На найгіршу гру в моїй практиці по глюкам? Вже. Таке майбутнє залишаю вам.Plush_Dragon: ↑ 06.05.2025 10:53На Сталкер 2 подивись.Kashtan: ↑ 05.05.2025 18:07 А якщо менi байдуже на променi длсс та фср та iншу погань? А цiкавить лише сира потужнiсть, то для таких як я поганi часи?
Оце майбутнє вже прийшло.
Останні статті і огляди
Новини
Наступне покоління AMD Radeon може забезпечити серйозний стрибок продуктивності з трасуванням
-
Kashtan
Member
- Звідки: Яготин
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
По-перше, як ви зібрались порівнювати результати різних бенчмарків? В мене Cinebench23 видає 22000 балів, а Cinebench24 - 1100 балів. І це один і той самий процесор. По-друге, мова йшла про чисту продуктивність в іграх.Порівнювати треба ФПС в бенчмарках актуальних для 2016го року (для GTX 1080) і в бенчмарках актуальних в 2025 (RTX 5080).
UE6 буде працювати на консолях нового покоління, які в найкращому випадку будуть мати рівень 5070Ті. В найгіршому, рівень 5060Ті(тільки ВРАМ більше).По друге ще незрозуміло скільки часу така карта буде вивозити. До першого проекту на UE 6.0?
Чому 4К мав стати стандартом? Бо карти мали 50 доларів вартувати?)4K мав вже мав давно стати стандартом для ВК і моніторів.
1080 коштувала в нас ~$900($1200 на наші дні), 5080 ~$1350. +11%. Обидві карти, це Хай Енд, який далеко за межами народних карт.По четверте - який там буде FPS/Watt, FPS/USD?
Геймінг сильно подорожчав за останні роки через майнінг, а тепер бум ШІ. На рахунок графіки, так завжди, чим далі розвиток, тим більше треба зусиль на один і той самий результат. Але знову таки, 4К набагато краще за 1080р, РТ в найкращих реалізаціях робить просто нереально гарну картинку.Суть що ПК геймінг став занадто дорогим, екфекта Вау від графіки ігр вже немає як від Mafia, DOOM 3, першого Stalkera, Crysis, Battlefield 3/4, і так далі.
Рівно так само діти не купували собі 1080 в шкільний ПК, хіба якщо багаті батьки. Народними картами завжди були рішення із Лоу сегменту.Дорослі це вже переросли, а для дітей дорогоТим більше малі зараз більше зависають в онлайн проектах.
Купують ПК залізо в основному по інерції олдскули, айтішніки і просто ентузіасти...
Відправлено через 10 хвилин 6 секунд:
Скільки коней коштує один Мерседес S Класу? 100-200?))Shtopor: ↑ 06.05.2025 10:58 Аціо
Я думаю тут вже правильно зазначили. RT це добре, коли не буде з'їдати продуктивність у 1.5 - 2 рази, і під ПК не потрібен буде окремий кондиціонер.
Як і з машинами. Коли вони коштували як 10 коней, ламалися і воняли - нікому не були непотрібні. .
-
01Mirage09
Member
Який вплив в цифрах з включеним і виключеним рефлексом може бути в такому випадку?man1242: ↑ 06.05.2025 12:16 Суть рефлекса чтоб сократить очередь кадров подготавлемых кадров до 1 что в местах где процессор не может много отрисовать очень бьет по производительности общего кадра как и редкого, рефлек+ это уже исключение вовсе процесса подготовки и идет подача в реалтайм + идет синхронизация частот процессора для более низкой задержки что еще больше ударяет по среднему фпс. Когда идет упор в гпу падения фпс соотвествено и не будет так-как мяч на стороне карты и уже она должна загузить цпу![]()
-
Shtopor
Member
- Звідки: Киев
kairo
4k gaming має стати массовим, бо діагоналі моніторів та телевізорів підросли, проектори стали дешевими, плюс VR.
Більші діагоналі реально покращують юзер експеріенс і занурення в ігрові проекти.
І тому зараз ці пікселі виглядають у FullHD як шахова дошка.
Проти DLSS нічого проти немаю, коли воно дійсно працює замість звичайного згладжування - але оцінка роботи технології досить суб'єктивна. Одні бачать артефакти в конкретних іграх, інші ні.
Про мід сегмент можна багато сперечатися. Наприклад GTX260, GTX460, GTX660 були досить потужними і були еквівалентом сьогоднішніх 4070/5070. Були покоління де мід сегмент був слабкий, наприклад GTX560, GTX760, GTX960 (зазвичай коли архітектура була перехідною).
Зараз же друге покоління мідлів дуже слабке - що RTX4060, що RTX5060.
4k gaming має стати массовим, бо діагоналі моніторів та телевізорів підросли, проектори стали дешевими, плюс VR.
Більші діагоналі реально покращують юзер експеріенс і занурення в ігрові проекти.
І тому зараз ці пікселі виглядають у FullHD як шахова дошка.
Проти DLSS нічого проти немаю, коли воно дійсно працює замість звичайного згладжування - але оцінка роботи технології досить суб'єктивна. Одні бачать артефакти в конкретних іграх, інші ні.
Про мід сегмент можна багато сперечатися. Наприклад GTX260, GTX460, GTX660 були досить потужними і були еквівалентом сьогоднішніх 4070/5070. Були покоління де мід сегмент був слабкий, наприклад GTX560, GTX760, GTX960 (зазвичай коли архітектура була перехідною).
Зараз же друге покоління мідлів дуже слабке - що RTX4060, що RTX5060.