Знайомимося із «нутрощами» консолі PlayStation 5 Pro

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

fantomrulezz: 04.11.2024 15:25Обіцяли в зливах 33-36 терафлопсів, а вийшло 16,7.
Ну не шмагла :dontknow: :D

Відправлено через 28 хвилин 58 секунд:
Я думаю це одначає швидку підготовку до ps6, навіщось. В партатив перейдуть?
unclevrm
Member

Повідомлення

видюха по мостчности как 6800?
Melki
Member
Звідки: Мелитополь (Украина)

Повідомлення

unclevrm: 04.11.2024 17:00видюха по мостчности как 6800?
консольщикам это не говори
Matumba92
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ну как бы оперативной памяти откровенно мало. Допустим 2 гига медленной памяти на систему и 16 быстрой под игры. Если играть в высоких разрешениях потребление видеопамяти легко может уходить за 12 гигабайт, незабываем про то что игры работают не только за счёт видеопамяти, нужна ещё оперативная память а её в этом случае остаётся почти ничего.
Я конечно не эксперт консольной архитектуры но за эти деньги выглядит не очень, не похоже на какой-то прорыв относительно обычной PS5
Ну либо будет агрессивный апскейл в высоких разрешениях чтобы получить 4К 60фпс, от чего пострадает качество картинки :-/
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

fantomrulezz: 04.11.2024 15:25Обіцяли в зливах 33-36 терафлопсів, а вийшло 16,7.
Тобто навіть 2x приросту нема.
Ще й блурей вирізали.
І за це 800 євро хочуть.
Та ну нафіг, пропускаєм.
Не знаю, звідки ця цифра (можливо, малася на увазі половинна точність).
Сама соні обіцяла +45% у растеризації і приріст до двух разів з фірмовим апсейлером.
gamersfan
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Это типо как gtx 970 с 3.5 гб + 0.5 гб?: :beer:
Евгений King
Member
Аватар користувача
Звідки: Казна-де

Повідомлення

Matumba92: 04.11.2024 21:32 Ну как бы оперативной памяти откровенно мало. Допустим 2 гига медленной памяти на систему и 16 быстрой под игры. Если играть в высоких разрешениях потребление видеопамяти легко может уходить за 12 гигабайт, незабываем про то что игры работают не только за счёт видеопамяти, нужна ещё оперативная память а её в этом случае остаётся почти ничего.
Я конечно не эксперт консольной архитектуры но за эти деньги выглядит не очень, не похоже на какой-то прорыв относительно обычной PS5
Ну либо будет агрессивный апскейл в высоких разрешениях чтобы получить 4К 60фпс, от чего пострадает качество картинки :-/
Та як ви не зрозумієте очевидні речі:
- ПК не те саме, що консоль
- зайнята відеопам'ять не значить реально використана
- зайнята ОЗП не значить реально використана
- у PS5 пряма шина SSD -> буфер пам'яті, це також компенсує багато моментів
- набагато легше оптимізувати проект/гру під завідомо відомі спеки, коли у тебе 4 варіанта консолей, ще набагато легше, ніж оптимізувати під тонну різних графічних адаптерів і 20 останніх актуальних платформ Штеуд/амд

Те що на ПК по моніторингу жере 8-12Гб ОЗП і 8-12Гб відеобуфера на консолі з'їсть лише 10Гб загальної пам'яті, чому? Та все просто, ПК в ОЗП зберігає все і не очищує пам'ять, діло дійде до очистки, коли пам'ять почне закінчуватись, те саме з відеопам'яттю, карта зберігає у буфері все, що треба і не треба, не очищує буфер і т.д. Плюс є купа технологій стистення пам'яті, але чомусь на ПК все пішле шляхом - більше краще і т.д.
Я оце який рік живу на 8Гб картах з 2к монітором і щось якось вистачає, ще ЖОДНОГО разу я не спостерігав ситуацій, коли мені було недостатньо 8Гб буфера, якийсь час жив з ПК на 4070, то максимум, що на ній бачив - 9 з хвостиком ГБ. Але просто всюди снують свідки 8-12Гб мало, бери БІЛЬШЕ і т.д. Я б зрозумів такий підхід аби було повальне здешевшання 4к високогерцових панелей або OLED, але ні, всі свідки "треба більше пам'яті" зачасту мають FHD чи максимум 2к моніки) :beer:
Matumba92
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Евгений King: 05.11.2024 02:08
Matumba92: 04.11.2024 21:32 Ну как бы оперативной памяти откровенно мало. Допустим 2 гига медленной памяти на систему и 16 быстрой под игры. Если играть в высоких разрешениях потребление видеопамяти легко может уходить за 12 гигабайт, незабываем про то что игры работают не только за счёт видеопамяти, нужна ещё оперативная память а её в этом случае остаётся почти ничего.
Я конечно не эксперт консольной архитектуры но за эти деньги выглядит не очень, не похоже на какой-то прорыв относительно обычной PS5
Ну либо будет агрессивный апскейл в высоких разрешениях чтобы получить 4К 60фпс, от чего пострадает качество картинки :-/
Та як ви не зрозумієте очевидні речі:
- ПК не те саме, що консоль
- зайнята відеопам'ять не значить реально використана
- зайнята ОЗП не значить реально використана
- у PS5 пряма шина SSD -> буфер пам'яті, це також компенсує багато моментів
- набагато легше оптимізувати проект/гру під завідомо відомі спеки, коли у тебе 4 варіанта консолей, ще набагато легше, ніж оптимізувати під тонну різних графічних адаптерів і 20 останніх актуальних платформ Штеуд/амд

Те що на ПК по моніторингу жере 8-12Гб ОЗП і 8-12Гб відеобуфера на консолі з'їсть лише 10Гб загальної пам'яті, чому? Та все просто, ПК в ОЗП зберігає все і не очищує пам'ять, діло дійде до очистки, коли пам'ять почне закінчуватись, те саме з відеопам'яттю, карта зберігає у буфері все, що треба і не треба, не очищує буфер і т.д. Плюс є купа технологій стистення пам'яті, але чомусь на ПК все пішле шляхом - більше краще і т.д.
Я оце який рік живу на 8Гб картах з 2к монітором і щось якось вистачає, ще ЖОДНОГО разу я не спостерігав ситуацій, коли мені було недостатньо 8Гб буфера, якийсь час жив з ПК на 4070, то максимум, що на ній бачив - 9 з хвостиком ГБ. Але просто всюди снують свідки 8-12Гб мало, бери БІЛЬШЕ і т.д. Я б зрозумів такий підхід аби було повальне здешевшання 4к високогерцових панелей або OLED, але ні, всі свідки "треба більше пам'яті" зачасту мають FHD чи максимум 2к моніки) :beer:
Частично с вами согласен.
Я писал что не эксперт в устройстве консолей, тем не менее консоли с каждым поколением становятся ближе к ПК для простоты создания игр и их портирования, неудачная архитектура пс3 тому пример.
Касательно технологии сжатия памяти не согласен, это из разряда 8гигабайт памяти на макбуке тоже самое что 16 на Виндоус.
Alekss
Member

Повідомлення

fantomrulezz: 04.11.2024 15:25 Обіцяли в зливах 33-36 терафлопсів, а вийшло 16,7.
Тобто навіть 2x приросту нема.
Ще й блурей вирізали.
І за це 800 євро хочуть.
Та ну нафіг, пропускаєм.
Вам нужно понять, что показатели TFLOPS современных RDNA3 завышены в 2 раза. Якобы архитектура RDNA3 имеет удвоенный массив Simd32 и поэтому в TFLOPS имеет двойную производительность. В архитектуре AMD RDNA3 16,7 TFLOPS равняется 33,4 TFLOPS по заявлениям компании. AMD никого не обманула. Они считают по другому. Вся линейка карт RX 7000 считается с двойным TFLOPS.

Удвоенный массив SIMD32 в RDNA 3 дублирует блок SIMD32 внутри каждой из двух секций CU (Compute Unit), что увеличивает пропускную способность GPU. Однако это не означает, что каждый шейдерный ALU будет работать в два раза быстрее. Вместо этого новый тип инструкций VOPD (Vector Operation Dual) упаковывает вместе две независимые векторные инструкции, что также увеличивает производительность GPU.

Воспользоваться всеми возможностями RDNA 3 и полностью раскрыть его потенциал может только оптимизированное программное обеспечение. Несмотря на удвоение шейдерных ALU и использование VOPD, реальная производительность GPU может быть ограничена оптимизацией кода и конкретными задачами, которые выполняются на GPU.

Таким образом, указанные 16,7 TFLOPS в паспортных характеристиках Radeon RX 7000 не означают удвоенное быстродействие по сравнению с предыдущими моделями. Удвоение количества шейдерных ALU и использование VOPD являются оптимизациями, которые позволяют GPU лучше справляться с вычислительными задачами, но для полного раскрытия потенциала RDNA 3 потребуется адаптация программного обеспечения.
NST1983
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

IvanCh: 04.11.2024 10:43 Пропоную обговорити Знайомимося із «нутрощами» консолі PlayStation 5 Pro

тобто там всього 2 гіга рам :eek: :eek:


Чого так мало? Треш :lol:
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Alekss: 05.11.2024 09:47AMD никого не обманула. Они считают по другому. Вся линейка карт RX 7000 считается с двойным TFLOPS.
"AMD нікого не обдурила, просто вода холодна" :lol:
Ну, користувачу від цього не легше.
За x2 ціни PS5 в PS Pro можна отримати в кращому випадку x1.5 продуктивності (і це через 4 роки).
Це фейл.
Відеокарти за 4 роки зазвичай +- подвоюють fps/$.
Евгений King
Member
Аватар користувача
Звідки: Казна-де

Повідомлення

Matumba92: 05.11.2024 09:33 Частично с вами согласен.
Я писал что не эксперт в устройстве консолей, тем не менее консоли с каждым поколением становятся ближе к ПК для простоты создания игр и их портирования, неудачная архитектура пс3 тому пример.
Касательно технологии сжатия памяти не согласен, это из разряда 8гигабайт памяти на макбуке тоже самое что 16 на Виндоус.
Для роботи технології ваша думка і згода не потрібні, на цьому все і обговорювати тут нічого.
Telcontar
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернiгiв

Повідомлення

fantomrulezz: 05.11.2024 10:02 За x2 ціни PS5 в PS Pro можна отримати в кращому випадку x1.5 продуктивності (і це через 4 роки).
Це фейл.
За х2 ціни від RTX4080 можна отримати +30-50% продуктивності з RTX4090. Ніколи такого не було і от знову :rotate:
Топові продукти по продуктивності ніколи не мали краще співвідношення FPS/$.
Matumba92
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Евгений King: 05.11.2024 10:12
Matumba92: 05.11.2024 09:33 Частично с вами согласен.
Я писал что не эксперт в устройстве консолей, тем не менее консоли с каждым поколением становятся ближе к ПК для простоты создания игр и их портирования, неудачная архитектура пс3 тому пример.
Касательно технологии сжатия памяти не согласен, это из разряда 8гигабайт памяти на макбуке тоже самое что 16 на Виндоус.
Для роботи технології ваша думка і згода не потрібні, на цьому все і обговорювати тут нічого.
Если 8гигабайт оперативной памяти стало равно 16 при помощи сжатия то вопросов к вам больше нет.
Живите дальше в своём манямирке
Востаннє редагувалось 05.11.2024 10:41 користувачем Matumba92, всього редагувалось 1 раз.
Евгений King
Member
Аватар користувача
Звідки: Казна-де

Повідомлення

Matumba92: 05.11.2024 10:39
Евгений King: 05.11.2024 10:12

Для роботи технології ваша думка і згода не потрібні, на цьому все і обговорювати тут нічого.
Я вас понял живите дальше в своём манямирке
При чому тут мій мирок, якщо ви хочете, аби девайс працював так, як самі собі уявили :lol:
Matumba92
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Евгений King: 05.11.2024 10:40
Matumba92: 05.11.2024 10:39
Я вас понял живите дальше в своём манямирке
При чому тут мій мирок, якщо ви хочете, аби девайс працював так, як самі собі уявили :lol:
Дополнил ответ
Видеокарта ПК глупая, хранит все что нужно и не нужно видеопамять забивается хламом, и только ГПУ консоли умный, хранит только то что необходимо :facepalm:
Я понимаю что сам Виндоус как ос более ресурсозатратен и есть не нужные процессы, но если отключить майнеры и не играть в несколько игр одновременно видеопамять не будет забиваться мусором
FreezerUA
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернівці

Повідомлення

Мені здається що користувачі трохи стали заручниками власних очікувань.
З якогось дива очікували від PS5 Pro продуктивність умовної PS6.
PS5 Pro це те ж саме покоління тільки трохи поркащене, саме тому і характеристики не настільки кардинально відрізняються.
Згадайте PS4 vs PS4 Pro, XBox One vs XBox One X і все стане на свої місця.
Тому закиди накшталк "Де нові ігри тільки під PS5 Pro?", "Чому продуктивність не в 3 раза вища" трохи недоречні.

Хоча сама Sony винна в таких очікуваннях користувачів вліпивши не дуже адекватний цінник. :beer:
Telcontar
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернiгiв

Повідомлення

Matumba92: 05.11.2024 10:41 Дополнил ответ
Видеокарта ПК глупая, хранит все что нужно и не нужно видеопамять забивается хламом, и только ГПУ консоли умный, хранит только то что необходимо :facepalm:
Я понимаю что сам Виндоус как ос более ресурсозатратен и есть не нужные процессы, но если отключить майнеры и не играть в несколько игр одновременно видеопамять не будет забиваться мусором
Ем, яким ще сміттям? У сучасних ігрових рушіях прийнято кешувати і зберігати багато ассетів у відеопам'яті. Якщо пам'ять простоює - це неефективна витрата ресурсів і те, що вона забита не означає, що будуть якісь статерри і зверненення до інших джерел за додатковим об'ємом. Консолі і ПК зараз не відрізняються кардинально, але консолі - вузькоспеціалізований девайс і зазвичай розробники намагаються оптимізовувати свої проекти якнайкраще під можливості консолей.
Евгений King
Member
Аватар користувача
Звідки: Казна-де

Повідомлення

Matumba92: 05.11.2024 10:41
Евгений King: 05.11.2024 10:40

При чому тут мій мирок, якщо ви хочете, аби девайс працював так, як самі собі уявили :lol:
Дополнил ответ
Ще раз доповню, ні я ні ви ні хто б ще нібито повноцінно не склеїть картини, як це все реалізовано, особливо в консолях з загальним буфером пам'яті.
Я вам описав основну концепцію, ви причепились до ефективності стиснення пам'яті.
Наскільки відомо з того, що оприлюднювала Nvidia, їх система стиснення дозволяла скомпенсувати близько 30% об'єму буфера, звісно це не зробить з 8Гб -> 16 і не рівноцінно реальному буферу. Стиснення пам'яті далеко не нова фішка, у Nvidia це запроваджено ще з RTX2000, у AMD теж є аналогічні рішення але вони трошки менш єфективні, проте буквально нещодавно AMD релізнули дещо прямо дуже цікаве у цій сфері - AMD NTBC, якщо це піде в реальний продакшн, то ігри мало того що будуть займати на диску в 5-10 разів менше, а й відеопам'яті і ОЗП будуть жерти кратно менше. Звісно то дуже райдужні очікування.

PS: гуляйте вальсом, не бачу сенсу ще щось Вам пояснювати :-P
Matumba92
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Telcontar: 05.11.2024 11:10
Matumba92: 05.11.2024 10:41 Дополнил ответ
Видеокарта ПК глупая, хранит все что нужно и не нужно видеопамять забивается хламом, и только ГПУ консоли умный, хранит только то что необходимо :facepalm:
Я понимаю что сам Виндоус как ос более ресурсозатратен и есть не нужные процессы, но если отключить майнеры и не играть в несколько игр одновременно видеопамять не будет забиваться мусором
Ем, яким ще сміттям? У сучасних ігрових рушіях прийнято кешувати і зберігати багато ассетів у відеопам'яті. Якщо пам'ять простоює - це неефективна витрата ресурсів і те, що вона забита не означає, що будуть якісь статерри і зверненення до інших джерел за додатковим об'ємом. Консолі і ПК зараз не відрізняються кардинально, але консолі - вузькоспеціалізований девайс і зазвичай розробники намагаються оптимізовувати свої проекти якнайкраще під можливості консолей.
Это был сарказм почитайте несколько выше что писал Евгений кинг
Цитирую "Та все просто, ПК в ОЗП зберігає все і не очищує пам'ять, діло дійде до очистки, коли пам'ять почне закінчуватись, те саме з відеопам'яттю, карта зберігає у буфері все, що треба і не треба, не очищує буфер і т.д."

Отправлено спустя 3 минуты 34 секунды:
Евгений King: 05.11.2024 11:12
Matumba92: 05.11.2024 10:41
Дополнил ответ
Ще раз доповню, ні я ні ви ні хто б ще нібито повноцінно не склеїть картини, як це все реалізовано, особливо в консолях з загальним буфером пам'яті.
Я вам описав основну концепцію, ви причепились до ефективності стиснення пам'яті.
Наскільки відомо з того, що оприлюднювала Nvidia, їх система стиснення дозволяла скомпенсувати близько 30% об'єму буфера, звісно це не зробить з 8Гб -> 16 і не рівноцінно реальному буферу. Стиснення пам'яті далеко не нова фішка, у Nvidia це запроваджено ще з RTX2000, у AMD теж є аналогічні рішення але вони трошки менш єфективні, проте буквально нещодавно AMD релізнули дещо прямо дуже цікаве у цій сфері - AMD NTBC, якщо це піде в реальний продакшн, то ігри мало того що будуть займати на диску в 5-10 разів менше, а й відеопам'яті і ОЗП будуть жерти кратно менше. Звісно то дуже райдужні очікування.

PS: гуляйте вальсом, не бачу сенсу ще щось Вам пояснювати :-P
Я вас понял не вижу смысла продолжать диалог
Відповісти