Intel представила технологію масштабування XeSS 2 з генерацією кадрів

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Пропоную обговорити Intel представила технологію масштабування XeSS 2 з генерацією кадрів

xess кращий за фср від амд, але все ще не дотягує до длсс по якості зображення, цікаво подивитись на цю версію
Yaroslav308
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Ха-ха, обещали экстраполяцию, а выкатили, как и все, интерполяцию.
Intel разрабатывает технологию масштабирования ExtraSS с генерацией кадров
спойлер
Изображение
Сначала сказали, а потом подумали, интел такой интел.
l-m
Member

Сообщение

Yaroslav308: 03.12.2024 19:00 Ха-ха, обещали экстраполяцию, а выкатили, как и все, интерполяцию.
Intel разрабатывает технологию масштабирования ExtraSS с генерацией кадров
спойлер
Изображение
Сначала сказали, а потом подумали, интел такой интел.
Можливо там якийсь геніальний менеджер не повірив що екстраполяція не буде працювати та змусив її розробити. Але зненацька (ні) воно все ж не спрацювало, а гроші й час витрачені (тому й пізніше всіх зробили вже звичайну інтерполяцію).
Захар Беркут
Member
Аватара пользователя

Сообщение

А так от чим вони збираються конкурувати - мило наше все!
Ну може так навіть 4060 Нвідії та 7700 АМД доженуть.
спойлер
Ні всеруться як завжди на жаль, це ж Інтел.
Inqizitor2022
Member
Откуда: Харьков

Сообщение

У меня только один вопрос - зачем опять вендоры плодят проприетарные стандарты, если нужно собраться и утвердить один универсальный?
Reinmar
Member

Сообщение

Inqizitor2022
из разряда: зачем делают все производители свои двигатели, почему не утвердить единый двигатель на все авто. А зачем такие вещи стандартизировать? Это не базовая обязательная неизменная часть, как какие-то разъемы или штекеры. Они конкурируют в развитии этими фишками как раз.
vmsolver
Member

Сообщение

Inqizitor2022: 03.12.2024 21:56У меня только один вопрос - зачем опять вендоры плодят проприетарные стандарты, если нужно собраться и утвердить один универсальный?
Ответье на вопрос, для чего они всё это делают и вы ответите на свой.
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Захар Беркут: 03.12.2024 20:49 А так от чим вони збираються конкурувати - мило наше все!
Ну може так навіть 4060 Нвідії та 7700 АМД доженуть.
спойлер
Ні всеруться як завжди на жаль, це ж Інтел.
пограй без "мила" в Сталкер 2, скажеш скільки фпс
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

Inqizitor2022: 03.12.2024 21:56У меня только один вопрос - зачем опять вендоры плодят проприетарные стандарты, если нужно собраться и утвердить один универсальный?
Не вендоры, а чипмейкеры.
Лидер рынка не заинтересован в продвижении открытых стандартов, он давно и успешно использует проприетарные.
АМД с интел было бы выгодно хоть частично обьединить усилия, но не срослось.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Enjthesilence: 03.12.2024 22:41
Захар Беркут: 03.12.2024 20:49 А так от чим вони збираються конкурувати - мило наше все!
Ну може так навіть 4060 Нвідії та 7700 АМД доженуть.
спойлер
Ні всеруться як завжди на жаль, це ж Інтел.
пограй без "мила" в Сталкер 2, скажеш скільки фпс
Було 120 в 1080р та близько сотні в 2к. На 7800хт само собою.
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

daesz: 03.12.2024 23:10
Enjthesilence: 03.12.2024 22:41

пограй без "мила" в Сталкер 2, скажеш скільки фпс
Було 120 в 1080р та близько сотні в 2к. На 7800хт само собою.
100 фпс в нативі без фреймгену? це брехня, вибач. не знаю на яких ти там налаштуваннях запускав гру і з якими модами, але в нативі в 2к ніяких 100 фпс в тебе не буде це якась постіронія? 7800х3D + 4090 в 2к ледь 100 фпс тримає просто за поселенням, який там 7800хт
Последний раз редактировалось Enjthesilence 03.12.2024 23:55, всего редактировалось 2 раза.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Enjthesilence: 03.12.2024 23:49
daesz: 03.12.2024 23:10
Було 120 в 1080р та близько сотні в 2к. На 7800хт само собою.
100 фпс в нативі без фреймгену? це брехня, вибач. не знаю на яких ти там налаштуваннях запускав гру і з якими модами, але в нативі в 2к ніяких 100 фпс в тебе не буде
З фреймгеном звичайно. Умова ж наче була без мила, а не без мила та ФГ.
Все вправо офк.
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

daesz: 03.12.2024 23:51
Enjthesilence: 03.12.2024 23:49

100 фпс в нативі без фреймгену? це брехня, вибач. не знаю на яких ти там налаштуваннях запускав гру і з якими модами, але в нативі в 2к ніяких 100 фпс в тебе не буде
З фреймгеном звичайно. Умова ж наче була без мила, а не без мила та ФГ.
Все вправо офк.
а з фреймгеном, зрозуміло ох і фпс той)) мило є з фг, в русі це помітно, це не магічна паличка яка просто додає кадрів, хех дивно що ви не бачите мила і артефактів з фрейм геном, проте з длсс бачите)) (стоїш статично зображення чітке, починаеєш бігти все пливе, особливо рослинніть, а ще інпутлаг кінський, шимерінг і графічні баги, як наприклад двоїння голографічного прицілу) і 100 фпс с фг і без - це абсолютно різний фпс, мда от же Хуанг дійсно молодець, таку шляпу продати, гарний маркетинг. мде, якщо люди не бачать проблем з фг, тоді скрутні часи настали з оптимізацією ігор, де найсильніші камні будуть просідати до 50-60 фпс без фреймгену
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Enjthesilence: 03.12.2024 23:53
daesz: 03.12.2024 23:51
З фреймгеном звичайно. Умова ж наче була без мила, а не без мила та ФГ.
Все вправо офк.
а з фреймгеном, зрозуміло ох і фпс той)) мило є з фг, в русі це помітно, це не магічна паличка яка просто додає кадрів, хех дивно що ви не бачите мила і артефактів з фрейм геном, проте з длсс бачите)) (стоїш статично зображення чітке, починаеєш бігти все пливе, особливо рослинніть, а ще інпутлаг кінський, шимерінг і графічні баги, як наприклад двоїння голографічного прицілу) і 100 фпс с фг і без - це абсолютно різний фпс, мда от же Хуанг дійсно молодець, таку шляпу продати, гарний маркетинг. мде, якщо люди не бачать проблем з фг, тоді скрутні часи настали з оптимізацією ігор, де найсильніші камні будуть просідати до 50-60 фпс без фреймгену
Інпут лаг помітний, вже десь в сусідній темі писав, якщо поставити вісінк і включити фреймнен (фактично, 60 фпс з 30 базових) - то це тупо не грабельно, рухи як галяретка. Але з 60 з чимось бейслайн в 120+ - інпут лаг не настільки помітний (але він є, і це факт).
На рахунок мила у сталкері важко судити - бо там вічно або ніч, або дощ, або гроза, але я його не помічав, як і шлейфів (на 7800хт), на 4070с - ще не пробував, багато роботи+немає е/е по 6 годин в сутку :-/
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

daesz: 04.12.2024 00:09
Enjthesilence: 03.12.2024 23:53

а з фреймгеном, зрозуміло ох і фпс той)) мило є з фг, в русі це помітно, це не магічна паличка яка просто додає кадрів, хех дивно що ви не бачите мила і артефактів з фрейм геном, проте з длсс бачите)) (стоїш статично зображення чітке, починаеєш бігти все пливе, особливо рослинніть, а ще інпутлаг кінський, шимерінг і графічні баги, як наприклад двоїння голографічного прицілу) і 100 фпс с фг і без - це абсолютно різний фпс, мда от же Хуанг дійсно молодець, таку шляпу продати, гарний маркетинг. мде, якщо люди не бачать проблем з фг, тоді скрутні часи настали з оптимізацією ігор, де найсильніші камні будуть просідати до 50-60 фпс без фреймгену
Інпут лаг помітний, вже десь в сусідній темі писав, якщо поставити вісінк і включити фреймнен (фактично, 60 фпс з 30 базових) - то це тупо не грабельно, рухи як галяретка. Але з 60 з чимось бейслайн в 120+ - інпут лаг не настільки помітний (але він є, і це факт).
На рахунок мила у сталкері важко судити - бо там вічно або ніч, або дощ, або гроза, але я його не помічав, як і шлейфів (на 7800хт), на 4070с - ще не пробував, багато роботи+немає е/е по 6 годин в сутку :-/
в голографічний приціл подивись і порухай камерою, що там тестити? одразу все видно, ще лцв пливе і рослинність в русі. та хоча мені тут вже розповідали, що фг це просто казка, яка нічого поганного не робить, просто магічним чином 50 фпс перетворює на 130, угу. ну як не бачиш, то й добре звичайно і розробники так само думають тепер, навіщо щось оптимізувати, якщо є таке чудо як "фреймген" я якби не бачив візуальних глітчей, все одно дуже чутливий до інпутлагу, а тут уж соррі ну біда.
fuksa
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харьков

Сообщение

ох уж эти немыльные нативщики)
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Enjthesilence: 04.12.2024 00:14
daesz: 04.12.2024 00:09
Інпут лаг помітний, вже десь в сусідній темі писав, якщо поставити вісінк і включити фреймнен (фактично, 60 фпс з 30 базових) - то це тупо не грабельно, рухи як галяретка. Але з 60 з чимось бейслайн в 120+ - інпут лаг не настільки помітний (але він є, і це факт).
На рахунок мила у сталкері важко судити - бо там вічно або ніч, або дощ, або гроза, але я його не помічав, як і шлейфів (на 7800хт), на 4070с - ще не пробував, багато роботи+немає е/е по 6 годин в сутку :-/
в голографічний приціл подивись і порухай камерою, що там тестити? одразу все видно, ще лцв пливе і рослинність в русі. та хоча мені тут вже розповідали, що фг це просто казка, яка нічого поганного не робить, просто магічним чином 50 фпс перетворює на 130, угу. ну як не бачиш, то й добре звичайно і розробники так само думають тепер, навіщо щось оптимізувати, якщо є таке чудо як "фреймген" я якби не бачив візуальних глітчей, все одно дуже чутливий до інпутлагу, а тут уж соррі ну біда.
А де взяти голо приціл? Я тільки пролог пройшов, скачав суто ФГ потестити :)
DuckRider
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Inqizitor2022: 03.12.2024 21:56 У меня только один вопрос - зачем опять вендоры плодят проприетарные стандарты, если нужно собраться и утвердить один универсальный?
Собраться и убить фреймгены, чтоб толпа идиотов-разработчиков даже не думала своими кривыми руками оптимизировать игры под этот мусор
man1242
Member
Аватара пользователя

Сообщение

daesz: 04.12.2024 00:09
Enjthesilence: 03.12.2024 23:53

а з фреймгеном, зрозуміло ох і фпс той)) мило є з фг, в русі це помітно, це не магічна паличка яка просто додає кадрів, хех дивно що ви не бачите мила і артефактів з фрейм геном, проте з длсс бачите)) (стоїш статично зображення чітке, починаеєш бігти все пливе, особливо рослинніть, а ще інпутлаг кінський, шимерінг і графічні баги, як наприклад двоїння голографічного прицілу) і 100 фпс с фг і без - це абсолютно різний фпс, мда от же Хуанг дійсно молодець, таку шляпу продати, гарний маркетинг. мде, якщо люди не бачать проблем з фг, тоді скрутні часи настали з оптимізацією ігор, де найсильніші камні будуть просідати до 50-60 фпс без фреймгену
Інпут лаг помітний, вже десь в сусідній темі писав, якщо поставити вісінк і включити фреймнен (фактично, 60 фпс з 30 базових) - то це тупо не грабельно, рухи як галяретка. Але з 60 з чимось бейслайн в 120+ - інпут лаг не настільки помітний (але він є, і це факт).
На рахунок мила у сталкері важко судити - бо там вічно або ніч, або дощ, або гроза, але я його не помічав, як і шлейфів (на 7800хт), на 4070с - ще не пробував, багато роботи+немає е/е по 6 годин в сутку :-/
на амд фср просто ужасен в сталкере что просто боль, самый ужасный скейлер из доступных в игре но на длсс вообще проблем нету с любым пресетом
Nekros
Member

Сообщение

Yaroslav308: 03.12.2024 19:00 Ха-ха, обещали экстраполяцию, а выкатили, как и все, интерполяцию.
Intel разрабатывает технологию масштабирования ExtraSS с генерацией кадров
спойлер
Изображение
Сначала сказали, а потом подумали, интел такой интел.
Так може ще буде
Ответить