Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

zmax: 22.09.2022 15:15у другого знакомого робот на ситроен с1 стал чудить к 50-55 тыс пробега. Сделали адаптацию и через пару тысяч км все вернулось. 500 или 600 баксов ремонт выставили и это с1. Машину брали новой с салона.
як раз після закінченн гарантії, мабуть. там стоїть робот взагалі донний, з 1 зчепленням.

але, на мій смак, якщо порівнювати powershift, скажімо, з варіатором на маленьких тойотах, я б не роздумаючи взяв би знову powershift. можливо, я б змінив свою думку, якщо б стикнувся з фактором надійності, але по їзді воно сильно краще.

також пару тисяч км. їздив на акценті 2009 року з 4-ст автоматом, може він супернадійний, але настілький тугий, що не знаю, може, краще б і там недорогий робот стояв як той же powershift.

для фієсти, коли я її купував, був такий вибір: або механіка з літровим екобустом, який тоді недавно з'явився (і відповідно не було ясно що воно таке), або павершифт з 1.6л атмо. а я хотів саме фієсту, але не хотів екобуст довелось брати другий варіант.
ruslan23
Member
Аватар користувача

Повідомлення

те про що я і писав, щеб робот КІЯ чи ЛАДА в приклад поставили))) не знаю ким треба бути аби бюджетні роботи брати. В мене хондовский "гідро-робот", вже багато авто пройшли 300+ тис і ніяких проблем взагалі, лише один суцільний кайф.

особливо смішно читати про "зекономили поставивши робот" коли мова про топові роботи, де по суті дві коробки в одній або коли гівняність "робота" починають порівнювати по авто початку нульових та щей мега-бюджетних

Отправлено спустя 10 минут 56 секунд:
И не стоит забывать, что робот это сокращенно от роботизированная механическая коробка передач. По сути это стандартная механика, в которой передачи за Вас перебирает электроника.
ось саме тут і розкривається весь спеціаліст і всі його обізнанності по роботу і коробкам в цілому :lol:
p.s. это шо у тебя за сокращение там такое? "РКП" бывают как с 1 (AMT) так и 2 сцеплениями (DCT) и при этом каждая ещё делится на подклассы... покажи мне механику с двумя сцеплениями например, специалист. Ты хоть погугли о чем пишешь, не позорься...

Отправлено спустя 13 минут 20 секунд:
P.S.S. був у мене "знайомий" який купив собі форд сіерра в 88 році "з салону" з 3 ступеневим автоматом, ох він настраждався, після цього сказав мені - ніколи не візьму автомат, тільки механіка. :lol: :lol:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

ruslan23: 22.09.2022 15:36а яких роботах катались? Я вже писав, що роботи і підхід до їх реалізації буває кардинально різний
На фольцах і аудях в асортименті.
Може роботів і багато, більш того, тих же ДСГ скільки вже наклепали ревізій, десяток буде? Так от, я не вважаю що кінцевий юзвер повинен шукати той самий робот з тою самою прошивкою, котра нормально працює. Ця якось тупо, як на мене.
PS: не знаю що там у тебе за такий знайомий, але навіть сама всрата 3-ступенева безмозка гідроакпп має просто таки кілерфічу для мегаполісів - можна їхати з практично будь-як низькою швидкістю, що дуже зручно. На ручці так не поїздиш, і на роботі так не поїздиш. Зчеплення погорить хоч одне, хоч два, хоч мокрі, хоч сухі, одна фігня. Тому, я не дивлячись на те, що не дуже люблю акпп як такі, але прекрасно розумію тих же американців чо вони взагалі їм подобаються. Останнім часом ловлю себе на думці, що може і сам перелізу на гідроватомат колись.
А робот рівно навпаки - тупити як акпп вже вміє, а їздити в заторах як акпп ще не вміє. В чому плюси не зрозуміло. :dontknow: Особливо для топових тачок.
zmax
Member
Аватар користувача
Звідки: Zp

Повідомлення

ruslan23: 22.09.2022 16:22p.s. это шо у тебя за сокращение там такое?)))) есть "РКП" и бывают они как с 1 (AMT) так и 2 сцеплениями (DCT), и при этом каждая ещё делится на подклассы... покажи мне механику с двумя сцеплениями например, специалист. Ты хоть погугли о чем пишешь, не позорься...
Казалось бы речи о сцеплении и типах роботов вообще не было, так и быть накину "спецу" определение:
Роботизированная коробка передач (обиходное название – коробка-робот) представляет собой механическую коробку передач, в которой функции выключения сцепления и переключения передач автоматизированы.
Что я и написал, то, что они дальше разделяются на группы и классы не было предметом разговора.
Смешной ты человек, то пишешь не хочу спорить, то опять лезешь в :censoured:

Отправлено спустя 1 минуту 40 секунд:
Scoffer: 22.09.2022 16:35А робот рівно навпаки - тупити як акпп вже вміє, а їздити в заторах як акпп ще не вміє. В чому плюси не зрозуміло. :dontknow: Особливо для топових тачок.
погуглил немного, пишут что КПД выше.
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scoffer: 22.09.2022 16:35і сам перелізу на гідроватомат колись.
я переліз і задоволений.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

zmax
Теоретично найвищий ККД в CVT з сухим зчепленням. І такий мутант навіть існує в природі. :laugh: Хто збочинець правда не скажу, не пам'ятаю.

Відправлено через 2 хвилини 12 секунд:
Насправді в природі існує навіть механіка в парі з гідротрансформатором замість зчеплення. :horror: В старих автобусах відносно поширена штука була.
ruslan23
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scoffer
спойлер
так справа не в ревізіях... Про "знайомого" це був сарказм... перші автомати були тупі, жрали бенз, не їхали, ламались і всі тоді нили і розказували "ніколи знову". Якщо брати сучасний DSG то у нього вже немає тих болячок "папередніков" і вони нормально працюють даючи вагам саме те, за що їх і люблять фанати.

про "в чому плюси": значно менше жре бенза, може тримати більший крутний момент, швидше перемикає, більше динаміка. Що ще треба сучасній коробці? (про надійність вже писав). З мінусів - вона дороще, тому і авто з нормальним роботом - дороще буде а перечислені переваги зазвичай потрібні саме на "преміумах" і саме тому вони туди і ліпляться зазвичай, все насправді дуже логічно.

p.s. американці і туалетним папером с памперсами почали користуватись раніше, просто тому, що там прогресивніша країна і це банально зручніше ніж газетою "правда" :lol: вибачте.
zmax
спойлер
ещё раз, "условный робот" бывает в ДВУХ кардинально разных основных компоновках. По сути и вариатор это тоже "автомат", но тыже не пишешь, что гидротрансформатор и вариатор - одно и тоже или что "автомат лайно" ибо посмотрите на "джатко ХХХ"? Почему тогда ты пишешь про "лайно-робот" подразумевая по сути два разных типа коробок? Сходств между AMT и DCT как между каналом и канализацией. У меня вообще DCT назвали просто потому, что там два сцепления а по факту это гидротрансформатор с двумя сцеплениями т.е. - гибрид т.е. - уже ТРЕТИЙ тип "условного робота" который работает также плавно как классический гидрач на стартах и также быстро и экономично как дуал-клатч.
p.s. Я тебя игнорил пока с тебя не полез откровенный треш, с остальными я веду диалог, не обольщайся.
Engineer_1988
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Стосовно вибору вентилю(ніпеля) для сталевих дисків.
Хто які ставив? Резинові лопаються через 1 рік+ можливо вплив реагентів = спускають. Хочеться поставити якісні і забути на пару років
Для прикладу по норм ціні сталеві
Death
Member
Аватар користувача
Звідки: Малин

Повідомлення

Хтось підкаже призначення ричагів https://www.youtube.com/shorts/0DshfzCts0k ?
Engineer_1988
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Господа, что с недорого среди липучек посоветуете (для наледи и льда)? Снега практически не бывает в Одессе и обл.
Смотрю на NOKIAN Hakkapeliitta R3, эта точно норм. Но цена кусается для 175/65 R14
Death
Member
Аватар користувача
Звідки: Малин

Повідомлення

разобрались, кому нужно - лс
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: ZSU-OD-UA

Повідомлення

подскажите, если штрафы уплачены, но они все равно висят как неоплаченные (видимо человек не указал в коментарии за какие штрафы)
куда можно скинуть квитанции?
Engineer_1988
Member
Аватар користувача

Повідомлення

odessitmws: 17.10.2022 18:26 подскажите, если штрафы уплачены, но они все равно висят как неоплаченные (видимо человек не указал в коментарии за какие штрафы)
куда можно скинуть квитанции?
Для начала обратится на горячую полиции
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: ZSU-OD-UA

Повідомлення

Engineer_1988
да я там находил какие то, только дозвонится нельзя
остался номер 1536 но там время работы истекло надо завтра пробовать, но не удивлюсь если скажет мол свободных людей нету перезвоните и так по кд
Engineer_1988
Member
Аватар користувача

Повідомлення

odessitmws: 17.10.2022 20:14 Engineer_1988
да я там находил какие то, только дозвонится нельзя
остался номер 1536 но там время работы истекло надо завтра пробовать, но не удивлюсь если скажет мол свободных людей нету перезвоните и так по кд
Тода можешь написать в телегу им - @Odesa_102
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: ZSU-OD-UA

Повідомлення

Engineer_1988: 17.10.2022 20:51Тода можешь написать в телегу им - @Odesa_102
они таким не занимаются
zmax
Member
Аватар користувача
Звідки: Zp

Повідомлення

Что скажете парни?
Фото с drive2, но мои были бы very similar
спойлер
Зображення

Зображення
В общем я уже мнение составил, весь вечер читал. Но так в порядке апа темы и вдруг тут есть люди с большим личным опытом в данном вопросе.
Shreder
Junior
Аватар користувача
Звідки: Луцьк

Повідомлення

Engineer_1988 Nokian nordman rs2. Оттездил 2 сезона (около 50к пробега). Мне понравились. Пишут, что быстро кончаются, но это не правда. на снегу уверено, на льду как для липучки - хорошо (но на гололед лучше давление понижать). +Они в эпицентре часто по акции бывают, что получается дешевле чем в интернатах , а если возле магазина шиномонтаж есть (как в меня в Луцке), то ещё и поставят дешевле.
Patruletz
Member
Аватар користувача
Звідки: Рівне

Повідомлення

Engineer_1988: 16.10.2022 19:25NOKIAN Hakkapeliitta R3
вона кацапська, а не фінка. Так що платите чисто за бренд а не за європейську якість. Якщо руки чешуться купити бренд то конті, мішелін чи гудьєр.
Yaroslav
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Engineer_1988: 16.10.2022 19:25 Господа, что с недорого среди липучек посоветуете (для наледи и льда)? Снега практически не бывает в Одессе и обл.
Смотрю на NOKIAN Hakkapeliitta R3, эта точно норм. Но цена кусается для 175/65 R14
Посмотри Roadmarch Winter X Pro 888
https://hotline.ua/ua/auto-avtoshiny-i- ... 65r14-82t/
Добротный кЕтай - мягенькая, ровная, и дешевле - некуда. В твоем размере 1300~1400грн. Поставил такую на теслу в размере 255/35 R20 - доволен :beer:
Вкладення
20221015_101634 — копия.jpg
Відповісти