Черный список компьютерных фирм

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
Andryxa
Junior
Аватар користувача
Звідки: Киевская область

Повідомлення

keed30:мне ответил- "звоните", я ему: скинь 10 на тел, деньги кончились..молчит пока :gigi:
Похоже у Вас получше с актерским мастерством, чем уменя :beer:
jimbo
Member
Аватар користувача

Повідомлення

keed30:это гемор, и так бабло идет
;)
IgorKPcity
Junior
Звідки: Каменец-Подольский

Повідомлення

Добрый вечер. Имел дело с фирмой "Фамос Плюс" г.Каменец-Подольский. Брат отнес к ним материнскую плату Asus Z170-p что-бы откатить bios программатором. Держали почти месяц. Говорили что отправляли в Львов на ремонт, в итоге отдали с диагнозом выгорания дорожки и микросхемы. Сказали что МП нужно выбрасывать в мусор. Отправил gehka3 он сделал материнскую плату, поменяв ту самую сгоревшую микросхему. Как удалось выяснить они сняли рабочую микросхему, а установили сгоревшую как нибудь и отдали. Что посоветуете делать с такими людьми?
jimbo
Member
Аватар користувача

Повідомлення

IgorKPcity:Что посоветуете делать с такими людьми?
Обходить стороной. Прорекламировать на местных форумах/вконтактиках. Обыкновенные разводили, хотели нагреть тебя на МП.
IgorKPcity
Junior
Звідки: Каменец-Подольский

Повідомлення

Так и сделаю по приезду дамой. :up:
gehka3
Катярко
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

jimbo
Они так "паяли" стаб R1162N391B в SOT-23-5 что пропалили верхний слой текстолита, до обугливания.
Причём стаб оказался рабочий :gigi:
Поснимал их перемычки от стаба - дороги не отгоревшие, зачем его шмалили - ваапще нипанятна

Снята оригинальная ASM1083, притулена криво была нерабочая - они уже маман под распил пустили

Владелец катал на мамке инженерник, потом обновили бивис проверить каби - ессно более инженерник не завёлся на новом бивисе. Всех делов было - снять из панельки мс бивиса, прописать старую версию, отдать счастливому владельцу
Dimentoza
Member
Аватар користувача
Звідки: Одесса

Повідомлення

http://s-m.market/
Не советую.
Заказал колонки 2.0. Не дорогие, но приехал какой то витринный образец. Коробка потрёпана, колонки упакованы не по заводскому. Видны следы пыли. Хотя они заявляют, что у них только новое.
После переговоров вернул деньги за пересылку.
jimbo
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Dimentoza:http://s-m.market/
Не советую.
Сайт собран на коленке, и зареган полгода назад, продают всё подряд. Я бы сразу стороной обошел.
Dimentoza
Member
Аватар користувача
Звідки: Одесса

Повідомлення

Только у них было то, что мне нужно. Старая модель.
Ну в общем предупреждён, значит вооружён.
gereg
Junior

Повідомлення

Купил в конторе tech-mart.com.ua три видяхи Sapphire Radeon RX 480 8G OC NITRO+ (11260-01)
Одна видеокарта нестабильно работала на частотах немногим выше заводских и я договорился её вернуть в тот же день, как мне прислали чеки на товар. Это было 5е апреля. Под конец месяца продавец проинформировал, что в СЦ подтверждают заводской дефект, но поскольку СЦ Польский - денег они не возвращают, а только могут сделать замену. Поскольку данной позиции нет в наличии, замену будут делать на похожую модель и только после реализации замены мне смогут вернуть деньги. Такое впечатление, что tech-mart.com.ua не магазин, а курьерская служба, таскающая ваши деньги/товар в Польшу и обратно.. Прошло 37 дней с дня отправки видеокарты, денег не вернули по сей день.
Держспоживслужба будет рассматривать жалобу еще 30 дней. Поскольку видеокарту я брал для майнинга, мой убиток уже более 2600 грн!
Называтся - сэкономил.
vbash
Junior

Повідомлення

http://4expo.com.ua/

Співпраця виявилась виключно негативною. Хоча я придбав там не комп'ютерні комплектуючі, вважаю, що мій досвід буде корисний і для форумчан overclockers.ua.

3.5 місяці тому вони забрали в мене фотоапарат на гарантійний ремонт, і з тих пір мені його ні відремонтували, ні замінили на новий, ні повернули гроші, ні навіть не повернули зламаний. І за всіма ознаками (майже не ідуть на контакт), нічого робити не збираються.

Я придбав у них фотоапарат в грудні минулого року. Через декілька днів ми виявили у фотоапарата технічні проблеми (проявились биті пікселі на темному фоні, також були питання до загальної роботи, як то автофокусування та ін.). Не дивлячись на те, що ще не пройшло 14 днів з моменту покупки, замінити товар на новий або повернути гроші мені відмовились, мотивуючи це тим, що фотоапарат був у використанні, і запропонували відремонтувати в звичайному порядку гарантійного ремонту. На що я погодився. Але оскільки спішити в такому разі було вже нікуди, а нам потрібен був фотоапарат на найближчі дні, ми відправили його аж в кінці січня цього року.
Все спілкування йшло через дівчину Ірину за номером телефону (067) 334-**-98, вказаним на сайті.

За словами магазину, вони відправили фотоапарат на ремонт в Польщу. Через місяць після того я став цікавитись, як ідуть справи. Суть усіх відповідей зводилась до того, що фотоапарат ще в Польщі, новин ніяких нема, а коли будуть, мені перетелефонують. За виключенням декількох разів, ніхто мені ніколи не телефонував, я сам цікавився перебігом справи з періодичністю в декілька днів. Приблизно в цей момент з їхнього боку починається ігнорування: вони часто не беруть слухавку або скидають виклик з послідуючим смс змісту "Вибачте, я не можу відповісти. Передзвоніть пізніше". Врешті-решт, через 2 місяці після відправки фотоапарату мені сказали, що фотоапарат прийшов з сервісного центру з заключенням, що проблема є, але викликана механічним пошкодженням (ударом, падінням тощо). Це означало, що безкоштовно мені його не відремонтують.

Далі магазин пропонує мені варіант відправити фотоапарат в якийсь з наших сервісних центрів. Мовляв, якщо вони зроблять заключення, що це заводський брак, то вони спробують його потім обміняти в Польщі на новий. Я погодився. Після цього контакт знову пропадає. Дзвінки або ігнорують, або скидають, а коли в той же час телефонує мій знайомий під виглядом покупця, спокійно з ним розмовляють і передзвонюють. Після двох тижнів нібито знаходження в українському сервісному центрі мені кажуть, що за висновком цього центру з фотоапаратом все добре. При цьому пропонують варіант відправити мені фотоапарат назад, щоб я ним покористувався, і якщо з ним раптом дійсно все добре, то і питання вичерпане, а якщо ні, то будемо думати, що робити далі. Смішно, але я погодився.

Коли я попросив разом з фотоапаратом прислати мені і висновки сервісних центрів, для магазину це виявилось нездійсненною задачею. Коли фотоапарат все не відправляли і не відправляли, я поцікавився, в чому проблема, на що отримав відповідь, що "Сьогодні роблять переклад заключення і вишлють товар". Переклад все робили і робили, а на дзвінки відповідали ігнором. Після того я телефоную на інший вказаний на сайті номер (095) 107-**-06, за яким мені відповідають, що Ірина (з якою я весь цей час спілкувався) поїхала в Польщу за заключенням сервісного центру (для якого ще тиждень тому "Сьогодні роблять переклад"). На логічне питання, чому не привезли заключення, коли забирали фотоапарат з сервісного центру, мені відповіли, що хлопці, які забирали фотоапарат, просто возять товари і в цьому не розбираються, а на питання, чому за ним в наш вік телефонів, емейлів, мессенджерів та інших зручних сервісів треба фізично їхати, я зрозумілої відповіді так і не отримав; суть була така, що в польський сервісний центр легше поїхати, ніж зв'язатись з ними за домогою сучасних комунікаційних способів.

Через деякий час мені нарешті вдалося зв'язатись з Іриною. Вона сказала, що їздила в Польщу за заключенням, але не привезла, бо польський сервісний центр чи хтось там іще з польського боку його загубив. Це те саме заключення, для якого "Сьогодні роблять переклад заключення і вишлють товар".

На той момент пройшло вже три місяці з моменту відправки фотоапарату. Мене такий стан речей перестав влаштовувати остаточно, і після історії з заключеннями, перекладами і ігноруванням я пригрозив магазину судом. Що буду вимагати повернення повної вартості фотоапарату та інших компенсацій.

Після цього того ж вечора мені подзвонив чоловік, який представився "керівником" (Володимир, телефон 066-341-**-46), приніс вибачення за ситуацію, яка склалась, і вмовляв на те, що вони мені вишлють новий фотоапарат замість повернення грошей. Після деяких роздумів я повірив, і погодився і на цю пропозицію.

В обіцяний коридор днів мені ніхто фотоапарат так і не вислав. Я зв'язався з керівником, і він сказав, що фотоапарат щойно обміняли, "він вже в машині", і "в середу (10 травня - моя примітка) відправлять". Хоча я не розумів, що там обміняли і чому я повинен через це чекати (в моєму розумінні в першу чергу мені повинні вислати новий фотоапарат, а старий - вже їхня проблема і мене не обходить), мені нічого не залишалось як знову повірити і чекати.

В середу мені ніхто нічого, як завжди, не відправив. Володимир обіцяв "завтра", а завтра - ще раз "завтра". Після того зв'язатись неможливо було ні з Володимиром, ні з Іриною. При цьому Ірина, скидаючи черговий виклик, написала смс "Я за кордоном. Дзвоніть до керівника", а через 5 хвилин спокійно розмовляла з моєю знайомою, яка дзвонила під виглядом звичайного клієнта. Я написав їм обом в Viber і вдруге пригрозив судом у випадку, якщо фотоапарат не буде відправлено до вівторка (16 травня), або якщо я не отримаю назад гроші. Мені відписався Володимир, запевнивши в тому, що "питання буде закрите до середи (17 травня - моя примітка)". Я погодився і на середу.

В середу я захотів уточнити, чи очікувати мені, що питання буде закрите. З Іриною зв'язатись традиційно не вдалося, причому на її номер мій дзвінок було заблоковано, а з Володимиром вдалося з другої спроби. Він вчергове запевнив мене, що питання сьогодні (тобто 17 травня) буде закрите. При цьому почав розказувати дивні речі. Нібито він не керівник магазину, а керівник доставок чи чогось такого, з 4expo вже не працює, а справою з моїм фотоапаратом займається ледь не з чисто людського бажання допомогти. Нібито він у цій справі понадіявся на магазин, а вони його нібито підвели.

В будь-якому разі, я досі, через 3.5 місяці після відправки в гарантійний ремонт, не отримав ні фотоапарату, ні грошей.
tw-r
Advanced Member
Аватар користувача
Звідки: Українські ліси

Повідомлення

vbash
класична історія. Базарна гарантія 3 метри, 30 секунд і сільський дядько в ролі покупця.

А що вам заважало оформити ваші стосунки з магазином офіційно?

На телефонний плач вони реагували так, як і повинні були.
Volodimir
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vbash:я пригрозив магазину судом.
В суді розглядаються справи за наявності доказів. У вас же, окрім усної історії, я так розумію, нічого немає. А це за доказ суд навряд чи прийме.
Inspiring
Member
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

vbash
Обязательно этот отзыв в Хотлайн !
yupi
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Volodimir
Если дали какой-то акт о приёмке на ремонт или иную бумагу, то с ней спокойно в опзпп и там все подскажут как оформить правильно. Таких муд :lamer: аков они любят
nijebrod
Junior

Повідомлення

помогите разобраться

repka юа
нужен был утюг, а тут рассылка от репки со скидкой на утюг филипс
заказал, 1359 грн + 1 грн доставка курьером новой почты

получил, все круто. вскрываю пакет, осмотр подошвы:
спойлер
ЗображенняЗображенняЗображення
2 черные точки, "выбоины" т.е гарантированное прилипание при глажке

через час я уже был в репке для возврата. приемщик 20 минут крутил утюг, но в итоге одобрил возврат денег на карту, но я сказал, что хочу такой же утюг, только самовывозом, чтобы осмотреть утюг при получении. дал мне бумажку, чек и сказал ждать вторника, позвонит менежер

спрашивал меня, почему я не проверил товар при получении, что говорит о том, что сотрудники не знают, как работает система. а ведь на пакете бумажка - не получать товар в случае наличия следов вскрытия

и тут напрашивается два варианта. либо это случайность, брак, с кем не бывает, либо такими акциями они толкают бракованный или б\у товар. были уже случаи с Брейном, где память дохлую дали без смд элемента и сплиттер телефонный паянный, только криво паяный, пришлось самому доделывать.

надеюсь что при получении другого утюга, он окажется полностью исправным

или с утюгом все в порядке и это была краска? ведь на нем есть черные полосы
jimbo
Member
Аватар користувача

Повідомлення

nijebrod:либо такими акциями они толкают бракованный или б\у товар.
Ну как бы да. Часто и густо в таких акциях любят приписку делать, мол возврату не подлежит. Хотя это незаконно. В целом эта самая репка - магазин со спорной репутацией, но и не однодневка.
nijebrod
Junior

Повідомлення

jimbo:
nijebrod:либо такими акциями они толкают бракованный или б\у товар.
Ну как бы да. Часто и густо в таких акциях любят приписку делать, мол возврату не подлежит. Хотя это незаконно. В целом эта самая репка - магазин со спорной репутацией, но и не однодневка.
спасибо за ответ. по самому утюгу\проблеме ничего не скажете? :-/
Inspiring
Member
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

Акций других не бывает, ибо нет смысла продавать дешевле то что можно продать дороже
afhpwnd
Member
Аватар користувача
Звідки: Кривий Ріг

Повідомлення

Inspiring:Акций других не бывает, ибо нет смысла продавать дешевле то что можно продать дороже
Да ладно?
По-моему 99% акций в нашей стране - это сегодня цена в 5 раз дороже закупочной, а завтра по акции зачеркнут этот ценник и выставлена цена уже в 4 раза дороже закупочной.
Вот и вся акциия. Всё им выгодно.
Відповісти