Останні статті і огляди
Новини
Автотема: всё из мира авто-мото
-
Scoffer
Member
leif
Вживані, біс з ними, теж можна. Евро 4 не так принципово по викидам відрізняється від євро 5. Фізично це взагалі ідентичні двигуни з різними мізками.
Але вони, б/в, мають відповідати заводським стандартам, а не просто чадяще смердяче корито. Тобто пройти ТО.
Я про те, що умови повинні бути однакові. Ні в які ворота не годиться що нові євро 6, а б/в євро 2.
Вживані, біс з ними, теж можна. Евро 4 не так принципово по викидам відрізняється від євро 5. Фізично це взагалі ідентичні двигуни з різними мізками.
Але вони, б/в, мають відповідати заводським стандартам, а не просто чадяще смердяче корито. Тобто пройти ТО.
Я про те, що умови повинні бути однакові. Ні в які ворота не годиться що нові євро 6, а б/в євро 2.
-
Hum
Member
Дизель евро-6 по уровню выхлопа соответствует бензиновому евро-4, а дизель евро-5 бензиновому евро-3. Но почему-то фапают на евро-5 не учитывая тип двигателя. До бензинового стандарта евро-5 дизелю физически не дотянуться. Слишком грязный тип топлива использует.
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
А звідки ж ти в цінах орієнтуєшся про те, що тут дорогі, а там дешеві, що 2009+ рік не підійде, а більш старі якраз підходять в твоєму розумінні "дешевизни"? Тобто або розбираєшся та придурюєшся, або ж навіщо в дискусію вступаєш?leif: ↑ 05.02.2023 22:59наведеш приклад, що ти маєш на увазі під євро-5 машиною за 1к з європи, які мають купувати українці, що хочуть автомобілізуватись?...
але я на Б/В ринку європи не розбираюсь, ти видно в темі, давай подивимось що пропонують за 1к, скидай,
А Галя балувана. Тож піде на внутрішній ринок і купить там хоч Д-клас. Обслуговувати та заправляти його потім потягне та людина? Чи купити бляху, а в обслуговуванні не витягувати навіть жигулі - це твоя пропозиція навали автівок на українські дороги?leif: ↑ 05.02.2023 22:59тільки не А-клас, будь-ласка, такі машини не відповідають запитам пересічного покупця в Україні взагалі
Ага, дуже показово: під час війни(!), короткостроковий період, коли гребли все, що рухається, а що не рухається, то теж рухали і гребли, щоб встигнути до закриття шари.leif: ↑ 05.02.2023 22:59я вище навів статистику періоду безмитного ввезення, і українці купують трохи інкаше, 55% авто старше 2007 року.
А було б обмеження для старих по нормах викидів, як для нових (Євро5), то всього лише гребли б від 2009, і та статистика була б такою: 100% молодше 2008. І головне в цьому: всі авто не гірше Євро5. Ось на це і повинні бути спрямовані обмеження імпорту.
Виступаєш за навалу шроту, а в аргумент - продажі нових? Так я не проти того, щоб і у нас заміняти автопарк з середнім віком понад 24 роки шляхом вливання нових, або ж хоча б свіжих автомобілів.leif: ↑ 05.02.2023 22:59продають під 200 тисяч нових пасажирських авто на рік. в Польщі продають по пів мільйона нових авто на рік, і так далі.
Відправлено через 15 хвилин 31 секунду:
Просто, якщо для євробляхерів заборонити ще і дизельний Євро5, обмежившись Євро6, то це буде черговий шабаш перед ВРУ і КМУ. Вони ж он вимагають ще древніші тачки (Євро4 і нижче). А з Європи насамперед дизелі і йдуть.Hum: ↑ 05.02.2023 23:29До бензинового стандарта евро-5 дизелю физически не дотянуться. Слишком грязный тип топлива использует.
Битки зі Штатів на їх фоні - пукають, як єдинороги
-
Hum
Member
SergN
В Европе бензы евро-3, прошедшие то, до сих пор а законе поэтому владельцы и не спешат от них избавляться, а если и продают то существенно дороже дизелей.
В Европе бензы евро-3, прошедшие то, до сих пор а законе поэтому владельцы и не спешат от них избавляться, а если и продают то существенно дороже дизелей.
-
Сарацинов
Member
Та ні. Їздять на електричках, гольфах дизелях і т.д. Ніхто не ганяється за старими бензолахами з "воронками" в баку.Hum: ↑ 05.02.2023 23:55 SergN
В Европе бензы евро-3, прошедшие то, до сих пор а законе поэтому владельцы и не спешат от них избавляться, а если и продают то существенно дороже дизелей.
-
Mad Dog
Member
550 евро замість 500? і то бо пробіг менший, а не через те що то бензинка...Hum: ↑ 05.02.2023 23:55 SergN
В Европе бензы евро-3, прошедшие то, до сих пор а законе поэтому владельцы и не спешат от них избавляться, а если и продают то существенно дороже дизелей.
-
Hum
Member
Это с автосалона поддержанных автомобилей с документами о прохождении то или от какого-то продавана "на ходу"?Mad Dog
550 евро замість 500? і то бо пробіг менший, а не через те що то бензинка...
-
leif
Member
ну дивись, по-перше, я виходжу зі статистики по періоду пільгового ввезення. на відміну від тебе, я вважаю її цілком показовою щодо структури попиту саме в нинішніх умовах (війна та після війни), і то, за майже рік що минув категорія "дешева машина", яку хочуть і можуть купити українці стала коштувати ще менше ніж можна побачити в тій статі і це буде продовжуватись. за період пільгового ввезення середня ціна склала ~4600, а найпопулярніша цінова категорія це машини в районі 3-3.5 тисяч і навіть до 3 тисяч. нині бажана вартість буде ще менше, адже тоді населення тільки почало біднішати, зараз же процес набрав обертів. за моїми спостереженнями і власними оцінками, значна частина машин в цих цінових межах це машини старші 14 років, а отже без євро5. статистика періоду пільгового ввезення каже 55% до 2007 року, от десь так і є.SergN: ↑ 05.02.2023 23:47а більш старі якраз підходять в твоєму розумінні "дешевизни"?
по-друге, ось ще статистика:
- спойлер
добре давай, хоч з А-класом, хоч як. євро5 машини за 1к євро, які ти пропонуєш купувати українцям без авто, в першу чергу в регіонах. чекаю приклади.SergN: ↑ 05.02.2023 23:47А Галя балувана. Тож піде на внутрішній ринок і купить там хоч Д-клас.
ти не зрозумів на яку частину твого повідомлення я це відповів? перечитай ще раз уважніше і не пересмикуй.SergN: ↑ 05.02.2023 23:47 а в аргумент - продажі нових?
Востаннє редагувалось 06.02.2023 14:07 користувачем leif, всього редагувалось 1 раз.
-
Hells Angels
Member
в одне місце цю статистику, вона робилась явно не під звичайний люд, особливо коли бачив як під сервісним стояла Альпіна за 200к+leif: ↑ 06.02.2023 14:02зі статистики по періоду пільгового ввезення
-
leif
Member
Hells Angels
нє ну якщо ти бачив одну альпіну, тоді все ясно
що значить "статистика робилась"? у тебе є інша, то давай її сюди. то, що ти бачив одну-дві-десять машин це не показово і не цікаво.
нє ну якщо ти бачив одну альпіну, тоді все ясно
що значить "статистика робилась"? у тебе є інша, то давай її сюди. то, що ти бачив одну-дві-десять машин це не показово і не цікаво.
-
Hells Angels
Member
leif маючи двигло 4,4л та вартість в 200к євро за звичайних умов це типу 60+ податку, це десь 30 блях по 3к
хочете закони Європи по екології в нас, для початку потрібно підтянути зп людям, щоб мали можливість міняти рухлядь на нове, а не давайте введем, а там як піде ..
хочете закони Європи по екології в нас, для початку потрібно підтянути зп людям, щоб мали можливість міняти рухлядь на нове, а не давайте введем, а там як піде ..
-
leif
Member
Hells Angels
зачекай, розмова іде про те, що SergN стверджує, що нереалізований попит українців на авто в категорії ~3к баксів можна повністю задовольнити машинами з євро5. ба більше, він запевняє, що такі машини коштують навіть 1к. я от сумніваюсь, думаю, що не вийде і для такої автомобілезації доведеться залучати авто старше 14 років. але почекаємо прикладів
зачекай, розмова іде про те, що SergN стверджує, що нереалізований попит українців на авто в категорії ~3к баксів можна повністю задовольнити машинами з євро5. ба більше, він запевняє, що такі машини коштують навіть 1к. я от сумніваюсь, думаю, що не вийде і для такої автомобілезації доведеться залучати авто старше 14 років. але почекаємо прикладів
Востаннє редагувалось 06.02.2023 14:32 користувачем leif, всього редагувалось 1 раз.
-
Mad Dog
Member
Зараз взагалі не знаю кому таке треба. В останній місяць роботи нульового розмитнення, коли з Європи вигребли все дешеве що могло їхати, були куплені перша Фабія та четвертий Гольф, щось за 700 та 800 евро. Це все на автомайданчиках вживаних авто у Німеччині з дійсним TUF (ТО). Десь рік тому я особисто був на таких майданчиках. 4 гольф, автомат, біля 150к пробігу віддавали за 600 евро. Але таких цін ви як правило в інтернеті не побачите.Hum: ↑ 06.02.2023 13:48Это с автосалона поддержанных автомобилей с документами о прохождении то или от какого-то продавана "на ходу"?Mad Dog
550 евро замість 500? і то бо пробіг менший, а не через те що то бензинка...
Зараз ціна доставки у порівнянні з минулим роком сильно підросла... взагалі нема сенсу таку старину везти.
Отправлено спустя 9 минут 4 секунды:
Я хочу ~1к бакс машину евро6! Є тут хто не хоче таку машину? Диви який шалений попит. Починай задовільняти наш попит.leif: ↑ 06.02.2023 14:31 Hells Angels
зачекай, розмова іде про те, що SergN стверджує, що нереалізований попит українців на авто в категорії ~3к баксів можна повністю задовольнити машинами з євро5. ба більше, він запевняє, що такі машини коштують навіть 1к. я от сумніваюсь, думаю, що не вийде і для такої автомобілезації доведеться залучати авто старше 14 років. але почекаємо прикладів
Востаннє редагувалось 06.02.2023 14:41 користувачем Mad Dog, всього редагувалось 1 раз.
-
Hells Angels
Member
leif да не найдеш ти такої к-ті євро5 щоб перекрити ту к-ть совкового та іншого автохламу що ще є на дорогах. А в 14 річному від євро5 мабуть лише одна назва
-
leif
Member
Hells Angels
я ж за то і кажу. я думаю, якщо ми обмежуємо ввезення вживаних машин євро5, подальша автомобілезація йтиме відчутно повільніше (особливо в нинішніх економічних умовах) і рівня 400-500 машин на 1000 людей ми досягнемо ще дуже не скоро, а мені видається цей показник бажаним і корисним для України. SergN пропонує обмежити вживане тільки євро5 з екологічних міркувань, взагалі підвищення кількості авто в Україні в ~2 рази вважає недоцільним, якщо воно відбудеться за рахунок машин без євро5.
я ж за то і кажу. я думаю, якщо ми обмежуємо ввезення вживаних машин євро5, подальша автомобілезація йтиме відчутно повільніше (особливо в нинішніх економічних умовах) і рівня 400-500 машин на 1000 людей ми досягнемо ще дуже не скоро, а мені видається цей показник бажаним і корисним для України. SergN пропонує обмежити вживане тільки євро5 з екологічних міркувань, взагалі підвищення кількості авто в Україні в ~2 рази вважає недоцільним, якщо воно відбудеться за рахунок машин без євро5.
-
Hells Angels
Member
leif зараз вже по суті паралельно чим набивати, його просто потрібно набити, коли чи якщо виліземо з дупи тоді і можна думати як вийти на євронорми по викидам, зараз і техогляд не в планах.
-
Mad Dog
Member
Тут би зрозуміти нафіга нам в два рази більше машин на дорогах. Інфраструктура до цього не готова. Демографічна та економічна срака.leif: ↑ 06.02.2023 14:50 взагалі підвищення кількості авто в Україні в ~2 рази вважає недоцільним
У нас вже третина населення пенсіонери, Чверть діти. Якщо вийти на показник 500 авто на 1000 населення, а це більше ніж у Києві до війни, то це повинно бути у кожного дорослого по автівці, і ще у кожного 3 чи 4 пенсіонера. При чому перекос не на користь громадян в активному віці тільки підсилюється.
Нахіба воно треба? Тим паче зараз, коли багато хто працює віддалено. У нас на сім'ю до війни було одне авто, і те могло тижнями стояти.
Якийсь маразм. При чому нащо таке робити і де ще була така практика в сучасному світі ніхто не може сказати.
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
На відміну від тебе, я ж вважаю її цілком непоказовою для мирного періоду. Ситуація, коли щось може прилетіти на подвір'я і знести всі припарковані автівки, або ж по інших причинах доведеться викинути авто - це той фактор, що підбиває до купівлі чогось дешевого, на відміну від періоду, коли можна вільно планувати мирне майбутнє.leif: ↑ 06.02.2023 14:02на відміну від тебе, я вважаю її цілком показовою щодо структури попиту саме в нинішніх умовах (війна та після війни)
Тобто від мене пруфів вимагаєш, а сам "власні оцінки і спостереження" у відповідь?leif: ↑ 06.02.2023 14:02за моїми спостереженнями і власними оцінками, значна частина машин в цих цінових межах це машини старші 14 років
Так нічого, що сам наводиш ту статистику, якої хотів від мене про структуру пропозиції на внутрішньому ринку? Ось тобі: хочеш дешеве - воно все на внутрішньому, бери. Хто і чому його продає - то вже інша справа, може, переходить в більш дорогі категорії з завозом амеробитка чи нової Альпіни, а може, на відміну від твоїх хотєлок його автомобілізувати за будь-яку ціну, просто вирішив покинути ряди автовласників.leif: ↑ 06.02.2023 14:02по-друге, ось ще статистика:
спойлер
цінові категорії, які дійсно цікаві ринку цілком зрозумілі
Ти хоч розумієш, навіщо цифра "від 1кєвро" називалася? Саме тому, щоб не гралися з подальшими визначеннями, за яку ж таку ціну бідному (в прямому сенсі) українцю треба надати автомобіль з-під жопи бюргера, який він гидує взяти від іншого українця. Чи це 3к, чи 4к, чи інша? Тому і названо, що від 1к там пропозиції висять автівок періоду Євро5. А те, що ти загидуєш автівку ціною 1.5к 2009 року, то так само запльовується якась 20-річна євробляха, яка о, нарешті, стає доступною тому українцю з цінником на 600 євро меншим. І перша за визначенням матиме в ресурсі ще 5 років експлуатації до стану другої.leif: ↑ 06.02.2023 14:31SergN стверджує, що нереалізований попит українців на авто в категорії ~3к баксів можна повністю задовольнити машинами з євро5. ба більше, він запевняє, що такі машини коштують навіть 1к. я от сумніваюсь
Так, вважаю. Як досягнення цього показника не є якимось благом, так і особливо, досягнення його шляхом насичення ринку димогенераторами, що своє віджили. В результаті сам пропонуєш з ними потім боротися, і українці за твоїм рецептом заплатять набагато більше (всі - здоров'ям, а ті, хто понесли гроші за євробрухт - ще і на більш швидкій заміні автомобіля).leif: ↑ 06.02.2023 14:50і рівня 400-500 машин на 1000 людей ми досягнемо ще дуже не скоро, а мені видається цей показник бажаним і корисним для України. SergN пропонує обмежити вживане тільки євро5 з екологічних міркувань, взагалі підвищення кількості авто в Україні в ~2 рази вважає недоцільним, якщо воно відбудеться за рахунок машин без євро5.
-
leif
Member
не пруфів, а прикладів. ти пишеш:"євро5 машини коштують від 1к", я відповідаю "наведи приклад". ти зливаєшся.SergN: ↑ 06.02.2023 16:19від мене пруфів вимагаєш
в якому місці я хотів цієї статистики? я заперечував, що внутрішня пропозиція кількісно забезпечить зростання автопарку України з ~10млн до 20млн.SergN: ↑ 06.02.2023 16:19Так нічого, що сам наводиш ту статистику, якої хотів від мене про структуру пропозиції на внутрішньому ринку?
ціновий розподіл я скидаю, щоб підкреслити за яку ціну Українці реально можуть і хочуть купити авто. а які саме авто купуються за ці гроші продемонстрував період пільгового ввезення. я був би не проти, якби період пільгового ввезення продовжили в тому вигляді в якому він був на початку війни, а це означало б ввезення 55% машин старше 2007 року, проти якого ти виступаєш.
до чого тут гидує? по перше цих автомобілів недостатньо, по-друге ці автомобілі в європі дешевше. було б їх вдосталь в Україні по таких же цінах і в такому ж стані, хто б в ЄС за ними їздив поки був пільговий період.SergN: ↑ 06.02.2023 16:19який він гидує взяти від іншого українця
нехай українці самі вирішують що їм краще і доцільніше купувати в скрутні часи, я от за це. я цілком розумію твою екологічну/антиметалобрухт позицію, вона в принципі достатньо добре артикульована в суспільстві, просто я її не підтримую в нинішніх умовах.SergN: ↑ 06.02.2023 16:19загидуєш автівку ціною 1.5к 2009 року, то так само запльовується якась 20-річна євробляха,
ну а я вважаю навпаки. зараз же взагалі тебе має все влаштовувати, бо пільгового періоду більше не передбачається, завезення старих автівок дуже дороге, показники автомобілезації, мабуть, навіть рухаються в зворотньому напрямку, скоро витягнемо на 200 авто на 1000. екологія в пріорітеті.SergN: ↑ 06.02.2023 16:19досягнення цього показника не є якимось благом
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
Так це ж ти тут заяви спочатку робив, що бідному українцю в Європі не знайти дешеву Євро5-машину, а потім з'їхав, заявивши, що в цінах не розбираєшся. От і чекаю, як людина може активно і тривалий час спорити на тему, в якій сама призналася, що не розбирається . Продовжить далі безаргументовано спорити? Мені з самого початку хотілося лінк надати, щоб тикнути носом опонента в реальність, але цікава вищеописана здатність людини підтримувати "дискусію" по невідомій їй темі )leif: ↑ 06.02.2023 16:53не пруфів, а прикладів. ти пишеш:"євро5 машини коштують від 1к", я відповідаю "наведи приклад". ти зливаєшся.
Різницю між попитом і пропозицією розумієш? Ти скинув розподіл цін ПРОПОЗИЦІЇ! Хочеш дешеве авто - ось не менше половини внутрішного ринку для тебе.leif: ↑ 06.02.2023 16:53ціновий розподіл я скидаю, щоб підкреслити за яку ціну Українці реально можуть і хочуть купити авто
Доказом цього була б відсутність їх в продажу, а їх он більшість на ринку. Тому такий аргумент - мимо.leif: ↑ 06.02.2023 16:53по перше цих автомобілів недостатньо
Тому тут все дзеркально навпаки до твоєї позиції: українці, які хочуть купити щось дорожче за 10к (відповідно, свіжіше за 15-річну машину), мають звертатися на зовнішній ринок, бо всередині пропозиції обмаль. А для дешевих її тут ... та майже вся.
Так я з цим не спорю. Їжа, одяг, тепло... - це все про скрутні часи. А купівля автомобіля, та ще і перебирати цим - це вже не про скруту.leif: ↑ 06.02.2023 16:53нехай українці самі вирішують що їм краще і доцільніше купувати в скрутні часи
Була б вона в пріоритеті, то існувала б заборона ввозу євробрухту. І навіть в часи непродуманого рішення про безмитне ввезення всім підряд всього підряд мали б завезену приблизно ту саму кількість автомобілів (може, на кілька % менше), але свіжіших і більш екологічних.leif: ↑ 06.02.2023 16:53екологія в пріорітеті.