Scoffer: ↑
20.07.2021 16:54Та ну от фігню несеш, чесно. Як оранізувати артерію-магістраль, якщо на неї треба кожні сто метрів робити заїзди-виїзди (просто тому, що інакше від неї понту нуль і можна виїхати на окружну)? Правильно, ніяк.
У когось проблеми з логікою? Якщо кожні 100 метрів заїзди-виїзди - то це не магістраль! І не нуль від неї понту, якщо всілякі "розумники" не перетворять її в класичну вулицю заїздами з кожної забігалівки. Вже ж наводив приклади з кровообігу в людському організмі. А вони пропонують вчергове спростити функціонал артерії до капілярів. Чого, розумно, і точно "фігні не несуть"
Приклад того, як можна вступити в протиріччя з собою в сусідніх реченнях. Так, магістраль для такого міста, як Київ - це не Хрещатик, а рівень Набережного/Наддніпрянського шосе. Чи адекватно побудованих шляхопровідів через Дніпро і з виходами в кінець міста.
Для мілких містечок/сіл теж катайтеся на своїх мопедах хоч 10 км/год, проте та єдина вулиця, що є частиною міжміського сполучення (транзитного) - будь-ласка обладнуйте інфраструктурно без такого затику, щоб швидкість на трасі якщо і підгальмовувала, але не падала до затичної.
Scoffer: ↑
20.07.2021 16:54А магістраль працює тільки якщо швидкість стабільно однакова, а не хтось їде умовні 80, а хтось заїжджає практично з нулем.
Навіть з самозатичними "клЄвЄрними"-розв'язками (пальці повідбивати б тим, хто їх впроваджує) ті недомагістралі Києва їдуть часто значно вище 80 в лівих смугах, коли хтось виїжджає з тих клеверів. І нічого, всі звикли, просто до фрази з ПДД про оцінку дорожньої обстановки доводиться ставитися без ігнору. А при адекватних розв'язках з мінімальними смугами розгону чи гальмування це взагалі непомітно відбувається навіть для водіїв-початківців.