Не вірте, мені то що.
Геральт: ↑
04.03.2025 15:46
Крутіть налаштування панелі чи що там в вас, не знаю. Якщо такий у вас с2, то можна тільки уявити який кінгдом. Ну, або око апскейлами замилене. Теж варіант )
Нащо щось уявляти, якщо я скріни викладав і не один?
С2 у мене стоковий стімовий, те шо ви його напхали модами - ну це трохи виходить за контекст дискусії.
Так, текстури в нього трохи кращі, зате все інше - повна задниця, на відміну від нормальних ігор. Я нагадаю, що ця суперечка почалася не про текстури, а з вашого твердження, що текстури це основне в іграх, але ви забули зробити важливе уточнення, що це справедливо лише для С2

В нормальних якісних іграх вплив текстур на загальне сприйняття - мінімальний.
Геральт: ↑
04.03.2025 15:46Освітлення в с2 також краще ніж в кінгдом. Скрін при факельному освітленні скидав вище. Тіні від вогню, віконні проєми, віддзеркалення - все ніяке. Вода також вбога.
"Тіні ніякі" - це каже фанатик С2, де без лівого моду немає тіней від ліхтаря взагалі?!

Лол, кєк, чєбурєк

Піду зараз скачаю 4к текстур пак для КСД2 і побачимо де буде ваш сталкер

Освітлення я показав в С2 печері взагалі очі витікають від того як все блищить і рябить, тоді як в КСД2 освітлення м'яке і приємне для ока і з ним все норм. Ідеальне освітлення - в Метро ексодус енхансед єдішн, раджу спробувати, щоб потім не писати про "гарне освітлення" в С2.
- спойлер
Я вибачаюсь, шо кацапською, але ось кілька слів про "краще освітлення в С2"
- спойлер
А ось кілька слів про освітлення і тіні з ITC.UA
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl має дуже серйозні проблеми з освітленням. Начебто рушій Unreal Engine 5 не повинен цим страждати (в жодній грі не зустрічали такого), але деякі ділянки не просто темні, а буквально чорні. Експозиція порушена, а джерела світла поводяться нереалістично.
Бісить, коли за декілька метрів стоїть сильне джерело світла (вогонь чи лампа), а в куті сусідньої кімнати пітьма, наче в чорній дірі. Давно не було ААА відеоігор з такими багами освітленням, як в Stalker2.exe.
Поки стоїмо в приміщенні, надворі наче світлий сонячний день, тепла колірна температура, світло і ясно, але достатньо вийти за двері, а там ніч. Подібного в процесі проходження буде дуже багато, що сильно псує враження від гри, не дає зануритися в атмосферу.
Проблемними також є тіні. Саме на це в першу чергу звертається увага при перемиканні з максимальної графіки на мінімальну, бо тіні стають гострими. Та не лише в цьому недолік. Пригадуєте жахливі тіні головного персонажа з Cyberpunk 2077? Тут вони не кращі.
Анімації тіней головного героя під час руху виглядають спрощено, руки наче заламуються за спину, вивертаються в інший бік.
Під час стрибків чи ударів ножиком ситуація аналогічна. Добре, що гра від першої особи і гравець не бачить таких поганеньких анімацій персонажа, а лише на його тінях.
І це у вас якісь претензії до світла і тіней в КСД2, я правильно зрозумів?
Ну тобто це не мої вигадки, що в С2 освітлення лайняне, це підтверджується абсолютно різними оглядачами, але ж ви зараз розкажете "ви всьо врьотє", чекаю з нетерпінням
