Microsoft представляє DirectX Raytracing 1.2 та обіцяє прискорення трасування

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vsx
Якщо відкинути всякі ліцензійні моменти, то в чому, власне, проблема? DX в вінді це просто надбудова над драйвером. При тому не єдина, бо все ще тягнуть застарілий GDI. А в бородаті часи там поряд був інтерфейс опенгл, котрий потім перенесли над дх.
спойлер
Зображення
Точно так само і в юніксах тих інтерфейсів може бути 100500.

Відправлено через 55 секунд:
Я тобі більше скажу, вже кілька років як мс милиться випустити дх для відроїда, тільки шось там з гуглою поділити не можуть.
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer
Я даже не знаю как этот набор слов комментировать. DirectX это низкоуровневый API который априори нигде кроме винды работать не будет. Там настолько глубокая интеграция с ядром системы, что портировать его на другие ОС вроде Linux практически невозможно без переработки ядра и всей модели взаимодействия с оборудованием. А этого по понятным причинам никто делать не будет.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vsx
Маячня. DX ніяк не інтегрований з ядром вінди від слова зовсім.
спойлер
Зображення
Поточні версії DX виконується поверх DXGI, котра в свою чергу смикає відеодрайвер. DX частково працював в кернел спейсі в віндах з 2000 по 2003 включно з хр, але не більше того, вже в вісті його з потрохами звідти вичленили:
спойлер
Зображення
Відправлено через 7 хвилин 3 секунди:
Все що в віндовому ядрі є з графіки це примітиви 2д малювання і GUI. Ну і поряд в тому ж просторі крутиться кернел-спейс частина драйвера, але воно все одно обособлений завантажуваний модуль, а ніяк не частина ядра як такого.

Відправлено через 12 хвилин 47 секунд:
Не кажучи вже про існування таких штук як DXVK і VKD3D.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Nortrom: 22.03.2025 19:24 Если шо, они друг друга копируют, это норма. В разных сферах.
погоджуюсь, що це норма, але що саме нвідія скопіювала у радеона за останні 8 років?
IronWithin
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver: 22.03.2025 22:59
Bukakanga: 22.03.2025 21:48 я всего лишь только намекнул, что интерес игроков сильно не в графических финтифлюшках.
Неужели? Это вам все игроки сказали, что вы от имени всех это заявляете? :facepalm:
Я всего лишь намекну - игроки разные бывают, кто-то хочет играть в игру по красивее Тетриса.

Відправлено через 43 хвилини 43 секунди:
Кто-то не поленился и поставил мне минусик.. на каждом сообщении. :gigi: Чувак, я надеюсь тебе стало легче :lol:
Ещё и не один, тут их целая банда :laugh:
А вообще грустно, читать абсолютное большинство сообщений на этом форуме просто стыдно(за человечество офк), безграмотность зашкаливает :(
Nekros
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 22.03.2025 23:06
OldGoodGames: 22.03.2025 21:34 можна подумати, що усе інше "реальне", якщо так то це фантазія і це добре, увімкніть лише уяву і вам непотрібні ні фізікс ні промені ні... :)
Можна подумати, дерево не може виглядати як дерево, якщо в грі промені є.
спойлер
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
То може дйсно краще їх вурабати до чорта, а для "правильних" тіней включити уяву? :-/
Чого ти вперся з тим деревом? Художники по матеріалам опираються на візуал без рт тому слегка накручують мікросурфейс (roughness) у матеріалі що би був більший контраст між блискучою поверхнею і не блискучою. З РТ освітлення змінюється, змінюється кут падающего світла і цей блискучий раф проявляється. З деревиною так завжди було, тому що у природі вона зовсім не блікує, а для гри роблять щоб цікавіше було ос і вилазить.
Це я тобі говорю як той хто ці моделі робить :gigi:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Nekros: 23.03.2025 14:47
Геральт: 22.03.2025 23:06
Можна подумати, дерево не може виглядати як дерево, якщо в грі промені є.
спойлер
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
То може дйсно краще їх вурабати до чорта, а для "правильних" тіней включити уяву? :-/
Чого ти вперся з тим деревом? Художники по матеріалам опираються на візуал без рт тому слегка накручують мікросурфейс (roughness) у матеріалі що би був більший контраст між блискучою поверхнею і не блискучою. З РТ освітлення змінюється, змінюється кут падающего світла і цей блискучий раф проявляється. З деревиною так завжди було, тому що у природі вона зовсім не блікує, а для гри роблять щоб цікавіше було ос і вилазить.
Це я тобі говорю як той хто ці моделі робить :gigi:
так крім перевірки текстурки дерева "в упор" більше графіки нема в іграх. в ідеалі для герванта всі текстури замінити на "дерево", а між текстурами брусків щоб були дзеркала обов'язково, все. тіні, глобальне освітлення, якість антіелайзінгу, анімації і тд - це таке, не впливає на візуал.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Nekros: 23.03.2025 14:47 З деревиною так завжди було, тому що у природі вона зовсім не блікує, а для гри роблять щоб цікавіше було
Це я тобі говорю як той хто ці моделі робить :gigi:
Як добре, що ти в сталкері моделі не робив :D
Вийшли нудні, нецікаві і ...дерев'яні.

Зі. До дзеркал і асфальту мені вже не цікаво чіплятись.
Nekros
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 23.03.2025 16:58
Nekros: 23.03.2025 14:47 З деревиною так завжди було, тому що у природі вона зовсім не блікує, а для гри роблять щоб цікавіше було
Це я тобі говорю як той хто ці моделі робить :gigi:
Як добре, що ти в сталкері моделі не робив :D
Вийшли нудні, нецікаві і ...дерев'яні.

Зі. До дзеркал і асфальту мені вже не цікаво чіплятись.
ну ось, що погане дерево я зробив?
спойлер
tbrender_Viewport_001.jpg
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

vmsolver: 22.03.2025 20:34 У нинтендо другое value как у платформы, пример не релевантный, их нельзя сравнивать. Предлагать ПК-шнику ещё более слабую платформу...
Почему нельзя? Это популярная платформа, где игры продаются по фулпрайсу тиражами, сравнимыми с большими консолями.

Ну ок, не нравится тебе свич. Открываем стим. И что же мы увидим в топе продаж этого царства ПК гейминга?
В топ-10 всего две игры, делающие ставку на крутой графон с тяжелым РТ: новый АС и киберпанк по 60% скидке, а в топ-30 к ним добавляется ДЛС того киберпанка. Вот реальный спрос на высокотехнологичные красивости от дядюшки Ху. :popcorn:
Востаннє редагувалось 24.03.2025 09:36 користувачем waryag, всього редагувалось 2 разів.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Nekros: 23.03.2025 19:44 ну ось, що погане дерево я зробив?
спойлер
tbrender_Viewport_001.jpg
Ну чому ж, гарно. От тільки не дуже подібне на те, що я вище скидав з AC Shadows. :-/
l-m
Member

Повідомлення

vmsolver: 22.03.2025 20:29 Представьте HFW с хорошим освещением? Станет игра хуже от этого? А ведь уже есть железо способное её потянуть, но игра не может.
В консолях ніколи не буде таких 600 Вт монстрів як 5090, щоб вийти на цільові 30фпс... заспокойся.
vmsolver
Member

Повідомлення

waryag: 24.03.2025 09:21 Почему нельзя? Это популярная платформа, где игры продаются по фулпрайсу тиражами, сравнимыми с большими консолями.
Это всё не аргумент, что игры это обязательно не про графику. Нинтендо не делает упор на графику, а ПК это универсальная платформа, кто-то делает свою интересную игру не про графику, кто-то делает игру с графикой топ левела. Сказать, что первое правильно, а второе нет вы не можете, у вас никто не спрашивает.
waryag: 24.03.2025 09:21Ну ок, не нравится тебе свич. Открываем стим. И что же мы увидим в топе продаж этого царства ПК гейминга?
В топ-10 всего две игры, делающие ставку на крутой графон с тяжелым РТ: новый АС и киберпанк по 60% скидке, а в топ-30 к ним добавляется ДЛС того киберпанка. Вот реальный спрос на высокотехнологичные красивости от дядюшки Ху. :popcorn:
У любой новой технологии есть время внедрения, как бы очевидно, что ничего из ниоткуда не возникает, что всё рождается и развивается, так и с новыми технологиями, они развиваются постепенно, да будет время когда будет несколько игр, потом будут десятки, а потом будут преимущественно только такие.

Відправлено через 1 хвилину 21 секунду:
l-m: 24.03.2025 10:16 В консолях ніколи не буде таких 600 Вт монстрів як 5090, щоб вийти на цільові 30фпс... заспокойся.
Зачем 5090, 5070ти её прекрасно потянет. Или вы хотите полный ПТ, и чтобы всё на ультрах, и на 5060?
l-m
Member

Повідомлення

vmsolver: 24.03.2025 12:44
l-m: 24.03.2025 10:16 В консолях ніколи не буде таких 600 Вт монстрів як 5090, щоб вийти на цільові 30фпс... заспокойся.
Зачем 5090, 5070ти её прекрасно потянет. Или вы хотите полный ПТ, и чтобы всё на ультрах, и на 5060?
Це ж ти хочеш.
Навіть 30фпсовий "полный ПТ" має замалу кількість як зіткнень, так й самих променів, залишаючи купу шуму, який потім після шумодаву перетворюються на гидоту що ворушиться. Але кого це хвилює, вже на 5070ти все прекрасно, ок, так й запишемо. Через пару років, коли на 6090 будуть ті самі 30фпс у черговому апдейті КП2077 з ще більш кращими променями, буде знову смішно почитати тебе з розповідями, що без цих нових променів життя нема.
vmsolver
Member

Повідомлення

l-m: 24.03.2025 12:59 Це ж ти хочеш.
Навіть 30фпсовий "полный ПТ" має замалу кількість як зіткнень, так й самих променів, залишаючи купу шуму, який потім після шумодаву перетворюються на гидоту що ворушиться. Але кого це хвилює, вже на 5070ти все прекрасно, ок, так й запишемо. Через пару років, коли на 6090 будуть ті самі 30фпс у черговому апдейті КП2077 з ще більш кращими променями, буде знову смішно почитати тебе з розповідями, що без цих нових променів життя нема.
Кроме "баба Яга против", аргументы будут?
Могут и ПТ оставить как опцию, а внедрить РТ с хотя бы глобальным освещением, никто плакать не будет, спасибо и что и так сделали, а это доступно уже куда большему количеству карт. Но вам лишь бы что-нибудь поотрицать.
Nekros
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 24.03.2025 09:31
Nekros: 23.03.2025 19:44 ну ось, що погане дерево я зробив?
спойлер
tbrender_Viewport_001.jpg
Ну чому ж, гарно. От тільки не дуже подібне на те, що я вище скидав з AC Shadows. :-/
Так у тебе приклад просто з поганим матеріалом, РТ тут нідочого :rotate:
l-m
Member

Повідомлення

vmsolver
та які можуть бути аргументи для людини, якій тільки аби "внєдріть"?
Ну "внядрять" колись, бо розробка має бути дешевшою.
Просто перестань брехати сам собі та людям, що це "внєдрєніє" заради якості, а не заради самого "внєдрєнія".
Я взагалі ж зачепився за твою фантазію про залізо яке може потягнути якісне проміння. Як би ти одразу був чесний, що тебе хвилює не якість, а тільки "внєдріть", то цього б не сталось.
А так смішно виходить — кажеш що наразі РТ в іграх занадто примітивне, а та отримуєш клеймо "баба Яга против" від тієї ж людини що щось там про графіку казала :gigi:
vmsolver
Member

Повідомлення

l-m
Внедрять надо чем раньше, тем лучше, потому что оно не происходит одномоментно, это процесс.
"Лишь бы внедрить" это ваш тезис.
Не приписывайте мне брехню, РТ действительно лучше выглядит, не вижу смысла сейчас это обсуждать и тем более убеждать вас в этом. Если вы до сих пор этого не увидели, разговаривать с вами не имеет смысла.
Да пусть хоть какие то лучи внедрят, там же вообще ничего нет и в ряде моментов освещение просто ужасное. Не надо бросаться в крайности. Или вы это о АМД? Ну да, не потянет. Да и ладно, есть другие карты ))
l-m: 24.03.2025 13:48А так смішно виходить — кажеш що наразі РТ в іграх занадто примітивне, а та отримуєш клеймо "баба Яга против"
Фанатики уже перестали отрицать полезность РТ, но теперь переобулись и требуют сразу особо качественного РТ :lol:
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Nekros: 24.03.2025 13:47 Так у тебе приклад просто з поганим матеріалом, РТ тут нідочого :rotate:
Спочатку ти пишеш, що такий вигляд малюють спеціально для більшої різниці і це типу нормально. Потім, що матеріал поганий. Ну ти б вже визначився. Чи в асасіні понищили дерево в угоду променям чи ні.
l-m
Member

Повідомлення

vmsolver: 24.03.2025 14:01 Да пусть хоть какие то лучи внедрят
От і весь підсумок тієї води що ти пишеш.
Ми вже зрозуміли давно, що тобі аби "внєдріть", а на якість байдуже. Навіщо ти це "внєдріть" по десятому колу повторюєш?
В принципі тебе розробники слухають, та в результаті внєдряють багато, а користть є в ~10% випадків. Радій.
Але про що тут розмовляти фанатиком-ідолопоклонником, для якого головне чоло розбити в поклонах НВ, а не результат.
Відповісти