Вело овери?

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

dead_rat: 07.08.2022 16:30 Кажете +10 кіло то ніщо. Уявіть ваша дівчина набере додаткові 10 кіло
якщо вона 200 см це не дуже помітно :rotate:

Отправлено спустя 1 минуту 13 секунд:
dead_rat: 07.08.2022 16:30Я брав у аренду електровел-хардтейл для дружини - важко, незручно, неповоротливо, сильно б‘є в дупу на кочках і це був навіть не хлам а щось заводське від BH. Єдине що в горку витягує, це плюс.
Вийшло шо по гревельно-камінній трасі простіше проїхати на шоссеру.
амо подсиділ можна було брати. за електро точно майбуте але не зараз. вони технічно стрьомні а батареї горять
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Hotspur: 07.08.2022 17:12батареї горять
є історія від знайомих ? :)
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: ZSU-OD-UA

Повідомлення

dead_rat: 07.08.2022 15:26Ну так циферки в студію.

Зріст, вага, чи фтп чи результат у страві без електромотору
Доведи що ти в хорошій формі, а я балабол
т.е. там где ты утверждал про 99% на моторе мы не спорим и согласен с тем что тупо фантазии за факты выдавал
dead_rat: 07.08.2022 15:26все що до 75 кіло, то можливо підняти одним пальцем
ну многие люди 75кг просто не поднимут, а вот 19кг для 2 пальцев это реально пустяк даже ребенок справится
Hotspur: 07.08.2022 17:12за електро точно майбуте але не зараз. вони технічно стрьомні а батареї горять
все уже наступило, к примеру у меня есть батарейка на lifepo4 которые в принципе гореть не могут, даже если их гвоздем пробить
литий ионки так же абсолютно безопасны при смарт бмске и элементарных правилах аля дать остыть после зарядки или использовать зарядку слабым током
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

odessitmws
т.е. там где ты утверждал про 99% на моторе мы не спорим и согласен с тем что тупо фантазии за факты выдавал
Ну так покажи хоч якийсь факт, ти сам не згоден записати трек у Страві, хоча це буквально пара кліків.

Навіть зріст і вагу не кажеш.
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: ZSU-OD-UA

Повідомлення

dead_rat: 07.08.2022 18:05Ну так покажи хоч якийсь факт,
да я уже писал что страва не покажет где я соло крутил
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

odessitmws: 07.08.2022 18:08
dead_rat: 07.08.2022 18:05Ну так покажи хоч якийсь факт,
да я уже писал что страва не покажет где я соло крутил
Ну ти ж бачиш, твій вел такий класний що ти з усіх зусилль оминаєш просто покататися на ньому годинку без мотору навіть на вихідних.

Чи це не відповідь про його зручність? Був би він зручний, ти б і без усіляких спорів на ньому катав.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

leif: 07.08.2022 17:14є історія від знайомих ?
не. відео багато є. у хнайомих тіки ІБП горів
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Хоч і з маленьким мухлюванням - я робив хвилинні паузи, котрі вирізав з трекінгу, але таки можна посперечатися з електровелом
спойлер
Зображення
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

З товаришем викрутили 100 км із трьох годин B-)

Середня 33.7 :super: от що значить надіти червону джерсі.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

dead_rat: 13.08.2022 11:49З товаришем викрутили 100 км із трьох годин
:weep: :weep: :weep:
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

хтось слідкує за дискусією осткапи і пана Чаплінського?

https://youtu.be/tyxDvK2UiNY
https://youtu.be/SDhjozYIAJU

досить цікаво :popcorn:

мій датський друг розповідає, що як би урбаністи не наярювали на Данію і не наводили її в приклад, авто у них до :censoured:. якщо він їде машиною на роботу в Копенгагені (600 тис населення, менше ніж Львів), він мусить прокидатися о 5й ранку, бо інакше не встигне через затори. незважаючи на тотальну велосипедизацію, розвинений міський транспорт і податок +150% до вартості авто (там в відео по посиланнях вище є приклад, що новий мідловий тігуан в Данії затягне на 100+ тисяч доларів :laugh: ).
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

ось вам ще трохи вело-урбанізму:

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... rance.html

поки у нас на електромопедах по тротуарах їздять 45кмг, британці розглядають введення ліміту швидкості для велосипедистів 25км\г + номерні знаки + страхування :super:
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

leif: 20.08.2022 13:30британці розглядають введення ліміту швидкості для велосипедистів 25км\г + номерні знаки + страхування
шосери вийшли з теми :gigi:
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

leif: 20.08.2022 13:30британці розглядають введення ліміту швидкості для велосипедистів 25км\г + номерні знаки + страхування
там не 25, а 32, тому що 20 міль на годину. Стосовно іншого, я тільки проти номерних знаків (хоча це залежить від їх вигляду і форми), а цивілка у мене вже роки три як є.
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14
Упс, точно 32, щось у мене внутрішній конвертр глюканув. Цілком пристойна швидкість для міста.

Номерні знаки доведеться зробити, інакше як ідентифікувати)
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

leif: 20.08.2022 14:17Упс, точно 32, щось у мене внутрішній конвертр глюканув. Цілком пристойна швидкість для міста.
32 норм. я стільки майже не їзжу
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

leif
З такими законами важливо не забути, чого ми хочемо досягти. Якщо ціллю є покращення міського середовища і зменшення використання авто, то такий закон цілком може бути шкідливим, оскільки люди почнуть думати, що якщо треба реєструвати велосипед, ставити спідометр і.т.д. то легше просто купити авто. На мою думку регуляція легкого персонального транспорту близька до ідеальної в Німеччині. Там все досить просто, якщо це велосипед, або електровелосипед (мотор до 250Вт і виключно допомога при педалюванні до 25 кмг), то не треба жодних номерів, прав чи цивілок. Але якщо це мопед (с-педелек по їхньому https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_ ... S-Pedelecs), тобто більше 25 кмг і більше 250Вт, то тут вже будь-ласка номери, права, страховка і жодної їзди по велодоріжкам.
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14: 20.08.2022 16:25Якщо ціллю є покращення міського середовища і зменшення використання авто
коли мова саме про цю ініціативу, то очевидно за мету ставиться в першу чергу юридичне урівнювання велосипедистів з інишми учасниками дорожнього руху, зменшення кількості інцидентів, ДТП, більш упорядковане і цивілізоване пересування цим видом транспорту, враховуючи що ним користується все більше і більше людей. не можна пересадити значну кількість людей в місті на велосипеди, дозволити їздити по велодоріжках і дорогах загального користування (там де немає велодоріжки) і при цьому позбавити будь-якої відповідальності.

коли велосипедист їде швидко, агресивно, проїжджає на червоне, не встановлює ліхтарі, створює небезпечні ситуації для інших учасників руху і так далі, за логікою має бути можливість його ідентифікувати і покарати, інакше це створює хаос і його наслідком буде сповільнення трафіку в цілому і реальні жертви.

а обмежувати пересування на авто треба в першу чергу швидкістю пересування відносно інших видів транспорту на відстані до 5-10км, ну і пейволами усіх різноманітних видів. щоб навіть не дивлячись за заморочки з реєстрацією байка, авто не ставало альтернативою, яка перекреслює намір пересуватись на велосипеді.
wow_w
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

Нашим законодавцям тільки підкажи. Ті введуть не тільки номерні знаки, а й техпаспорт, щорічний техогляд, медогляд, дві страхівки і т.д., при чому все подадуть як благо так як реєстрація буде через нібито приватну структуру. І ціль у них буде тільки одна заробити якомога більше грошей, а щодо ідентифікації так треба всіх чіпувати, а краще вживити камеру, щоб можна було дистанційно відстежувати, що робите.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

leif
Голландці 101% часу їздять на вело і срaли на всі ці порядки і прекрасно живуть. Вся ця овервідповідальність повний брєд
Відповісти