Було б дуже круто, бо 3х тисячна серія ще у багатьох, але хто ж буде закопувати власний прибуток? Точно не нвідіа, тому нажаль це мабуть просто балачки
![:( :(](./images/smilies/frown.gif)
подивимося, що ми зможемо вичавити зі старого обладнання в майбутньому
Хорошая графика это работа дизайнеров, которые могут даже при плохих вводных создать вполне неплохую графику. пока мы видим ситуацию когда графика становится так себе из-за спецэфектов которые зачастую не нужны там. Ну не бывает блестящего бетонного пола. Плитка в основном бывает матовой, а не глянцевой. Воды тонким в слоем в по всей площади помещений не бывает в норме. Т.е. вместо того что бы работать над дизайном и самой игрой работают над эффектами и блестяшками так где это нафиг не надо. Часто при отражениях мы имеем явно более темные участки местами чем надо, но какое-то пятно света типа красиво под углом смотрится. Добавьте движок UE5 который похоже родился с неустранимыми недостатками когда в нем объединяют разные технологии для красоты.denizen: ↑ 21.01.2025 09:55 Можна зробити висновок, що фотореалістична графіка вимагає заннадто багато ресурсів, і малювати чесні 60, 100, або навіть 240 кадрів практично неможливо. Тому генерувати фейкові кадри, це не така вже і погана ідея. Тут головне зробити це якісно, щоб небуло помітної затримки, та артефактів.
Навпаки, було б дуже вигідно. Продуктивність модуля тензорів в 30 серії слабша. Як раз і різницю в швидкодії покажуть.bigmonstr666: ↑ 21.01.2025 08:29Було б дуже круто, бо 3х тисячна серія ще у багатьох, але хто ж буде закопувати власний прибуток?
Хтозна. Якби хуанг так робив, то в 2ххх серії була б підтримка тільки длсс 1 і до побачення.lamer: ↑ 21.01.2025 11:43 Навряд. Капіталіст не буде різати собі прибутки. Не бачу для Нвідіа ніякого сенсу стимулювати користовачів сидити на старих картах і не купляти нових.
Оптимізація це час, людино-години.denizen: ↑ 21.01.2025 11:50 Маємо, що маємо, ті чуваки, які займались оптимізацією вже повиходили на пенсію, зараз ігри робить нове покоління, яке не хоче на це витрачати багато часу.
Ми всі бачимо, що нове покоління відеокарт, лише трохи краще минулого, та і то пропорційно збільшенню кількості виконавчих блоків та споживної потужності.
Я особисто не вірю, що хтось зробить якийсь прорив в оптимцізації, тому генерація кадрів цілком виправдана.
Це ті чуваки, які Готіку 3 робили чи Vampire Bloodlines?)))denizen: ↑ 21.01.2025 11:50 Маємо, що маємо, ті чуваки, які займались оптимізацією вже повиходили на пенсію, зараз ігри робить нове покоління, яке не хоче на це витрачати багато часу.
Це тому, що тоді це було вперше, нові відчуття,нові емоції, які запам'яталися назавжди(класика - раніше і дерева були зеленішими)Entar: ↑ 21.01.2025 12:01там теж це відчуття створеного для мене дуже детального, з купою нюансів, загадок, цільного світу
Я думав про це, але ні.Reinmar: ↑ 21.01.2025 12:10 Це тому, що тоді це було вперше, нові відчуття,нові емоції, які запам'яталися назавжди(класика - раніше і дерева були зеленішими)
Зараз є ігри,окрім тон ширпотребу (ммо,онлайн,фрітуплей і подібного), в яких набагато більше тексту, найняті професійні актори озвучки, більше вибору, безшовні світи, але всеодно все приїдається і просто може вас не ціпляти,як тоді
Ну от Age of Mythology: Retold чудова графіка і оптимізація норм. А Stormgate на UE5 оптимізація лайно гівняне й при тому графон загалом фуфло.denizen: ↑ 21.01.2025 09:55 Якщо подивитись на ігри 2024 року, то ми можемо бачити, що немає прикладів поєднання гарної оптимізації та чудової графіки.
Переважна більшість проектів була на UE5, який є річчю у собі, і всілякі оптимізації скріптами суттєво не допомогають.