ютюб роликів про історії ігор і геймдизайн Тода Говарда, Анселя , вареники , як приготувати найкращий борщ .
По фактам вище .
1) Ти навів нерелевантні приклади ігор в оупен ворлд тобі по поличкам розписали чого ці приклади лаєнце :)
2) Тобі навели купу ігор які цитують Фромів а значить вони мають вплив а значить вони вже давно культові хочеться тобі з Геральтом цього чи ні це факт .
Ти став на інший бік і вчепився в ГоВ . Тобі навели слова людини яка зліпила гру докупи . Вочевидь не очікуючи прямих пруфів ти створив фантастичну умову де всі тобі наводять приклади з механік і дизайну рівнів ДС . А ти будеш відповідати ні це не правда . Бо тобі вигідно гнути свою лінію нічим не підкріплену про те що в грі нічого від фромів нема .
Як я уже писав вище на твої закиди сьогодні я відповів позавчора :rotate:
Цяцькатись в цяцю з тобою по типу - Там є те там є те
А ти - Не не не там такого нема , ніхто не буде після першої ж спроби . А коли з тобою не граються по щойно вигаданих тобою правилах і тре наводити якісь приклади які суперечать моїй позиції . Тобі залишаються тільки емоційні колапсики в виді "шляп" і "шизів" .
Відповісти