Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
murzik
Member

Повідомлення

хто може пояснити? https://avtoreestr.com.ua/?url=%D0%90%D ... 0%92%D0%9D 2 авто на 1 номері?
Hells Angels
Member
Аватар користувача

Повідомлення

murzik
спойлер
ЗображенняЗображення
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer: 26.10.2021 21:35Ти живеш в одній з найспокійніших частин світу. А там Америка. Циклон антициклоном поганяє. Зараз сонячно, а через півгодини може бути такий снігопад, що не видно нічого на два метри попереду.
Ми Америку обговорюємо чи шини? Їх ставлення до автівки треба оцінювати через призму грошово-кредитно-лізинго-страхових відносин в тій країні. Тому і паритися про будь-яку втрату чи шкоду своєї власності там не так прийнято, як у нас, коли трясуться за кожною подряпиною. До того ж не варто там очікувати снігопада влітку, а взимку і тут можна прокататися по сухому асфальту. Це не відміняє того, що підбирати гуму під найбільш типову погоду для сезону треба.
Scoffer: 26.10.2021 21:35на місто вашингтон
Там влітку по тротуару пройтися важко, бо через підошву припікає через 5 хвилин, тож в будь-якому випадку температурні коливання вже вимагають мати і літній компаунд, і для протилежного сезону, де сніг буває. Обійтися одним - це як в одних середньоутеплених кросівках цілий рік ходити.
Востаннє редагувалось 26.10.2021 21:55 користувачем SergN, всього редагувалось 1 раз.
Fishnya
Alex
Аватар користувача
Звідки: Мариуполь

Повідомлення

murzik
ну когда-то было одно авто, потом под этим номером зарегали другое авто.
можно наоборот, по вину отследить какие номера ставились на эти авто.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

murzik
Полісмени божаться що це все через відсутність єдиної бази до недавна і рекомендують негайно звертатись до них для розборок. Не поодинокий випадок, це часто. :rotate: Колись була новина як в Дніпрі біля метро зустрілась пара тачок з однаковими номерами.

SergN
Ми обговорюємо чому саме вмазались 47 машин і чи допомогла б їм там гума. Так от, ні, не допомогла. Це по-перше, а по-друге у тебе зовсім невірні уявлення про страхування і лізинг. Кожне звернення в страхову в штатах автоматично підіймає твою абонплату по страховкі в рази. А хто був винен страховщикам відверто начхати. Так що туди не звертаються просто так на кожен чих. Ніякої шари, як тут більшість чомусь думає.

Відправлено через 3 хвилини 35 секунд:
Штати це не соціалістична держава. Розслабишся - з'їдять :laugh:
Hells Angels
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN да пофигу в америке(в большей части страны) на то какая резина на колесах, втулил всесезонку и катается, так как проще и без гемора с постоянным переобуванием, где жара и нету снега то может и ездят круглогодично на чистом лете..по типу калифорнии и флориды.
mumu
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

в штатах зимові шини також є, і є навіть регіони, де вони обов'язкові. Десь є обов'язок використовувати ланцюги в погану погоду. А є регіони, де шиповку можна круглий рік використовувати.
На федеральному рівні обов'язку використовувати зимові шини немає, все віддали на розсуд штатів і окремих районів.
Але якщо подивитись на статистику ДТП в скандинавський країнах та США, то скандинавські країни явно більше розуміються, як знижувати кількість дтп та жертв. в рази
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Hells Angels: 26.10.2021 22:07SergN да пофигу в америке(в большей части страны) на то какая резина на колесах, втулил всесезонку и катается, так как проще и без гемора с постоянным переобуванием
А зачем эта констатация общеизвестного факта еще раз? Все об этом прекрасно осведомлены.
Hells Angels: 26.10.2021 22:07где жара и нету снега то может и ездят круглогодично на чистом лете..по типу калифорнии и флориды.
А где холод и снег, соотв.... Даже забыв об Аляске, достаточно знать, что между севером и югом страны растояние не меньше, чем от нас в Египет (Африка). Потому ну совсем не стоит говорить о неком обобщенном "американском" подходе.
Но мы же сейчас не об этом? А о целесообразности применения такого опыта "передовой цивилизации". И для многих откровенное обезьянничанье оттуда может обернуться серьезными проблемами здесь. Потому тиражировать советы о переходе на всесезонку здесь, считаю, вредно. Ну о пенсионерах на их транспорте в сельской местности не говорим (там допускаем), а речь о трафике и скоростном режиме больших городов и междугородных трасс.

Відправлено через 16 хвилин 23 секунди:
Scoffer: 26.10.2021 22:05чи допомогла б їм там гума. Так от, ні, не допомогла
Різниця між цілим бампером і скрученими лонжеронами з вибитими подушками складає менше метра. Це показник того, наскільки критично важливим може виявитися ті надлишкові 50 см. гальмівного шляху. Тому заява пустослівна, кількість попаданців могла б суттєво зменшитися, ну а експеримент в реалі повторювати ніхто не буде.
Не допомогла б гарантовано в середовищі ідіотів, що влітають в туман на макс. швидкості, таким вже і якорем не допоможеш.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN: 26.10.2021 23:09Різниця між цілим бампером і скрученими лонжеронами з вибитими подушками складає менше метра.
Нічого подібного. Якщо так гарно зупинитись, то ти вилетиш через лобовуху разом з кріслом :laugh:
Шлях до зупинки рахуєть за формулою
Зображення
де фі - цікавлячий нас коєфіцієнт зчеплення.
Як видно, залежність сугубо лінійна, а не квадратична, кубічна чи ще якась там. Зато від швидкості залежність квадратична. А де у нас ще квадратична залежність від швидкості? Правильно, в кінетичній енергії. А значить що відношення залишкової кінетичної енергії до зчеплення теж виходить лінійним :horror:
Звернемось знову до тестів:
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm
Нас цікавить Snow Braking:
Reference Winter 17.18м
Bridgestone Weather Contr (як у мене) 17.44м
Відповідно відносно типової зимової гуми я б недогальмував приблизно півтора відсотки шляху. Півтора відсотки енергії і залишилось би. Я б сказав, що є шанс що навіть бампер не репне :D

А тепер знову переглянь відос з 47 битими машинами, і скажи, що ти впевнений, що їм би допоміг на 1.5% менший гальмівний шлях.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer: 26.10.2021 23:40
SergN: 26.10.2021 23:09Різниця між цілим бампером і скрученими лонжеронами з вибитими подушками складає менше метра.
Нічого подібного. Якщо так гарно зупинитись, то ти вилетиш через лобовуху разом з кріслом :laugh:
Що "нічого подібного"? Поміряй рулеткою у себе відстань від бампера до лонжерона, розкажеш про унікальність конструкції свого китайця. У решти відстані саме в десятках см вимірюються. У другому реченні про які швидкості і прискорення при гальмуванні фантазуєш? Не знаю, як там в китайцях, але у більш визнаних світових виробників крісла не вилітають навіть при аваріях.
Відповідно відносно типової зимової гуми я б недогальмував приблизно півтора відсотки шляху
Кого цікавлять в даному випадку %, коли мова йде про абсолютну відстань? Там, де може вистачити однієї, інша вже призведе до ДТП. Там, де за інших рівних умов, в однієї буде гнутий пластик на бамперах, в іншої вже пробитий радіатор, і т.д.
Відповідно відносно типової зимової гуми я б недогальмував
А як можна було б самозаспокоєнням займатися при порівнянні з найгіршою... :D
Тільки от люди з доступом до інформації намагаються вибирати якраз з найкращих доступних в своєму бюджеті варіантів.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
До чого тут твоя рулетка? Щоб зупинитись так як ти кажеш, в 0 за півметра до того як помне лонжерони, то мені лінь точно прискорення рахувати але там буде навскидку щось в районі 350G якщо з 60 км/год, і мені важко уявити що з тобою трапиться з таким прискоренням. А фантазія у мене є :laugh: Скоріш за все просто розполовинить ременем. Та навіть якщо з 20 гальмувати за півметра буде десь в районі 10G мордою вперед. З такими прискореннями на винищувачах не літають.

Відправлено через 4 хвилини 43 секунди:
SergN: 26.10.2021 23:59коли мова йде про абсолютну відстань?
На 25 сантиметрах час реакції натиснення на гальма вплине більше ніж гума. Ти просто несеш відверті нісенітниці. Тести подивись. Для когось же вони складені. Люди старались.
Одна справа на літній лишні 20 метрів по снігу, інша на всесезонках 20-30 сантиметрів.

Відправлено через 2 хвилини 26 секунд:
А потім рекомендую звернути увагу на Wet braking - Cool де відносно всесезонок всрались що літня, що зимня гуми, і потім лише розказувати як класно на зимній по мокрому в холодну погоду їздити. На 5 метрів, між іншим, а не на 20 сантиметрів. А у нас добра половина зими така погода.

Відправлено через 29 хвилин 24 секунди:
По-гарному треба мати три комплекти. Якщо три по якимось причинам не виходить, то традиційні літо+зима все одно не однозначний вибір і буде перехідний період коли шанс впилятись сильно вище звичайного. Просто змиріться з цим. Це видно по абсолютно всім тестам. Двома комплектами на 100% погода ніяк не перекривається. Можна тільки здвинути в який сезон буде гірше.
А можна не заморачуватись і взяти саму топову на конкретний момент часу всесезонку, і це все одно буде в середньому краще ніж те лайно, котре абсолютна більшість натягують сабі на колеса.
anatolikostis
Member
Аватар користувача
Звідки: Луганск. область

Повідомлення

вы сейчас тут серьезно ударились в тесты каких-то скатов, где на фото просто мокрая трасса и зеленая травка на газоне? :lol:
и какое же отношение этот тест имеет к тому снежному аду в 47 тачек на оледенелой дороге?
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

anatolikostis
В тому сніжному пеклі абсолютно по барабану які там шини, але SergN упорно стверджує що якби тупі америкоси (ц) були не такі тупі, то їм би щось допомогло :laugh:
anatolikostis
Member
Аватар користувача
Звідки: Луганск. область

Повідомлення

как всесезонки на фурах помогают, я вижу каждую первую неделю жестянщика на дорогах любой области.
PS В Харькове появился новый почитатель творчества зайчихи - 16-летний звиздюк Николаша Харьковский.
Паренек сегодня вечером очень эффектно утилизировал "пролетая" на "красный" сразу две машины: свой финик-амеробиток и авео, не оставив женщине-водителю авео никакого шанса на выживание. Из трупов пока только женщина-водитель авео и один из четырех пассажиров финика, ессно водитель финика пострадал меньше всех - чуть головушку посекло осколками. В данным момент очень жаль, что в этом битке 16-летнего дауна безопасность была целой и сработала верно. Надеюсь родственники пассажиров сделают все, чтобы пацан пошел по-этапу на максимальный срок.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

anatolikostis
Шо, теж тести не тести?)

І все таки мені тут ніхто не відповів як ви відноситесь до того, що на всесезонках по холодній мокрій дорозі на тестах зупиняються на 5 метрів раніше ніж і на зимніх, і на літніх? Чи у нас мокрих холодних доріг не буває? :rotate:
anatolikostis
Member
Аватар користувача
Звідки: Луганск. область

Повідомлення

мы тесты от авторов, которые вместо названия модели шины пишут "reference winter" не комментируем - наверное поэтому.
да они и сами, боясь соотвтетсвующих подзатыльников за предвзятость, этого и не сделают.
"стадо" не должно задавать лишних вопросов :laugh:
спойлер
Зображення
https://www.zr.ru/content/articles/926352-test-shin-itogi/
Востаннє редагувалось 27.10.2021 01:44 користувачем anatolikostis, всього редагувалось 1 раз.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

anatolikostis
Взагалі-то там написано що таке референсні шини. Але якщо чукча не читач, то я жодним чином не проти інших, більш правильних тестів :popcorn:
Є навіть відос як все це тестувалось
anatolikostis
Member
Аватар користувача
Звідки: Луганск. область

Повідомлення

придурки гоняют по снегу на всесезонке, закрывая название моделей зимней и летней шин словом "reference" - спешите видеть :lol:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

По цьому твоєму лінку все рівно так як я рекомендую: на всесезонках поки сніг не випаде, потім шипи. Або не їздити ці пару тижнів :laugh: Липучки ні риба, ні м'ясо: не їдуть ні по мокрому, ні по снігу.

Відправлено через 2 хвилини 2 секунди:
anatolikostis: 27.10.2021 01:56закрывая название моделей зимней и летней шин словом "reference" - спешите видеть
Ну от чукча зовсім не читач. Ніхто нічого не закриває. Ніяких референсних шин не існує і на них ніхто не їздить. Це середній показник між всіма протестованими шинами в даній категорії, котрих у них овер сотню в кожній. Я вважаю це правильним підходом.
anatolikostis
Member
Аватар користувача
Звідки: Луганск. область

Повідомлення

некие чуваки свое "стадо" уже научили считать за шину сферического коня в вакууме!
отлично, я даже не сомневался, что в этом и будет подводка всех 3 страниц "какой я идиот молодец, что доверился тестировщикам сферических шин по среднетемпературным показателям в больнице" :laugh:
PS Это как в той истории: верхи питаются мясом, а низы - капустой: в целом - народ питается голубцами.
Відповісти