Ну технічно воно має враховувати поверхні та середовища. Те, що нові ігри потребують більш потужне залізо - це ок, це прогрес. Але це стосується не лише променів, а всього.Геральт: ↑ 13.04.2023 12:08 Polaroid1962
Не знаю до чого ви дійшли, але я як бачив відсутність врахування хар-к поверхонь/середовищ так і далі бачу. Як втрачала стіна з плиткою деталі так і втрачає. І то не гарна тінь а темна розмазня. І на сучасному OLED сцени в КПК будуть виглядати як пересвіт. Заліза як не вистарчало так і не вистарчає. 17 кадрів на 4090 то така собі експа.
Технологія може стати популярна якщо буде відкрита. Але і так вона впреться в можливості заліза. Причому впиратись буде постійно. Бо коли залізо буде норм. переварювати 16 променів, то захочеться малювати 32. Коли навчиться переварювати 32 з 6 послідовними відбиттями, то захочеться 64 променя і 128 відбиттів. І т.д. І на кожному етапі будуть намагатись довести що маст хев а все що до того - в смітник.
Отже, залишаємось при своїх. Вам насолоджуватись реалістичними тінями, а мені комфортна гра з запеченим світлом )
Я можу навести приклад, коли в КП2077 РТ виглядає у художньому плані скажемо відверто як лайно:
https://i.ibb.co/vVXzr0M/Screenshot-188 ... 8-5822.png
https://i.ibb.co/1ndpfX7/Screenshot-188 ... 9-0568.png
Воно може й біль реалістичне, але вся ідея дизайну втрачена. Тобто щоб з РТ була така чітка тінь - треба вказати інші характеристики джерела світла та його розташування, та інші характеристики віддзеркалення поверхонь. Вони, коли робили режим повного РТ просто це проігнорували мабуть. Це також пояснює, чому вам не подобається те, що текстури виглядають мильними та менш детальними - вони не підсвічені жорстким світлом.