мені аргументи в матеріалі дейлі мейл здаються цілком переконливими, подивимось до якого рішення дійдуть британці, судячи з матеріалу і коментарів посадовців, вони виглядають цілком рішуче в своїх намірах.
це нормально по-твоєму?In 2016, 44-year-old mother-of-two Kim Briggs died when she was hit by a cyclist as she crossed the road in east London. Her killer, Charlie Alliston, then 18, was illegally riding a bike with no front brakes. He shouted ‘Get the f*** out of my way’ before smashing into her.
Yet he was jailed for just 18 months because no law existed to charge him with the equivalent punishment of causing death by dangerous driving – indeed, he had to be convicted under Victorian legislation dating to the time of the horse and trap.
уяви собі навіть набагато менш страшну ситуацію: ти їдеш на машині, довбограй на велосипеді в навушниках, вилітає на червоне світло прям перед тобою, ти інстинктивно намагаєшся уникнути з ним зіткнення, даєш вбік, зачіпаєш наступну машину, там жінка за кермом чи просто недосвідчений водій, він панікує і виїжджає на тротуар. припустимо ніхто не постраждав, пощастило. довбограй проскочив і поїхав далі, а у вас дві розбиті машини. теж нормально?
можна продовжувати, таких прикладів багато.
Відправлено через 15 хвилин 25 секунд:
можеш не хвилюватись, Британія дуже прогресивна країна, а в Україні до подібних ініціатив ще багато років чекати, як мені здається. велосипедисти ще зіб'ють не одну дитину на тротуарі і спричинять не одну сотню ДТП до того як в Раді звучатимуть ініціативи схожі з британськими.wow_w: ↑ 20.08.2022 19:33Нашим законодавцям тільки підкажи. Ті введуть не тільки номерні знаки, а й техпаспорт, щорічний техогляд, медогляд, дві страхівки і т.д., при чому все подадуть як благо так як реєстрація буде через нібито приватну структуру. І ціль у них буде тільки одна заробити якомога більше грошей, а щодо ідентифікації так треба всіх чіпувати, а краще вживити камеру, щоб можна було дистанційно відстежувати, що робите.