Останні статті і огляди
Новини
Автотема: всё из мира авто-мото
-
alfredhaos
Member
Scoffer
Альтернатива есть - там можно и прям возле трасы проехать бесплатно, но через села. Кому как нравится.
При таких ценах есть смысл ездить по платным, но у нас же загнут цену ну и тем более сейчас Велике крадівництво за счет бюджета.
Тогда выйдет двойная оплата за дорогу
Альтернатива есть - там можно и прям возле трасы проехать бесплатно, но через села. Кому как нравится.
При таких ценах есть смысл ездить по платным, но у нас же загнут цену ну и тем более сейчас Велике крадівництво за счет бюджета.
Тогда выйдет двойная оплата за дорогу
-
Scoffer
Member
https://cs14.pikabu.ru/video/2021/07/20 ... 90x720.mp4
під руку якраз потрапив відос що можна по всякому їздити
їм же норм, нащо забороняти?)
Відправлено через 4 хвилини 9 секунд:
під руку якраз потрапив відос що можна по всякому їздити
їм же норм, нащо забороняти?)
Відправлено через 4 хвилини 9 секунд:
Ну з того що обіцяли, то я на вирівнювання колес не менше витрачав. А якщо ще порахувати неоптимальний розхід палива то і в плюс вийти можна. Хай побудують для початку. А то вони ці траси вже надцять років обіцяють.alfredhaos: ↑ 20.07.2021 21:53но у нас же загнут цену
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
Це місцевий неадекват описує свої думки, так же? Чи в нього знову комплекси лізуть, і щоб без наявності аргументів якось виправдати свої фантазії, придумує якийсь треш і намагається його викласти, як чужі слова?Scoffer: ↑ 20.07.2021 21:35 "Якщо не їду 120 по місту, пацани на районі не поважають"
Тю, так ти салага ще, а мірятися надумавScoffer: ↑ 20.07.2021 21:352008 ... Найшов з ким скілом мірятись
Нічого, підростеш, наберешся досвіду, може, і перестанеш боятися розігнатися до 40 км/год по 3-смуговій магістралі. Тоді і погляди, дивись, оновляться. Хоча, не вірю, адже бажання нагадити оточуючим - воно просто в природі окремих людей.
-
Scoffer
Member
Я от чим далі, тим більше впевнений, що людей треба бити. Деяких ногами Інакше не розуміють. Мало того, що самі собі й іншим шкодять, так ще і не визнають ніяких авторитетів. Правильно, хто ті дослідники і теоретики транспорту, лошари якісь. Німці з їх реальною дворічною практикою після котрої її продовжили назавжди - теж. "Я сам краще знаю як треба зробити". "Траса посеред міста вирішить всі проблеми". Теж мені експерт знайшовсяSergN: ↑ 20.07.2021 23:49Хоча, не вірю, адже бажання нагадити оточуючим - воно просто в природі окремих людей.
https://studme.org/271719/stroitelstvo/ ... dvizheniya
Тільки максимально жорсткими карами можна досягти прогресу. Як в Сингапурі, котрий за 30 років з наркопритону перетворився на суперекономіку. Демократія не працює.
-
Hells Angels
Member
Scoffer
ты понимаешь что все эти заторы в городах от того что при стройке в совке просто не смогли додуматься что надо заложить улицы под возможное расширение в будущем и сделать развязки и объезды. Сейчас ты вообще никак не решишь эту проблему, только снизить кол-во транспорта на дорогах или валить нафиг все здания в близи дорог и расширять.. надо охулиард денег.
ты понимаешь что все эти заторы в городах от того что при стройке в совке просто не смогли додуматься что надо заложить улицы под возможное расширение в будущем и сделать развязки и объезды. Сейчас ты вообще никак не решишь эту проблему, только снизить кол-во транспорта на дорогах или валить нафиг все здания в близи дорог и расширять.. надо охулиард денег.
-
Scoffer
Member
Hells Angels
Я - розумію. Тому і кажу, що для Києва єдиний варіант - половину міста розігнати, іншій половині зробити переміщення на власному авто дорого. А SergN он в упор не розуміє. За його версією якщо зняти всі швидкісні обмеження, то ситуація розсосеться сама собою.
Я - розумію. Тому і кажу, що для Києва єдиний варіант - половину міста розігнати, іншій половині зробити переміщення на власному авто дорого. А SergN он в упор не розуміє. За його версією якщо зняти всі швидкісні обмеження, то ситуація розсосеться сама собою.
-
Rabbit-kms
Junior
- Звідки: Южная Пальмира
Hells Angels
так вроде было заложено расширение... но кто в 70е года думал что будут строить муравейники без инфраструктуры? кто ж тогда мог подумать что на проспекте может быть пару рядов быть запаркованы, а вместо санатория будут высотки стоять, новых школ будет еденица построена, а в садиках поселяться разные учереждения...
так вроде было заложено расширение... но кто в 70е года думал что будут строить муравейники без инфраструктуры? кто ж тогда мог подумать что на проспекте может быть пару рядов быть запаркованы, а вместо санатория будут высотки стоять, новых школ будет еденица построена, а в садиках поселяться разные учереждения...
-
zmax
Member
- Звідки: Zp
в Европе очень много старых городов с узкими и кривыми улицами и ничего как то справляются. Поддержу Scoffer во многом - и людей нужно штрафовать и неотвратность наказания обязательно и сделать перемещение по городу дорого. Тех же обочечников нужно штрафовать по самые гланды. Параллельно с этим улучшить работу общественного транспорта, плюс мне симпатизирует личный электротранспорт, те же самокаты и велосипеды. Помнится за бугром даже была небольшая прибавка к з/п тем кто ездил на работу на веле.Hells Angels: ↑ 21.07.2021 12:12эти заторы в городах от того что при стройке в совке просто не смогли додуматься
-
mumu
Member
- Звідки: Житомир
розганяти Київ нікуди не треба. Місто доволі компактне, багато куди можна було б пересуватись без автомобіля, якщо була б інфраструктура. Більше громадського транспорту(наприклад швидкісний трамвай на ту ж Троєщину), більше пішо-вело і навіть автомобільних мостів через зд колії і Дніпро - і стане значно краще.
А якщо ще й створять нормальне правове регулювання будівництва, щоб зонінг працював, то з розвитком офісних, торгівельних та виробничих площ на лівому березі зменшить маятникове пересування величезної кількості людей.
Багаторівневі розв’язки бюджет не потягне, а магістралі тим більше. Ледве викупили ділянки під Подільсько-Воскресенський міст. І то один власник і забудовник ЖК поламали схему заїздів на подолі. А на лівому ще взагалі до кінця не визначились Ще й утримувати вже побудовані дорого.
А якщо ще й створять нормальне правове регулювання будівництва, щоб зонінг працював, то з розвитком офісних, торгівельних та виробничих площ на лівому березі зменшить маятникове пересування величезної кількості людей.
Багаторівневі розв’язки бюджет не потягне, а магістралі тим більше. Ледве викупили ділянки під Подільсько-Воскресенський міст. І то один власник і забудовник ЖК поламали схему заїздів на подолі. А на лівому ще взагалі до кінця не визначились Ще й утримувати вже побудовані дорого.
-
Rabbit-kms
Junior
- Звідки: Южная Пальмира
zmax
пусть сначала начнут всех штрафовать и чтобы без отмазок... а еще лучше эвакуировать тоже пусть начнут... вот когда такая практика станет нормой - тогда уже можно будет и про остальное говорить...
а паркинги перевести на почасовую с оплатой онлайн и не в карман кому-то, а в бюджет города... ведь о каком можно говорить развитии когда все в карманах оседает? я тоже хочу чтобы мне просто так давали денежку....
пусть сначала начнут всех штрафовать и чтобы без отмазок... а еще лучше эвакуировать тоже пусть начнут... вот когда такая практика станет нормой - тогда уже можно будет и про остальное говорить...
а паркинги перевести на почасовую с оплатой онлайн и не в карман кому-то, а в бюджет города... ведь о каком можно говорить развитии когда все в карманах оседает? я тоже хочу чтобы мне просто так давали денежку....
-
zmax
Member
- Звідки: Zp
Rabbit-kms
Об этом и речь, полумеры не сработают. Нужно не только ограничить движение личного транспорта но и одновременно дать возможность людям добираться из точки А в точку Б быстро и относительно комфортно и недорого.
Об этом и речь, полумеры не сработают. Нужно не только ограничить движение личного транспорта но и одновременно дать возможность людям добираться из точки А в точку Б быстро и относительно комфортно и недорого.
-
Scoffer
Member
Міський електротранспорт. Один стандартний тролейбус везе сотню людей, займаючи на дорозі в 20 раз менше місця ніж жоповозки. Трамваний ваганчик всі 150. А метро взагалі чорну магію як по пропускній спроможності, так і по швидкості доставки показує.
-
Rabbit-kms
Junior
- Звідки: Южная Пальмира
zmax
я не говорю про ограничение, я говорю про соблюдение правил... чем больше будут штрафовать тем меньше будет желающих 1-2 квартала свою жопу возить...
Отправлено спустя 13 минут 1 секунду:
Scoffer
это если у тебя нету багажа, а только ты сам себя передвигаешь...
с учетом что 1км по чигирям топать до трамвайчика (а зимой лучше не топать чигирями коли жить хотишь), потом падать на старую татру чешскую 80х годов и трястись минут 30, потом пересадка на троллейбус (если повезет то влезешь и как сардина поедешь) и если повезет за еще минут 40+ доедешь, а там рукой подать еще пару км протопать...
как-то альтернативой плохо пахнет, это еще школ и универов нету...
давно нужно было траллики и трамвайчики обновлять и делать хорошими как в европе, не давать повода смотреть в сторону личной машинки, не плодить желтеньких недо-автобусов - а сейчас еденицы могут с авто слезти, а большинство не станут менять свою зону комфорта...
я не говорю про ограничение, я говорю про соблюдение правил... чем больше будут штрафовать тем меньше будет желающих 1-2 квартала свою жопу возить...
Отправлено спустя 13 минут 1 секунду:
Scoffer
это если у тебя нету багажа, а только ты сам себя передвигаешь...
с учетом что 1км по чигирям топать до трамвайчика (а зимой лучше не топать чигирями коли жить хотишь), потом падать на старую татру чешскую 80х годов и трястись минут 30, потом пересадка на троллейбус (если повезет то влезешь и как сардина поедешь) и если повезет за еще минут 40+ доедешь, а там рукой подать еще пару км протопать...
как-то альтернативой плохо пахнет, это еще школ и универов нету...
давно нужно было траллики и трамвайчики обновлять и делать хорошими как в европе, не давать повода смотреть в сторону личной машинки, не плодить желтеньких недо-автобусов - а сейчас еденицы могут с авто слезти, а большинство не станут менять свою зону комфорта...
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
Це за версією брехуна Scoffer, котрий в своїх збочених фантазіях додумує якусь чухню, а потім намагається її видати за думку опонента. Давай пруф на такі мої слова, брехун!Scoffer: ↑ 21.07.2021 12:15А SergN он в упор не розуміє. За його версією якщо зняти всі швидкісні обмеження, то ситуація розсосеться сама собою.
Відправлено через 4 хвилини 4 секунди:
Головне, щоб потім окремі "Рембо" не кричали відому фразу з анеку: "а нас-то за что?"Scoffer: ↑ 21.07.2021 11:56Я от чим далі, тим більше впевнений, що людей треба бити. Деяких ногами Інакше не розуміють.
Відправлено через 1 хвилину 34 секунди:
Це ти взагалі на святе зазіхнувmumu: ↑ 21.07.2021 12:51А якщо ще й створять нормальне правове регулювання будівництва
-
Scoffer
Member
Rabbit-kms
Альтернатива це транспортний колапс і вже люті методи виходу з нього типу китайських де тобі можна їздити машиною один день на тиждень.
В природі існує лише два приклади міст для машин: це штати зі зміним успіхом і друкацьким станком баксів, і арабії з рекондними залежами нафти на душу населення.
Іншим доводиться викручуватись без такого комфорту.
А це, знайомтесь, Її Королівська Високість кронпринцеса Мері Данська, графиня Монпеза з принцом Вінсентом и принцесою Йозефіною їдуть до дитячого садка. Державного, між іншим.
І нічо. Живе якось. А у нас, що називається, "дорвались". Куди не плюнь, так релігія не дозволяє пару лишніх метрів пройтись.
Наголошую на необхідності жорстких фізичних, грошових, моральних і аморальних покарань, інакше ніякого діла не буде ніколи.
Альтернатива це транспортний колапс і вже люті методи виходу з нього типу китайських де тобі можна їздити машиною один день на тиждень.
В природі існує лише два приклади міст для машин: це штати зі зміним успіхом і друкацьким станком баксів, і арабії з рекондними залежами нафти на душу населення.
Іншим доводиться викручуватись без такого комфорту.
А це, знайомтесь, Її Королівська Високість кронпринцеса Мері Данська, графиня Монпеза з принцом Вінсентом и принцесою Йозефіною їдуть до дитячого садка. Державного, між іншим.
І нічо. Живе якось. А у нас, що називається, "дорвались". Куди не плюнь, так релігія не дозволяє пару лишніх метрів пройтись.
Наголошую на необхідності жорстких фізичних, грошових, моральних і аморальних покарань, інакше ніякого діла не буде ніколи.
-
Rabbit-kms
Junior
- Звідки: Южная Пальмира
Scoffer
в зародыше нужно было опухоль вырезать, а не когда она разрослась... так-же и воспитывать мусор выбрасывать в урну и не ломать остановки или прочее городское имущество...
транспортная проблема выросла не просто так... наверное были хорошие предпосылки этому? нужно в корень зырить...
нам до китайцев как до луны... у нас всего 30 лямов пиплов против 1+ лярда китайцев, а мы не можем у себя построить транспортную инфраструктуру? у нас поезда ездят как черепахи, 500км едут 6-8 часов... у нас мост троят несколько лет, а то и 5-10 лет...
в зародыше нужно было опухоль вырезать, а не когда она разрослась... так-же и воспитывать мусор выбрасывать в урну и не ломать остановки или прочее городское имущество...
транспортная проблема выросла не просто так... наверное были хорошие предпосылки этому? нужно в корень зырить...
нам до китайцев как до луны... у нас всего 30 лямов пиплов против 1+ лярда китайцев, а мы не можем у себя построить транспортную инфраструктуру? у нас поезда ездят как черепахи, 500км едут 6-8 часов... у нас мост троят несколько лет, а то и 5-10 лет...
-
Scoffer
Member
Rabbit-kms
Ні, ми не можемо. Щільність населення Києва (по різним даним 3299/км² або 4481/км²) в рази вища ніж щільність населення Пекіна (1300/км²). Коли говорите за Китай, не забувайте що по площі він як половина Росії, а по щільності менше Німеччини.
Відправлено через 8 хвилин 48 секунд:
І взагалі оці 4 тищі морд на квадратний кілометр це близько до показників європейських міст де довелось вводити ті чи інші обмеження. Той же Берлін.
Сильно більше з великих європейських міст це тільки Париж з його трущобами. З неєвропейських індоазіати.
А у нас все продовжують і продовжують забудовувати центр столиці баштами.
Ні, ми не можемо. Щільність населення Києва (по різним даним 3299/км² або 4481/км²) в рази вища ніж щільність населення Пекіна (1300/км²). Коли говорите за Китай, не забувайте що по площі він як половина Росії, а по щільності менше Німеччини.
Відправлено через 8 хвилин 48 секунд:
І взагалі оці 4 тищі морд на квадратний кілометр це близько до показників європейських міст де довелось вводити ті чи інші обмеження. Той же Берлін.
Сильно більше з великих європейських міст це тільки Париж з його трущобами. З неєвропейських індоазіати.
А у нас все продовжують і продовжують забудовувати центр столиці баштами.
-
mumu
Member
- Звідки: Житомир
люди, які живуть в центрі столиці, можуть і пішки пересуватись, в них все під боком(ну майже), велика частина так і робить (і дитину можуть водити в школу/дитсадок, а не возити), основний трафік створюють жителі передмість/окраїн, бо мусять пертись на своєму кориті в центр, а то й через все місто, створюючи трафік, бо з свого села вони іншим чином не виїдуть. Так в їхній сільськоподібній забудові ні шкіл, ні магазинів, ні інших закладів. Що також збільшує кількість автомобільних поїздок.Scoffer: ↑ 21.07.2021 14:20продовжують забудовувати центр столиці баштами
-
Rabbit-kms
Junior
- Звідки: Южная Пальмира
Scoffer
Китай
9 597 000 км² - 1,398 миллиарда = 0,0068 км.кв.\чел
Украина
603 628 км² - 44,39 миллиона = 0,013 км.кв.\чел
математика мать ее... так где плотность выше? то что в киев лезут как муравьи и киев не растут в ширь кто виноват?
Китай
9 597 000 км² - 1,398 миллиарда = 0,0068 км.кв.\чел
Украина
603 628 км² - 44,39 миллиона = 0,013 км.кв.\чел
математика мать ее... так где плотность выше? то что в киев лезут как муравьи и киев не растут в ширь кто виноват?
-
zmax
Member
- Звідки: Zp
как только в школах каникулы так дороги пустые. Сейчас очень много людей возит детей в школу и назад и это очень и очень сильно загружает поток.mumu: ↑ 21.07.2021 14:29 (і дитину можуть водити в школу/дитсадок, а не возити),
почти 1,5 лярда уже, без пары месяцев.Rabbit-kms: ↑ 21.07.2021 14:06против 1+ лярда китайцев,
20 лет строят новый запорожский мост. В соседнем Днепре мостов через Днепр попой жуй, а тут 1 мост однополосный! и плотина 2-х полосная.Rabbit-kms: ↑ 21.07.2021 14:06у нас мост троят несколько лет, а то и 5-10 лет...