Чутки: реліз відеокарт GeForce RTX 50 (Blackwell) перенесено на початок 2025-го

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 22.07.2024 23:52 Enjthesilence
Та нормальний графон в хітмані.
Я відображення води в грі без променів скинув. А там вже поруч сам дофантазуй відображення води в грі з променями. І запитай себе, вкуди пішло x2 швидкодії. І те саме з дзеркалами. На порядок гірша якість при більших апетитах. Окай, ти стверджуєш, що дідівське дзеркало (з інвертованим рендером) просадить швидкодію. Воно справді просадить X2 як садять промені? Ну то хай садить (хоча я в це в житті не повірю), принаймні дзеркало буде дзеркалом, лол
я прекрасно бачу, що це типове сср відображення у воді. дідівський метод, створює копію рівня, яке воно типу "відзеркалює" і для нього потрібен простір, в твоєму скріні ав2 його неможливо реалізувати хоча б з цієї причини, не кажучи вже про те скільки це зхаває ресурсу пк. ніякого відображення НЕ ІСНУЄ в іграх, ти це можеш зрозуміти чи ні? і повір воно 100% просадить швидкодію сильніше за РТ.

Відправлено через 1 хвилину 42 секунди:
Firebrand: 22.07.2024 23:54
kairo: 22.07.2024 23:27В мене зустрічне питання
не не, так можно до бесконечности.
навіщо ви купуєте відеокарти та граєте в ігри "в таком виде"?
потому что выходят нормальные игры и никто не выпячивает как уязвленное эго, эти лучи и их "преимущества". Мне история с РТ,очень напоминает ранний физикс, когда карты амд/ати вообще 5 кадров выдавали, а что на деле: красивее разбивалось стекло и красивее летали листочки. :lol:
мы давно, где то, свернули не туда. B-)
за таймінгом тобі дійсно треба лупа щоб роздивитсь різницю з рт чи без?
Востаннє редагувалось 23.07.2024 00:01 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 1 раз.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Firebrand: 22.07.2024 23:54
навіщо ви купуєте відеокарти та граєте в ігри "в таком виде"?
потому что выходят нормальные игры и никто не выпячивает как уязвленное эго, эти лучи и их "преимущества". Мне история с РТ,очень напоминает ранний физикс, когда карты амд/ати вообще 5 кадров выдавали, а что на деле: красивее разбивалось стекло и красивее летали листочки. :lol:
мы давно, где то, свернули не туда. B-)
Ті дзеркала, в кращому випадку гравець бачить у 0,01% ігрового часу, аліасинг присутній весь час. Навіщо тоді грати у 3D відеоігри, якщо технології ще не дозріли?
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 22.07.2024 23:52 А там вже поруч сам дофантазуй відображення води в грі з променями.
На прорахунок освітлення пішло :facepalm:
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Firebrand: 22.07.2024 23:54потому что выходят нормальные игры и никто не выпячивает как уязвленное эго, эти лучи и их "преимущества".
Зазвичай більше всього ниють про RT ті, хто його в очі не бачив і сруть в кожній темі, що РТ нінужон. Те саме з DLSS.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

GreenMile: 22.07.2024 23:51 Саме так, бо в іграх не існує дзеркал і дзеркальних поверхонь, які все відображають, всі дзеркала - це ще одна кімната з прозорою стінкою і ще один персонаж і об'єкти, які рухаються і розміщені "дзеркально".
Та невже? А чого карта не згоріла від ще одного будинку/вулиці вулиці?
Зображення
Зображення
Звідси дві проблеми - дзеркало можна розташувати лише там, де є місце під додаткову кімнату і додаткове навантаження на рендер сцени
Ого, виявлється рівні треба дизайнити. З "додатковим навантаженням" справлялась riva2 (чи на чому воно бігало). А тут 4090 ой..
Промені не дозволяють зроьити зображення. Оте, що на першій сторінці теми, то не зображення, а пародія. Баг, фактично.
РТ - це реалістичне освітлення
Таке реалістичне, що не може зображення на плоскій стінці побудувати. Велкам в сучасний ігродев.
Востаннє редагувалось 23.07.2024 00:02 користувачем Геральт, всього редагувалось 1 раз.
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Борщ: 22.07.2024 22:31Ти розумієш, що в цьому варіанті FPS ріжеться на 1.5-2 раза?
о, так прикол в том,что в 2001 году были возможности железа тоже соответствующие, но что то я не помню просадки фпс Х2,когда смотришь в зеркало. :gigi:

Отправлено спустя 1 минуту 5 секунд:
kairo: 22.07.2024 23:58аліасинг присутній весь час.
в том же АВ2, с общей картинкой все хорошо, даже отлично.
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 23.07.2024 00:01Та невже? А чого карта не згоріла від ще одного будинку/вулиці вулиці?
У UE5 RT в звичному розумінні немає, там є Lumen. Ти займаєшся маніпуляціями. Ти зкинув скрін з Робокопа, який на UE5 побудований.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 23.07.2024 00:01
GreenMile: 22.07.2024 23:51 Саме так, бо в іграх не існує дзеркал і дзеркальних поверхонь, які все відображають, всі дзеркала - це ще одна кімната з прозорою стінкою і ще один персонаж і об'єкти, які рухаються і розміщені "дзеркально".
Та невже? А чого карта не згоріла від ще одного будинку/вулиці вулиці?
Зображення
Зображення
Звідси дві проблеми - дзеркало можна розташувати лише там, де є місце під додаткову кімнату і додаткове навантаження на рендер сцени
Ого, виявлється рівні треба дизайнити. З "додатковим навантаженням" справлялась riva2 (чи на чому воно бігало). А тут 4090 ой..
Промені не дозволяють зроьити зображення. Оте, що на першій сторінці теми, то не зображення, а пародія. Баг, фактично.
РТ - це реалістичне освітлення
Таке реалістичне, що не може зображення на плоскій стінці побудувати. Велкам в сучасний ігродев.
жесть, да ти просто тролиш) а постав свого персонажа напроти цього шикарного дзеркала, ну і люмен все ще дає менш реалістичніше зображення за ретрейсинг
https://www.lunas.pro/news/lumen-ray-tracing.html
Востаннє редагувалось 23.07.2024 00:09 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 2 разів.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Борщ
І сенуа на UE5, і що?
Так не сіла ж швидкодія x2 від рендеру ще однієї локації. Чи в UE5 віддзеркалення на променях, а в іграх з зеленим RT - ні. Прямо дискредитація якась, виходить.
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт
Я здаюсь. Ти хоть почитай за Lumen...ну хоть трошки.

Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Нууу если душнить, то чисто технически в UE5 все еще есть RT, его можно включить, но он "Deprecated" и выглядит как срака и его никто не использует ))
А еще есть билд UE5 от Нвидии с RTX GI/RT, своим рейкастером и рейтрейсингом. Но не знаю ни одной игры которая была бы на нем сделана. Не считается ))

https://developer.nvidia.com/rtx/ray-tracing/rtxgi
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Тобто в майбутньому буде все менше ігорів на УЕ4 і все більше на УЕ5, а значить всі будуть використовувати люмен і "технології" від жупана залишаться десь поряд із фізікс :D
Норм чо :gigi: :up:

Люмен на відео у Павла Борща виглядає краще та реалістичніше байзевей :rolleyes:
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

daesz, если завезут чемодан то думаю придумают какой нить Lumen 2.0 который будет RT-Ядра использовать ))

Вообще в настройках Люмена есть "Use Hardware Acceleration"...
UE DOCS:1.) Software Ray Tracing uses Mesh Distance Fields to operate on the widest range of hardware and platforms but is limited in the types of geometry, materials, and workflows it can effectively use.

2.) Hardware Ray Tracing supports a larger range of geometry types for high quality by tracing against triangles and to evaluate lighting at the ray hit instead of the lower quality Surface Cache. It requires supported video cards and systems to operate.
В детали я не вдавался. Но может в Робокопе как раз первый вариант используется который видяху не задействует :dontknow:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

daesz: 23.07.2024 00:15 Тобто в майбутньому буде все менше ігорів на УЕ4 і все більше на УЕ5, а значить всі будуть використовувати люмен і "технології" від жупана залишаться десь поряд із фізікс :D
Норм чо :gigi: :up:

Люмен на відео у Павла Борща виглядає краще та реалістичніше байзевей :rolleyes:
https://www.lunas.pro/news/lumen-ray-tracing.html
ось тут є слайди де можна покрутити різницю одразу видно, де там люмен краще? B-) тіней менше в рази, відображення і якість матеріалів гірша. Жупан не вигадав технологію ретрейсингу, боже. технології від жупана лише дають змогу пришвидшити обробку ретрейсингу (ретрейсинг - це не технологія жупана, вона далеко не нова і вже дуже давно використовується при рендері cgi, мультфільмів, кіно і тд), ти на радеоні також можеш її увімкнути, тільки от без тензорних ядер буде сильніше задихатись гпу
Востаннє редагувалось 23.07.2024 00:25 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 3 разів.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Вы еще не забывайте что со времен 5.0 Анриала 2020 года много воды утекло и к 5.4-ому 2024 года Люмен так то прокачали.
И вообще его каждый раз стараются подтягивать и в плане расширения совместимости с всякими эффектами и производительности и качества.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence: 23.07.2024 00:06 жесть, да ти просто тролиш) а постав свого персонажа напроти цього шикарного дзеркала
А постав персонажа навпроти вікна в AW2 (я ставив, хех)

Нема в мене такого скріна в робококпі, а качати...сам розумієш.

Ну..навіть не знаю, де ж краще, там де суцільне желе на підлозі, чи там де калюжі де-не-де. А текстури...м-м-м.
спойлер
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Earanak: 23.07.2024 00:16 daesz, если завезут чемодан то думаю придумают какой нить Lumen 2.0 который будет RT-Ядра использовать ))

Вообще в настройках Люмена есть "Use Hardware Acceleration"...
UE DOCS:1.) Software Ray Tracing uses Mesh Distance Fields to operate on the widest range of hardware and platforms but is limited in the types of geometry, materials, and workflows it can effectively use.

2.) Hardware Ray Tracing supports a larger range of geometry types for high quality by tracing against triangles and to evaluate lighting at the ray hit instead of the lower quality Surface Cache. It requires supported video cards and systems to operate.
В детали я не вдавался. Но может в Робокопе как раз первый вариант используется который видяху не задействует :dontknow:
Або зроблять його тувей і він буде працювати як на програмному рівні, так і на хардверному.
Enjthesilence: 23.07.2024 00:20
daesz: 23.07.2024 00:15 Тобто в майбутньому буде все менше ігорів на УЕ4 і все більше на УЕ5, а значить всі будуть використовувати люмен і "технології" від жупана залишаться десь поряд із фізікс :D
Норм чо :gigi: :up:

Люмен на відео у Павла Борща виглядає краще та реалістичніше байзевей :rolleyes:
https://www.lunas.pro/news/lumen-ray-tracing.html
ось тут є слайди де можна покрутити різницю одразу видно, де там люмен краще? B-) тіней менше в рази, відображення і якість матеріалів гірша. Жупан не вигадав технологію ретрейсингу, боже. технології від жупана лише дають змогу пришвидшити обробку ретрейсингу (ретрейсинг - це не технологія жупана, вона далеко не нова і вже дуже давно використовується при рендері cgi, мультфільмів, кіно і тд), ти на радеоні також можешь його увімкнути, тільки от без тензорних ядер буде сильніше задихатись гпу
РТ додає насичені тіні там, де їх при денному освітленні немає бути взагалі, особливо це дотепно виглядає коли на підлозі тіні настільким насичені, а стійка фортепіано просто сіяє як вивіска у Вегасі :D
Все ще залишусь при своїй думці (тепер вже основаній на 2 різних джерелах), що люмен виглядає реалістичніше і краще :shuffle:
Хоча от полистав трохи вниз і що те, що друге якесь не стабільше. На одному зображенні Люмен виглядає "натуральніше", на іншому РТ, і так через одне :-/

Я, доречі, своє четверте проходження робив таки на радеоні і з променями, і було 60-70 стабільних (в фул хд) без апскейлерів, тіні додають до загальної атмосферності картинці, але от з дзеркала на тротуарах (і навіть не в дощ) - це трохи мимо мене :-/

Відправлено через 4 хвилини 3 секунди:
Earanak: 23.07.2024 00:22 Вы еще не забывайте что со времен 5.0 Анриала 2020 года много воды утекло и к 5.4-ому 2024 года Люмен так то прокачали.
И вообще его каждый раз стараются подтягивать и в плане расширения совместимости с всякими эффектами и производительности и качества.
Ще б із ним нормальні ігри випускали, так щоб можна було і пограти, і позаглядати...
Востаннє редагувалось 23.07.2024 00:47 користувачем daesz, всього редагувалось 1 раз.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 23.07.2024 00:24
Enjthesilence: 23.07.2024 00:06 жесть, да ти просто тролиш) а постав свого персонажа напроти цього шикарного дзеркала
А постав персонажа навпроти вікна в AW2 (я ставив, хех)

Нема в мене такого скріна в робококпі, а качати...сам розумієш.

Ну..навіть не знаю, де ж краще, там де суцільне желе на підлозі, чи там де калюжі де-не-де. А текстури...м-м-м.
спойлер
ну люмен все ще має купу шумів на асфальті у твоєму відео і що? так непогане зображення, але люмен - це все ще ретрейсинг, ок? ось те що ти мені показуєш, це ще один із методів ретрейсингу. а порівняння ці недоречні, ось буде гра в якій можна буде на ходу змінювати метод ретрейсингу, тоді можна порівнювати, як швидкодію так і якість. + ще залежить від того, якому методу дадуть перевагу при розробці, але то вже інше питання. зараз немає такого проекту
і ще одне, куртка не вигадував ретрейсинг, це дуже стара технологія, він лише дав карту, яка може з ним працювати більш ефективно на фоні конкурента (так воно і є) і звичайно створив хвилю маркетингу на цьому, що з цим не так? не треба хейтити ретрейсинг через це, бо той люмен, який ти нахвалюєш - це все ще ретрейсинг і ніхто не знає, що він так само не запрацює у майбутньому краще на зелених картах, або можливо амд роздупляться і зроблять так щоб люмен працював краще на їх картах, ось це буде прикол.
Востаннє редагувалось 23.07.2024 00:43 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 1 раз.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence: 23.07.2024 00:36 але люмен - це все ще ретрейсинг, ок?
Ок, але зі значно скромнішим апетитом.
ще залежить від того, якому методу дадуть перевагу при розробці, але то вже інше питання. зараз немає такого проекту
Та він і навряд чи з'явиться. Нащо морочитись з 2 методами. А загалом, куртка в ші подався, отже, чумадани все..ну, ти зрозумів.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 23.07.2024 00:40
Enjthesilence: 23.07.2024 00:36 але люмен - це все ще ретрейсинг, ок?
Ок, але зі значно скромнішим апетитом.
ще залежить від того, якому методу дадуть перевагу при розробці, але то вже інше питання. зараз немає такого проекту
Та він і навряд чи з'явиться. Нащо морочитись з 2 методами. А загалом, куртка в ші подався, отже, чумадани все..ну, ти зрозумів.
ти не можеш казати за його апетит, бо порівняти неможливо наразі.
Відповісти