Ну бачиш ти не в темі)) а лізеш, чого ото лізти?VolandInferno: ↑ 28.01.2025 17:44 Eduard1980
Оце в тебе пече. Я перечитав і повністю згідний з камрадом)
То піди на сторінку номер два і перечитай повністю шо я від нього хочу.
Соррі сторінка 3))
Ну бачиш ти не в темі)) а лізеш, чого ото лізти?VolandInferno: ↑ 28.01.2025 17:44 Eduard1980
Оце в тебе пече. Я перечитав і повністю згідний з камрадом)
НВ картинку спрощує ахахах. Що silent hill 2, що stalker 2 зроблені на unreal engine. Тільки в sh2 є Hardware RT, а в сталкері нема бо там звичайний Software Lumen. Далі можна не спорити. Фанатики амд по дефолту туповаті.VolandInferno: ↑ 28.01.2025 17:29Ууууу, Хуанг жидяра, краде тіні і віддзеркалення, сволота)))Геральт: ↑ 28.01.2025 17:25Пф. То ж НВ, вона давно картинку спрощує.
от той забагавоний сср у С2 воді - то є елатон відзеркалень?Геральт: ↑ 28.01.2025 17:13 VolandInferno
Та хоч в дзеркалі, хоч не в дзеркалі. Відос глянь. Магія сія твому AW2 просто недоступна.
І нащо мені твій ютуб, якщо я можу запустити С2 і насолоджуватись картинкою )
Дзеркала реалізовані всюди, де нема зелених променів. А навіть з променями реалізовані (хітман)
lividum
Ще жодну гру з фср-апскейлом не грав
ахах, в С2 навіть бочки з полум'ям тіні не відкидають, це було ще у першій частині сталкеру))) ну от навіщо ти це пишеш? в с2 люмен таще всю картинку зі світлом, але через те що він кастрований, багато джерел світла просто не відкидають тіней, як от банально бочка))) то й ж ексодус енхансед едіш, якому 5 років видає в цьому плані краще зображення. в текстурках звичайно аутдейтедГеральт: ↑ 28.01.2025 17:25 VolandInferno
Пф. То ж НВ, вона давно картинку спрощує. Теж мені новина. Маю і тіні і віддзеркалення, деталізація присутня.
Коридорний шутер це дум, а метро має досить великі локації на яких відбувається основний сюжет і є додаткові точки інтересу, просто немає вільного переходу між локаціями, а ви переходите від одної до другої по мірі розвитку сюжету із зміною пір року, це дуже круто зпоблено. Сталкер із не робочим а-лайвом нічого не виграє від більш вікритішого світу та ще і в кінці гри ця відкритість пропадає і починається дійсно коридорний шутан без усяких переходів між локаціями. Як то кажуть чий би контролер мичав.Hotspur: ↑ 28.01.2025 14:56 абсолютні дурниці. метро коридорний шутер
взагалі дивно читати про "відкритий" світ С2. максимально пустий світ, з респавном мобів в 100 метровій зоні навколо персонажа, а якщо не дай боже піти в нову локу раніше мейн квеста вона буде просто пустою, чудовий експіріанс.Sashkotem: ↑ 28.01.2025 18:36Коридорний шутер це дум, а метро має досить великі локації на яких відбувається основний сюжет і є додаткові точки інтересу, просто немає вільного переходу між локаціями, а ви переходите від одної до другої по мірі розвитку сюжету із зміною пір року, це дуже круто зпоблено. Сталкер із не робочим а-лайвом нічого не виграє від більш вікритішого світу та ще і в кінці гри ця відкритість пропадає і починається дійсно коридорний шутан без усяких переходів між локаціями. Як то кажуть чий би контролер мичав.Hotspur: ↑ 28.01.2025 14:56 абсолютні дурниці. метро коридорний шутер
Досить великі тільки у третій частині.Sashkotem: ↑ 28.01.2025 18:36Коридорний шутер це дум, а метро має досить великі локації на яких відбувається основний сюжет і є додаткові точки інтересу,
1 чому відкритий світ має бути повним ?Enjthesilence: ↑ 28.01.2025 18:40взагалі дивно читати про "відкритий" світ С2. максимально пустий світ, з респавном мобів в 100 метровій зоні навколо персонажа, а якщо не дай боже піти в нову локу раніше мейн квеста вона буде просто пустою, чудовий експіріанс.
Той SSR в рази краще дзеркала в AW2. Та й калюж також. Але це ти за віддзеркаленнями ганяєшся. Мені текстурок і побільшеEnjthesilence: ↑ 28.01.2025 18:30 от той забагавоний сср у С2 воді - то є елатон відзеркалень?
Та напчихати мені на твої тіні. Та тінь займає якісь долі % в кадрі і я буду заради неї жертвувавати 99% кадру?Enjthesilence: ↑ 28.01.2025 18:30 ахах, в С2 навіть бочки з полум'ям тіні не відкидають, це було ще у першій частині сталкеру))) ну от навіщо ти це пишеш? в с2 люмен таще всю картинку зі світлом, але через те що він кастрований, багато джерел світла просто не відкидають тіней, як от банально бочка))) то й ж ексодус енхансед едіш, якому 5 років видає в цьому плані краще зображення. в текстурках звичайно аутдейтед
ну і про кастровану графіку, яку вкрав Хуанг я так розумію це саме через це амд відстають у продуктивності?)) бували історії про уповільнення продуктивності драйверами, але вкрадені тіні жупаном - це щось нове
1. тому що цікаво подорожувати між точками інтересу і натрапляти на якісь енкаунтери (як це було у рдр2, чи відьмаку 3), а не просто йти через пустоту, до наступного респавну мобів. імхоHotspur: ↑ 28.01.2025 18:491 чому відкритий світ має бути повним ?Enjthesilence: ↑ 28.01.2025 18:40взагалі дивно читати про "відкритий" світ С2. максимально пустий світ, з респавном мобів в 100 метровій зоні навколо персонажа, а якщо не дай боже піти в нову локу раніше мейн квеста вона буде просто пустою, чудовий експіріанс.
2 які показники повного світу ?
тінь займає все в кадрі, лол) абсолютно, це основна частина сцени освітлення і її глибини, я тебе почув "прибита бочка" яка прибита намертво? в якій це грі?Геральт: ↑ 28.01.2025 18:59Той SSR в рази краще дзеркала в AW2. Та й калюж також. Але це ти за віддзеркаленнями ганяєшся. Мені текстурок і побільшеEnjthesilence: ↑ 28.01.2025 18:30 от той забагавоний сср у С2 воді - то є елатон відзеркалень?
Ну є віддзеркалення та й є. (Можна подумати вода без куртки не дзеркалила. Месія прийшов, врятував поверхні.)
Та напчихати мені на твої тіні. Та тінь займає якісь долі % в кадрі і я буду заради неї жертвувавати 99% кадру?Enjthesilence: ↑ 28.01.2025 18:30 ахах, в С2 навіть бочки з полум'ям тіні не відкидають, це було ще у першій частині сталкеру))) ну от навіщо ти це пишеш? в с2 люмен таще всю картинку зі світлом, але через те що він кастрований, багато джерел світла просто не відкидають тіней, як от банально бочка))) то й ж ексодус енхансед едіш, якому 5 років видає в цьому плані краще зображення. в текстурках звичайно аутдейтед
ну і про кастровану графіку, яку вкрав Хуанг я так розумію це саме через це амд відстають у продуктивності?)) бували історії про уповільнення продуктивності драйверами, але вкрадені тіні жупаном - це щось нове
Навіть лінь гортати і шукати ту "бочку". В променястих забавках тінь від вогню (жорстка така, під лінійку) прибита намертво і що? Типу більше реалізму? Ну, забирай такий реалізм, мені не шкода.
Вибачаюсь що фотка з екрану, а не скрін, робив того року і з іншою метою. Ну і не вітрина, а калюжа, але суть буде зрозуміла. Отут все на ультра в 4К + DLSS Quality. Я коли це вперше побачив, хвилин 10 в ті калюжі і хвилі озера вглядався, щелепа відвисала.Геральт: ↑ 28.01.2025 16:54А можеш дзеркало/вітрину з AW2 заскрінити? Ну, раз ми вже в скріни так гарно почали гратиVolandInferno: ↑ 28.01.2025 16:46спойлер
Ти, бляха, не повіриш. Але якби не написав, то навіть не звернув би увагу на те "левітують". Мабуть тому, що дійсно в центр кадру дивився, а не десь там під ноги. Ну і ракурси таки трохи різні. Але от що зразу кинулось, то це пластиліновий плащ на 2му і більш нейтральна гама на 1му. (Само собою, обидва скріна мило мильне).Enjthesilence: ↑ 28.01.2025 19:13 тінь займає все в кадрі, лол) абсолютно, це основна частина сцени освітлення і її глибини, я тебе почув "прибита бочка" яка прибита намертво? в якій це грі?
ось тобі перший скрін типове статичне освітлення, персонажі левітують над поверхнею все плоске (як в с2 з вогнем), 2 зображення тіні з ретрейсингом, в рази краще, реалістичніше зображення що мала різниця? а це всього тіні, "які займають якусь долю% в кадрі "
ось тобі еталонні сталкерські класичні сср відображення, які краще за АВ2. зараз він тобі про 2 дзеркала у грі напише, а ти неперед попроси в нього скрін дзеркала з Сталкер 2. дивуюсь, як він взагалі грає у нього, там же їх немаXpertVision: ↑ 28.01.2025 19:26Вибачаюсь що фотка з екрану, а не скрін, робив того року і з іншою метою. Ну і не вітрина, а калюжа, але суть буде зрозуміла. Отут все на ультра в 4К + DLSS Quality. Я коли це вперше побачив, хвилин 10 в ті калюжі і хвилі озера вглядався, щелепа відвисала.Геральт: ↑ 28.01.2025 16:54
А можеш дзеркало/вітрину з AW2 заскрінити? Ну, раз ми вже в скріни так гарно почали грати
- спойлер
- https://ibb.co/4895NV0
Я не здивований, що ти будеш виправдовувати перший скрін)) Ретрейсинг у цій сцені змінює все, тіні, освітлення, шкіру, волосся. Череп не левітує, а лежить на землі і дає тінь від свічки. І я тебе здивую тут різниця не х3 в продуктивності, навіть не х2, це ж не амдГеральт: ↑ 28.01.2025 19:28Ти, бляха, не повіриш. Але якби не написав, то навіть не звернув би увагу на те "левітують". Мабуть тому, що дійсно в центр кадру дивився, а не десь там під ноги. Ну і ракурси таки трохи різні. Але от що зразу кинулось, то це пластиліновий плащ на 2му і більш нейтральна гама на 1му. (Само собою, обидва скріна мило мильне).Enjthesilence: ↑ 28.01.2025 19:13 тінь займає все в кадрі, лол) абсолютно, це основна частина сцени освітлення і її глибини, я тебе почув "прибита бочка" яка прибита намертво? в якій це грі?
ось тобі перший скрін типове статичне освітлення, персонажі левітують над поверхнею все плоске (як в с2 з вогнем), 2 зображення тіні з ретрейсингом, в рази краще, реалістичніше зображення що мала різниця? а це всього тіні, "які займають якусь долю% в кадрі "
І навіть, якщо я раптом погоджусь (що навряд чи), що заради отої тіні варто жертвувати x3 швидкодії, то миритись з пластиковістю не збираюсь абсолютно. Я не знаю, як ви того не бачите на скрінах з Path Trace. Але скріни то ще дитячий садок порівняно з тим, як воно відчувається в самій грі. Ну це як lego games грати, ось десь таке саме.
Та не бочка прибита, Господи. Тінь прибита. Вогонь танцює, і тінь танцювати повинна. Ти на природі був хоч раз?
Та хоч би й в драгонажі.
зі. а як так вийшло, що тінь займає "все", а різницю треба вишукувати? Або давай від зворотнього: що спільного на обох скрінах? Геть нічого, за твоєю логікою. Адже тінь=все. Але ви кумедні.
З цими відображеннями взагалі жесть. Мені дуже подобається сталкер 2, але через софтверний люмен я вже пару разів закидував його в надії на наступний патч, який зробить нормальне трасування. Ну надто багато красивих сцен, особливо ввечері, коли помаранчеве сонце сідає, і тут бац серед цієї краси не тінь на стіні, а якась gif-анімація в 10 кадрів, при розширені 320х320. І я без жартів, я якось стояв і дививися, як рваними стрибками переміщується тінь від дерева на стіні, це просто бридко було, навіть для гри 2010го року.Enjthesilence: ↑ 28.01.2025 19:35ось тобі еталонні сталкерські класичні сср відображення, які краще за АВ2.XpertVision: ↑ 28.01.2025 19:26
Вибачаюсь що фотка з екрану, а не скрін, робив того року і з іншою метою. Ну і не вітрина, а калюжа, але суть буде зрозуміла. Отут все на ультра в 4К + DLSS Quality. Я коли це вперше побачив, хвилин 10 в ті калюжі і хвилі озера вглядався, щелепа відвисала.
- спойлер
- https://ibb.co/4895NV0
вони обіцяли додати хардвейр люмен і ртх, думаю з часом з'явиться. так мерехтіння тіней і просочування світла в кутах кумарить, зато на старому лайні можна запустити в 30 фпс гру. гра контрастів, іноді таке зображення видає, що просто завалюю кабіну, а іноді какашка нереальна. ще деякі текстурки не проходять перевірку "впритул", якщо ти розумієш))XpertVision: ↑ 28.01.2025 19:44З цими відображеннями взагалі жесть. Мені дуже подобається сталкер 2, але через софтверний люмен я вже пару разів закидував його в надії на наступний патч, який зробить нормальне трасування. Ну надто багато красивих сцен, особливо ввечері, коли помаранчеве сонце сідає, і тут бац серед цієї краси не тінь на стіні, а якась gif-анімація в 10 кадрів, при розширені 320х320. І я без жартів, я якось стояв і дививися, як рваними стрибками переміщується тінь від дерева на стіні, це просто бридко було, навіть для гри 2010го року.Enjthesilence: ↑ 28.01.2025 19:35
ось тобі еталонні сталкерські класичні сср відображення, які краще за АВ2.
Могли б вже класичні тіні додати, якщо не встигли з нормальним трасуванням.
Дуже добре розумію Деякі текстури і навіть модельки, прям видно що роблені були на перших етапах розробки) Але то не критично, на відміну освітлення.Enjthesilence: ↑ 28.01.2025 19:50вони обіцяли додати хардвейр люмен і ртх, думаю з часом з'явиться. так мерехтіння тіней і просочування світла в кутах кумарить, зато на старому лайні можна запустити в 30 фпс гру. гра контрастів, іноді таке зображення видає, що просто завалюю кабіну, а іноді какашка нереальна. ще деякі текстурки не проходять перевірку "впритул", якщо ти розумієш))XpertVision: ↑ 28.01.2025 19:44
З цими відображеннями взагалі жесть. Мені дуже подобається сталкер 2, але через софтверний люмен я вже пару разів закидував його в надії на наступний патч, який зробить нормальне трасування. Ну надто багато красивих сцен, особливо ввечері, коли помаранчеве сонце сідає, і тут бац серед цієї краси не тінь на стіні, а якась gif-анімація в 10 кадрів, при розширені 320х320. І я без жартів, я якось стояв і дививися, як рваними стрибками переміщується тінь від дерева на стіні, це просто бридко було, навіть для гри 2010го року.
Могли б вже класичні тіні додати, якщо не встигли з нормальним трасуванням.
Грав ту гру і знаю як вона виглядає. Калюж повно в робокопі і значно меншою "ціною". Так там ще й текстури шикарні просто.XpertVision: ↑ 28.01.2025 19:26 Вибачаюсь що фотка з екрану, а не скрін, робив того року і з іншою метою. Ну і не вітрина, а калюжа, але суть буде зрозуміла. Отут все на ультра в 4К + DLSS Quality. Я коли це вперше побачив, хвилин 10 в ті калюжі і хвилі озера вглядався, щелепа відвисала.
Там нема що особливо виправдовувати. Обидва скріна ніякі. Воно й не дивно, зважаючи на роздільчу. Ти знову чужі скріни тягаєш і змушуєш мене в сортах отого розбиратись?Enjthesilence: ↑ 28.01.2025 19:35 Я не здивований, що ти будеш виправдовувати перший скрін)) Ретрейсинг у цій сцені змінює все, тіні, освітлення, шкіру, волосся. Череп не левітує, а лежить на землі і дає тінь від свічки. І я тебе здивую тут різниця не х3 в продуктивності, навіть не х2, це ж не амд
звичайно то скріни з відео, я ж не ідіот, який робить скріни калюж і тіней у іграх, щоб потім комусь щось доводити в інтернетах. а завантажувати особисто для тебе метро, не маю бажання. заходиш у ютуб і пишеш "метро енхенсед едішн " і порівнюєш графіку, там для тебе все видно в 4к, від діджітал фаундрі, ще й в динаміці, а не як ти любиш навалити шарпу, постфкс і розповідати як все гарно виглядає на картах амд і погано на картах нвідії))) якщо для тебе та різниця не є великою, я далі не хочу продовжувати цей діалог ти не об'єктивний)Геральт: ↑ 28.01.2025 20:24Грав ту гру і знаю як вона виглядає. Калюж повно в робокопі і значно меншою "ціною". Так там ще й текстури шикарні просто.XpertVision: ↑ 28.01.2025 19:26 Вибачаюсь що фотка з екрану, а не скрін, робив того року і з іншою метою. Ну і не вітрина, а калюжа, але суть буде зрозуміла. Отут все на ультра в 4К + DLSS Quality. Я коли це вперше побачив, хвилин 10 в ті калюжі і хвилі озера вглядався, щелепа відвисала.
І на тому скріні хтось "переїхав" тінь від парасольки справа
Там нема що особливо виправдовувати. Обидва скріна ніякі. Воно й не дивно, зважаючи на роздільчу. Ти знову чужі скріни тягаєш і змушуєш мене в сортах отого розбиратись?Enjthesilence: ↑ 28.01.2025 19:35 Я не здивований, що ти будеш виправдовувати перший скрін)) Ретрейсинг у цій сцені змінює все, тіні, освітлення, шкіру, волосся. Череп не левітує, а лежить на землі і дає тінь від свічки. І я тебе здивую тут різниця не х3 в продуктивності, навіть не х2, це ж не амд
І ти мене здивуєш, якщо таки скажеш, що на твоїх скрінах спільного. Бо щось спільне таки мусить бути.
3080 в QHD тягне AW2 на 65 кадрів. З RT на 40 кадрів, з PT на 9 кадрів. І я в житті не віддам стільки швидкодії за "правильну тінь від бочки".
Ти "агітуєш" за відверту туфту, яка жере ресурси але й близько не дає співставної різниці в картинці.
Я ж "агітую" за текстури, які практично безкоштовно дають величезний буст до якості картинки. Безкоштовно для геймера. Девам треба трохи піднапружитись, так.
Ось тобі с2 без рішейдів: І виглядає воно, як на мене, навіть краще, ніж вітрина в AW2. При великому бажані можу й вікон в с2 наскрінити але це довго і марудно. Може бути таке, що в мене AW2 з кривими налаштуваннями. То з радістю гляну на цю ж вітрину в тебе.
А, і про дзеркало. Такий монітор ти ні в 2077 ні в AW2 не знайдеш.
В с2 дзеркалить те, що повинно: калюжі, екрани, оптичні приціли. І дзеркало, за наявності, так само адекватно дзеркалило б. В AW2 дзеркалить бетонна стеля (шкода, не заскрінив), але дзеркало то вже щось неймовірне для "realistic" технології.
та ти оййййййй! хитра, от і все)