Ну не шмаглаfantomrulezz: ↑ 04.11.2024 15:25Обіцяли в зливах 33-36 терафлопсів, а вийшло 16,7.
Відправлено через 28 хвилин 58 секунд:
Я думаю це одначає швидку підготовку до ps6, навіщось. В партатив перейдуть?
Ну не шмаглаfantomrulezz: ↑ 04.11.2024 15:25Обіцяли в зливах 33-36 терафлопсів, а вийшло 16,7.
консольщикам это не говориunclevrm: ↑ 04.11.2024 17:00видюха по мостчности как 6800?
Не знаю, звідки ця цифра (можливо, малася на увазі половинна точність).fantomrulezz: ↑ 04.11.2024 15:25Обіцяли в зливах 33-36 терафлопсів, а вийшло 16,7.
Тобто навіть 2x приросту нема.
Ще й блурей вирізали.
І за це 800 євро хочуть.
Та ну нафіг, пропускаєм.
Та як ви не зрозумієте очевидні речі:Matumba92: ↑ 04.11.2024 21:32 Ну как бы оперативной памяти откровенно мало. Допустим 2 гига медленной памяти на систему и 16 быстрой под игры. Если играть в высоких разрешениях потребление видеопамяти легко может уходить за 12 гигабайт, незабываем про то что игры работают не только за счёт видеопамяти, нужна ещё оперативная память а её в этом случае остаётся почти ничего.
Я конечно не эксперт консольной архитектуры но за эти деньги выглядит не очень, не похоже на какой-то прорыв относительно обычной PS5
Ну либо будет агрессивный апскейл в высоких разрешениях чтобы получить 4К 60фпс, от чего пострадает качество картинки
Частично с вами согласен.Евгений King: ↑ 05.11.2024 02:08Та як ви не зрозумієте очевидні речі:Matumba92: ↑ 04.11.2024 21:32 Ну как бы оперативной памяти откровенно мало. Допустим 2 гига медленной памяти на систему и 16 быстрой под игры. Если играть в высоких разрешениях потребление видеопамяти легко может уходить за 12 гигабайт, незабываем про то что игры работают не только за счёт видеопамяти, нужна ещё оперативная память а её в этом случае остаётся почти ничего.
Я конечно не эксперт консольной архитектуры но за эти деньги выглядит не очень, не похоже на какой-то прорыв относительно обычной PS5
Ну либо будет агрессивный апскейл в высоких разрешениях чтобы получить 4К 60фпс, от чего пострадает качество картинки
- ПК не те саме, що консоль
- зайнята відеопам'ять не значить реально використана
- зайнята ОЗП не значить реально використана
- у PS5 пряма шина SSD -> буфер пам'яті, це також компенсує багато моментів
- набагато легше оптимізувати проект/гру під завідомо відомі спеки, коли у тебе 4 варіанта консолей, ще набагато легше, ніж оптимізувати під тонну різних графічних адаптерів і 20 останніх актуальних платформ Штеуд/амд
Те що на ПК по моніторингу жере 8-12Гб ОЗП і 8-12Гб відеобуфера на консолі з'їсть лише 10Гб загальної пам'яті, чому? Та все просто, ПК в ОЗП зберігає все і не очищує пам'ять, діло дійде до очистки, коли пам'ять почне закінчуватись, те саме з відеопам'яттю, карта зберігає у буфері все, що треба і не треба, не очищує буфер і т.д. Плюс є купа технологій стистення пам'яті, але чомусь на ПК все пішле шляхом - більше краще і т.д.
Я оце який рік живу на 8Гб картах з 2к монітором і щось якось вистачає, ще ЖОДНОГО разу я не спостерігав ситуацій, коли мені було недостатньо 8Гб буфера, якийсь час жив з ПК на 4070, то максимум, що на ній бачив - 9 з хвостиком ГБ. Але просто всюди снують свідки 8-12Гб мало, бери БІЛЬШЕ і т.д. Я б зрозумів такий підхід аби було повальне здешевшання 4к високогерцових панелей або OLED, але ні, всі свідки "треба більше пам'яті" зачасту мають FHD чи максимум 2к моніки)
Вам нужно понять, что показатели TFLOPS современных RDNA3 завышены в 2 раза. Якобы архитектура RDNA3 имеет удвоенный массив Simd32 и поэтому в TFLOPS имеет двойную производительность. В архитектуре AMD RDNA3 16,7 TFLOPS равняется 33,4 TFLOPS по заявлениям компании. AMD никого не обманула. Они считают по другому. Вся линейка карт RX 7000 считается с двойным TFLOPS.fantomrulezz: ↑ 04.11.2024 15:25 Обіцяли в зливах 33-36 терафлопсів, а вийшло 16,7.
Тобто навіть 2x приросту нема.
Ще й блурей вирізали.
І за це 800 євро хочуть.
Та ну нафіг, пропускаєм.
IvanCh: ↑ 04.11.2024 10:43 Пропоную обговорити Знайомимося із «нутрощами» консолі PlayStation 5 Pro
тобто там всього 2 гіга рам
"AMD нікого не обдурила, просто вода холодна"Alekss: ↑ 05.11.2024 09:47AMD никого не обманула. Они считают по другому. Вся линейка карт RX 7000 считается с двойным TFLOPS.
Для роботи технології ваша думка і згода не потрібні, на цьому все і обговорювати тут нічого.Matumba92: ↑ 05.11.2024 09:33 Частично с вами согласен.
Я писал что не эксперт в устройстве консолей, тем не менее консоли с каждым поколением становятся ближе к ПК для простоты создания игр и их портирования, неудачная архитектура пс3 тому пример.
Касательно технологии сжатия памяти не согласен, это из разряда 8гигабайт памяти на макбуке тоже самое что 16 на Виндоус.
За х2 ціни від RTX4080 можна отримати +30-50% продуктивності з RTX4090. Ніколи такого не було і от зновуfantomrulezz: ↑ 05.11.2024 10:02 За x2 ціни PS5 в PS Pro можна отримати в кращому випадку x1.5 продуктивності (і це через 4 роки).
Це фейл.
Если 8гигабайт оперативной памяти стало равно 16 при помощи сжатия то вопросов к вам больше нет.Евгений King: ↑ 05.11.2024 10:12Для роботи технології ваша думка і згода не потрібні, на цьому все і обговорювати тут нічого.Matumba92: ↑ 05.11.2024 09:33 Частично с вами согласен.
Я писал что не эксперт в устройстве консолей, тем не менее консоли с каждым поколением становятся ближе к ПК для простоты создания игр и их портирования, неудачная архитектура пс3 тому пример.
Касательно технологии сжатия памяти не согласен, это из разряда 8гигабайт памяти на макбуке тоже самое что 16 на Виндоус.
При чому тут мій мирок, якщо ви хочете, аби девайс працював так, як самі собі уявилиMatumba92: ↑ 05.11.2024 10:39Я вас понял живите дальше в своём манямиркеЕвгений King: ↑ 05.11.2024 10:12
Для роботи технології ваша думка і згода не потрібні, на цьому все і обговорювати тут нічого.
Дополнил ответЕвгений King: ↑ 05.11.2024 10:40При чому тут мій мирок, якщо ви хочете, аби девайс працював так, як самі собі уявили
Ем, яким ще сміттям? У сучасних ігрових рушіях прийнято кешувати і зберігати багато ассетів у відеопам'яті. Якщо пам'ять простоює - це неефективна витрата ресурсів і те, що вона забита не означає, що будуть якісь статерри і зверненення до інших джерел за додатковим об'ємом. Консолі і ПК зараз не відрізняються кардинально, але консолі - вузькоспеціалізований девайс і зазвичай розробники намагаються оптимізовувати свої проекти якнайкраще під можливості консолей.Matumba92: ↑ 05.11.2024 10:41 Дополнил ответ
Видеокарта ПК глупая, хранит все что нужно и не нужно видеопамять забивается хламом, и только ГПУ консоли умный, хранит только то что необходимо
Я понимаю что сам Виндоус как ос более ресурсозатратен и есть не нужные процессы, но если отключить майнеры и не играть в несколько игр одновременно видеопамять не будет забиваться мусором
Ще раз доповню, ні я ні ви ні хто б ще нібито повноцінно не склеїть картини, як це все реалізовано, особливо в консолях з загальним буфером пам'яті.Matumba92: ↑ 05.11.2024 10:41Дополнил ответЕвгений King: ↑ 05.11.2024 10:40
При чому тут мій мирок, якщо ви хочете, аби девайс працював так, як самі собі уявили
Это был сарказм почитайте несколько выше что писал Евгений кингTelcontar: ↑ 05.11.2024 11:10Ем, яким ще сміттям? У сучасних ігрових рушіях прийнято кешувати і зберігати багато ассетів у відеопам'яті. Якщо пам'ять простоює - це неефективна витрата ресурсів і те, що вона забита не означає, що будуть якісь статерри і зверненення до інших джерел за додатковим об'ємом. Консолі і ПК зараз не відрізняються кардинально, але консолі - вузькоспеціалізований девайс і зазвичай розробники намагаються оптимізовувати свої проекти якнайкраще під можливості консолей.Matumba92: ↑ 05.11.2024 10:41 Дополнил ответ
Видеокарта ПК глупая, хранит все что нужно и не нужно видеопамять забивается хламом, и только ГПУ консоли умный, хранит только то что необходимо
Я понимаю что сам Виндоус как ос более ресурсозатратен и есть не нужные процессы, но если отключить майнеры и не играть в несколько игр одновременно видеопамять не будет забиваться мусором
Я вас понял не вижу смысла продолжать диалогЕвгений King: ↑ 05.11.2024 11:12Ще раз доповню, ні я ні ви ні хто б ще нібито повноцінно не склеїть картини, як це все реалізовано, особливо в консолях з загальним буфером пам'яті.
Я вам описав основну концепцію, ви причепились до ефективності стиснення пам'яті.
Наскільки відомо з того, що оприлюднювала Nvidia, їх система стиснення дозволяла скомпенсувати близько 30% об'єму буфера, звісно це не зробить з 8Гб -> 16 і не рівноцінно реальному буферу. Стиснення пам'яті далеко не нова фішка, у Nvidia це запроваджено ще з RTX2000, у AMD теж є аналогічні рішення але вони трошки менш єфективні, проте буквально нещодавно AMD релізнули дещо прямо дуже цікаве у цій сфері - AMD NTBC, якщо це піде в реальний продакшн, то ігри мало того що будуть займати на диску в 5-10 разів менше, а й відеопам'яті і ОЗП будуть жерти кратно менше. Звісно то дуже райдужні очікування.
PS: гуляйте вальсом, не бачу сенсу ще щось Вам пояснювати