Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

Melofon: 05.05.2023 17:25если эта технология реально будет уменьшать требования к памяти более эффективно сжимая текстуры на уровне драйвера без потери качества то это мастхэв особенно для младших видеокарт инвидия.
Стоп, якщо це економить VRAM, тоді текстури мають розпаковуватися для кожного кадру?
Отже, якщо на текстуру 3,6 MB витрачається 1.15 ms, тоді 1ГБ текстур розпаковуватиме 0,327 секунди. А 3ГБ текстур - 1 секунду.
Це буде найгарніше слайд-шоу! :lol:

Відправлено через 5 хвилин 38 секунд:
Моя думка в тому, що VRAM цей метод аж ніяк не економить, лише збільшує красу із збереженням розміру стиснених текстур.

Відправлено через 2 хвилини 29 секунд:
Це вже було у "Дзеркалах" фашиста Лук'яненка - люди бачили розмиті, мильні текстури, але їх уява домальовувала круті деталі під впливом візуальних наркотиків.
vmsolver
Member

Повідомлення

taras_cs: 05.05.2023 15:16
MikePodgorniy: 05.05.2023 14:42 Але є одне але….
1.15 ms vs 0.49 ms
Це не страшно, бо затримка буде не для кожного кадру, а тільки для першого.
А там - якщо VRAM багато, то розпаковка буде відбуватися рідко, якщо мало, то частіше для тих самих текстур.
Для каждого кадра. Это вроде не задержка, а время текстурирование всего 4К экрана, там же про ренедер писали.

Відправлено через 4 хвилини 58 секунд:
taras_cs: 05.05.2023 19:26Отже, якщо на текстуру 3,6 MB витрачається 1.15 ms, тоді 1ГБ текстур розпаковуватиме 0,327 секунди. А 3ГБ текстур - 1 секунду.
Це буде найгарніше слайд-шоу! :lol:
Значит и сейчас должно быть слайд-шоу, ведь сейчас на ту же работу тратят 0.49мс, ну будет не 3, а 6 кадров, это даже для консоли маловато (хотя кто знает этих консольщиков))). Наверное что-то с методикой не так? :)
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

vmsolver
Почитав - текстури зберігаються у VRAM в стисненому форматі і ніколи не розпаковуються повністю. Замість цього розпаковуються конкретні блоки 4х4 текселів (текстура/структура).
Як тут задіяти ШІ, але не розпаковувати текстуру повністю - я не знаю :-/

А ШІ ще потрібний для створення проміжних кадрів, для DLSS або згладжування - і все це за проміжок часу 16,6 мс (час на генерацію одного кадру при 60 к/с)
vmsolver
Member

Повідомлення

taras_cs
Там блочный формат, это значит распаковывается только нужный блок, а не вся текстура. Не ИИ, а нейросети, а если ещё точнее многослойный персептрон с двумя внутренними слоями по 64 нейрона каждый. Правда это мало что кому скажет ))

Да за 16.6 мс много чего происходит, GPU пробегает по всем фазам графического конвейера и текстурирование лишь часть работы.
Сабж не только так с текстурами работает, а и с любыми 2Д данными, нормали, шероховатость и прочие штуки для PBR рендера в том числе.
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Gelonyrum: 05.05.2023 14:54 Це буде мати право на життя лише в випадку якщо воно буде робитись на рівні драйверу, а не гри
Якщо воно буде на рівні гри, то першу гру розроблену на основі цієї технології ми отримаємо роки через 2-3, не раніше; а через 2-3 роки навіть 8гб буде вже замало навіть з врахованням цієї технології (швидше за все). Тобто отримаємо ще один нікому не потрібний physx, на який в свій час пішли гроші, а його ніхто так і не реалізував.
Як пан зверху підмітив, куртка крутиться як може, а огризки всерівно нікому не потрібні :)
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Gelonyrum: 05.05.2023 14:54Це буде мати право на життя лише в випадку якщо воно буде робитись на рівні драйверу, а не гри
Якщо я все правильно зрозумів то це неможливо. В грі буде лежати не зовсім текстура, а скоріше вхідний запит для нейронки і поряд навчена нейронка, котра на льоту буде щось фантазувати.

Відправлено через 7 хвилин 30 секунд:
В плані це не покращення готової гри, гра має з самого початку містити необхідні дані.
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scoffer: 05.05.2023 22:29
Gelonyrum: 05.05.2023 14:54Це буде мати право на життя лише в випадку якщо воно буде робитись на рівні драйверу, а не гри
Якщо я все правильно зрозумів то це неможливо. В грі буде лежати не зовсім текстура, а скоріше вхідний запит для нейронки і поряд навчена нейронка, котра на льоту буде щось фантазувати.

Відправлено через 7 хвилин 30 секунд:
В плані це не покращення готової гри, гра має з самого початку містити необхідні дані.
Можна ж це зробити по тому ж принципу, що і компіляцію шейдерів, лежать собі в папці гри 8к текстури, а при запуску гри з них нейронка собі генерує свої шаманські текстурки і щаписує на диск чи умовний текстурний кеш, тут питання лише скільки воно по часу б зайняло бо можна дожити до часу, коли гру буде завантажити швидше ніж запустити)
Kyoo
Member
Аватар користувача

Повідомлення

набрал голосовьім
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

Melofon: 05.05.2023 17:25
Gelonyrum: 05.05.2023 14:54 Це буде мати право на життя лише в випадку якщо воно буде робитись на рівні драйверу, а не гри, а то получиться так, що люди з нвідією зможуть комфортно грати лише ігри, розробникам яких нвідія занесла на лапу, в інших проектах будуть страждати від текстур низької якості та статерів через нехватку врам.
Если это будет проприетарная технология то конечно это будет на уровне драйвера, типа как длсс обучаться на нейросетях, если эта технология реально будет уменьшать требования к памяти более эффективно сжимая текстуры на уровне драйвера без потери качества то это мастхэв особенно для младших видеокарт инвидия.
Вірно ви кажете обоє, але, очевидно, Нвідія навпаки віддасть це безплатно і буде ще доплачувати, тому що ця технологія сама по собі є рекламою відях Нвідії - вони самий популярний АІ прискорювач
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Gelonyrum
Ну і який сенс? Завдання було скоротити розмір займаної оперативи, для чого в цій самій оперативі тримається не текстура, а деякий набір напівфабрикатів, з котрих GPU потім заварить картинку на льоту для кожного кадра.
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

економія відеопамяті для даної технології не так і важлива - хто захоче запхає стільки елементів що ніякої памяті не хватить. Або навпаки - десь 10 років тому Кармак в ігру закладав одну вже готову відрендерену гіпертекстуру, а двіжок по мірі потреби підкачував її кусок і натягуав на ландшафт. Вийшла дійсно крута графіка на дуже слабих відяхах з малою кількістю відеопамяті - при потребі кусок готової текстури легко підкачувався з оперативи.
Тут, очевидно, йде просування певних відях, з розвиненим АІ.
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scoffer: 05.05.2023 23:40 Gelonyrum
Ну і який сенс? Завдання було скоротити розмір займаної оперативи, для чого в цій самій оперативі тримається не текстура, а деякий набір напівфабрикатів, з котрих GPU потім заварить картинку на льоту для кожного кадра.
Я про це і кажу, при першому запуску замість текстур високого розширення нагенерує собі оптимізованих і буде використовувати їх, що в свою чергу зменшить використання оперативки та врам, просто поки воно буде генеруватись гра не буде нормально працювати, а потім вже все плавно найсово без ботлнеків через пам'ять.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Gelonyrum
Ні, ти не зрозумів. Генерація на льоту необхідна щоб текстури НЕ зберігати в відеопам'яті, чим і економити цю саму пам'ять. Немає жодного сенсу генерити на кінцевій машині і кудись складати, простіше нагенерити ще на етапі розробки.
vmsolver
Member

Повідомлення

ОМГ, без разницы что хранится вместо текстуры, главное что оно сгенерировано на основе нужного изображения, далее технология восстанавливает исходную картинку в нужной позиции для текстурирования, т.о. можно сэкономить объем для того же качества изображения или увеличить качество при сохранении объема.

Если что, внутри jpeg тоже нет картинки, там хранятся коэффициенты порезанного спектра исходной картинки пожатые алгоритмом Хаффмана. Вот какая разница коэффициенты чего хранятся в этом новом формате? Главное что они занимают меньше места и есть алгоритм восстановления исходного изображения.

Кодировать в новый формат будут разработчики, как это они и сейчас делают.
Kyoo
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Регистрация на конкурс злых мечтателей на третьей странице. Добрых мечтателей просьба не беспокоить
q1nex
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

Leeman: 05.05.2023 18:27 Фейкова роздільна здатність, фейкові кадри, фейкові текстури.... що далі?
Продажи фейковым геймерам :(
VBerezovsky
Member
Аватар користувача

Повідомлення

q1nex: 06.05.2023 03:07
Leeman: 05.05.2023 18:27 Фейкова роздільна здатність, фейкові кадри, фейкові текстури.... що далі?
Продажи фейковым геймерам :(
Уже было во время ковида и майнинг-бума :)
Papik
Junior
Аватар користувача

Повідомлення

Це буде щось як з DLSS, виглядає нормально поки не покрутиш мишкою.
jt38
Member

Повідомлення

Firebrand: 05.05.2023 18:33крутится куртка как уж на сковородке, но не признает,что врам,жаба давит отсыпать
ты действительно такой глупый, что так думаешь? меньше врам у младших карт - это осознанный шаг, чтобы объем памяти соответствовал производительности
или ты хочешь мутантов 4050 с шиной 96 бит и 24 гб? а ведь какие-нить болезные покупали бы...
Геральт: 05.05.2023 18:45Міг би й вже підписку зробити. Типу GF Expierence premium1/2/3. Платиш бабло і маєш весь час up2date систему для гри в FHD/QHD/UHD відповідно
про geforce now, похоже, ты ничего не слышал
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

jt38: 06.05.2023 07:41
Firebrand: 05.05.2023 18:33крутится куртка как уж на сковородке, но не признает,что врам,жаба давит отсыпать
ты действительно такой глупый, что так думаешь? меньше врам у младших карт - это осознанный шаг, чтобы объем памяти соответствовал производительности
или ты хочешь мутантов 4050 с шиной 96 бит и 24 гб? а ведь какие-нить болезные покупали бы...
За 2060-3060 та 3070-3080 поясните?
Відповісти