Ну так таких геймерів, що здатні на кіберспорті заробляти реальні гроші, - одиниці. Абсолютній більшості це не світить, навіть якщо багато тренуватися. Може кому цікавий змагальний дух, але от я, звикши грати виключно один сингл, не бачу сенсу себе напружувати, замість того, щоб розслабитися й грати в своє задоволення, отримуючи максимальну насолоду від якісної графіки та високого FPS, наскільки грошей не жаль при сучасному рівні техпрогресу. Особисто мені й на FPS, як правило, начхати, якщо він не нижче 15, але то через те, що граю переважно в нешвидкі стратегії, де малі об'єкти рухаються з низькою швидкістю, а карта залишається непорушною. Але якщо захочеться симулятори чи тим більш гоночки, то тут вже явно захочеться високого FPS. Та ще й якщо б я зорієнтувався мультиплейерні змагання, що залежать від швидкості реакції, то мені довелося б купувати монік удвічі меншої діагоналі з упором на високу частоту та зовсім нецікавого мені часу реакції, замість того, щоб балдіти від вау-ефекту робочого столу, ігор, фоток на 50-дюймовому 4K-екрані на звичайній моніторній відстані (хоча в принципі можна вивести гру в Full HD на 25 дюймів по центру 50-дюймового 4K, але все рівно таке мене не цікавить).
Ігри в першу чергу задля задоволення, а чим вища якість зображення і FPS, тим більше задоволення. А те, що доволі вузьке коло кіберспортивних ігор не ганяється за такою високою графікою, то це просто компроміс через те, що продуктивність відеокарт впирається в техпрогрес і вартість. Якби відеокарти стали в сто раз продуктивніші, то кіберспортивні ігри стали б випускати з якістю графіки, що набагато перевищує найграфонисту сучасну гру. Але найграфонистіші некіберспортивні ігри отримали б якість графіки ще значно вищу.
І якщо відеокарти стануть в багато разів продуктивніші за сучасні, то й трасування променів цілком в кіберспортивні ігри прийде, тим більше, що полегшить роботу розробника, якщо не випускати дві версії налаштувань з променями і без, а просто підтримка трасування буде необхідною умовою для запуску гри. Тому не треба казати "ніколи", хоча я й не надто оптимістично дивлюсь на майбутній прогрес, може він і досягне дуже скоро максимальної межі у відеокартах та процесорах.
Какие нудные опусы ниочём
15 фпс его устраивает у меня бы глаза вытекли играя я бы в 15 фпс , пусть даже стратегия, если любую игру не тянет 60фпс с более-менее терпимым качеством то я просто в неё не играю чтобы не испортить впечатление.
Melofon
Вот, помню, в морровинд на целероне с мх440 играли - там кадров двадцать было в среднем. И ничего, очень даже играли. Не то, что сейчас - "фу, всего 54 фпс, играть невозможно".