Официальный анонс видеокарты Radeon R9 Fury (Fiji Pro)

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Piter
Member
Аватар користувача
Звідки: Tokyo

Повідомлення

GRaFkiyv
Ничего, еще одно предупреждение, и твои душевные муки закончатся, по крайней мере здесь. На руоверах уже забанили?
Hotty
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Отличная карта получилась, соперник GTX980.

ЗображенняЗображення

Ссылка на обзор. Почему то у меня к немцам больше доверия.
vegas.pl.ua
Member
Аватар користувача

Повідомлення

GRaFkiyv:Порізана Фура зливає 980-ій, а отже і розігнаній до упору 970-ій
Але нажаль, як я вже вказував у сусідній темі, перевага GTX980 досягається за рахунок значного погіршення якості зображення.

От збільшена вирізка із наведеного у тій темі скріншоту
FurryX_vs_GTX980ti_crop.JPG
Як бачимо, Furry чесно відпрацювує 16x AF, чого не можна сказати про GTX980 :-/

А якщо ще звернути увагу от сюди
Fh_fi00214skryn.png
То якраз і видно причини погіршення якості.

Тому що nVidia використовує свій фірмовий алгоритм FXAA, який швидкий, але не досить точний, натомість ATI завжди використувувала повноцінний MSAA, який більш завантажує відеокарту, хоча якісніший.
kyon
Member

Повідомлення

Кстати интересное наблюдение, DVI уже без аналогового сигнала (за аналоговый сигнал отвечают четыре контакта вокруг пластинки сбоку) то есть старый аналоговый моник либо TFT c VGA без DVI\HDMI уже не подключить. Просто наблюдение, понятно что такие карты будут подключать к современным мониторам с HDMI\DP\DVI. А вот в реф 980Ти аналог еще есть.
GRaFkiyv
Member
Аватар користувача
Звідки: столица Единой Руси Украины

Повідомлення

Piter:GRaFkiyv
Ничего, еще одно предупреждение, и твои душевные муки закончатся, по крайней мере здесь. На руоверах уже забанили?

толсто


Добавлено через 1 минуту 2 секунды:
vegas.pl.ua:
GRaFkiyv:Порізана Фура зливає 980-ій, а отже і розігнаній до упору 970-ій
Але нажаль, як я вже вказував у сусідній темі, перевага GTX980 досягається за рахунок значного погіршення якості зображення.

От збільшена вирізка із наведеного у тій темі скріншоту
FurryX_vs_GTX980ti_crop.JPG
Як бачимо, Furry чесно відпрацювує 16x AF, чого не можна сказати про GTX980 :-/

А якщо ще звернути увагу от сюди
Fh_fi00214skryn.png
То якраз і видно причини погіршення якості.

Тому що nVidia використовує свій фірмовий алгоритм FXAA, який швидкий, але не досить точний, натомість ATI завжди використувувала повноцінний MSAA, який більш завантажує відеокарту, хоча якісніший.
Не знаю как вы, а я с лупой не перепроверяю в 16x AF такую чепуху.
heidfeld
Member
Аватар користувача
Звідки: деревня скрытая в листве

Повідомлення

GRaFkiyv:
Piter:GRaFkiyv
Ничего, еще одно предупреждение, и твои душевные муки закончатся, по крайней мере здесь. На руоверах уже забанили?

толсто


Добавлено через 1 минуту 2 секунды:
vegas.pl.ua:Але нажаль, як я вже вказував у сусідній темі, перевага GTX980 досягається за рахунок значного погіршення якості зображення.

От збільшена вирізка із наведеного у тій темі скріншоту
FurryX_vs_GTX980ti_crop.JPG
Як бачимо, Furry чесно відпрацювує 16x AF, чого не можна сказати про GTX980 :-/

А якщо ще звернути увагу от сюди
Fh_fi00214skryn.png
То якраз і видно причини погіршення якості.

Тому що nVidia використовує свій фірмовий алгоритм FXAA, який швидкий, але не досить точний, натомість ATI завжди використувувала повноцінний MSAA, який більш завантажує відеокарту, хоча якісніший.
Не знаю как вы, а я с лупой не перепроверяю в 16x AF такую чепуху.
Так дело не в лупе, а в том что Нвидия ухудшает картинку, а по тестам из-за этого у них ФПС выше и клобки ликуют!!! Что максвел типа разрывает фурию.
AMD_ATI
Member
Аватар користувача

Повідомлення

heidfeld
Точняк
Polaris
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

Вообщем тесты не совсем корректные если не проводить их на самых максимальных настройках, ждем отечественных тестов, надеюсь хоть они будут правдивыми
heidfeld
Member
Аватар користувача
Звідки: деревня скрытая в листве

Повідомлення

Polaris:Вообщем тесты не совсем корректные если не проводить их на самых максимальных настройках, ждем отечественных тестов, надеюсь хоть они будут правдивыми
ага, мечтатель смотрим последний тест с оверов https://www.overclockers.ua/video/asus- ... 5-black/2/" target="_blank игры где НЕПОНЯТНО ПОЧЕМУ ВКЛЮЧАЮТ фишки Нвидиа HBAO в ассасин криде, Nvivia godrays в фар крае, где радеон должен рвать в щепки, FXAA в ГТА5. В общем где нвидиа фишки включены везде радеон слабо выглядит. Для сравнения " target="_blank особенно наглядно в фаркрай, где не включено нвидиевского бреда.
kyon
Member

Повідомлення

vegas.pl.ua: Тому що nVidia використовує свій фірмовий алгоритм FXAA, який швидкий, але не досить точний, натомість ATI завжди використувувала повноцінний MSAA, який більш завантажує відеокарту, хоча якісніший.

Вообще-то FXAA это шейдерный алгоритм который сглаживает всё, включая траву и полупрозрачные текстуры, в то время как MSAA выполняют ROP блоки и траву он например не сглаживает, то есть FXAA кое в чём лучше MSAA. Плюс у MSAA есть несколько опций, 2х 4х 8х это надо учитывать. Аналог FXAA это MLAA из Catalysт-ов, еще можно использовать SMAA-injector, это самый качественный вариант шейдерного сглаживания.

http://mrhaandi.blogspot.com/p/injectsmaa.html" target="_blank

FXAA и на АМД хорошо работает, по крайней мере у меня не было проблем с играми в которых он реализован, они все очень быстрые на 280Х.

Кроме того MSAA просто не везде работает, если игры используют deferred shading, тот же первый сталкер к примеру, НВ ведь не от хорошей жизни разработала FXAA.
vegas.pl.ua
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kyon:Вообще-то FXAA это шейдерный алгоритм который сглаживает всё
Тут я із вами повністю згоден, але щодо цього
FXAA и на АМД хорошо работает, по крайней мере у меня не было проблем с играми в которых он реализован, они все очень быстрые на 280Х.
маю деякі, підтверджені практичним досвідом, сумніви.

Попадалося декілька років тому на якомусь іноземному сайті дослідження роботи антиаліасінгу, зокрема MSAA, MLAA, FXAA та інших на відеокартах HD7xxx та GTX5xx-GTX6xx. Із цього дослідження зробив для себе висновки, що структура SP від nVidia краще пристосована для алгоритму FXAA ніж SP у ATI.
Також зустрічався із некоректною роботою FXAA на картах HD7xxx, наприклад пропаданням контуру підсвітки у танчиках.

А по зауваженням пана heidfeld-а можете щось сказать ?
Чому при тестуванні відеокарт так люблять використовувати технології, які не повною мірою підтримуються усіма виробниками ? От раніше усі любили тестувати PhisX (як на мою думку, толку від нього мало), а зараз настала пора HBAO+ та HairWorks.
Відповісти