S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl отримав оновлення 1.1.4 з виправленням проблем

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Eduard1980
Member
Аватар користувача
Звідки: somewhere

Повідомлення

VolandInferno: 28.01.2025 17:44 Eduard1980
Оце в тебе пече. Я перечитав і повністю згідний з камрадом)
Ну бачиш ти не в темі)) а лізеш, чого ото лізти?
То піди на сторінку номер два і перечитай повністю шо я від нього хочу.
Соррі сторінка 3))
fizik419
Junior

Повідомлення

VolandInferno: 28.01.2025 17:29
Геральт: 28.01.2025 17:25Пф. То ж НВ, вона давно картинку спрощує.
Ууууу, Хуанг жидяра, краде тіні і віддзеркалення, сволота)))
НВ картинку спрощує ахахах. Що silent hill 2, що stalker 2 зроблені на unreal engine. Тільки в sh2 є Hardware RT, а в сталкері нема бо там звичайний Software Lumen. Далі можна не спорити. Фанатики амд по дефолту туповаті.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 28.01.2025 17:13 VolandInferno
Та хоч в дзеркалі, хоч не в дзеркалі. Відос глянь. Магія сія твому AW2 просто недоступна.
І нащо мені твій ютуб, якщо я можу запустити С2 і насолоджуватись картинкою )
Дзеркала реалізовані всюди, де нема зелених променів. А навіть з променями реалізовані (хітман)

lividum
Ще жодну гру з фср-апскейлом не грав ;)
от той забагавоний сср у С2 воді - то є елатон відзеркалень? :rotate:

Відправлено через 2 хвилини 55 секунд:
Геральт: 28.01.2025 17:25 VolandInferno
Пф. То ж НВ, вона давно картинку спрощує. Теж мені новина. Маю і тіні і віддзеркалення, деталізація присутня.
ахах, в С2 навіть бочки з полум'ям тіні не відкидають, це було ще у першій частині сталкеру))) ну от навіщо ти це пишеш? в с2 люмен таще всю картинку зі світлом, але через те що він кастрований, багато джерел світла просто не відкидають тіней, як от банально бочка))) то й ж ексодус енхансед едіш, якому 5 років видає в цьому плані краще зображення. в текстурках звичайно аутдейтед
ну і про кастровану графіку, яку вкрав Хуанг я так розумію це саме через це амд відстають у продуктивності?)) бували історії про уповільнення продуктивності драйверами, але вкрадені тіні жупаном - це щось нове
Sashkotem
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

Hotspur: 28.01.2025 14:56 абсолютні дурниці. метро коридорний шутер
Коридорний шутер це дум, а метро має досить великі локації на яких відбувається основний сюжет і є додаткові точки інтересу, просто немає вільного переходу між локаціями, а ви переходите від одної до другої по мірі розвитку сюжету із зміною пір року, це дуже круто зпоблено. Сталкер із не робочим а-лайвом нічого не виграє від більш вікритішого світу та ще і в кінці гри ця відкритість пропадає і починається дійсно коридорний шутан без усяких переходів між локаціями. Як то кажуть чий би контролер мичав.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Sashkotem: 28.01.2025 18:36
Hotspur: 28.01.2025 14:56 абсолютні дурниці. метро коридорний шутер
Коридорний шутер це дум, а метро має досить великі локації на яких відбувається основний сюжет і є додаткові точки інтересу, просто немає вільного переходу між локаціями, а ви переходите від одної до другої по мірі розвитку сюжету із зміною пір року, це дуже круто зпоблено. Сталкер із не робочим а-лайвом нічого не виграє від більш вікритішого світу та ще і в кінці гри ця відкритість пропадає і починається дійсно коридорний шутан без усяких переходів між локаціями. Як то кажуть чий би контролер мичав.
взагалі дивно читати про "відкритий" світ С2. максимально пустий світ, з респавном мобів в 100 метровій зоні навколо персонажа, а якщо не дай боже піти в нову локу раніше мейн квеста вона буде просто пустою, чудовий експіріанс.
phobosse
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Sashkotem: 28.01.2025 18:36Коридорний шутер це дум, а метро має досить великі локації на яких відбувається основний сюжет і є додаткові точки інтересу,
Досить великі тільки у третій частині.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence: 28.01.2025 18:40взагалі дивно читати про "відкритий" світ С2. максимально пустий світ, з респавном мобів в 100 метровій зоні навколо персонажа, а якщо не дай боже піти в нову локу раніше мейн квеста вона буде просто пустою, чудовий експіріанс.
1 чому відкритий світ має бути повним ?
2 які показники повного світу ?
VolandInferno
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Enjthesilence
Ти шо таке писати. Ще трошки і в ворога народу запишуть. Сталкером треба тільки захоплюватись, тільки від однієї згадки про нього має починатись потужна ерекція. В грі немає мінусів, то все аномалії/бачення розробників.
Бездарна гра. Попиляли гроші і розбіжались. Це все що можна сказати про цю груп. По хорошому, їй не патчі треба, а ще років зо два інтенсивної розробки.
Востаннє редагувалось 28.01.2025 19:13 користувачем VolandInferno, всього редагувалось 1 раз.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence: 28.01.2025 18:30 от той забагавоний сср у С2 воді - то є елатон відзеркалень? :rotate:
Той SSR в рази краще дзеркала в AW2. Та й калюж також. Але це ти за віддзеркаленнями ганяєшся. Мені текстурок і побільше :)
Ну є віддзеркалення та й є. (Можна подумати вода без куртки не дзеркалила. Месія прийшов, врятував поверхні.)
Enjthesilence: 28.01.2025 18:30 ахах, в С2 навіть бочки з полум'ям тіні не відкидають, це було ще у першій частині сталкеру))) ну от навіщо ти це пишеш? в с2 люмен таще всю картинку зі світлом, але через те що він кастрований, багато джерел світла просто не відкидають тіней, як от банально бочка))) то й ж ексодус енхансед едіш, якому 5 років видає в цьому плані краще зображення. в текстурках звичайно аутдейтед
ну і про кастровану графіку, яку вкрав Хуанг я так розумію це саме через це амд відстають у продуктивності?)) бували історії про уповільнення продуктивності драйверами, але вкрадені тіні жупаном - це щось нове
Та напчихати мені на твої тіні. Та тінь займає якісь долі % в кадрі і я буду заради неї жертвувавати 99% кадру?
Навіть лінь гортати і шукати ту "бочку". В променястих забавках тінь від вогню (жорстка така, під лінійку) прибита намертво і що? Типу більше реалізму? Ну, забирай такий реалізм, мені не шкода.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Hotspur: 28.01.2025 18:49
Enjthesilence: 28.01.2025 18:40взагалі дивно читати про "відкритий" світ С2. максимально пустий світ, з респавном мобів в 100 метровій зоні навколо персонажа, а якщо не дай боже піти в нову локу раніше мейн квеста вона буде просто пустою, чудовий експіріанс.
1 чому відкритий світ має бути повним ?
2 які показники повного світу ?
1. тому що цікаво подорожувати між точками інтересу і натрапляти на якісь енкаунтери (як це було у рдр2, чи відьмаку 3), а не просто йти через пустоту, до наступного респавну мобів. імхо
2. як мінімум не софтлочити локації до яких фізично можливо дістатись ще до мейн квеста, бо ти приходиш туди, видно що тут живуть люди, все акуратно лежить, прилавки, дивани, радіо грає, а нікого нема, тому що ти ще не повинен тут бути.
насичені локації - краще за пустий опен ворлд і в тому ж першому сталкері ти міг зустріти моба з перших локацій десь у середені зони, ще моби нормально вели себе у перестрілках, лутали вбитих (причому одразу брали в руки кращий ствол з трупа), війна угруповань з системою репутацій між сталкерами, це все заповнює ігровий світ, а в с2 цього нема. далі ліньки розписувати, вибачай

Відправлено через 5 хвилин 48 секунд:
Геральт: 28.01.2025 18:59
Enjthesilence: 28.01.2025 18:30 от той забагавоний сср у С2 воді - то є елатон відзеркалень? :rotate:
Той SSR в рази краще дзеркала в AW2. Та й калюж також. Але це ти за віддзеркаленнями ганяєшся. Мені текстурок і побільше :)
Ну є віддзеркалення та й є. (Можна подумати вода без куртки не дзеркалила. Месія прийшов, врятував поверхні.)
Enjthesilence: 28.01.2025 18:30 ахах, в С2 навіть бочки з полум'ям тіні не відкидають, це було ще у першій частині сталкеру))) ну от навіщо ти це пишеш? в с2 люмен таще всю картинку зі світлом, але через те що він кастрований, багато джерел світла просто не відкидають тіней, як от банально бочка))) то й ж ексодус енхансед едіш, якому 5 років видає в цьому плані краще зображення. в текстурках звичайно аутдейтед
ну і про кастровану графіку, яку вкрав Хуанг я так розумію це саме через це амд відстають у продуктивності?)) бували історії про уповільнення продуктивності драйверами, але вкрадені тіні жупаном - це щось нове
Та напчихати мені на твої тіні. Та тінь займає якісь долі % в кадрі і я буду заради неї жертвувавати 99% кадру?
Навіть лінь гортати і шукати ту "бочку". В променястих забавках тінь від вогню (жорстка така, під лінійку) прибита намертво і що? Типу більше реалізму? Ну, забирай такий реалізм, мені не шкода.
тінь займає все в кадрі, лол) абсолютно, це основна частина сцени освітлення і її глибини, я тебе почув "прибита бочка" яка прибита намертво? в якій це грі?
ось тобі перший скрін типове статичне освітлення, персонажі левітують над поверхнею все плоске (як в с2 з вогнем), 2 зображення тіні з ретрейсингом, в рази краще, реалістичніше зображення що мала різниця? а це всього тіні, "які займають якусь долю% в кадрі " :lol:
Вкладення
1с.jpg
2с.jpg
XpertVision
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 28.01.2025 16:54
А можеш дзеркало/вітрину з AW2 заскрінити? Ну, раз ми вже в скріни так гарно почали грати :D
Вибачаюсь що фотка з екрану, а не скрін, робив того року і з іншою метою. Ну і не вітрина, а калюжа, але суть буде зрозуміла. Отут все на ультра в 4К + DLSS Quality. Я коли це вперше побачив, хвилин 10 в ті калюжі і хвилі озера вглядався, щелепа відвисала.
спойлер
https://ibb.co/4895NV0
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence: 28.01.2025 19:13 тінь займає все в кадрі, лол) абсолютно, це основна частина сцени освітлення і її глибини, я тебе почув "прибита бочка" яка прибита намертво? в якій це грі?
ось тобі перший скрін типове статичне освітлення, персонажі левітують над поверхнею все плоске (як в с2 з вогнем), 2 зображення тіні з ретрейсингом, в рази краще, реалістичніше зображення що мала різниця? а це всього тіні, "які займають якусь долю% в кадрі " :lol:
Ти, бляха, не повіриш. Але якби не написав, то навіть не звернув би увагу на те "левітують". Мабуть тому, що дійсно в центр кадру дивився, а не десь там під ноги. Ну і ракурси таки трохи різні. Але от що зразу кинулось, то це пластиліновий плащ на 2му і більш нейтральна гама на 1му. (Само собою, обидва скріна мило мильне).

І навіть, якщо я раптом погоджусь (що навряд чи), що заради отої тіні варто жертвувати x3 швидкодії, то миритись з пластиковістю не збираюсь абсолютно. Я не знаю, як ви того не бачите на скрінах з Path Trace. Але скріни то ще дитячий садок порівняно з тим, як воно відчувається в самій грі. Ну це як lego games грати, ось десь таке саме.

Та не бочка прибита, Господи. Тінь прибита. Вогонь танцює, і тінь танцювати повинна. Ти на природі був хоч раз?
Та хоч би й в драгонажі.

зі. а як так вийшло, що тінь займає "все", а різницю треба вишукувати? Або давай від зворотнього: що спільного на обох скрінах? Геть нічого, за твоєю логікою. Адже тінь=все. Але ви кумедні.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

XpertVision: 28.01.2025 19:26
Геральт: 28.01.2025 16:54
А можеш дзеркало/вітрину з AW2 заскрінити? Ну, раз ми вже в скріни так гарно почали грати :D
Вибачаюсь що фотка з екрану, а не скрін, робив того року і з іншою метою. Ну і не вітрина, а калюжа, але суть буде зрозуміла. Отут все на ультра в 4К + DLSS Quality. Я коли це вперше побачив, хвилин 10 в ті калюжі і хвилі озера вглядався, щелепа відвисала.
спойлер
https://ibb.co/4895NV0
ось тобі еталонні сталкерські класичні сср відображення, які краще за АВ2.
спойлер
Зображення
зараз він тобі про 2 дзеркала у грі напише, а ти неперед попроси в нього скрін дзеркала з Сталкер 2. дивуюсь, як він взагалі грає у нього, там же їх нема :(

Відправлено через 3 хвилини 54 секунди:
Геральт: 28.01.2025 19:28
Enjthesilence: 28.01.2025 19:13 тінь займає все в кадрі, лол) абсолютно, це основна частина сцени освітлення і її глибини, я тебе почув "прибита бочка" яка прибита намертво? в якій це грі?
ось тобі перший скрін типове статичне освітлення, персонажі левітують над поверхнею все плоске (як в с2 з вогнем), 2 зображення тіні з ретрейсингом, в рази краще, реалістичніше зображення що мала різниця? а це всього тіні, "які займають якусь долю% в кадрі " :lol:
Ти, бляха, не повіриш. Але якби не написав, то навіть не звернув би увагу на те "левітують". Мабуть тому, що дійсно в центр кадру дивився, а не десь там під ноги. Ну і ракурси таки трохи різні. Але от що зразу кинулось, то це пластиліновий плащ на 2му і більш нейтральна гама на 1му. (Само собою, обидва скріна мило мильне).

І навіть, якщо я раптом погоджусь (що навряд чи), що заради отої тіні варто жертвувати x3 швидкодії, то миритись з пластиковістю не збираюсь абсолютно. Я не знаю, як ви того не бачите на скрінах з Path Trace. Але скріни то ще дитячий садок порівняно з тим, як воно відчувається в самій грі. Ну це як lego games грати, ось десь таке саме.

Та не бочка прибита, Господи. Тінь прибита. Вогонь танцює, і тінь танцювати повинна. Ти на природі був хоч раз?
Та хоч би й в драгонажі.

зі. а як так вийшло, що тінь займає "все", а різницю треба вишукувати? Або давай від зворотнього: що спільного на обох скрінах? Геть нічого, за твоєю логікою. Адже тінь=все. Але ви кумедні.
Я не здивований, що ти будеш виправдовувати перший скрін)) Ретрейсинг у цій сцені змінює все, тіні, освітлення, шкіру, волосся. Череп не левітує, а лежить на землі і дає тінь від свічки. І я тебе здивую тут різниця не х3 в продуктивності, навіть не х2, це ж не амд
XpertVision
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Enjthesilence: 28.01.2025 19:35
XpertVision: 28.01.2025 19:26

Вибачаюсь що фотка з екрану, а не скрін, робив того року і з іншою метою. Ну і не вітрина, а калюжа, але суть буде зрозуміла. Отут все на ультра в 4К + DLSS Quality. Я коли це вперше побачив, хвилин 10 в ті калюжі і хвилі озера вглядався, щелепа відвисала.
спойлер
https://ibb.co/4895NV0
ось тобі еталонні сталкерські класичні сср відображення, які краще за АВ2.
З цими відображеннями взагалі жесть. Мені дуже подобається сталкер 2, але через софтверний люмен я вже пару разів закидував його в надії на наступний патч, який зробить нормальне трасування. Ну надто багато красивих сцен, особливо ввечері, коли помаранчеве сонце сідає, і тут бац серед цієї краси не тінь на стіні, а якась gif-анімація в 10 кадрів, при розширені 320х320. І я без жартів, я якось стояв і дививися, як рваними стрибками переміщується тінь від дерева на стіні, це просто бридко було, навіть для гри 2010го року.
Могли б вже класичні тіні додати, якщо не встигли з нормальним трасуванням.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

XpertVision: 28.01.2025 19:44
Enjthesilence: 28.01.2025 19:35

ось тобі еталонні сталкерські класичні сср відображення, які краще за АВ2.
З цими відображеннями взагалі жесть. Мені дуже подобається сталкер 2, але через софтверний люмен я вже пару разів закидував його в надії на наступний патч, який зробить нормальне трасування. Ну надто багато красивих сцен, особливо ввечері, коли помаранчеве сонце сідає, і тут бац серед цієї краси не тінь на стіні, а якась gif-анімація в 10 кадрів, при розширені 320х320. І я без жартів, я якось стояв і дививися, як рваними стрибками переміщується тінь від дерева на стіні, це просто бридко було, навіть для гри 2010го року.
Могли б вже класичні тіні додати, якщо не встигли з нормальним трасуванням.
вони обіцяли додати хардвейр люмен і ртх, думаю з часом з'явиться. так мерехтіння тіней і просочування світла в кутах кумарить, зато на старому лайні можна запустити в 30 фпс гру. гра контрастів, іноді таке зображення видає, що просто завалюю кабіну, а іноді какашка нереальна. ще деякі текстурки не проходять перевірку "впритул", якщо ти розумієш))
XpertVision
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Enjthesilence: 28.01.2025 19:50
XpertVision: 28.01.2025 19:44

З цими відображеннями взагалі жесть. Мені дуже подобається сталкер 2, але через софтверний люмен я вже пару разів закидував його в надії на наступний патч, який зробить нормальне трасування. Ну надто багато красивих сцен, особливо ввечері, коли помаранчеве сонце сідає, і тут бац серед цієї краси не тінь на стіні, а якась gif-анімація в 10 кадрів, при розширені 320х320. І я без жартів, я якось стояв і дививися, як рваними стрибками переміщується тінь від дерева на стіні, це просто бридко було, навіть для гри 2010го року.
Могли б вже класичні тіні додати, якщо не встигли з нормальним трасуванням.
вони обіцяли додати хардвейр люмен і ртх, думаю з часом з'явиться. так мерехтіння тіней і просочування світла в кутах кумарить, зато на старому лайні можна запустити в 30 фпс гру. гра контрастів, іноді таке зображення видає, що просто завалюю кабіну, а іноді какашка нереальна. ще деякі текстурки не проходять перевірку "впритул", якщо ти розумієш))
Дуже добре розумію :) Деякі текстури і навіть модельки, прям видно що роблені були на перших етапах розробки) Але то не критично, на відміну освітлення.
P.S.: І стара болячка Сталкерів залишилася, інколи видні шви текстур на стінах, наче шпалери)
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

XpertVision: 28.01.2025 19:26 Вибачаюсь що фотка з екрану, а не скрін, робив того року і з іншою метою. Ну і не вітрина, а калюжа, але суть буде зрозуміла. Отут все на ультра в 4К + DLSS Quality. Я коли це вперше побачив, хвилин 10 в ті калюжі і хвилі озера вглядався, щелепа відвисала.
Грав ту гру і знаю як вона виглядає. Калюж повно в робокопі і значно меншою "ціною". Так там ще й текстури шикарні просто.
І на тому скріні хтось "переїхав" тінь від парасольки справа
Enjthesilence: 28.01.2025 19:35 Я не здивований, що ти будеш виправдовувати перший скрін)) Ретрейсинг у цій сцені змінює все, тіні, освітлення, шкіру, волосся. Череп не левітує, а лежить на землі і дає тінь від свічки. І я тебе здивую тут різниця не х3 в продуктивності, навіть не х2, це ж не амд
Там нема що особливо виправдовувати. Обидва скріна ніякі. Воно й не дивно, зважаючи на роздільчу. Ти знову чужі скріни тягаєш і змушуєш мене в сортах отого розбиратись?
І ти мене здивуєш, якщо таки скажеш, що на твоїх скрінах спільного. Бо щось спільне таки мусить бути.
3080 в QHD тягне AW2 на 65 кадрів. З RT на 40 кадрів, з PT на 9 кадрів. І я в житті не віддам стільки швидкодії за "правильну тінь від бочки".
Ти "агітуєш" за відверту туфту, яка жере ресурси але й близько не дає співставної різниці в картинці.
Я ж "агітую" за текстури, які практично безкоштовно дають величезний буст до якості картинки. Безкоштовно для геймера. Девам треба трохи піднапружитись, так.

Ось тобі с2 без рішейдів:
спойлер
Зображення
І виглядає воно, як на мене, навіть краще, ніж вітрина в AW2. При великому бажані можу й вікон в с2 наскрінити але це довго і марудно.
спойлер
Зображення
Може бути таке, що в мене AW2 з кривими налаштуваннями. То з радістю гляну на цю ж вітрину в тебе.

А, і про дзеркало. Такий монітор ти ні в 2077 ні в AW2 не знайдеш.

Зображення


В с2 дзеркалить те, що повинно: калюжі, екрани, оптичні приціли. І дзеркало, за наявності, так само адекватно дзеркалило б. В AW2 дзеркалить бетонна стеля (шкода, не заскрінив), але дзеркало то вже щось неймовірне для "realistic" технології.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 28.01.2025 20:24
XpertVision: 28.01.2025 19:26 Вибачаюсь що фотка з екрану, а не скрін, робив того року і з іншою метою. Ну і не вітрина, а калюжа, але суть буде зрозуміла. Отут все на ультра в 4К + DLSS Quality. Я коли це вперше побачив, хвилин 10 в ті калюжі і хвилі озера вглядався, щелепа відвисала.
Грав ту гру і знаю як вона виглядає. Калюж повно в робокопі і значно меншою "ціною". Так там ще й текстури шикарні просто.
І на тому скріні хтось "переїхав" тінь від парасольки справа
Enjthesilence: 28.01.2025 19:35 Я не здивований, що ти будеш виправдовувати перший скрін)) Ретрейсинг у цій сцені змінює все, тіні, освітлення, шкіру, волосся. Череп не левітує, а лежить на землі і дає тінь від свічки. І я тебе здивую тут різниця не х3 в продуктивності, навіть не х2, це ж не амд
Там нема що особливо виправдовувати. Обидва скріна ніякі. Воно й не дивно, зважаючи на роздільчу. Ти знову чужі скріни тягаєш і змушуєш мене в сортах отого розбиратись?
І ти мене здивуєш, якщо таки скажеш, що на твоїх скрінах спільного. Бо щось спільне таки мусить бути.
3080 в QHD тягне AW2 на 65 кадрів. З RT на 40 кадрів, з PT на 9 кадрів. І я в житті не віддам стільки швидкодії за "правильну тінь від бочки".
Ти "агітуєш" за відверту туфту, яка жере ресурси але й близько не дає співставної різниці в картинці.
Я ж "агітую" за текстури, які практично безкоштовно дають величезний буст до якості картинки. Безкоштовно для геймера. Девам треба трохи піднапружитись, так.

Ось тобі с2 без рішейдів:
спойлер
Зображення
І виглядає воно, як на мене, навіть краще, ніж вітрина в AW2. При великому бажані можу й вікон в с2 наскрінити але це довго і марудно.
спойлер
Зображення
Може бути таке, що в мене AW2 з кривими налаштуваннями. То з радістю гляну на цю ж вітрину в тебе.

А, і про дзеркало. Такий монітор ти ні в 2077 ні в AW2 не знайдеш.

Зображення


В с2 дзеркалить те, що повинно: калюжі, екрани, оптичні приціли. І дзеркало, за наявності, так само адекватно дзеркалило б. В AW2 дзеркалить бетонна стеля (шкода, не заскрінив), але дзеркало то вже щось неймовірне для "realistic" технології.
звичайно то скріни з відео, я ж не ідіот, який робить скріни калюж і тіней у іграх, щоб потім комусь щось доводити в інтернетах. а завантажувати особисто для тебе метро, не маю бажання. заходиш у ютуб і пишеш "метро енхенсед едішн " і порівнюєш графіку, там для тебе все видно в 4к, від діджітал фаундрі, ще й в динаміці, а не як ти любиш навалити шарпу, постфкс і розповідати як все гарно виглядає на картах амд і погано на картах нвідії))) якщо для тебе та різниця не є великою, я далі не хочу продовжувати цей діалог ти не об'єктивний)
Востаннє редагувалось 28.01.2025 20:57 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 2 разів.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence
Ріденько...але приймається )
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 28.01.2025 20:55 Enjthesilence
Ріденько...але приймається )
та ти оййййййй! хитра, от і все)
Відповісти