Опубліковано системні вимоги симулятора перегонів F1 23

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Guest003
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ, Україна

Повідомлення

lexxvod: 13.05.2023 10:58 Scoffer
згоден на всі 100
у моєму баченні в регламенті для команд повинно бути прописано: 4 колеса, кермо та пілот. і робить будь що
Але у цьому є і мінуси. Богаті команди будуть рвати усіх. Потрібно або ставити усіх у однакові рамки, або рамки відмінити, але максимально здешевшити усі компоненти. Бо зараз боліди дуже дорогі в виробнитстві, а тим паче у модернізації.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Kyro: 13.05.2023 17:22На прошлом гран при был один сильно незрелищный момент когда Максимка сразу двоих объехал.
Оце так видовище страшне. Аж один раз об'їхав двох за 50+ кіл. :lol: Скажи, може тобі і чепміонат по крокету видовищний?
Видовищність це коли на трекі щось постійно відбувається. На кожному колі.
Kyro
Member

Повідомлення

Scoffer: 13.05.2023 18:20
Kyro: 13.05.2023 17:22На прошлом гран при был один сильно незрелищный момент когда Максимка сразу двоих объехал.
Оце так видовище страшне. Аж один раз об'їхав двох за 50+ кіл. :lol: Скажи, може тобі і чепміонат по крокету видовищний?
Видовищність це коли на трекі щось постійно відбувається. На кожному колі.
И ещё 8 до этого :lol:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

А вже який екшн серед кубку конструкторів страшний. Як всядуться дупою раз, так по 10 років поспіль чемпіонство тримають. :laugh:
anyname
Member

Повідомлення

Scoffer: 13.05.2023 18:25 А вже який екшн серед кубку конструкторів страшний. Як всядуться дупою раз, так по 10 років поспіль чемпіонство тримають. :laugh:
Так регламент був дурний. Оті бали на розвиток тачанки (не попав у регламент одразу , вже до його кінця будеш на колінах). ну й судді :mad: . Мерседес моторну оливу зпалює по феншую , а в Феррарі й інших пілоти не того кольору й до оливи зась.
І як казали досвідчені люди - Мерс прийшов під майбутній регламент з уже готовим двигуном ( тобто поклав на обмеження бюджетів і тестів ). й це тулячись на результати дуже вірогідна інфа.
А тепер на таких же засадах готується Порш wag. Якось це не дуже спортивно.
Intel74320ASuperFin+
Member
Аватар користувача
Звідки: Intel "7" 10nm++

Повідомлення

В принципе адекватные системки для 2023 года. Хотя бы 4090 не стали ставить в минимальные :rotate: .

Вот бы порт гран туризмо на пекарню :shuffle:.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

anyname: 13.05.2023 19:10Так регламент був дурний.
Ти так сказав наче зараз він став якось розумніше :D
anyname
Member

Повідомлення

Scoffer: 13.05.2023 21:55
anyname: 13.05.2023 19:10Так регламент був дурний.
Ти так сказав наче зараз він став якось розумніше :D
А я через війну не знаю наскільки дурний регламент цього року B-) . знаю що йде до послаблення двигуна й підсилення електро частки. Як на мене маячня. Краще було б вказати - об'єм і кількість циліндрів , тиск турбо , вагу акумуляторів і електродвигуна - й хто скільки з цього вижме . Ф1 повинна знов стати спортом високих технологій , а не бійкою Скруджів Макдаків що за копійку вдавляться , зато всю гонку телефонують суддям та пілотам навіть інших команд .(як любив робити Тотоша . пропустіть сера , бо двигун у наступному році заберемо й по судам затягуємо. Михайло Шумахер нікому під час гонки не телефонував , а бігав після в ворожі бокси з криком - Култхард йди сюди , я тебе під діфузор запінаю). от чого формулі не хватає - з правої в щелепу , й поки супротивник у шпиталі - вперед до перемоги у чемпіонаті :laugh: . Згоден навіть у вигляді qte :rotate:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

anyname
Гібридизацію я б просто прибрав повністю. А нащо вказувати циліндри? Хай хоч на одному колесять, хоч на 12ти. І турбо теж прибрати, лише атмо. Але дозволити динамічний наддув і змінну геометрію впуску і випуску. В рази вони з них не піднімуть потіжність, та і не в усіх режимах воно працює на відміну від турби, але так і цікавіше.
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

А зачем полностью убирать гибридную составляющую? С 2011 болиды ездили с керсом, разве плохо было? С 2026 года будут машины с керсом но без mgu-h, ещё почитаем нытье пилотов что появилась турбояма и "раньше было лучше". Атмосферные двигатели уже никто не вернёт, у нас же тут зелёные технологии и программа net zero 2030. Только сойди с этой дорожки и тебя сожрут.
anyname
Member

Повідомлення

Scoffer: 14.05.2023 21:39 anyname
Гібридизацію я б просто прибрав повністю. А нащо вказувати циліндри? Хай хоч на одному колесять, хоч на 12ти. І турбо теж прибрати, лише атмо. Але дозволити динамічний наддув і змінну геометрію впуску і випуску. В рази вони з них не піднімуть потіжність, та і не в усіх режимах воно працює на відміну від турби, але так і цікавіше.
Змінна геометрія потрібна двигунам щоб гарно працювати в широкому діапазоні обертів . формульні ж двигуни ганяють на високих обертах і їм вона мабуть буде безглузда. Ну й динамічний наддув і так давно є, повітрязабірник над головою торчить не лише ради безпеки й кріплення камери (боліди без нього були за часів Енцо). інша справа що він мабуть замалий.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

anyname: 16.05.2023 09:35 і їм вона мабуть буде безглузда
може і безглузда, але прямо заборонена регламентом і я в упор не розумію навіщо, як, власне, і добру половину інших заборон
AntonyKandaurov: 16.05.2023 06:55А зачем полностью убирать гибридную составляющую?
душі в них немає :rotate: ну і постійно всі команди ниють що болід дорого обходиться, а начинка для гібрида не сама дешева штука в світі
AntonyKandaurov: 16.05.2023 06:55у нас же тут зелёные технологии и программа net zero 2030
пропоную тоді переходити на повозки з віслюками, у них вихлоп точно net zero 2030 :D
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

Scoffer
Слышал даже где-то шутеечку что 300 тысяч зрителей за уикэнд выделяют газов в атмосферу больше чем пелотон формулы за то же время, поэтому тут ещё надо разобраться)
AB-Man
Member
Аватар користувача
Звідки: Odessa region

Повідомлення

Считаеться что F1 является технологической вершиной автопрома, те наработки которые успешно внедрены в F1 потом внедряются в массовом автопроизводстве. Поэтому отказа от гибридной составляющей уже ждать не приходиться, да и нелогично, иначе будет получаться что с точки зрения технологических инноваций F1 пасет задних. Пути ищут, пока придерживаются компромиссов, на чистую электротягу не переходят. Основная проблемма сейчас, вернее две: большие габариты машин и масса. И то и другое тяжело уменьшить в рамках стандартов чемпионата.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

AB-Man
Може в 60х так і було, а зараз нічого з технологій ф1 менше ніж в гіперкари за мегабакс не ставлять, надто дорого. Та і в гіперкари за мегабакс теж не ставлять оскільки останні роблять не ті люди і не ті компанії що боліди.
Ну і враховуючи ~2030, виходить що, ф1 на смітник, формула-е наше все?
anyname
Member

Повідомлення

Scoffer: 16.05.2023 10:08 AB-Man
Може в 60х так і було, а зараз нічого з технологій ф1 менше ніж в гіперкари за мегабакс не ставлять, надто дорого. Та і в гіперкари за мегабакс теж не ставлять оскільки останні роблять не ті люди і не ті компанії що боліди.
Ну і враховуючи ~2030, виходить що, ф1 на смітник, формула-е наше все?
зараз в Ф1 нема нічого ексклюзивного з технологій , можливо окрема великого % ваги карбону . турбо й так є майже в усіх , електро багато в кого є , гальма з рекуперацією в електровозах вже дуже давно. Ф1 може дати з ексклюзивів звичайній автівці лише кінський цінник .
Останній ексклюзив був ще за домінації Шумахера - двигуни що розкручуватися здається до 21000об/хв .
а остання тачанка з технологіями Ф1 не заради цінника Феррарі F50 (трішки дефорсований двигун , ніяких сайлентблоків , скажи хребту прощавай через 100км).
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

anyname
Всі ті турбо, гальма і інше робляться з матеріалів і сплавів, котрі не придатні для масового автопрому. На ф1 скільки термін життя сучасного двигла, мотогодин 20-30? Це при тому що його в боксі прогрівають зовнішньою прогрівайкою, а на холодну якщо його прокрутити він взагалі заклинить :D Або хто ту турбіну для цивільного авто вирізає з титанового шмата на чпу, та ніколи в житті такого не буде.
Це просто рекламний хід що, наприклад, мерс володіє технологіями, і типу використовує в звичайних машинах. А хто там доведе що використовується а що ні. Може вони мали на увазі оббивку крісла :laugh:
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

Ну мерс же выпустил свой гиперкар с дрыгателем от чемпионского мерса 16 года, правда пришлось пойти на компромиссы чтобы ресурс был более-менее. В эпоху когда v10 крутились до 21 тысячи ограничений на двигатели не было и можно было ставить хоть каждую гонку новый. После 2003,по моему, появилось ограничение в один движок на две гонки и тогда макларены с бмвистами посыпались ибо ресурса банально не хватало. Да и бмв м5 с двигателем v10 от ф1 оказалась крайне ненадежной штукой.
anyname
Member

Повідомлення

Scoffer: 16.05.2023 11:18 anyname
Всі ті турбо, гальма і інше робляться з матеріалів і сплавів, котрі не придатні для масового автопрому. На ф1 скільки термін життя сучасного двигла, мотогодин 20-30? Це при тому що його в боксі прогрівають зовнішньою прогрівайкою, а на холодну якщо його прокрутити він взагалі заклинить :D Або хто ту турбіну для цивільного авто вирізає з титанового шмата на чпу, та ніколи в житті такого не буде.
Це просто рекламний хід що, наприклад, мерс володіє технологіями, і типу використовує в звичайних машинах. А хто там доведе що використовується а що ні. Може вони мали на увазі оббивку крісла :laugh:
Я розумію що Мерседес визнаний виробник дешевих авто для пенсіонерів без амбіцій , але навіть вони не будуть обманювати в таких дрібницях. Погугліть Мерседес clk gtr 97го року . всі 26 автівок для продажу відрізнялися від гоночного боліду лише наявністю абс , кондиціонера , шкіряного салону й нерегульованим антикрилом. Пробіг від ТО до ТО рівнявся чи то 2000 чи то 5000 км.доречі ТО проводилося в цехах AMG (тобто бідні шейхи тачанку туди на тралі-літаку-тралі возили.й коштувало те ТО купу грошей)

Моторесурс сучасного двигуна Ф1 приблизно 7000 км (як стверджує Гугл). Але ж дорожня автівка не зможе весь час їхати "газ в пол" , на ній встановлять повітряний фільтр і навіть електростартер. Підріжуть потужність і якось бідні мільйонери зможуть їздити з дому до СТО дядьки Веня.
До речі оббивки крісла , рівно як і самого крісла в Ф1 немає

Відправлено через 26 хвилин 26 секунд:
AntonyKandaurov: 16.05.2023 11:23 Ну мерс же выпустил свой гиперкар с дрыгателем от чемпионского мерса 16 года, правда пришлось пойти на компромиссы чтобы ресурс был более-менее. В эпоху когда v10 крутились до 21 тысячи ограничений на двигатели не было и можно было ставить хоть каждую гонку новый. После 2003,по моему, появилось ограничение в один движок на две гонки и тогда макларены с бмвистами посыпались ибо ресурса банально не хватало. Да и бмв м5 с двигателем v10 от ф1 оказалась крайне ненадежной штукой.
А їх і ставили на одну гонку , а ще раніше квалу , практики і гонку їздили на різних моторах , а на додаток в боксах стояв третій болід зібраний і налаштований як правило під першого пілота.десь і знімки були як Шумахер чи то на скутері чи то на самокаті поспішає в бокси до старту бо той болід здох через пів кола . (Особисто я не розумію економічний ефект від заміни відносно простих одноразових двигунів на багаторазові які дешевими та надійними ще фіг зробиш). Ну й ЗВУК √£€÷π√¶∆®©% не той :( :weep: :insane:
У БМВ здається проблеми були не з надійністю , а з тим що спочатку Френк не продав Вільямс , а як купили Заубер розпочалася фінансова криза .
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

anyname: 16.05.2023 13:21всі 26 автівок для продажу відрізнялися від гоночного боліду
Тільки не з того боліду. Там не з ф1 двигун, а з 24 години леману, а це трішки інша гонка, на витривалість.
Там стояв доволі стандартний, хоч і по вуха затюнінгований, двигун m297 V12, котрий, окрім іншого, також ставили на таку корову як CL-Class
А на F1 того часу були FO110 V10, котрі, на скільки мені відомо, в жодному дорожньому авто не стояли.
То феррарі розважались колись з двигунами від ф1, так скільки років з того часу пройшло. І то умовно, оскільки літраж з гоночним не співпадає в якихось там півтори рази :D Не знаю кому як, а я вважаю що 3.5 і 4.7 літри це різні двигуни.

Відправлено через 14 хвилин 3 секунди:
При чому на гоночному був 3.5, а не 4.7.
Ти ж не розточиш 3.5 до 4.7, це які стінки і яка маса мала бути в того 3.5. Тобто тупо новий блок зі старою назвою.
Відповісти