Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer: 20.07.2021 16:29Колесити на 200+ по місту як на автобані німці чомусь не передбачили.
Чергові маніпуляції активістів, для яких авто - це напряг. Хтось говорить про 200+, окрім безпосередньо активістів, що автівку не навчилися водити? Мова про ДИВЕРСИФІКАЦІЮ швидкісних обмежень в залежності від типу доріг. Так само, як вона є для міста/заміських доріг, так і в місті теж. І тут не треба ніякого хай-теку, як для "технічно можливих" зчитувань швидкості автівки на дорозі смартфоном. Німці, до речі, он там же не планують швидкісні обмеження на магістралях під одну гребінку:
спойлер
https://www.dw.com/ru/%D0%BF%D1%80%D0%B ... a-47269271
А вони вчепляться в "польоти 200 в місті", для того, щоб страшніше звучали їхні типу "аргументи", і продовжують жити в своєму віртуальному світі.
Scoffer: 20.07.2021 16:2930 км на годину це переїхати Київ від краю до краю за годину. І от ніразу ти не приїдеш його швидше ніж за годину навіть якщо вмажеш сотню.
а) проїду, адже окрім пікових годин є і повністю протилежні, б) Навіть при 30 км/г на тебе діятимуть зупинки з світлофорами/перехрестями... і буде вже не година. Але при наявності адекватної артерії-магістралі, про яку вже говорив, що виконує функцію об'їздної дороги, таке місто дійсно проїдеться менш, ніж за годину між протилежними краями. Тільки з відповідним обмеженням швидкості, як для міської магістральної дороги, а не внутрішньодворових 20 км/г, як тут дехто скоро вимагатиме для всіх доріг країни. Ну так, щоб мізки не напрягати іншими цифрами обмежень і оцінкою дорожньої обстановки.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Та ну от фігню несеш, чесно. Як оранізувати артерію-магістраль, якщо на неї треба кожні сто метрів робити заїзди-виїзди (просто тому, що інакше від неї понту нуль і можна виїхати на окружну)? Правильно, ніяк. Навіть в штатах такого не роблять. Там якщо магістраль йде крізь місто, то ти можеш заїхати на неї максимум в парі точок. Будь-який з'їзд/заїзд це вже переривання потоку з відповідним зменшенням швидкості його руху. А магістраль працює тільки якщо швидкість стабільно однакова, а не хтось їде умовні 80, а хтось заїжджає практично з нулем.

Відправлено через 5 хвилин 51 секунду:
Вся проблема швидкості руху в місті, що ти там стартуєш з нуля приблизно постійно, а на трасі ні. На грамотно побудованій трасі ти дав газу і їдеш так аж до завтра. Тому на трасі можна і 200 зробити, а з містом нічого подібного не вийде.

Відправлено через 6 хвилин 13 секунд:
Візьми будь-які мости як приклад. Чим не ідеально рівна пряма траса-артерія? Ну або хоча б її шматочок. В теорії газу можна аж в підлоду давити. І як часто там затори? Та 24/7. Тому, що заїзди.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer: 20.07.2021 16:54Та ну от фігню несеш, чесно. Як оранізувати артерію-магістраль, якщо на неї треба кожні сто метрів робити заїзди-виїзди (просто тому, що інакше від неї понту нуль і можна виїхати на окружну)? Правильно, ніяк.
У когось проблеми з логікою? Якщо кожні 100 метрів заїзди-виїзди - то це не магістраль! І не нуль від неї понту, якщо всілякі "розумники" не перетворять її в класичну вулицю заїздами з кожної забігалівки. Вже ж наводив приклади з кровообігу в людському організмі. А вони пропонують вчергове спростити функціонал артерії до капілярів. Чого, розумно, і точно "фігні не несуть" :laugh:
Scoffer: 20.07.2021 16:54 Там якщо магістраль йде крізь місто, то ти можеш заїхати на неї максимум в парі точок.
Приклад того, як можна вступити в протиріччя з собою в сусідніх реченнях. Так, магістраль для такого міста, як Київ - це не Хрещатик, а рівень Набережного/Наддніпрянського шосе. Чи адекватно побудованих шляхопровідів через Дніпро і з виходами в кінець міста.
Для мілких містечок/сіл теж катайтеся на своїх мопедах хоч 10 км/год, проте та єдина вулиця, що є частиною міжміського сполучення (транзитного) - будь-ласка обладнуйте інфраструктурно без такого затику, щоб швидкість на трасі якщо і підгальмовувала, але не падала до затичної.
Scoffer: 20.07.2021 16:54А магістраль працює тільки якщо швидкість стабільно однакова, а не хтось їде умовні 80, а хтось заїжджає практично з нулем.
Навіть з самозатичними "клЄвЄрними"-розв'язками (пальці повідбивати б тим, хто їх впроваджує) ті недомагістралі Києва їдуть часто значно вище 80 в лівих смугах, коли хтось виїжджає з тих клеверів. І нічого, всі звикли, просто до фрази з ПДД про оцінку дорожньої обстановки доводиться ставитися без ігнору. А при адекватних розв'язках з мінімальними смугами розгону чи гальмування це взагалі непомітно відбувається навіть для водіїв-початківців.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Бував я в вашому Києві кілька раз на машині і більше не хочу. Там до сраки будь-які магістралі. Місто перманентно в заторах з ранку до ночі. Проблеми такого міста не вирішуються ніякими магістралями, просто змирись з цим. В природі немає жодного прикладу міста з подібною кількість населення щоб там не було транспортних проблем.
В Парижі така ж сама срака, хоча там типу кільця як в Москві. В Москві ще більша срака. Лондон туди ж. Рим взагалі пекло і содомія.

От давай приклад хоч одного міста на пару-трійку або більше мільйонів з нормальним транспортним потоком. Взагалі з будь-якої країни. Якщо лише в трасі проблема, то, думаю, хоч хтось вже б мав її побудувати :rotate:
torny
Member
Звідки: Киев

Повідомлення

Scoffer, це не так. Правда, що в Києві стає гірше. Але не зранку до ночі затори. По-друге, добре орієнтуючись у місті, можна проїхати іншим шляхом. Не завжди і не всюди, але часто. Справжня срака настає, коли одночасно закривають на ремонт декілька основних шляхів.
З приводу Парижа, там не так вже і погано. Коли я там був, то червоні дороги на гуглокартах бачив, а от заторів на дорогах в той же час не було.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer: 20.07.2021 17:30Бував я в вашому Києві кілька раз на машині і більше не хочу.
У страха очі великі.
Scoffer: 20.07.2021 17:30В природі немає жодного прикладу міста з подібною кількість населення щоб там не було транспортних проблем.
Правильно. Тільки чи є це приводом до того, щоб пропонувати абсурдні рішення, які ще посилять ці проблеми? Для багатоповерхових міст лише надрозвинений ГТ є якимось виходом з ситуації (допандемічна думка, дещо втратила силу, проте не актуальність).
Scoffer: 20.07.2021 17:30Якщо лише в трасі проблема, то, думаю, хоч хтось вже б мав її побудувати
І звичайно, якщо єдине рішення по вирішенню транспортних проблем - це обмежити швидкість всюди до 20 км/год, то ми б бачили відповідний успішний :teacher: приклад, так? :rotate: Але це призводить лише до сталіністського підходу: "немає людини - немає проблеми".
mumu
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

Так тому що всі магістралі упираються в розв’язки. І обмеження майже всі від розв’язок. В Києві на Шулявський шляхопровід за останніми розрахунками 2млрд, а виграш в середній поїздці по Києву, якщо порівняти з однорівневою(світлофор, наприклад), яка б обійшлась в десятки разів дешевше, аж 4с. 4 секунди. чотири секунди :gigi:
все одно є світлофори через пару сотень метрів. Все стоїть. Трирівневі розв’зки біля кожного будинку не будували навіть в штатах. Хоча Детройт старався, але тепер став банкротом майже нікому не потрібним.

Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

Scoffer
не знаю как у вас там в киеве, но у нас возле моря если не попал в час-пик то полгорода можно за 15мин пролететь...

а зачем берлину с его метро, трамвайчиками, автобусами автобан через центр города? там шикарная окружная... у немцев ваще пробеги дикие на автомобилях ибо им по автобану 100-200км пролететь нефиг делать на и с работы...

а у нас что в Киев заехал, окружная стоит в ремонтах или в пробке, через центр как черепаха прополз где каждый норовит перед тобой влезть ибо ты дистанцию держишь или вылазят в наглую что сразу ДДД вспоминаешь...

Отправлено спустя 1 минуту 24 секунды:
mumu
штаты автомобильная страна - там другой подход...

Отправлено спустя 2 минуты 7 секунд:
если у нас кроме бориспольской не одной автострады не построили то о чем можно говорить... с тем потоком транспорта киев-одесса-киев уже давно должна быть автомагистраль в 6 полос... дороги - это деньга, порт это деньга - нет дорог в порт - нет лаве...
Hells Angels
Member

Повідомлення

элементарная вещь дороги вообще, не хочешь строить сам найди инвестора, отдай ему в оренду землю под дорогу.. отдельно от существующей, и пускай клепает платную трассу по несколько полос в стороны и ставит прайс 3 евро за 100км как в европе.
Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

Hells Angels
в европе любая платная имеет аналог безоплатный, при этом аналог должен еще соответствовать стандартам...

кто у нас будет отдавать инвестору? если цель самому срубить кеша на строительстве-ремонте... 2 лярда на путепровод - там в карманы пошло 1лярд если не больше...
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN: 20.07.2021 17:47Правильно. Тільки чи є це приводом до того, щоб пропонувати абсурдні рішення, які ще посилять ці проблеми?
І що, як, сильно посилили проблему в Берліні? Київ з його шулявськими артеріями в першій десятці по заторам, а Берлін і в 50 не потрапив хоча кількість машин на душу населення там в півтора рази більше.
Просто так і скажи "я хочу як неадекват ганяти овер сотню по місту і по барабану мені твої дослідження про швидкості транспортних потоків". На тому і розійдемось.

Повторю останній раз. Ніяка супер-пупер-улюлюпер дорога не тільки не вирішить проблему заторів Києва, а і скоріш за все усугубить її. Рішення взагалі не в площині доріг і транспорту. Столиця тупо перенаселена і треба половину звідти виперти. Он до Черкас, там заторів немає і планування міста квадратне, як на манхетені :laugh:

Відправлено через 2 хвилини 8 секунд:
Rabbit-kms: 20.07.2021 19:58в европе любая платная имеет аналог безоплатный
Це не так від слова зовсім. В основному по альтернативній безкоштовній доведеться проїхати настільки довше, що вигідніше купити проїзд по платній. А в деяких країнах типу Чехії взагалі доведеться пертись мало не по місцевим чеським полям, лісам і горам.
Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

я как-то был в небольшом немецком городке, причем на выходных... городок был пустой, дороги почти пустые, но светофоры работали как положено... но что удивило - перекресток обыкновенный, 2 дороги под прямым углом пересекаются, но светофор работает не как у нас, открывает направления по одному, нету как у нас сразу с двух сторон зеленый...

если мониторить движения то и светофоры подстраивать под потоки в зависимости от времени, а не как у нас клали болт на перераспределение потоков и нагрузки... зачем что-то организовывать у нас? и так сойдет - мучаются и молчат и ладно...

Отправлено спустя 8 минут 40 секунд:
Scoffer
давай не будешь рассказывать за европейские платные дороги, у меня батя всю европу исколесил на длинномере...
с любой платной есть безоплатная но с ограничениями, как по скорости так и по разрешениям... что можно для легковых то может быть под запретом для грузовых... но нациналка всегда повторяет платную дорогу и по длине она не сильно длиннее...
Hells Angels
Member

Повідомлення

Rabbit-kms
ну так я написал что платная дорога идет отдельно уже от существующей, дать разрешения на постройку заправок и прочей лабуды и пускай строят, обслуживают и отдают процент от дохода в местные бюджеты, как плата за оренду земли.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Rabbit-kms
Не знаю хто там у тебе куди їздить, тому давай ми подивимось на мапу і ти мені покажеш як вигідно безкоштовно доїхати з Праги в Брно
спойлер
Зображення
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer: 20.07.2021 20:17Просто так і скажи "я хочу як неадекват ганяти овер сотню по місту і по барабану мені твої дослідження про швидкості транспортних потоків". На тому і розійдемось.
Я думаю, що ми розійдемося на іншій фразі саме про тебе, як неадеквата, котрий свої комплекси через невміння водити авто на швидкості вище 30 км/год намагається перекласти на всіх оточуючих водіїв. Це ти тут в головних активістах по обмеженню і штрафуванню з будь-яких причин. Ну не вмієш водити, то продай авто, не страждай мазохізмом, для тебе гілка "вело" більше підійде.
Scoffer: 20.07.2021 20:17Столиця тупо перенаселена і треба половину звідти виперти.
Я ж кажу, що сталінські комплекси, як розпоряджатися чужими долями, аж пруть з пацієнта. І хто ж тут неадевкат?
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Ти. Це у тебе якісь незрозумілі комплекси щодо швидкості. Типовий совок. "Якщо не їду 120 по місту, пацани на районі не поважають"
У мене закінчені курси контраварійного водіння і рівно нуль ДТП з 2008го року, з котрого я за кермом. Це не рахуючи мотодрицилів і картингів, котрі були задовго до того. Найшов з ким скілом мірятись :lol:

Може і права ти прикупив собі замість здачі? :rotate: Це теж зараз популярно.
SergN: 20.07.2021 21:20Я ж кажу, що сталінські комплекси, як розпоряджатися чужими долями, аж пруть з пацієнта. І хто ж тут неадевкат?
І цигани хай таборами живуть в одні хаті. По 40 чоловік. А шо такого. Їм же норм. Все вірно?
Востаннє редагувалось 20.07.2021 21:40 користувачем Scoffer, всього редагувалось 4 разів.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

alfredhaos
Неа, на меріні ти виїхав на платну :rotate:

Відправлено через 42 секунди:
а, хоча бачу
ну добре
і що, це дуже зручно по селам їхати замість траси?
alfredhaos
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scoffer
Не знаю, не ездил по чешским селам.
Но по гугл картам обычная однополоска, только много сел, но если есть цель не платить за проезд на платной - то можно ехать.
А выгодно или нет - сколько стоит проезд по платной?
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

alfredhaos
Тому, що це звичайна сільська дорога з купою обмежень швидкості як в населеному пункті, а не траса. А вище стверджували що поряд з платною трасою прямо таки обов'язково є безкоштовна. Так от, нема її.
Проїхати звісно можна. При великому бажанні можна і полем навпростець.

Відправлено через 3 хвилини 57 секунд:
Платна дорога в Чехії 60 євросів на рік або 12 на 10 днів. Це для легковушок.
Відповісти