саме тому більшість професійних кіберзадротів вже давно пересіли на безпровідну периферіюfantomrulezz: ↑ 28.02.2025 16:47 Безпроводне підключення - це апріорі тормознута хрінь з величезним інпут-лагом і лише в ідеальних умовах якось +- наближається до рівня хоча б теоретичної юзабельності і лише для невибагливих користувачів.
Останні статті і огляди
Новини
Sony знижує рекомендовану ціну гарнітури PlayStation VR2
-
SERGBILL
Member
- Звідки: Кривой Рог
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
Порівняння теплого з м'яким.SERGBILL: ↑ 01.03.2025 00:11саме тому більшість професійних кіберзадротів вже давно пересіли на безпровідну периферію
Мова йшла про передачу по повітрю зображення.
Покажіть мені хоч одного кіберзадрота, який використовує безпроводний монітор.
Передати по повітрю пару біт/с з координатами курсора - трошечки так простіше (десь в мільярд раз) ніж передати 40 гбіт/с відеопотоку.
Не існує жодної реальної технології, яка б дозволяла передавати відеопоток по повітрю з малим інпут-лагом, прийнятним для кіберспорта.
Навіть цукерофанати спочатку пишуть про "інпут-лаг при безпроводному підключенні майже відсутній", а потім бац і
Що в принципі доводить мої розрахунки.erkins007: ↑ 28.02.2025 16:13Полная задержка "motion to photon" на квест 3 при игре по воздуху 40-70мс.
І це у тепличних ідеальних умовах.fantomrulezz: ↑ 28.02.2025 16:47Quest 3 при безпроводному з'єднанні:
час відгуку тормозної IPS панелі - 20+ мс
час побудови кадру при 120 фпс - 8.33 мс
затримка wi-fi 6/7 в ідеальних умовах - 20 мс, затримка wi-fi 5 і нижче в неідеальних умовах - до нескінечності.
затримка на перекодування компресованого зображення - невідома, але вона є
Ітого мінімум півсотні мс,
От тільки 40-70 мс це не норм і не мало взагалі.
Це гірше типового інпут-лагу звичайного не геймерського монітора, там десь порядку 30 мс.
Це в рази гірше топових геймерських олед моніторів, вони можуть вкластись в 10 мс.
І це надзвичайно багато для VR гарнітури.
VR гарнітура - не звичайний монітор, що виводить пласке зображення.
Затримка на екрані звичайного монітору погіршує комфорт гри, але через неї не виникає дисонанс у вестибулярного апарату, для наших очей це просто якесь пласке зображення поруч, немає ніякої додаткової затримки між рухом голови і отриманням зорової інформації про пласке зображення на яке дивимось.
Екрани VR гарнітури знаходяться в сантиметрі від очей і зображення рухається разом з рухами голови.
Затримка VR гарнітури більша за затримку нашого зору, який считує інформацію навколо.
Висока затримка приводить до того, що організм не розуміє, що з ним відбувається і чому зовнішній світ тормозить і відображаться з затримкою.
Це призводить до дискомфорту і морської хвороби.
Вимоги до екранів VR гарнітур в цілому значно вищі, ніж вимоги до екранів пласких моніторів.
Щоб нормально працювало занурення, потрібна і контрастність і мінімальна яскравість і висока герцовка і низька затримка.
Саме тому виробники топових гарнітур починаючи з HTC Vive і закінчуючи Apple Vision Pro ставлять саме OLED.
А квест - це просто дуже бюджетний пристрій, ну точніше квест 2 такий був, просто по грошам олед не потягнули, довелось ставити дешманський іпс.
Максимально бюджетна гарнітура, за такі гроші з неї нічого питати.
От чому мета за 500 баксів в квест 3 пожлобилась на олед - це вже більш цікаве питання, тут вже могли потягнути, соні ж змогли.
А приправляти тормознутий іпс ще й тормознутим вайфай з'єднанням - ну це треба сильно не любити свою вестибулярку.
-
erkins007
Member
Та там чел в 2007 году живёт. То у него ips с временем отклика в 20мс, то задержки по вайфаю такие же, а видео вообще процессор кодирует для стримингаlewerlin: ↑ 28.02.2025 23:44Найдешевший АХ Сяомі
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
erkins007: ↑ 01.03.2025 15:01То у него ips с временем отклика в 20мс, то задержки по вайфаю такие же

Рахувати, як я розумію, не вмієш зовсім?
Якщо як ти стверджуєш, у IPS час відгуку мінімальний і у вайфаю 2 мс всього лише, звідки взялось 70 мс тотал?
Квестофанатики не змінюються

Купляють найдешевше на ринку і відверто бюджетне рішення, а потім бігають по всім темам і розповідають казки про те, що воно найкраще.
В них в 2025 році IPS без чорного кольору взагалі це найкраща матриця, 70 мс - чудовий і супершвидкий інпут-лаг, 1,5 години автономності - більше і не треба.
Причому впевнений, що жоден з них ніколи не користувався іншими гарнітурами.
Бо тільки повний ідіот може стверджувати, що наявність проводу - це страшне, а от кожні 30 хвилин гри бігати заряджати гарнітуру - це супер удобно і безпроблемно

Грає, заряджаєш, граєш, заряджаєш. Романтика.
Хоча якщо врахувати, що граєш з інпут-лагом в 70 мс і більше, то без регулярних перерв на "пійти поблювати" дійсно не обійтись

-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
lewerlin: ↑ 28.02.2025 23:44Найдешевший АХ Сяомі, стоїть недалеко, але через перестінок. З боку компа - АХ200.



Це просто клініка.
Чувак, ти всерйоз вимірюєш відгук відеопотоку, який десятки гігабіт в секунду командою ping, яка пересилає 32 байти?
Ти хоч трохи розумієш, що там об'єм інформації в мільярди разів більший?
-
lewerlin
Member
- Звідки: Миронівка
fantomrulezz: ↑ 02.03.2025 10:35Це просто клініка.
Чувак, ти всерйоз вимірюєш відгук відеопотоку, який десятки гігабіт в секунду командою ping, яка пересилає 32 байти?
Ти хоч трохи розумієш, що там об'єм інформації в мільярди разів більший?
Тобто тепер у нас затримка не просто мережі, а вже всього оверхеду?fantomrulezz: ↑ 28.02.2025 11:37 Задержка на современном роутере минимальная, меньше 2мс.
![]()
![]()
Ні, ну я багато різної брехні в житті чув, але про затримку менше 2 мс по вай-фаю - це прям якийсь максимальний рівень п...больства.

До затримки чого далі будуть апеляції?

І рахувати таки теж треба. Я хоч і не в темі VR, але
це на практиці десятки секунд затримки, чого явно немає і близько, бо інакше про це кричали б з кожної праски бездріт VR здох би не народившись.fantomrulezz: ↑ 02.03.2025 10:35десятки гігабіт в секунду
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
За що платить спонсор, на тому і грають. А спонсору вигідніше продавати безпровід. (А там і технічну частину підтягнули)SERGBILL: ↑ 01.03.2025 00:11саме тому більшість професійних кіберзадротів вже давно пересіли на безпровідну периферію
-
Shaolin_Style
Member
- Звідки: Wakanda
пользую беспроводную Razer Basilisk V3 Pro Wireless и проводную Viper 8k - инпут лаг на первой ощущается даже просто в винде. Он комфортный для работы и сингла, но играть на ней во что-то соревновательное я бы не рекомендовал. С наушниками такая же история кстати.SERGBILL: ↑ 01.03.2025 00:11саме тому більшість професійних кіберзадротів вже давно пересіли на безпровідну периферіюfantomrulezz: ↑ 28.02.2025 16:47 Безпроводне підключення - це апріорі тормознута хрінь з величезним інпут-лагом і лише в ідеальних умовах якось +- наближається до рівня хоча б теоретичної юзабельності і лише для невибагливих користувачів.
Отправлено спустя 2 минуты 54 секунды:
А зачем если и так купят? Они попробовали OLED в первом квесте - рынок стараний не оценил. Не помню где, возможно на подкасте, Цукерберг говорил что все версии Quest 1 продавались в убыток компании.fantomrulezz: ↑ 01.03.2025 09:35
От чому мета за 500 баксів в квест 3 пожлобилась на олед - це вже більш цікаве питання, тут вже могли потягнути, соні ж змогли.
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
Це на практиці сумарний інпут-лаг гарнітури в 40-70 мс і це в ідеальних тепличних умовах, коли топовий роутер стоїть перед носом.lewerlin: ↑ 02.03.2025 13:14це на практиці десятки секунд затримки, чого явно немає і близько, бо інакше про це кричали б з кожної праски бездріт VR здох би не народившись.
Що надзвичайно багато і на порядок більше, ніж інпут-лаг у PSVR2, в якого менше 10 мс.
Ганяємо іноді з другом в Pavlov VR (хто не в курсі - це така VR версія CS), він на квесті, я на PSVR2.
Він чомусь завжди програє, хоча і грає значно більше за мене.
Мабуть співпадіння, ну до чого тут взагалі може бути тормознутий інпут-лаг квесту, він же ні на що не впливає, якщо вірити фанатам.
Так в тому то і сенс, вони перейшли на IPS не тому, що IPS краще для гарнітур, а просто для того, щоб знизити собівартість.Shaolin_Style: ↑ 02.03.2025 13:49А зачем если и так купят? Они попробовали OLED в первом квесте - рынок стараний не оценил. Не помню где, возможно на подкасте, Цукерберг говорил что все версии Quest 1 продавались в убыток компании.
Квест 2 стрільнув виключно через свою дуже низьку ціну, але точне не через наявність толком не працюючого безпроводного режиму.
Набрали базу користувачів, які нічого іншого і не пробували, а тепер бігають по форумам і несуть повну ахінею про вищість квесту над всіма іншими гарнітурами.
Той же Index був краще за квест 2 тупо у всьому (екран, ФОВ, контролери, якість збірки і т.д.), але зрозуміло, що величезна ціна відлякувала більшість користувачів.
Знаю людей, хто з квесту переходив на індекс, але точно не існує жодного, хто б з індексу перейшов на квест.
Але дурнуваті метафанати, бач, знають краще, в їх альтернативному світі IPS в 2025 це круто, бігати заряджати гарнітуру кожні півгодини це мастхев, а 70 мс інпут-лагу це супершвидко і взагалі не відчувається

-
SERGBILL
Member
- Звідки: Кривой Рог
може проблема саме вашої мишки чи системи. різниця з проводом з тією ж мишкою є? я навіть на китайській m7 pro не відчуваю. з чисто провідних можу порівняти тільки з DeathAdder Essential, відчуття абсолютно аналогічні, але M7 зручніша мені за розмірами та формою і через відсутність провода.Shaolin_Style: ↑ 02.03.2025 13:49 инпут лаг на первой ощущается даже просто в винде