як раз після закінченн гарантії, мабуть. там стоїть робот взагалі донний, з 1 зчепленням.zmax: ↑ 22.09.2022 15:15у другого знакомого робот на ситроен с1 стал чудить к 50-55 тыс пробега. Сделали адаптацию и через пару тысяч км все вернулось. 500 или 600 баксов ремонт выставили и это с1. Машину брали новой с салона.
але, на мій смак, якщо порівнювати powershift, скажімо, з варіатором на маленьких тойотах, я б не роздумаючи взяв би знову powershift. можливо, я б змінив свою думку, якщо б стикнувся з фактором надійності, але по їзді воно сильно краще.
також пару тисяч км. їздив на акценті 2009 року з 4-ст автоматом, може він супернадійний, але настілький тугий, що не знаю, може, краще б і там недорогий робот стояв як той же powershift.
для фієсти, коли я її купував, був такий вибір: або механіка з літровим екобустом, який тоді недавно з'явився (і відповідно не було ясно що воно таке), або павершифт з 1.6л атмо. а я хотів саме фієсту, але не хотів екобуст довелось брати другий варіант.