GreenMile: ↑
09.11.2024 13:11
Евгений King: ↑
08.11.2024 14:01
не знаю як у Вас так виходить з 33мс невідчутної затримки грати.
Бо коли я в останнє це юзав - запускав New World і навіть з 10-15мс грати було просто неможливо, а періодичне розсипання картинки, графічні артефакти, замилювання і смикання екрану не додавали геймплею жодної радості.
Треба буде глянути, може воно дійсно так, як ви кажете, що вони вилизали Now до того стану, що 30+ms тепер терпимі, та я в це не вірю.
У мене був колись старенький 30 дюймів Dell, у нього інпутлаг на вивід зображення був під 23ms, це було дууже не приємно, не комфортно. Так от коли я тестував Now він давав більше інпутлагу ніж той старенький Dell + супутні графічні проблеми, особливо якщо гарно крутнути камерою.
Куди не глянь - на форумі одні супер-люди ситдять.
Simple reaction time is the motion required for an observer to respond to the presence of a stimulus. For example, a subject might be asked to press a button as soon as a light or sound appears.
Mean RT for college-age individuals is about 160 milliseconds to detect an auditory stimulus, and approximately 190 milliseconds to detect visual stimulus.
The mean RTs for sprinters at the Beijing Olympics were 166 ms for males and 169 ms for females,
but in one out of 1,000 starts they can achieve 109 ms and 121 ms, respectively.
Чому ви ще не олімпійський чемпіон, якщо здатні десяток мілісекунд відчути?
Я диву дивуюсь таким індивідам як ви.
Одне діло реакція людини. Інше затримка вводу-виводу стаціонарного ПК, якийсь десяток ms на цьому дійсно не помітні.
Стосовно GFN - коли Ви граєте у гру, котра запущена на віддаленому ПК і ви маєте керувати віддалено, це не просто якийсь там інпутлаг виводу зображення, у Вас ВСЕ керування з затримкою, причому це не 33ms як сказала людина, це щонайменше 70-100ms сукупно виходить, бо ви відправили сигнал на виконання діїї, вам повертається зображення з виконаною дією, щонайменше затримка сумується, плюс передача великих об'ємів данних повільніша аніж звичайний ICMP пакет в 64 байти, ще десь на 20%.
От і виходить, маючи 33ms пінгу у грі ви отримуєте під 100ms затримки керування. Якщо вам карти розкладати в Хартстоун, то то якось пофіг, але якщо який сінгл ААА екшен/шуттер - не комфортно, якщо MMO чи FPS - не грабельно, якщо якась гоночка чи хардкор типу Elden Ring - то взягалі не можливо, бо ви не бачите картинку в ріалтайм і не керуєте грою в ріалтайм.
До всіх проблем додаються замилення, розсипання картинки, графічні баги і інколи фрізи геймлею.
Щоб все це помітити не треба бути надлюдиною, просто запустіть тестовий GFN, це безкоштовно і спробуйте у щось програти.
А стосовно старого Dell 30 дюймів у якого було 23ms затримки, це було дійсно не комфортно. АЛЕ я став це помічати десь через тиждень експлуатації, по перше камера після руху ще рухалась якийсь час, ті самі 23ms, що унеможливлювало точні постріли в шуттерах і це не компенсувалось ніяк, навіть через рік роботи з тим монітором я не зміг звикнути до цього, бо те, що відображав монітор не стикувалось з реальністю у грі. Ви скажете пфф 23ms це ніщо, але у онлайн шуттері це аж 5 кадрів при 200 фпс, погляньте сповільнені відео де показують різницю герцовки моніторів і порахуйте 5 кадрів і скажіть, що це не важливо і що це не реально помітити, я посміюсь.