Guerrilla офіційно анонсувала ПК-версію Horizon Forbidden West

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

unique-neon: 29.09.2023 11:05 розмови між персонажами перед боями. Друге як на мене цікавіше. Перше - розтягування гуми.
З такою логікою краще подивитись якийсь серіал і трохи пограти в контер страйк, бо будь-що інше це розтягування гуми :dontknow:
aaleksandrenko
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

Перша частина була чудова. Чекаю з нетерпінням її та God of War :shuffle:
unique-neon
Member

Повідомлення

Nutbar
Та ні, нормальні там перестрілки в РДР2. Справді нз, в чому ХЗД динамічніший. Ну має він варіанти грати повільно, так ніхто ж не змушує. Якраз то можна його і "динамічніше" пройти і це буде все ще не коротка гра. В чому там кіношність теж не знаю, змогли роктстари в сюжет і подачу, так хто ж заважав гуерілам.
Востаннє редагувалось 29.09.2023 12:08 користувачем unique-neon, всього редагувалось 1 раз.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Геральт: 29.09.2023 09:19RDR2 нудна затягнута жуйка. Типова приставочна кіношка. Пройшов таки за 3 підходи і то тільки тому, що мав необережність купити. HZD динамічна цікава гра.
В RDR2, до речі, ніякого фасттревела нема. Бо 15 сек ролик то ні разу не фаст. Вже не кажучи про те, що "порталів" там здається на пальцях однієї руки.
У хорайзоні налажали з подачею світу. Ну не віриться в чистеньких, добряче нагодованих дикунів...

Відправлено через 2 хвилини 12 секунд:
Мені складно сприймати це інакше, ніж продовження флінтстоунів...
unique-neon
Member

Повідомлення

Продовжуючи історію про динамічність в HZD - потрібно постійно крафтити набої, ще й ресурси під них треба пошукати. В RDR набоїв після кожного бою збирається іще на 3-4 боїв вперед.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

waryag
Нормальна там подача. Є і катсцени і записи і аудіонотатки. І це не дикуни, а цілком цивілізовані люди. Навіть в наш час на роботах Boston dynamics ще не катаються )
А там пост апок, а не первісний лад. І ліфти в місті.
А от сповільнення часу при перестрілках в рдр це мабуть та сама славнозвісна увага до деталей. Артур просто під наркотою, тому час для нього сповільнюється.
unique-neon
Там той крафт в 1 клік. В рдр лут шафки в 3 кліка. Ото динаміка. Мало того, ще й на різні предмети різний біндінг кнопок. Тобто облутати шафку одні кнопки, а обшукати труп інші. Детально не пам'ятаю, бо вже давно грав, але точно тоді то вибішувало. Але крафт в рдр як такий дійсно не потрібний. Це просто useless механіка, як і багато інших, типу риболовлі чи полювання, єдине призначення яких - затягнути час.
unique-neon: 29.09.2023 11:44 В чому там кіношність теж не знаю.
В пролозі просто засікав час, скільки буде фільму і скільки гри. І там чи не 1/3-1/2 вийшло.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Геральт: 29.09.2023 09:19 RDR2 нудна затягнута жуйка. Типова приставочна кіношка. HZD динамічна цікава гра.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Shaolin_Style
Всім екшинам екшин
спойлер
Ну і для порівняння:
спойлер
unique-neon
Member

Повідомлення

Геральт
Так віть і в HZD більшу частину часу просто шаришся по карті та пазло локаціям (якщо рахувати пропорції як з кіно в РДР то це значить буде симулятор альпінізму, кому що, але я там часто нудьгував). А, ще по кущам довго сидиш, коли супротивник надто сильний.
Газиліон розрізнених записок/записів так собі подача сюжету.

Відправлено через 2 хвилини 43 секунди:
А, і якщо пам'ять не зраджує наркоманія слоу-мо в HZD теж є
Востаннє редагувалось 29.09.2023 14:19 користувачем unique-neon, всього редагувалось 1 раз.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Геральт: 29.09.2023 13:12 Shaolin_Style
Всім екшинам екшин
спойлер
Ну і для порівняння:
спойлер
спасибо я в свое время на пс4 HZD комплитнул на платину, какой геймплей там могу охарактеризовать и без видео: дженерик Action\TPS от сони.
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

unique-neon: 29.09.2023 11:44 змогли роктстари в сюжет і подачу, так хто ж заважав гуерілам.
Звичайно, в РДР2 багато чого на висоті. Дехто вважає цю гру найкращою взагалі. Тож дискусію тут про те що краще рдр2 чи хорайзон1(!) я вважаю показником, що обидві гри цікаві і одні з кращих в своєму жанрі. Бачив на ютубі нарізки першого хорайзону на чисто сюжетні події та катсцени, там на декілька повнометражних фільмів назбирається. Хтоб що не казав, а гуеріли так само змогли і в сюжет і в подачу і особливо в лор, який продумати було значно складніше, ніж в черговому вестерні. Це новий та цікавий світ. Геймплей був простуватий, але для когось це навіть плюс.
unique-neon: 29.09.2023 12:10 Продовжуючи історію про динамічність в HZD - потрібно постійно крафтити набої, ще й ресурси під них треба пошукати. В RDR набоїв після кожного бою збирається іще на 3-4 боїв вперед.
В хорайзоні після бою так само залутали трупи, якесь деревце (чи купили пару стаків гілок, яких вистачить до кінця гри) і за потреби крафтите однією кнопкою моментально хоч прямо під час бою. Потреба така виникає не часто.
Хоча є один момент, який прямо сильно бісив в першій частині. Весь час переповнювався інвентар і механіки перевантаження взагалі не було, тобто предмети в якийсь момент просто переставали влазити в сумку, поки не викинути щось зайве. В другій частині це виправили, можна пилососити хоч всю карту)
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Геральт: 29.09.2023 12:30Нормальна там подача. Є і катсцени і записи і аудіонотатки. І це не дикуни, а цілком цивілізовані люди. Навіть в наш час на роботах Boston dynamics ще не катаються )
А там пост апок, а не первісний лад. І ліфти в місті.
А от сповільнення часу при перестрілках в рдр це мабуть та сама славнозвісна увага до деталей. Артур просто під наркотою, тому час для нього сповільнюється.
Гра в цілому зроблена досить якісно, але якщо ви починаєте дивитися на достовірність світу - все дуже погано. Це постапок від зумерів, що сприймають багато досягнень цивілізації як неминучість і транслюють їх на первісне суспільство.
Вони не розуміють, що дикун, навіть з заточеною до моноатома сокирою з анобтаніуму, все одно залишається дикуном.
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 29.09.2023 13:12 Shaolin_Style
Всім екшинам екшин
спойлер
Ну і для порівняння:
спойлер
Думаю, що трохи не доречно порівнювати годинний відрізок геймплею рдр2 у відкритому світі і 20хв геймплею з останньої місії прологу де суто екшОн в коридорі.
Так-то можна і щось таке кинути.
anyname
Member

Повідомлення

waryag: 01.10.2023 20:56
Геральт: 29.09.2023 12:30Нормальна там подача. Є і катсцени і записи і аудіонотатки. І це не дикуни, а цілком цивілізовані люди. Навіть в наш час на роботах Boston dynamics ще не катаються )
А там пост апок, а не первісний лад. І ліфти в місті.
А от сповільнення часу при перестрілках в рдр це мабуть та сама славнозвісна увага до деталей. Артур просто під наркотою, тому час для нього сповільнюється.
Гра в цілому зроблена досить якісно, але якщо ви починаєте дивитися на достовірність світу - все дуже погано. Це постапок від зумерів, що сприймають багато досягнень цивілізації як неминучість і транслюють їх на первісне суспільство.
Вони не розуміють, що дикун, навіть з заточеною до моноатома сокирою з анобтаніуму, все одно залишається дикуном.
Початково вони не були дикунами. їх зброю та знаряддя праці розробляли виживші розумники.дикунами стали їхні нащадки , й то певно не діти внуки. Так що дикуни створили лише свою релігію ,та релігійні забобони. технології вони лише підтримують.їм не потрібно знання технології виробництва сталі , достатньо відколупати її від робота.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

anyname: 02.10.2023 08:47Початково вони не були дикунами. їх зброю та знаряддя праці розробляли виживші розумники.дикунами стали їхні нащадки , й то певно не діти внуки. Так що дикуни створили лише свою релігію ,та релігійні забобони. технології вони лише підтримують.їм не потрібно знання технології виробництва сталі , достатньо відколупати її від робота.
Це так не працює. Для підтримання існуюючого рівня технологій потрібне розвинуте багатомільйонне суспільство, що активно взаємодіє з іншими. І то, немає гарантій відсутності деградації.
anyname: 02.10.2023 08:47їм не потрібно знання технології виробництва сталі , достатньо відколупати її від робота.
Якщо цікавить результат на відносно великому проміжку часу, вам потрібнен рівень вищої технічної освіти в цій галузі.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

waryag: 01.10.2023 20:56Гра в цілому зроблена досить якісно, але якщо ви починаєте дивитися на достовірність світу - все дуже погано. Це постапок від зумерів, що сприймають багато досягнень цивілізації як неминучість і транслюють їх на первісне суспільство.
Вони не розуміють, що дикун, навіть з заточеною до моноатома сокирою з анобтаніуму, все одно залишається дикуном.
Ви взагалі з лором гри знайомі?
Ще в першій частині дуже добре і детально був обгрунтований саме такий стан суспільства.
спойлер
Діти, яких Гея виростила в колисках, отримали лише часткову освіту, десь на рівні дитсадка.
Тобто в них були навички використання інструментів (як мінімум ложки/вилки), але не було навичок їх створення.
Коли вони вийшли назовні і в них виникла потреба десь брати інструменти - неагресивні роботи-тераформери стали дуже простим та очевидним джерелом ресурсів.
Зламай робота - відламай металевого дрина - зроби з нього сокиру.
Ті ж речі, які не так просто здобути (одяг, будівлі та інше), розвивались поступово і тому не мають хайтекового вигляду.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

fantomrulezz: 02.10.2023 15:25Зламай робота - відламай металевого дрина - зроби з нього сокиру.
Ті ж речі, які не так просто здобути (одяг, будівлі та інше), розвивались поступово і тому не мають хайтекового вигляду.
Я і кажу: постапок від зумерів, для яких металообробка з нуля простіше, ніж одяг і т.п.

Причому металообробка знятих з роботів деталей, а це, з високою ймовірністю, термооброблені вуглецеві або леговані сталі, а також різні легкі сплави, композити і т.п., багато з яких навіть на сучасній базі складні в обробці. :rotate:
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

waryag: 03.10.2023 06:59Причому металообробка знятих з роботів деталей, а це, з високою ймовірністю, термооброблені вуглецеві або леговані сталі, а також різні легкі сплави, композити і т.п., багато з яких навіть на сучасній базі складні в обробці.
Де ви там бачили металообробку взагалі?
Вони не переплавляють ці деталі, не закаляють та навіть не заточують абразивом.
Вони тупо беруть готову повністю гостру металеву деталь та прикріплюють до дерев'яної палки - виходить спис.

Ви видумали самі собі те, чого в світі цієї гри взагалі немає ще й зробили з цього якісь висновки про "недостовірність".
Критичне мислення - ні, не чув, буду бухтіти про "тупих зумерів". :facepalm:

https://www.linkedin.com/in/johnrgonzalez/
Причому сценаріст гри десь на 20 років старіший за вас, має досвід в індустрії кілька десятків років, отримав купу заслужених нагород за шедевральні речі (наприклад Bafta за сценарій до Fallout New Vegas) і це скоріше він вас може називати "оці мілленіали" :laugh:
j3s0n
Member
Аватар користувача

Повідомлення

От тому я і консоль продав і повернувся до ПК, рік-два-три і ексклюзив виходить на ПК, де у тебе нормальні 120+ кадрів, покращена графіка, чіти і моди.
Dremjke
Member

Повідомлення

j3s0n: 03.10.2023 14:01ПК, де у тебе нормальні 120+ кадрів, покращена графіка
При условии, что есть деньги и, что самое главное, желание эти деньги слить на топовое или околотоповое железо, при чем циклично каждые года 2-3. Не забываем про тенденцию всратой оптимизации. Консоль на этом фоне выглядит безпроблемным устройством, хоть и с нюансами.
Відповісти