Там уже 5090 будет в продаже, так что 4090 вполне хватит для высоких в 1080рЦе ставить питання, наскільки добре GeForce RTX 4090 впорається з 4K, та з яким режимом DLSS.
Останні статті і огляди
Новини
Оголошено системні вимоги Monster Hunter Wilds
-
Spiryt
Member
- Звідки: Киев
Пропоную обговорити Оголошено системні вимоги Monster Hunter Wilds
-
Nortrom
Member
Ну теперь фреймген для 60 фпс нужен
-
Gelonyrum
Member
Контори стають все кінченішими, треба законом забороняти вказувати вимоги до заліза з урахуванням апскейлерів і фреймгенів. Це має бути опціональною штуковиною для супер слабкого заліза, або для високих розширень, а зараз це використовують чисто щоб покласти болт на оптимізацію...
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Це вже реальність, ігри роблять по дефолту із розрахунку на апскейлинг.Gelonyrum: ↑ 25.09.2024 20:47Контори стають все кінченішими, треба законом забороняти вказувати вимоги до заліза з урахуванням апскейлерів і фреймгенів. Це має бути опціональною штуковиною для супер слабкого заліза, або для високих розширень, а зараз це використовують чисто щоб покласти болт на оптимізацію...
-
AlienFighter
Member
- Звідки: Львів
SSD required. Це означає, ще одна гра зроблена в стилі Starfield, де гра принципово не юзає більше 16Гб оперативи, тому нонстопом довбе ssd, постійно зачитуючи контент в оперативу, та бігом викидаючи з оперативи попередньо завантажений контент. Це при тому, що в пк може бути значно більше за 16Гб оперативи.
-
Spiryt
Member
- Звідки: Киев
Все проще, игра поддерживает DirectStorage, по этому и рекомендуют ссдAlienFighter: ↑ 26.09.2024 09:40 SSD required. Це означає, ще одна гра зроблена в стилі Starfield, де гра принципово не юзає більше 16Гб оперативи, тому нонстопом довбе ssd, постійно зачитуючи контент в оперативу, та бігом викидаючи з оперативи попередньо завантажений контент. Це при тому, що в пк може бути значно більше за 16Гб оперативи.
-
AlienFighter
Member
- Звідки: Львів
Spiryt
Я знаю, як працює DirectStorage. Як вийде гра, побачимо, як вона буде використовувати ресурси заліза.
Я знаю, як працює DirectStorage. Як вийде гра, побачимо, як вона буде використовувати ресурси заліза.
-
CSIsuicide
Junior
- Звідки: Вінниця
Та йоханий CAPCOM з їх йоханим RE engine!
Ця штуковина просто не оптимізована для масштабних локацій/відкритого світу та має якийсь всратий bottleneck із процесорами. Згадайте Dragon's Dogma 2!
При цьому в самих Resident Evil де гра доволі коридорна таких проблем майже немає. Там RE engine вміє навіть 120+ fps.
І перекидуючи частково завдання на GPU та FG вони вирішують проблему того як RE engine не може видати до 60 fps на великих локаціях та як працює із CPU.
При 30 fps ця гра буде запускатися на 1060 6Gb на ізі.
Ця штуковина просто не оптимізована для масштабних локацій/відкритого світу та має якийсь всратий bottleneck із процесорами. Згадайте Dragon's Dogma 2!
При цьому в самих Resident Evil де гра доволі коридорна таких проблем майже немає. Там RE engine вміє навіть 120+ fps.
І перекидуючи частково завдання на GPU та FG вони вирішують проблему того як RE engine не може видати до 60 fps на великих локаціях та як працює із CPU.
При 30 fps ця гра буде запускатися на 1060 6Gb на ізі.