Оголошено дату релізу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
TerryCone
Member

Повідомлення

Icipher
З.ы.ы. поддержка Украины , кроме как машинок с руснявой нави , которых никто не видел нигде , кроме рекламы . :lamer:
Заради справедливості скажу, що одну з цих машин я бачив у себе в дворі. Військові приїжджали. Від мене до лінії фронту ~30 км. Але загравання з руснею не підтримую, звісно.

Отправлено спустя 30 минут 6 секунд:
0kie: 16.01.2024 20:24 Лохотрон этот ваш Сталкер. Не выйдет он никогда. Не окупится никак, ибо забугорным игра никогда не была интересна, русским блок сделали, а за счёт остальных смогут заработать разве что на корзинку бобов.
Всегда деньги первопричина всего, а потом уже лозунги, кричалки, обещалки... Не будет Сталкера...
Буде чи не буде Сталкера - побачимо.
Сталкер робили звісно для русні, але русня все завжди качає з торентів. І взагалі THQ погодилася видавати Сталкер саме тому, що він не цікавий на Заході, еге ж. І найпопулярніший мод на Сталкер (Call of Chernobyl) зробили західні модери тому, що їм Сталкер не цікавий. І Anomaly, як подальший розвиток CoC, теж так не цікава на Заході що є одим з найпопулярніших модів на моддб. Про непопулярність Сталкеру на Заході це такий самий міф, як і те, що русня зробила касу Сталкеру. Фанатів на болотах - так, багато, але скільки з них придбало гру?
Belich
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Varvar: 17.01.2024 04:25Впевнений шо буде The Day Before: Ukranian Edition.
Я не знаю, це реально якийсь набіг тупих ботів чи це просто якась масова просадка IQ відбулась у деяких коментаторів в цьому топіку?

Як взагалі можна порівнювати гру the day before, тобто відвертий скам-проект зроблений буквально двома бурятами з вкраденими ідеями на халявних/дешевих асетах, з грою STALKER, де є повноцінна команда розробників які мають декілька випущених ігор в реліз та досвід розробки (причому є в цьому списку досить успішні тайтли), мають яку-не-яку та репутацію та добре ім'я (хоч і з н'юансами)?

Це те ж саме що порівнювати автомобілі "жигулі" та "мерседес", ну наче і то і то авто, але вони зовсім на різних рівнях.
nochnik89
Member
Аватар користувача
Звідки: Планета Земля

Повідомлення

Varvar: 18.01.2024 00:15Якщо по результатам оглядів, якщо медіанний бал буде вище 6.5 на основі 30 оглядів на метакрітік протягом, скажем, місяця, я кожному по 100 грн, хто кричить, що це буде ГРА, якщо ні, ви мені, йде? Це буде справделиво:)
много желающих написало? :)
Telcontar
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернiгiв

Повідомлення

Varvar
Гуляють зайві гроші у кишені? Відправте на ЗСУ. :beer:
NUN4AG
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Belich: 18.01.2024 08:48Як взагалі можна порівнювати гру the day before, тобто відвертий скам-проект зроблений буквально двома бурятами з вкраденими ідеями на халявних/дешевих асетах, з грою STALKER, де є повноцінна команда розробників які мають декілька випущених ігор в реліз та досвід розробки (причому є в цьому списку досить успішні тайтли), мають яку-не-яку та репутацію та добре ім'я (хоч і з н'юансами)?
Я не пропоную порівнювати STALKER 2 та TDB (там дійсно було видно плагіат та натяки на скам вже з першого трейлеру - логотип як в TLOU, кадри з першого трейлера та місто як з The Division і т.д.), але де побачити список повноцінної команди розробників GSC?
Який % нинішнього складу GSC (особливо ключових розробників) працював над останньою частиною серії, яка вийшла ще в 2009 (за 9 років до анонсу STALKER 2 і за 15 до її можливого релізу)?
Чомусь мені здається, що більше половини команди не працювала над COP. А якщо так, то де побачити успішні тайтли які вони розробляли до STALKER 2?
Я не жартую - мені справді цікаво.
MqM
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

NUN4AG: 18.01.2024 22:04
Belich: 18.01.2024 08:48Як взагалі можна порівнювати гру the day before, тобто відвертий скам-проект зроблений буквально двома бурятами з вкраденими ідеями на халявних/дешевих асетах, з грою STALKER, де є повноцінна команда розробників які мають декілька випущених ігор в реліз та досвід розробки (причому є в цьому списку досить успішні тайтли), мають яку-не-яку та репутацію та добре ім'я (хоч і з н'юансами)?
Я не пропоную порівнювати STALKER 2 та TDB (там дійсно було видно плагіат та натяки на скам вже з першого трейлеру - логотип як в TLOU, кадри з першого трейлера та місто як з The Division і т.д.), але де побачити список повноцінної команди розробників GSC?
Який % нинішнього складу GSC (особливо ключових розробників) працював над останньою частиною серії, яка вийшла ще в 2009 (за 9 років до анонсу STALKER 2 і за 15 до її можливого релізу)?
Чомусь мені здається, що більше половини команди не працювала над COP. А якщо так, то де побачити успішні тайтли які вони розробляли до STALKER 2?
Я не жартую - мені справді цікаво.
Я сам колись бачив профілі розробників на артстейшен, не пригадаю. Проте думаю ви зможете нагуглити)
пс розробник алайфу точно над Сталкер 2 працював і ще деякі програмісти)
Belich
Member
Аватар користувача

Повідомлення

NUN4AG: 18.01.2024 22:04де побачити успішні тайтли які вони розробляли до STALKER 2
З такого що сходу згадується - серія "Козаки" мала певний успіх, три частини сталкера теж були досить успішні (ну це очевидно звісно, але так як було питання про ігри до STALKER 2 то мав і їх теж згадати). З найсвіжіших релізів це "козаки 3" (ремейк першої частини, по суті), реліз відбувся в 2016 році, продано трохи більше ніж півмільйона копій (якщо вірити відкритим джерелам в гуглі), навіть до цих пір стабільний онлайн в 1200+ чоловік є, хоча вже пройшло 8 років з моменту релізу (це навіть більше і стабільніше онлайн ніж в деяких свіжих релізах :D )

Там в їх портфоліо (самої GSC) ще були якісь нішеві ігри зарелізені по типу American Conquest, Alexander (Козак-подібні стратегії з іншими сетінгами) тощо, але в цілому найвідоміші релізи це саме серія козаків та сталкер.

Посилання на профілі розробників не маю, як і про склад розробників, такою детальною інформацією не цікавлюсь тому просто нема що закинути в якості якогось джерела інформації.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Kyro: 17.01.2024 11:24 Ну естественно, в Microsoft же идиоты одни сидят. И прогресс не отслеживают.
Сталкера это не касается, но вообще есть прецендент имя которому Redfall. Майкрософт действительно не участвовала в проверке, решив что это полная ответственность Bethesda, а та в свою очередь думала что Microsoft как овнер сама выстроит процессы после покупки всей студии Arcane. В итоге игра разрабатывалась сама по себе, и просто вышла в полуготовом виде.
Kyro
Member

Повідомлення

Shaolin_Style: 19.01.2024 09:17
Kyro: 17.01.2024 11:24 Ну естественно, в Microsoft же идиоты одни сидят. И прогресс не отслеживают.
Сталкера это не касается, но вообще есть прецендент имя которому Redfall. Майкрософт действительно не участвовала в проверке, решив что это полная ответственность Bethesda, а та в свою очередь думала что Microsoft как овнер сама выстроит процессы после покупки всей студии Arcane. В итоге игра разрабатывалась сама по себе, и просто вышла в полуготовом виде.
Еще раз повторяю для детей природы. Пару дурачков сравнивают Stalker 2 c Day Before. Т.е игру для которой делают свои ассеты, анимацию,дизайн, озвучку, серьезный издатель и была демка в которую можно было поиграть со скамом слепленным из _овна и палок причем половина палок пиз_еных. И которую до "релиза" никому кроме как на видео не показывали.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Kyro: 19.01.2024 10:15 Еще раз повторяю для детей природы. Пару дурачков сравнивают Stalker 2 c Day Before. Т.е игру для которой делают свои ассеты, анимацию,дизайн, озвучку, серьезный издатель и была демка в которую можно было поиграть со скамом слепленным из _овна и палок причем половина палок пиз_еных. И которую до "релиза" никому кроме как на видео не показывали.
Еще раз повторяю:
Сталкера это не касается
похоже Майкрософт не всегда следит за качеством издаваемого продукта, как минимум один случай уже был.
Kyro
Member

Повідомлення

Shaolin_Style: 19.01.2024 12:24
Kyro: 19.01.2024 10:15 Еще раз повторяю для детей природы. Пару дурачков сравнивают Stalker 2 c Day Before. Т.е игру для которой делают свои ассеты, анимацию,дизайн, озвучку, серьезный издатель и была демка в которую можно было поиграть со скамом слепленным из _овна и палок причем половина палок пиз_еных. И которую до "релиза" никому кроме как на видео не показывали.
Еще раз повторяю:
Сталкера это не касается
похоже Майкрософт не всегда следит за качеством издаваемого продукта, как минимум один случай уже был.
Так в том то и дело что между плохая игра и скам лежит пропасть. В первом случае игра есть а во втором игры нет.
Да качество плохо контролировали, игра уг, но она есть и она оригинальная. То что МС может выпустить уг да, то что они дали денег под ничего и не проверяли прогресс, не поверю никогда.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Kyro: 19.01.2024 12:47
Так в том то и дело что между плохая игра и скам лежит пропасть.
Я Сталкер скамом и не называл, более того я не называл его потенциально плохой игрой. Лишь обозначил что есть вероятность низкого качества релизного продукта на вышеуказанном примере с Редфолом. Но ничего, даже если так - патчами игру обязательно поправят, я верю что у GSC все получится.
Відповісти