— Так в тому то й справа, що властивості текстури потрібно один раз вірно прописати, а далі лише яскравість джерел задавати.block_stupid: ↑ 14.01.2025 12:11Голову з освітленням все одно будуть морочити. Багато де його будуть робити статичним, текстури підмарафечувати, робити "невидимі" джерела освітлення.
А для всіляких неонів існує ж правило, що яскравість джерела падає обернено-пропорційно кубу(якщо джерело точкове) або квадрату(якщо джерело лінія) відстані. Тому, якщо відстань від джерела більше критичної, то його можна не враховувати, або як звичайну текстуру відповідного кольору(яскравість якого теж залежатиме від відстані). — Так це все збільшує кількість обчислень.
Відправлено через 5 хвилин 17 секунд:
Хто зна? Залежатиме від того скільки Вони на ШІ віддали, а скільки нам лишилось? Ще ж і на РТ щось відсипати потрібно було.bombeybox: ↑ 14.01.2025 12:26Зціпивши зуби, сподіваємось що все так і буде