AMD анонсувала технологію FidelityFX Super Resolution 3.1

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
erazel
Member
Аватар користувача
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

Пропоную обговорити AMD анонсувала технологію FidelityFX Super Resolution 3.1
Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2 :-P
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
1nsane
Member
Звідки: Ларнака, Кипр

Повідомлення

>правда, не стали раскрывать, когда её смогут испытать рядовые геймеры.
Если код уже доступен, то просто идешь и меняешь библиотеку :gigi:
Но по семверу переход в мажорной версии означает возможные проблемы в обратной совместимости между релизами. Осталось понять, следует ли АМД семверу или следует "маркетинговому" версионированию, когда версии ставятся от левой пятки и чтобю клиенту круче казалось.
IronWithin
Member
Аватар користувача

Повідомлення

erazel: 21.03.2024 10:29 Пропоную обговорити AMD анонсувала технологію FidelityFX Super Resolution 3.1
Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2 :-P
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
А мені чомусь здається що вони показують які слабкі місця усуває нова версія наглядним прикладом, а не текстовим варіантом повним наукових термінів які мало хто зрозумів би… :-/
kolio
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна-матінко

Повідомлення

і erazel і IronWithin праві
по факту в сухий залишок такий: 2.2 має недоліки які частково усунено в 3.1
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

erazel: 21.03.2024 10:29 Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2 :-P
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
Смішно юзати "чужу" технологію, бо "рідну" для твоєї карти не додали, і одночасно її ганити. А покращувати технологію не смішно. Як і демонструвати різницю очевидним чином.
Граю в нативі, якби щось
Павло
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 21.03.2024 11:18
erazel: 21.03.2024 10:29 Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2 :-P
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
Смішно юзати "чужу" технологію, бо "рідну" для твоєї карти не додали, і одночасно її ганити. А покращувати технологію не смішно. Як і демонструвати різницю очевидним чином.
Граю в нативі, якби щось
Не знаю про чужу чи ні но на рх 5700 включав фср і висновок тільки один! Це просто мило мильне! Добре, що гра і без нього на високих видавала спокійно 60+ фпс. Но висновок тільки один до длсс воно сильно не дотягує!
unique-neon
Member

Повідомлення

Я заплутався. На скрінах порівнюються мухи з котлетами скейлінг з генератором кадрів?
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

unique-neon: 21.03.2024 11:24 Я заплутався. На скрінах порівнюються мухи з котлетами скейлінг з генератором кадрів?
Ні, FSR2.2 / FSR 3.1 = скейлинг, FSR 3.0 = фг.
Як і в ненавідії - DLSS2.0 = скейлинг, DLSS3.0 = фг, DLSS3.5 = рейреконстракшн.
unique-neon
Member

Повідомлення

daesz
Ага, дякую. Мене зпантеличила нумерація

Ну, сильний прогрес тоді
erazel
Member
Аватар користувача
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

IronWithin: 21.03.2024 11:02 А мені чомусь здається що вони показують які слабкі місця усуває нова версія наглядним прикладом, а не текстовим варіантом повним наукових термінів які мало хто зрозумів би… :-/
Я не про те. А про те що "колись згодом в нових іграх буде нова технологія. А поки що подивіться які недоліки має те чим ви зараз користуєтесь". Тобто якби було "ось вам нова технологія котру ви можете використовувати вже і зараз" то це було б нормально, а так технологію ще не дали в масовий сегмент а поточну реалізацію вже "обкакали". Я б за таке маркетолухам вуха намяв.
То як з еплом - на кожній презентації новинок думаєш "і як ми могли користуватися таким застарілим невдалим девайсом" :gigi:

Відправлено через 2 хвилини 55 секунд:
Геральт: 21.03.2024 11:18 Смішно юзати "чужу" технологію, бо "рідну" для твоєї карти не додали, і одночасно її ганити. А покращувати технологію не смішно. Як і демонструвати різницю очевидним чином.
Граю в нативі, якби щось
Я сміюсь не з самої технології, а з підходу , коли нове ще не завезли в масовий сегмент, а по старому вже "проїхались катком маркетингу".
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

erazel: 21.03.2024 11:47Я сміюсь не з самої технології, а з підходу , коли нове ще не завезли в масовий сегмент, а по старому вже "проїхались катком маркетингу".
А що вони мали сказати?
"Ми анонсуємо новий FSR 3.1 але ми його вам не покажемо, тому що в вас докУментов нема"?
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Двома руками "за" розвиток в цьому напрямку :beer:
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Єдине що трохи засмучує - це що другий квартал може стати третім, а то й кінцем четвертого у амуде. Пунктуальність у них шкутильгає і я це говорю як власник і карти, і ЦП від амуде :/
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

daesz: 21.03.2024 12:19і я це говорю як власник і карти, і ЦП від амуде
Я теж вже 2 дні власник ЦП від АМД.
Але тільки процесора, тому що мамка АМ5 досі не доїхала :lol: (магазин не висилає через БЖ, яких в них 30 штук, як написано на сайті)
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

daesz: 21.03.2024 11:29
unique-neon: 21.03.2024 11:24 Я заплутався. На скрінах порівнюються мухи з котлетами скейлінг з генератором кадрів?
Ні, FSR2.2 / FSR 3.1 = скейлинг, FSR 3.0 = фг.
Як і в ненавідії - DLSS2.0 = скейлинг, DLSS3.0 = фг, DLSS3.5 = рейреконстракшн.
І все не відповідає дійсності. Маркетологи такого з брендингом наворотили, що на голову не налазить
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kalakawa: 21.03.2024 13:07Маркетологи такого з брендингом наворотили, що на голову не налазить
А справжня наркоманія в брендуванні APU. Там без потужних медикаментів не розберешся.
XpertVision
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Мені здалося чи на першій парі прев'ю fsr 3.1 ще більш мильный ніж 2.0?
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

XpertVision: 21.03.2024 14:38 Мені здалося чи на першій парі прев'ю fsr 3.1 ще більш мильный ніж 2.0?
Є таке, зате не мерехкотить так сильно, деякі ігри просто неможливо було з фср грати через мерехтіння волосся. А так потихенько допилюють, кайф)

А найбільше порадувало ось це:
а також «відв'язує» генерацію кадрів від технології масштабування. Це, наприклад, дозволяє використовувати Intel XeSS або Nvidia DLSS разом із механізмом генерації кадрів від AMD.
Тепер власники нвідій 2000-3000 поколінь зможуть і рибку з'їсти, і кадри згенерувати)
Pride91
Member

Повідомлення

Короче кажучи гра на моніторі, що має меншу роздільність, не так спаплюжить картинку, як масштабування тієї ж меншої роздільності на ваш монітор з вищою роздільністю. О як закрутив, переходимо на HD+ і ніякого гостінгу. Абсурдні часи потребують абсурдних ідей.
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

Pride91: 21.03.2024 19:21 Короче кажучи гра на моніторі, що має меншу роздільність, не так спаплюжить картинку, як масштабування тієї ж меншої роздільності на ваш монітор з вищою роздільністю. О як закрутив, переходимо на HD+ і ніякого гостінгу. Абсурдні часи потребують абсурдних ідей.
Щось ви перекрутили.
Нормальний апскейл (DLSS, XeSS, FSR) не може бути гіршим за розтягування меншої роздільної здатності на більшу. Хоча, буває, що додає артефактів. А інакше - навіщо він тоді потрібний?
Відповісти