Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

IvanCh
Щоб заправтити помиями і типу тягнуло :laugh:
hazard
Junior

Повідомлення

IvanCh: 02.01.2023 15:53 hazard
а нє треба було вирізати каталізатори і знавати на дрогмет. лол.

я регулярно бачу всякі крутеєші тачки, причому ті які Євро-6 а коптять і воняють. Нахіба вирізати з Євро-6 тачки каталізатор для
мене загадка.

Відправлено через 59 секунд:
Ще мене білять додіки з червоними поворотніками. причому вони вже на наших номерах.
:mad: :mad: :mad: :mad:
У этих машин уже по 10 хозяев и уже ни кто не знает кто их вырезал,она может уже приехала без них.

Отправлено спустя 5 минут 53 секунды:
Mad Dog: 02.01.2023 15:56
hazard: 02.01.2023 15:07
70 % машин в Украине не пройдут екологию. И если ты думаешь что они будут покупать катализаторы и сажевые фильтра сравнимые с ценой машины-то ты очень наивный.
Подивись середній вік автомобілів. у 70% тих сажових фільтрів ніколи і не було. Вони їм для техогляду не потрібні.

Я теж обома руками за техогляд. Всі проблеми він звісно не вирішить, але відсоток колхозників та іншних пофігістів таки стане меншим.
Ага,давай расскажи мне что и где не было.Я занимаюсь разборкой английских машин и начиная с 2000 года на них на ВСЕХ были сажевые на дизелях или катализаторы на бензинках.
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

ситуація контроверсійна. я, звісно, за екологію, чисте повітря, і старі машини, що коптять як потяг мене бісять. при цьому я і за економічне зростання, якому в нашій країні суттєво допомагає автомобілізація населення в силу і великої території і інших обставин. на жаль, в осяжній перспективі через економічну скруту ця автомобілізація може відбуватись виключно за рахунок неекологічних автівок по більшій мірі. знайти компроміс буде непросто.
hazard
Junior

Повідомлення

leif: 02.01.2023 16:12 ситуація контроверсійна. я, звісно, за екологію, чисте повітря, і старі машини, що коптять як потяг мене бісять. при цьому я і за економічне зростання, якому в нашій країні суттєво допомагає автомобілізація населення в силу і великої території і інших обставин. на жаль, в осяжній перспективі через економічну скруту ця автомобілізація може відбуватись виключно за рахунок неекологічних автівок по більшій мірі. знайти компроміс буде непросто.
+ 100 Хоть один человек реально смотрит на экономическую ситуацию а не живет в стране розовых пони
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

leif
На нормальному паливі каталізатори практично вічні. По європам машини проїжджають і по 300 тишь, і по 500, і прекрасно відповідають регламентним нормам. Це у нас прийнято вирізати/вибити/зняти бо екологи тупі і "душать двигуни", а заодно кати з платиновим покриттям і можна за дорого здати. Особисто я вважаю що за такі речі варто давати по мордами. Ці різуни травлять інших в самому прямому сенсі цього слова.

Відправлено через 4 хвилини 49 секунд:
Такої процедури як "заміна каталізатора" взагалі не передбачено в процесі штатної експлуатації авто, це не розхідник. Якщо його треба замінити то це поломка, ремонт, типу ремонту двигуна.
IvanCh
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

hazard: 02.01.2023 16:06 У этих машин уже по 10 хозяев и уже ни кто не знает кто их вырезал,она может уже приехала без них.
Ви тут явно брешете і натягуєте сову на глобус. євро-6 це 2015 рік. ніхто масово не продає автівки 5-6-7 річної давності.

10 перепродажів для автівки такого віку це носнсенс(і таких авто мінімум)
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Mad Dog: 02.01.2023 15:56 Вони їм для техогляду не потрібні.
На жаль.
У мене на ці техогляди зовсім інший погляд. Якщо суспільство хоче, щоб були менші викиди, то просто встановлюємо межу дозволених викидів і на цьому все, без поблажок "вінтажним" москвичам і жигулям 40-річної давнини. А те, що якомусь древньому опелю дозволять чадіти втричі більше, бо бачте, тоді ще не думали про екологію - це вже нонсенс. Або викиди вбивають - тоді боремося з усіма джерелами, і без виключень по наданню корчам вбивати, або ж не займаємося формальною імітацією.
Логічно спочатку провести ліміт по якомусь Євро1 (саме через той середній вік автопарку), але дуже жорстко, і за кілька років додавати до заборони по одній сходинці (Євро-2, 3...). І тоді вже якщо сильно хочеш кататися на тому вінтажному жигуляторі, то переведеш хоча б на метан, поставиш зверху там якісь фільтри, може якось під Євро2 і підберешся. Але краще здати їх он на будівництво баггі.
IvanCh
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Scoffer
тут все таки є і певна провина виробників та офіційних сервісменів.

по багатьом параметрам, в тому числі по якості палива в нас "експлуатація в тяжких умовах".

А навіть виробники пишуть що в таких умовах треба в 2 рази частіше робити то.

Але чомусь сервіси всім втирають і відстоюють думку що умовні 20 тищ\1 рік це єдино можливий регламент то для нас і що все ок з ним.
Mad Dog
Member

Повідомлення

SergN: 02.01.2023 16:24
Mad Dog: 02.01.2023 15:56 Вони їм для техогляду не потрібні.
На жаль.
У мене на ці техогляди зовсім інший погляд. Якщо суспільство хоче, щоб були менші викиди, то просто встановлюємо межу дозволених викидів і на цьому все, без поблажок "вінтажним" москвичам і жигулям 40-річної давнини. А те, що якомусь древньому опелю дозволять чадіти втричі більше, бо бачте, тоді ще не думали про екологію - це вже нонсенс. Або викиди вбивають - тоді боремося з усіма джерелами, і без виключень по наданню корчам вбивати, або ж не займаємося формальною імітацією.
Логічно спочатку провести ліміт по якомусь Євро1 (саме через той середній вік автопарку), але дуже жорстко, і за кілька років додавати до заборони по одній сходинці (Євро-2, 3...). І тоді вже якщо сильно хочеш кататися на тому вінтажному жигуляторі, то переведеш хоча б на метан, поставиш зверху там якісь фільтри, може якось під Євро2 і підберешся. Але краще здати їх он на будівництво баггі.
якась маячня. Ніхто не буде повністю забороняти експлуатацію "вінтажних" авто.

Отправлено спустя 4 минуты 16 секунд:
IvanCh: 02.01.2023 16:28 Scoffer
тут все таки є і певна провина виробників та офіційних сервісменів.

по багатьом параметрам, в тому числі по якості палива в нас "експлуатація в тяжких умовах".

А навіть виробники пишуть що в таких умовах треба в 2 рази частіше робити то.

Але чомусь сервіси всім втирають і відстоюють думку що умовні 20 тищ\1 рік це єдино можливий регламент то для нас і що все ок з ним.
Так у нас регламенті роботи частіші ніж в Європі для тих самих авто. Там дизелякам замінюють мастило раз у 30к, у нас 10-15к. Паливний фільтр 60к у них, 30 у нас. Ремень ГРМ 200к у них, 120 у нас.
IvanCh
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

SergN
візьміть до уваги що як не крути але з часом вінтажних авто ставатиме менше і менше.

бо запчастин не буде, а якщо й будуть то будуть супер дорогі. і кузов не ставатиме молодшим.
частина авто попадатиме в аварію. і так далі.


вінтажним авто нема проблеми зробити виключення. бо їх вкарй мало.
І на них по мінімум катаються. так коло пошани і все. це вже історія не про засіб користування.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Все просто: якщо вимагати справного в заводських нормах стану, то для старих авто це дуже-дуже дорого, часто дорожче ніж купити нову або принаймні новішу машину, і, відповідно, проблема вирішується сама собою. Спробуй реставронути умовного москвича і жигулятора до заводу хоч який корявий той завод не був, процес явно вижре не один кілобакс.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Mad Dog: 02.01.2023 17:05якась маячня. Ніхто не буде повністю забороняти експлуатацію "вінтажних" авто.
Це називається: або труси..., або хрестик. Бо в реалі абсолютно однаково мають щемити як "стрітсракерів", що зачіптюнили свої тачки Євро-6 з викиданням каталізаторів, що "жлобів-економів", що викинули кати через вихід з ладу, що таких же самих безкаталізаторних жигулів. Це коли ми боремося з шкідливими викидами в оточуюче середовище. Інакше - це просто бюрократичне здирання бабла під егідою штучної вивіски. І маячня в голові в того, що підтримує таку штучну бюрократію.
IvanCh: 02.01.2023 17:06візьміть до уваги що як не крути але з часом вінтажних авто ставатиме менше і менше.
бо запчастин не буде, а якщо й будуть то будуть супер дорог
Звертаю увагу, що слово "вінтажний" було в лапках, а мова велась про совкопром/тазопром. А їх не вкрай мало, а достобіса. І всі чомусь вважають, що тазопром без катів має право забруднювати легені українців своїми викидами, а от щось інше - вже ай-яй-яй. Це не в захист тих, хто вирвав кати із свіжих іномарок (і там ще не знаю, може викиди ще навіть і не опустилися до рівня совкопрому), а до того, що навколо цих забруднювачів величезна частка і поблажка ним не є справедливою з точки зору боротьби за екологію.

Відправлено через 8 хвилин 23 секунди:
Scoffer: 02.01.2023 17:13Все просто: якщо вимагати справного в заводських нормах стану, то для старих авто це дуже-дуже дорого, часто дорожче ніж купити нову або принаймні новішу машину, і, відповідно, проблема вирішується сама собою.
Так отож-то, що для совко-жигуля чи москвича немає цих норм викидів. І цим будуть користуватися, виступаючи ледь не основним джерелом викидів серед легковиків. Тому немає з чим порівнювати, і там буде "і так пайдьот".
Ну і знову ж таки, беремо просто абстрактний приклад: на в'їзді на техогляд тачка з Євро-2, що відповідає паспорту по викидах, і тачка з Євро-6, де техстан каталізаторів (і лише них) послабився по викидах до Євро-5. Хто має право більше спалювати паливо на дорозі біля тротуару, по якому ходять твої діти/батьки/близькі люди? Так от по справедливості за ідеєю захисту здоров'я людей від злобних автомобілістів, через що ці норми викидів з'явилися, маємо прибрати з дороги першого, а формальна бюрократія, що спаплюжили ідею, прибере другого. І до сраки їм, що діти на тротуарі поруч надихаються набагато більше отрути.
Hells Angels
Member

Повідомлення

експерти по вихлопам .. ви тут відстали від тенденції котра вже дофіга років у нас

знімаються кати та фільтра, шиєм мозги і катаємся скільки завгодно по Україні, потрібно в Європу пфф кат чи фільтр назад, дефолт прошивка і вперед по Європі :laugh:
пройти ТО на машині котрій 8 років да легко, DPF майже новий через такий замут, + можна піднастроїти подачу палива що засунувши щуп в вихлоп та газ в підлогу, тачка буде тугою і вихлоп не такий грязний.
Так що да ви тут експертів можете не велючати, є і хитріші за вас :lol: :lol:
Востаннє редагувалось 02.01.2023 17:41 користувачем Hells Angels, всього редагувалось 1 раз.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Є для жигуляторів норми викидів. Викиди там великі, але цілком собі нормовані. ГОСТ був прийнятий мало не в 60х. Відповідати тим нормам теж треба. А це дуже малоймовірно що автівка, котрій стукнуло 50 років буде ним відповідати, і, відповідно, піде в утиль.
З євро 2 рівно те ж саме: тримати стару машину в регламентному стані просто фінансово не вигідно. Вигідніше придбати посвіжіше.
Проблема вирішується сама собою.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer: 02.01.2023 17:40Є для жигуляторів норми викидів. Викиди там великі, але цілком собі нормовані. ГОСТ був прийнятий мало не в 60х. Відповідати тим нормам теж треба.
Тож дай відповідь: вибереш вигулювати свою дитину вздовж вулиці з авто, що відповідають тому ГОСТу? Ну а що, зате внутрішній бюрократ буде задоволений, бо вдалося піднапрягти тазоводів підлаштуватися до умовного Євро_мінус10.
Не треба сподіватися, що власник жигуля через це розкошелиться і купить свіжу іномарку, він спочатку докладе максимум зусиль, щоб довести свій жигуль до 60-річного ГОСТу.
IvanCh
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Hells Angels
в єпропі в деяких країнах ловлять на трасах і сують на вихлоп спеціальний пристрій.
І тут же впаюють такий штраф. :up: :up: .
І в нас теж таке буде.
Або як варіянт будуть пломбувати каталізатори і зонди. :lol: :lol: :lol:
Mad Dog
Member

Повідомлення

SergN: 02.01.2023 17:27 Це називається: або труси..., або хрестик.
Це називається довести до абсурду... щоб виправдати якесь своє жлобство.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN: 02.01.2023 17:51щоб довести свій жигуль до 60-річного ГОСТу.
Я тобі намагаюсь натякнути що або всі намагання будуть до сраки і він ТО не пройде, або він ввалить в той жигулятор 10 кілобаксів, і більше на ньому їздити не буде щоб машина з норм не вийшла, а то доведеться вкинути ще 10 :laugh: Це на практиці пракрасно працює по всьому світу. Не бачу жодної причини чому не має працювати у нас.
"Зелені зони" запроваджені виключно в суперперенаселених локаціях.
Hells Angels
Member

Повідомлення

IvanCh: 02.01.2023 17:51І тут же впаюють такий штраф.
який :censoured: штраф, я написав що все ставиться назад перед тим як їхати в Європу
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Mad Dog: 02.01.2023 17:53Це називається довести до абсурду... щоб виправдати якесь своє жлобство.
Назви, хто тут жлоб.
Відповісти