я прекрасно бачу, що це типове сср відображення у воді. дідівський метод, створює копію рівня, яке воно типу "відзеркалює" і для нього потрібен простір, в твоєму скріні ав2 його неможливо реалізувати хоча б з цієї причини, не кажучи вже про те скільки це зхаває ресурсу пк. ніякого відображення НЕ ІСНУЄ в іграх, ти це можеш зрозуміти чи ні? і повір воно 100% просадить швидкодію сильніше за РТ.Геральт: ↑ 22.07.2024 23:52 Enjthesilence
Та нормальний графон в хітмані.
Я відображення води в грі без променів скинув. А там вже поруч сам дофантазуй відображення води в грі з променями. І запитай себе, вкуди пішло x2 швидкодії. І те саме з дзеркалами. На порядок гірша якість при більших апетитах. Окай, ти стверджуєш, що дідівське дзеркало (з інвертованим рендером) просадить швидкодію. Воно справді просадить X2 як садять промені? Ну то хай садить (хоча я в це в житті не повірю), принаймні дзеркало буде дзеркалом, лол
Відправлено через 1 хвилину 42 секунди:
за таймінгом тобі дійсно треба лупа щоб роздивитсь різницю з рт чи без?Firebrand: ↑ 22.07.2024 23:54не не, так можно до бесконечности.kairo: ↑ 22.07.2024 23:27В мене зустрічне питанняпотому что выходят нормальные игры и никто не выпячивает как уязвленное эго, эти лучи и их "преимущества". Мне история с РТ,очень напоминает ранний физикс, когда карты амд/ати вообще 5 кадров выдавали, а что на деле: красивее разбивалось стекло и красивее летали листочки.навіщо ви купуєте відеокарти та граєте в ігри "в таком виде"?
мы давно, где то, свернули не туда.