Nvidia вводить обмеження щомісячного ігрового часу в хмарному сервісі GeForce Now

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Cirax
Member
Звідки: Киев

Повідомлення

Евгений King: 08.11.2024 14:01
Lekrs: 08.11.2024 13:55

Близько 33. Граючи на геймпаді, не вітчутний.
не знаю як у Вас так виходить з 33мс невідчутної затримки грати.
Бо коли я в останнє це юзав - запускав New World і навіть з 10-15мс грати було просто неможливо, а періодичне розсипання картинки, графічні артефакти, замилювання і смикання екрану не додавали геймплею жодної радості.
Треба буде глянути, може воно дійсно так, як ви кажете, що вони вилизали Now до того стану, що 30+ms тепер терпимі, та я в це не вірю.
У мене був колись старенький 30 дюймів Dell, у нього інпутлаг на вивід зображення був під 23ms, це було дууже не приємно, не комфортно. Так от коли я тестував Now він давав більше інпутлагу ніж той старенький Dell + супутні графічні проблеми, особливо якщо гарно крутнути камерою.
Ты наверное одно с другим путаешь.
Играл десяток лет в WOW, так пинг 20-30мс - это великолепный результат.
pelia
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Kullerok: 08.11.2024 19:17
PCюк: 08.11.2024 16:01
Ну как же, повышение цен на память, диски, видеокарты. То цунами, то пожары, то ещё что-то. Майнинг, шмайниг. Уже все и забыли как под новостями жаловались на повышения цен. Ну правильно. Подымать надо не всё сразу, а постепенно. Так никто не заметит и потом не вспомнит.
Зачем же учитывать ежегодную инфляцию в мире. Для тебя это просто шутка. А то что память стала на 10 долларов дороже то это конец света и нужно всех на вилы барыг садить. Единственное где плюс минус ты прав это на майнинге сильно крутонули цены на карты. Все остальное как стоило так и стоит плюс минус
якби ж то пам'ять на 10 баксів піднялась. Ви ціни на ссд бачили? Я ось думав 1тб взяти нещодавно, ледь очі на лоб не вилізли
Ektalion
Member
Аватар користувача
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

Як подяку активним передплатникам компанія пропонує з 31 грудня цього року продовжити грати без обмежень протягом усього 2025 року. Це позбавить від 100-годинного обмеження всіх, хто оплатить тарифний план станом на 31 грудня.
The more you buy.. :lol: :lol: :lol: :tomat:
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Lekrs: 08.11.2024 13:38 Сінгли чудово граються, пінг практично не відчутний. Граю під час відключень. ;)
Буквально місяць тому пробував грати в одну сингл гру (не буду уточнювати, щоб обговорення не пішло не в ту сторону). Звісно, якось грати можна, але боляче, особливо коли щось в таймінг треба робити, то затримка на натискання кнопок ну прям дуже відчувається. Для прокрокових стратегій - може бути, все інше працює через одне місце. Варто сказати, що графон і фпс були норм, але звісно ніякого HDR, і за промені треба доплачувати. Грав через вбудовану ОС монітору, може на інших девайсах воно працює інакше.

По темі, обмеження в 100 годин з можливістю доплати за наступні - норм.
Cirax
Member
Звідки: Киев

Повідомлення

pelia: 08.11.2024 20:20
Kullerok: 08.11.2024 19:17 Зачем же учитывать ежегодную инфляцию в мире. Для тебя это просто шутка. А то что память стала на 10 долларов дороже то это конец света и нужно всех на вилы барыг садить. Единственное где плюс минус ты прав это на майнинге сильно крутонули цены на карты. Все остальное как стоило так и стоит плюс минус
якби ж то пам'ять на 10 баксів піднялась. Ви ціни на ссд бачили? Я ось думав 1тб взяти нещодавно, ледь очі на лоб не вилізли
Цены, как цены. Искать нужно.
За 120 баксов реально выловить SN850X на 2ТБ.
Смысл покупать 1ТБ, если он в цене на 20% отличается.
Lekrs
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Nutbar: 08.11.2024 21:41
Lekrs: 08.11.2024 13:38 Сінгли чудово граються, пінг практично не відчутний. Граю під час відключень. ;)
Буквально місяць тому пробував грати в одну сингл гру (не буду уточнювати, щоб обговорення не пішло не в ту сторону). Звісно, якось грати можна, але боляче, особливо коли щось в таймінг треба робити, то затримка на натискання кнопок ну прям дуже відчувається. Для прокрокових стратегій - може бути, все інше працює через одне місце. Варто сказати, що графон і фпс були норм, але звісно ніякого HDR, і за промені треба доплачувати. Грав через вбудовану ОС монітору, може на інших девайсах воно працює інакше.

По темі, обмеження в 100 годин з можливістю доплати за наступні - норм.
Грав у ватч догс легіон, крю моторфест, драгон ейдж, ню ворлд, ласт епоч. іноді бувають лаги на пару секунд, а так, грати можна, в крю без проблем займав перші місця. Якби не знав що це хмарка, то міг і не догадатися, що правда на 15 дисплеї бука.
Keyser Soze
Member

Повідомлення

"Наркоманы должны страдать" и "кушать кактусы" :lol: :lol: :lol: ... решил Хуанг
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Евгений King: 08.11.2024 14:01
Lekrs: 08.11.2024 13:55

Близько 33. Граючи на геймпаді, не вітчутний.
не знаю як у Вас так виходить з 33мс невідчутної затримки грати.
Бо коли я в останнє це юзав - запускав New World і навіть з 10-15мс грати було просто неможливо, а періодичне розсипання картинки, графічні артефакти, замилювання і смикання екрану не додавали геймплею жодної радості.
Треба буде глянути, може воно дійсно так, як ви кажете, що вони вилизали Now до того стану, що 30+ms тепер терпимі, та я в це не вірю.
У мене був колись старенький 30 дюймів Dell, у нього інпутлаг на вивід зображення був під 23ms, це було дууже не приємно, не комфортно. Так от коли я тестував Now він давав більше інпутлагу ніж той старенький Dell + супутні графічні проблеми, особливо якщо гарно крутнути камерою.
Куди не глянь - на форумі одні супер-люди ситдять.

Simple reaction time is the motion required for an observer to respond to the presence of a stimulus. For example, a subject might be asked to press a button as soon as a light or sound appears. Mean RT for college-age individuals is about 160 milliseconds to detect an auditory stimulus, and approximately 190 milliseconds to detect visual stimulus.
The mean RTs for sprinters at the Beijing Olympics were 166 ms for males and 169 ms for females, but in one out of 1,000 starts they can achieve 109 ms and 121 ms, respectively.
Чому ви ще не олімпійський чемпіон, якщо здатні десяток мілісекунд відчути? :rotate:
Евгений King
Member
Аватар користувача
Звідки: Казна-де

Повідомлення

GreenMile: 09.11.2024 13:11
Евгений King: 08.11.2024 14:01

не знаю як у Вас так виходить з 33мс невідчутної затримки грати.
Бо коли я в останнє це юзав - запускав New World і навіть з 10-15мс грати було просто неможливо, а періодичне розсипання картинки, графічні артефакти, замилювання і смикання екрану не додавали геймплею жодної радості.
Треба буде глянути, може воно дійсно так, як ви кажете, що вони вилизали Now до того стану, що 30+ms тепер терпимі, та я в це не вірю.
У мене був колись старенький 30 дюймів Dell, у нього інпутлаг на вивід зображення був під 23ms, це було дууже не приємно, не комфортно. Так от коли я тестував Now він давав більше інпутлагу ніж той старенький Dell + супутні графічні проблеми, особливо якщо гарно крутнути камерою.
Куди не глянь - на форумі одні супер-люди ситдять.

Simple reaction time is the motion required for an observer to respond to the presence of a stimulus. For example, a subject might be asked to press a button as soon as a light or sound appears. Mean RT for college-age individuals is about 160 milliseconds to detect an auditory stimulus, and approximately 190 milliseconds to detect visual stimulus.
The mean RTs for sprinters at the Beijing Olympics were 166 ms for males and 169 ms for females, but in one out of 1,000 starts they can achieve 109 ms and 121 ms, respectively.
Чому ви ще не олімпійський чемпіон, якщо здатні десяток мілісекунд відчути? :rotate:
Я диву дивуюсь таким індивідам як ви.
Одне діло реакція людини. Інше затримка вводу-виводу стаціонарного ПК, якийсь десяток ms на цьому дійсно не помітні.
Стосовно GFN - коли Ви граєте у гру, котра запущена на віддаленому ПК і ви маєте керувати віддалено, це не просто якийсь там інпутлаг виводу зображення, у Вас ВСЕ керування з затримкою, причому це не 33ms як сказала людина, це щонайменше 70-100ms сукупно виходить, бо ви відправили сигнал на виконання діїї, вам повертається зображення з виконаною дією, щонайменше затримка сумується, плюс передача великих об'ємів данних повільніша аніж звичайний ICMP пакет в 64 байти, ще десь на 20%.
От і виходить, маючи 33ms пінгу у грі ви отримуєте під 100ms затримки керування. Якщо вам карти розкладати в Хартстоун, то то якось пофіг, але якщо який сінгл ААА екшен/шуттер - не комфортно, якщо MMO чи FPS - не грабельно, якщо якась гоночка чи хардкор типу Elden Ring - то взягалі не можливо, бо ви не бачите картинку в ріалтайм і не керуєте грою в ріалтайм.
До всіх проблем додаються замилення, розсипання картинки, графічні баги і інколи фрізи геймлею.
Щоб все це помітити не треба бути надлюдиною, просто запустіть тестовий GFN, це безкоштовно і спробуйте у щось програти.
А стосовно старого Dell 30 дюймів у якого було 23ms затримки, це було дійсно не комфортно. АЛЕ я став це помічати десь через тиждень експлуатації, по перше камера після руху ще рухалась якийсь час, ті самі 23ms, що унеможливлювало точні постріли в шуттерах і це не компенсувалось ніяк, навіть через рік роботи з тим монітором я не зміг звикнути до цього, бо те, що відображав монітор не стикувалось з реальністю у грі. Ви скажете пфф 23ms це ніщо, але у онлайн шуттері це аж 5 кадрів при 200 фпс, погляньте сповільнені відео де показують різницю герцовки моніторів і порахуйте 5 кадрів і скажіть, що це не важливо і що це не реально помітити, я посміюсь.
Lekrs
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Евгений King
А я знову таки відмічу, що без проблем грав у крю.
Інпут лаг відчувається меншим, ніж коли на стаціонарі включаю всінк.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Евгений King: 09.11.2024 13:42
GreenMile: 09.11.2024 13:11 Куди не глянь - на форумі одні супер-люди ситдять.

Simple reaction time is the motion required for an observer to respond to the presence of a stimulus. For example, a subject might be asked to press a button as soon as a light or sound appears. Mean RT for college-age individuals is about 160 milliseconds to detect an auditory stimulus, and approximately 190 milliseconds to detect visual stimulus.
The mean RTs for sprinters at the Beijing Olympics were 166 ms for males and 169 ms for females, but in one out of 1,000 starts they can achieve 109 ms and 121 ms, respectively.
Чому ви ще не олімпійський чемпіон, якщо здатні десяток мілісекунд відчути? :rotate:
Я диву дивуюсь таким індивідам як ви.
Одне діло реакція людини. Інше затримка вводу-виводу стаціонарного ПК, якийсь десяток ms на цьому дійсно не помітні.
Стосовно GFN - коли Ви граєте у гру, котра запущена на віддаленому ПК і ви маєте керувати віддалено, це не просто якийсь там інпутлаг виводу зображення, у Вас ВСЕ керування з затримкою, причому це не 33ms як сказала людина, це щонайменше 70-100ms сукупно виходить, бо ви відправили сигнал на виконання діїї, вам повертається зображення з виконаною дією, щонайменше затримка сумується, плюс передача великих об'ємів данних повільніша аніж звичайний ICMP пакет в 64 байти, ще десь на 20%.
От і виходить, маючи 33ms пінгу у грі ви отримуєте під 100ms затримки керування. Якщо вам карти розкладати в Хартстоун, то то якось пофіг, але якщо який сінгл ААА екшен/шуттер - не комфортно, якщо MMO чи FPS - не грабельно, якщо якась гоночка чи хардкор типу Elden Ring - то взягалі не можливо, бо ви не бачите картинку в ріалтайм і не керуєте грою в ріалтайм.
До всіх проблем додаються замилення, розсипання картинки, графічні баги і інколи фрізи геймлею.
Щоб все це помітити не треба бути надлюдиною, просто запустіть тестовий GFN, це безкоштовно і спробуйте у щось програти.
А стосовно старого Dell 30 дюймів у якого було 23ms затримки, це було дійсно не комфортно. АЛЕ я став це помічати десь через тиждень експлуатації, по перше камера після руху ще рухалась якийсь час, ті самі 23ms, що унеможливлювало точні постріли в шуттерах і це не компенсувалось ніяк, навіть через рік роботи з тим монітором я не зміг звикнути до цього, бо те, що відображав монітор не стикувалось з реальністю у грі. Ви скажете пфф 23ms це ніщо, але у онлайн шуттері це аж 5 кадрів при 200 фпс, погляньте сповільнені відео де показують різницю герцовки моніторів і порахуйте 5 кадрів і скажіть, що це не важливо і що це не реально помітити, я посміюсь.
Я 20 років грав в ММОРПГ, починаючи з Ультіми онлайн в 2002, ще на ділапі (пінг по 500-700мс не хочете?) і я повністю розділяю камент людини вище про ВоВ, що 30мс - то ок пінг для онлан ігор, огрім КС-подібних. Можно довго з сірниками шукати різницю одного з іншим, але сорян в сліполму тесті ви ніколи в житті не побачите різницю між 20 і 30мс, якщо вони не буть стояти поряд одночасно і синхронізовані.
Звісно, всі затримки складаються, але ще раз, на фоні затримки реакції під 200мс 10мс пінга - то ні про що.
Евгений King
Member
Аватар користувача
Звідки: Казна-де

Повідомлення

GreenMile: 09.11.2024 14:03
Евгений King: 09.11.2024 13:42

Я диву дивуюсь таким індивідам як ви.
Одне діло реакція людини. Інше затримка вводу-виводу стаціонарного ПК, якийсь десяток ms на цьому дійсно не помітні.
Стосовно GFN - коли Ви граєте у гру, котра запущена на віддаленому ПК і ви маєте керувати віддалено, це не просто якийсь там інпутлаг виводу зображення, у Вас ВСЕ керування з затримкою, причому це не 33ms як сказала людина, це щонайменше 70-100ms сукупно виходить, бо ви відправили сигнал на виконання діїї, вам повертається зображення з виконаною дією, щонайменше затримка сумується, плюс передача великих об'ємів данних повільніша аніж звичайний ICMP пакет в 64 байти, ще десь на 20%.
От і виходить, маючи 33ms пінгу у грі ви отримуєте під 100ms затримки керування. Якщо вам карти розкладати в Хартстоун, то то якось пофіг, але якщо який сінгл ААА екшен/шуттер - не комфортно, якщо MMO чи FPS - не грабельно, якщо якась гоночка чи хардкор типу Elden Ring - то взягалі не можливо, бо ви не бачите картинку в ріалтайм і не керуєте грою в ріалтайм.
До всіх проблем додаються замилення, розсипання картинки, графічні баги і інколи фрізи геймлею.
Щоб все це помітити не треба бути надлюдиною, просто запустіть тестовий GFN, це безкоштовно і спробуйте у щось програти.
А стосовно старого Dell 30 дюймів у якого було 23ms затримки, це було дійсно не комфортно. АЛЕ я став це помічати десь через тиждень експлуатації, по перше камера після руху ще рухалась якийсь час, ті самі 23ms, що унеможливлювало точні постріли в шуттерах і це не компенсувалось ніяк, навіть через рік роботи з тим монітором я не зміг звикнути до цього, бо те, що відображав монітор не стикувалось з реальністю у грі. Ви скажете пфф 23ms це ніщо, але у онлайн шуттері це аж 5 кадрів при 200 фпс, погляньте сповільнені відео де показують різницю герцовки моніторів і порахуйте 5 кадрів і скажіть, що це не важливо і що це не реально помітити, я посміюсь.
Я 20 років грав в ММОРПГ, починаючи з Ультіми онлайн в 2002, ще на ділапі (пінг по 500-700мс не хочете?) і я повністю розділяю камент людини вище про ВоВ, що 30мс - то ок пінг для онлан ігор, огрім КС-подібних. Можно довго з сірниками шукати різницю одного з іншим, але сорян в сліполму тесті ви ніколи в житті не побачите різницю між 20 і 30мс, якщо вони не буть стояти поряд одночасно і синхронізовані.
Звісно, всі затримки складаються, але ще раз, на фоні затримки реакції під 200мс 10мс пінга - то ні про що.
Я втомився щось Вам доказувати, поверніться на сторінку раніше, там людина показувала заїзд в GeforceNow у грі The Crew, і там видно, він слайдить поворот, гра реагує з півсекундною затримкою.
Коли поясните як в таке грати, ми з вами продовжимо дискусію про те, що 30ms це все фігня і про те, що ви грали з 500ms затримки і було все ок і всі так зможуть.
Ну й так, нахвилиночку ультіма то майже покрокова гра, там немає динамічних дій і немає qte і іншого, що присутньо повально у сьогоднішніх іграх.
Взагалі не розумію навіщо ви чіпляєтесь в дискусію, якщо ви не пробували ні GFN і не мали слоупочного монітора :facepalm:

Відправлено через 31 хвилину 56 секунд:
Cirax: 08.11.2024 20:14
Евгений King: 08.11.2024 14:01

не знаю як у Вас так виходить з 33мс невідчутної затримки грати.
Бо коли я в останнє це юзав - запускав New World і навіть з 10-15мс грати було просто неможливо, а періодичне розсипання картинки, графічні артефакти, замилювання і смикання екрану не додавали геймплею жодної радості.
Треба буде глянути, може воно дійсно так, як ви кажете, що вони вилизали Now до того стану, що 30+ms тепер терпимі, та я в це не вірю.
У мене був колись старенький 30 дюймів Dell, у нього інпутлаг на вивід зображення був під 23ms, це було дууже не приємно, не комфортно. Так от коли я тестував Now він давав більше інпутлагу ніж той старенький Dell + супутні графічні проблеми, особливо якщо гарно крутнути камерою.
Ты наверное одно с другим путаешь.
Играл десяток лет в WOW, так пинг 20-30мс - это великолепный результат.
Ви порівнюєте пінг до серверу гри в 30мс і пінг до віддаленої машини де запущена гра в 30мс.
Як вище писав, у вас інпутлаг поміж вами і GFN буде під 100ms, плюс пінг від сайту GFN до гри) Це не те саме, навіть і поряд не близько з грою на власному ПК з затримкою навіть в 200ms)
Скачайте GFN і гляньте, не полініться :beer:
Alligator
Member
Аватар користувача
Звідки: Миколаїв

Повідомлення

GreenMile: 09.11.2024 14:03Я 20 років грав в ММОРПГ, починаючи з Ультіми онлайн в 2002, ще на ділапі (пінг по 500-700мс не хочете?) і я повністю розділяю камент людини вище про ВоВ, що 30мс - то ок пінг для онлан ігор, огрім КС-подібних. Можно довго з сірниками шукати різницю одного з іншим, але сорян в сліполму тесті ви ніколи в житті не побачите різницю між 20 і 30мс, якщо вони не буть стояти поряд одночасно і синхронізовані.
Звісно, всі затримки складаються, але ще раз, на фоні затримки реакції під 200мс 10мс пінга - то ні про що.
І так і ні. Тупо при порівняні гри напряму с ПК в якій пінг 50 та гру через RDP пінг до якого 30 + пінг самої гри в 20 (що ніби також в сумі 50) відчуття дуже різні.
А взагалі GFN це сервіс для тих хто сидить з офісним ПК чи стареньким ноутам та банально не може пограти, нащо використовувати GFN коли в тебе є ігровий ПК - загадка.

Додаткові етапи обробки: GeForce Now сигнал проходить кілька додаткових етапів: кодування відео, передача по мережі, декодування. Кожен із цих етапів додає свою частку затримки.
Психологічний фактор: Знаючи, що ти маєш додаткову затримку через хмарний сервіс, ти можеш підсвідомо компенсувати її, що може призвести до додаткових помилок.
Відповісти