ага, краз который по паспорту может тянуть прицеп с грузом, не может стартануть, а ческая татра, где по паспорту все тоже самое практически, стартует без проблемTimedemo: ↑ 05.02.2023 17:44не вміємо ми робити авто
Останні статті і огляди
Новини
Автотема: всё из мира авто-мото
-
Hells Angels
Member
-
Scoffer
Member
Hells Angels
Ну двигли з трансмісією ми точно не робили. До речі зараз татра теж перейшла на покупні. Що встромлять, так і тягнутиме.
До краза інші претензії є - архаїчність/незручність кабіни, і повне ігнорування ринку тягачів для напівпричепів.
Ну двигли з трансмісією ми точно не робили. До речі зараз татра теж перейшла на покупні. Що встромлять, так і тягнутиме.
До краза інші претензії є - архаїчність/незручність кабіни, і повне ігнорування ринку тягачів для напівпричепів.
-
Mad Dog
Member
Так, а що вміємо робити? У нас готової продукції з повним циклом вітчизняного виробництва - мінімум. У нас тупо сировинна економіка. При чому сюди навіть ІТ-шники відносяться, всі фігачать на захід... своїх продуктів фактично немає.Timedemo: ↑ 05.02.2023 17:44 не вміємо ми робити авто, навіщо робити те, що вже роблять інші, кожен має робити те що вміє, всього не зробиш в одній країні.
Так що тепер взагалі нічого не робити? Якась дурня.
-
Hells Angels
Member
Scoffer ну вони тянули не звичайний груз
-
leif
Member
ти взагалі заговорив про цю вигадану тобою цифру у 5млн авто, як про той пул, з якого українці, які ще не є автовласниками, мають купувати дешеві авто за такої потреби, так? а ті, хто продадуть ці авто, вони куплять натомість щось краще і новіше? за які гроші, цікаво?SergN: ↑ 05.02.2023 17:39Візьми загальну кількість авто в країні і скажи, скільки з них залишилися дорогими, особливо коли говоримо про авто, що старші 2009 року (ну цієї ж межі тобі мало, вважаєш за доцільне ще древніші ввозити). От отримаєш цифру дешевого автопарку.
візьмемо статистику періоду безмитного ввезення авто в 2022 році (текст з осткапи):
мова іде про те, що дешеві (так так, менш екологічні) автомобілі з-за кордону, за рахунок люди хочуть і можуть збільшити загальний автопарк України, це, на жаль, значною мірою авто до 2009 року, і період безмитного ввезення це наочно продемонстрував. нині грошей у населення стало ще менше (це далеко не кінець зубожіння) і, якщо зараз знову запровадити безмитне ввезення авто, то частка авто умовно до 2007 року буде ще більшою за 55%.під час дії пільгового розмитнення 93% українців ввозили авто дешевше 10 тисяч доларів, у тому числі 83% були дешевше 6 тисяч, а майже 1/3 коштували менш як 2 тисяч доларів! Середня ціна автомобіля складала 4623 долари.
Чому більшість українців не може завезти тепер авто?
Бо зі скасуванням пільг уряд повернув колишні умови розмитнення — відповідно до них, чим старший автомобіль, тим більший акциз на нього потрібно заплатити. А у випадку автомобіля, більший вік = менша ціна. По-факту це можна назвати податком на бідність.
Під час дії пільгового розмитнення середній вік ввезеного авто складав 13-14 років. На автомобілі до 2007 року випуску припало майже 55% від усіх ввезених.
за 500SergN: ↑ 05.02.2023 17:39і за 1к євро купиш там відповідну тачку
я б підтримав, всім подобається чисте повітря. але, повторюсь, що на мій погляд, ситуація скрутна і доводиться обирати: або гальмуємо темпи автомобілізації населення або маємо кращу екологію. я за те, щоб спочатку автомобілізуватись, дотягнути з 245 авто на тисячу людей до 400 принаймні, зробити населення більш мобільним, а потім подумати про екологію. твої припущення, що після покращення економічної ситуації, це питання неможливо буде внормувати, я не поділяю.SergN: ↑ 05.02.2023 17:39краще заздалегідь не впускати неекологічний металобрухт в країну
якщо що, у мене ніякого особистого інтересу немає по топіку обговорення, і нинішню і свою першу машину в 2013 році я купував новими у офіційних дилерів.
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
Так. За такі великі гроші, як від 1кілоєвро в Європі. Ти ж димлячі бляхи звідти хотів, а я ж пропоную лише обмежити роком введення Євро5 (як для нових), і от такі там ціни на жоповозки. Але загалом ознайомлюйся, якими були покупці нового: https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=53149. Хтось купив нову тачку за 30(15)к валюти, хтось при цьому купив у нього його попередню 5-річну за 15(8), продавши свою 10-річну за 7(4), а там.... Ось десь там і доберешся до тачок, на чию ціну впливає наповненість їх паливного бака.leif: ↑ 05.02.2023 19:09ти взагалі заговорив про цю вигадану тобою цифру у 5млн авто, як про той пул, з якого українці, які ще не є автовласниками, мають купувати дешеві авто за такої потреби, так? а ті, хто продадуть ці авто, вони куплять натомість щось краще і новіше? за які гроші, цікаво?
У нас і так найстаріший автопарк в Європі: https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=48524, і якщо туди заливати 15+ річні автомобілі, то ця картина буде ще страшнішою. Вигадав якусь ціль по збільшенню автопарку, і придумуєш, як її втілити. Так, щоб закоркованість доріг зросла в рази, і в цих корках не рухатимуться, а стоятимуть та чадітимуть завезені тобою євробляхи. Хочеш стару - вези 2009 року. Чи цінник від 1 штуки євро не влаштовує, що треба аж до 20-річних тачок звертатися, та ще і обов'язково з-під євродупи? Що ж тоді буде з гумою, обслуговуванням та страховкою в таких автовласників? Їх на дороги не варто пускати.leif: ↑ 05.02.2023 19:09мова іде про те, що дешеві (так так, менш екологічні) автомобілі, за рахунок люди хочуть і можуть збільшити загальний автопарк України, це, на жаль, значною мірою авто до 2009 року, і період безмитного ввезення це наочно продемонстрував. нині грошей у населення стало ще менше (це далеко не кінець зубожіння) і, якщо зараз знову запровадити безмитне ввезення авто, то частка авто умовно до 2007 року буде ще більшою за 55%.
Знову вигадана самоціль. Цивілізовані суспільства після автобуму вже давно перехворіли цим, відповідно і рухаються до розвитку інфраструктури, що мінімізує потребу мати/використовувати автомобіль. Обов'язково наступати на ті самі граблі, чи можна на чужому досвіді повчитися і оминути коштовні (так, це в грошах вимірюється) синці на лобі?leif: ↑ 05.02.2023 19:09я за те, щоб спочатку автомобілізуватись, дотягнути з 245 авто на тисячу людей до 400 принаймні
-
Timedemo
Member
- Звідки: Ненька Украина
кто сказав нічого не робити? Ти щось особисто створив нове? розробив?Mad Dog: ↑ 05.02.2023 18:17Так, а що вміємо робити? У нас готової продукції з повним циклом вітчизняного виробництва - мінімум. У нас тупо сировинна економіка. При чому сюди навіть ІТ-шники відносяться, всі фігачать на захід... своїх продуктів фактично немає.Timedemo: ↑ 05.02.2023 17:44 не вміємо ми робити авто, навіщо робити те, що вже роблять інші, кожен має робити те що вміє, всього не зробиш в одній країні.
Так що тепер взагалі нічого не робити? Якась дурня.
Ми вміємо робити літаки, двигуни, танки, вирощувати і багато направлень на яких ми можем заробити кошти, і купити гарний мерседес.
навіщо робити з нуля то, що ми не вміємо? пропонуєте конкуровать з нуля з Форд? Тойота? Фольксваген? Навіщо?
Тавріі мало було? чи запора? Автобудівництво це серьозна річь, колеса до тазіку уже прикручували, нічого гарного з цього не вийшло.
-
Mad Dog
Member
leif: ↑ 05.02.2023 19:09 нинішню і свою першу машину в 2013 році я купував новими у офіційних дилерів.
leif: ↑ 05.02.2023 19:09 за які гроші, цікаво?
Не правда. твоя машина зразу втратить у вартості. А наступна куплена з салону буде втрачати у ціні суттєво швидше ніж попередня.leif: ↑ 05.02.2023 19:09 якщо що, у мене ніякого особистого інтересу немає по топіку обговорення
Я це проходив у 16 році. Пригнав, заплатив шалені у порівнянні із зараз бабки за розмитнення, і у тому ж 16 році суттєво знижають акциз. Як результат моя машина подешевшала десь на 2к тільки через зміну законодавства.
Але місцева спільнота зараз скаже, що 2к валюти то не гроші.
1. так а нащо це робити? Весь світ бореться з цією автомобілізацією, а нам її подавай за рахунок чогось древнего? Чи є ще сучасні приклади такої автомобілізації у світі? Електрички не рахуємо, там якраз через екологічні мотиви.щоб спочатку автомобілізуватись, дотягнути з 245 авто на тисячу людей до 400 принаймні
2. за який рахунок ці авто будуть заправлятись, обслуговуватись та ремонтуватись? Якщо у них умовно немає грошей, щоб докинути якусь умовну тисячу і купити свіжіше авто х ЄВРО5...
-
murzik
Member
яке ввезення? Україна - в ЄС, вільна зона.SergN: ↑ 05.02.2023 19:30лише обмежити роком введення Євро5
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
Приходь в 30-х роках. Не забудь про імплементоване законодавство ЄС, не все може сподобатися, зокрема по автотранспорту.murzik: ↑ 05.02.2023 19:47яке ввезення? Україна - в ЄС, вільна зона.SergN: ↑ 05.02.2023 19:30лише обмежити роком введення Євро5
-
Mad Dog
Member
Автівкі у нас хренов, неконкурентоспроможні. А от танки і літаки утруть ніс абрамсам та ф16.Timedemo: ↑ 05.02.2023 19:43кто сказав нічого не робити? Ти щось особисто створив нове? розробив?Mad Dog: ↑ 05.02.2023 18:17
Так, а що вміємо робити? У нас готової продукції з повним циклом вітчизняного виробництва - мінімум. У нас тупо сировинна економіка. При чому сюди навіть ІТ-шники відносяться, всі фігачать на захід... своїх продуктів фактично немає.
Так що тепер взагалі нічого не робити? Якась дурня.
Ми вміємо робити літаки, двигуни, танки, вирощувати і багато направлень на яких ми можем заробити кошти, і купити гарний мерседес.
навіщо робити з нуля то, що ми не вміємо? пропонуєте конкуровать з нуля з Форд? Тойота? Фольксваген? Навіщо?
Тавріі мало було? чи запора? Автобудівництво це серьозна річь, колеса до тазіку уже прикручували, нічого гарного з цього не вийшло.
Що треба не робити авто, а щось вирощувати так взагалі анекдот.
-
Timedemo
Member
- Звідки: Ненька Украина
ну да. навіщо земля родюча, засрем її виробництвом автівок.Mad Dog: ↑ 05.02.2023 19:58Автівкі у нас хренов, неконкурентоспроможні. А от танки і літаки утруть ніс абрамсам та ф16.Timedemo: ↑ 05.02.2023 19:43
кто сказав нічого не робити? Ти щось особисто створив нове? розробив?
Ми вміємо робити літаки, двигуни, танки, вирощувати і багато направлень на яких ми можем заробити кошти, і купити гарний мерседес.
навіщо робити з нуля то, що ми не вміємо? пропонуєте конкуровать з нуля з Форд? Тойота? Фольксваген? Навіщо?
Тавріі мало було? чи запора? Автобудівництво це серьозна річь, колеса до тазіку уже прикручували, нічого гарного з цього не вийшло.
Що треба не робити авто, а щось вирощувати так взагалі анекдот.
завод танків Є. а завода по автівкам у нас немає. При чому тут ф16? ти шкільник? чи не знаєшь де роблять літаки типу Мрія?
то йди до школи та універу, та вивчись трохи, потім умнічай.
на питання, що зробив ти? чи розробив? так і не відповісиш?
-
Hells Angels
Member
15 років та щей дизель да?Mad Dog: ↑ 05.02.2023 19:45Пригнав, заплатив шалені у порівнянні із зараз бабки за розмитнення
розмитнювавсь на минулому тижні т6 ... за все 7 ... при ціні майже 20, - те що повернуть при підтвердженні вивозу.
-
Mad Dog
Member
Школота, Мрія була зроблена ще при совку. Якщо проектували здебільшого наші розробники, то виробництво було з запчастин зроблених по всьому совку. Після розвалу совка жодної мрії не випустили навіть маючи на руках готовий проект і досвід виробництва першого екземпляру.Timedemo: ↑ 05.02.2023 20:09ну да. навіщо земля родюча, засрем її виробництвом автівок.Mad Dog: ↑ 05.02.2023 19:58
Автівкі у нас хренов, неконкурентоспроможні. А от танки і літаки утруть ніс абрамсам та ф16.
Що треба не робити авто, а щось вирощувати так взагалі анекдот.
завод танків Є. а завода по автівкам у нас немає. При чому тут ф16? ти шкільник? чи не знаєшь де роблять літаки типу Мрія?
то йди до школи та універу, та вивчись трохи, потім умнічай.
на питання, що зробив ти? чи розробив? так і не відповісиш?
І я жодним чином не топлю за совок і не ностальгую за ним. Це відповідь на запитання де був зроблений літак Мрія.
Перехід на особистості вважаю недоцільним. Але відповім, моїх розробок було достатньо, щоб завести валютут в країну, заплатити податки та з декількох місячних доходів купити собі авто. У масштабах країни це мізер. Але дай Бог кожному ФОПу як мінімум такий дохід.
Отправлено спустя 2 минуты 57 секунд:
Так тоді менше евро 5 було ні ні, ну і якби була старше 5 років то ще б пару штук відвалив. )Hells Angels: ↑ 05.02.2023 20:25 15 років та щей дизель да?
Цікаві були часи в плані розмитнення.
-
Hells Angels
Member
евро 5 для легкових введений в 2009 році, на момент твого пригона в 16 самій старій тачці 7.. там мито мало бути мале при умові до 5 років, а не те що ти пишеш про дику переплатуMad Dog: ↑ 05.02.2023 20:46Так тоді менше евро 5 було ні ні, ну і якби була старше 5 років то ще б пару штук відвалив. )
-
Mad Dog
Member
Ну так, тобі видніше...Hells Angels: ↑ 05.02.2023 20:52евро 5 для легкових введений в 2009 році, на момент твого пригона в 16 самій старій тачці 7.. там мито мало бути мале при умові до 5 років, а не те що ти пишеш про дику переплатуMad Dog: ↑ 05.02.2023 20:46Так тоді менше евро 5 було ні ні, ну і якби була старше 5 років то ще б пару штук відвалив. )
Перша попавшийся приклад за ті часи:
І це фактично самий дешевий варіант, дизеляки дорожче, від об'єму 1,5 ще якийсь коефіцієнт здорожчення був...Наприклад, в популярному сегменті легковиків з об’ємом двигуна від 1 до 1,5 л картина така: “розмитнюючи” згідно з закріпленими в Податковому кодексі “старими” нормами Шкоду Фабію 1,2 доведеться сплатити 1638 євро одного акцизу. Якщо ж закон вступить в силу, ця цифра стане рівною… 75 євро.
Отправлено спустя 17 минут 24 секунды:
Ну і звідти ж:
-
Timedemo
Member
- Звідки: Ненька Украина
Супер молодець. ФОП такий чудовий, і міркуєш про те щоб переплюнути мерседес, при цьому не знаючи, чим ще можно зайнятися.Mad Dog: ↑ 05.02.2023 20:46Школота, Мрія була зроблена ще при совку. Якщо проектували здебільшого наші розробники, то виробництво було з запчастин зроблених по всьому совку. Після розвалу совка жодної мрії не випустили навіть маючи на руках готовий проект і досвід виробництва першого екземпляру.Timedemo: ↑ 05.02.2023 20:09
ну да. навіщо земля родюча, засрем її виробництвом автівок.
завод танків Є. а завода по автівкам у нас немає. При чому тут ф16? ти шкільник? чи не знаєшь де роблять літаки типу Мрія?
то йди до школи та універу, та вивчись трохи, потім умнічай.
на питання, що зробив ти? чи розробив? так і не відповісиш?
І я жодним чином не топлю за совок і не ностальгую за ним. Це відповідь на запитання де був зроблений літак Мрія.
Перехід на особистості вважаю недоцільним. Але відповім, моїх розробок було достатньо, щоб завести валютут в країну, заплатити податки та з декількох місячних доходів купити собі авто. У масштабах країни це мізер. Але дай Бог кожному ФОПу як мінімум такий дохід.
Отправлено спустя 2 минуты 57 секунд:Так тоді менше евро 5 було ні ні, ну і якби була старше 5 років то ще б пару штук відвалив. )Hells Angels: ↑ 05.02.2023 20:25 15 років та щей дизель да?
Цікаві були часи в плані розмитнення.
-
leif
Member
наведеш приклад, що ти маєш на увазі під євро-5 машиною за 1к з європи, які мають купувати українці, що хочуть автомобілізуватись?SergN: ↑ 05.02.2023 19:30Так. За такі великі гроші, як від 1кілоєвро в Європі.
і до чого ти скинув динаміку цін на нові авто в Україні? за даними того ж AUTO-Consulting у нас продали 40 тисяч нових машин в 2022р. оце так обсяги! довго ж такими темпами доведеться чекати відсоткам так 90% українців, які не можуть купити нову машину, під свої запити, поки ті, хто купуватиме нині і після війни нове, продадуть старе і український автопарк таким чином збільшиться аж до моменту, коли всім вистачає машин на будь-який гаманець.
по посиланню, що я скидав на попередній, сторінці вказано: "Зараз в Україні парк легкових і комерційних авто становить 10,5 мільйона. Щоб досягти рівня автомобілезації, наприклад, Польщі, цей показник має бути 23 мільйони."
так, як я вже зазначав, я вважаю, що збільшення загального автопарку для України є правильним напрямком розвитку. якщо у нас буде 400-500 авто на 1000 населення, і нехай частина з них буде євро 4, а не євро 5, мені буде подобатись більше (а країні і людям буде більше користі), ніж якби було 200 авто на 1000 населення, але всі євро5. на мою думку, особливо гостро це питання стоїть в відносно невеликих містах, де низькі рівні автомобілізації відверто гальмують динаміку економічних процесів.SergN: ↑ 05.02.2023 19:30Вигадав якусь ціль по збільшенню автопарку, і придумуєш, як її втілити.
я особисто не завожу євробляхи і не ухвалюю рішень в державі, заспокойся вже. ми на форумі, кожен просто висловлює свою думку по темі. звичайно, у автомобілезації є негативні сторони, я цього не заперечую.SergN: ↑ 05.02.2023 19:30 Так, щоб закоркованість доріг зросла в рази, і в цих корках не рухатимуться, а стоятимуть та чадітимуть завезені тобою євробляхи.
але європейці он справляються з набагато вищою кількістю авто в своїх країнах ніж у нас і нічого. ми теж впораємось, якщо розумно підійти.
- спойлер
я вище навів статистику періоду безмитного ввезення, і українці купують трохи інкаше, 55% авто старше 2007 року. але я на Б/В ринку європи не розбираюсь, ти видно в темі, давай подивимось що пропонують за 1к, скидай, може дійсно можна весь цей попит вдовольнити авто з євро5. тільки не А-клас, будь-ласка, такі машини не відповідають запитам пересічного покупця в Україні взагалі. автомобілезувати, повторюсь, на мій погляд, варто регіони в першу чергу.SergN: ↑ 05.02.2023 19:30Чи цінник від 1 штуки євро не влаштовує, що треба аж до 20-річних тачок звертатися, та ще і обов'язково з-під євродупи?
тим не менш, в тій же маленькій Данії, де шалені податки і через них мало не найдорожчі нові машини в європі, чудова мережа громадського транспорту, купа велосипедної інфраструктури, на 5.8 млн населення продають під 200 тисяч нових пасажирських авто на рік. в Польщі продають по пів мільйона нових авто на рік, і так далі.SergN: ↑ 05.02.2023 19:30Цивілізовані суспільства після автобуму вже давно перехворіли цим
розвиток громадського транспорту, різноманітної інфраструктури і автомобілезація не виключають, а доповнюють одне одного. на мою думку, люди в Україні мають володіти авто масово і показники автомобілезації як в розвиненій Фінляндії (~600 на тисячу населення) це те до чого нам треба прагнути. але при цьому користуватись машиною не по дефолту, а чергуючи з іншими видами транспорту, в залежності від розміру населенного пункту, формату життя/роботи тощо.
я сам, скажімо, і на велосипеді катаю і пішки люблю ходити і на трамваї поїздити, але не вважаю авто чимось від чого треба відмовлятись.
-
Scoffer
Member
leif
Тоді треба просто доводити ідею до кінця, і дозволяти нові теж евро 4. Їх все ще штампують для всяких азіатів за відчутно дешевше за євро 6.
Тоді треба просто доводити ідею до кінця, і дозволяти нові теж евро 4. Їх все ще штампують для всяких азіатів за відчутно дешевше за євро 6.
-
leif
Member
я зовсім не проти цього теж. але з нинішними темпами зубожіння українців і тим, що ще чекає попереду, мені здається, без вживаних не обійтись.Scoffer: ↑ 05.02.2023 23:13Тоді треба просто доводити ідею до кінця, і дозволяти нові теж евро 4