Гарантійний ремонт в умовах воєнного стану

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
IrosLAV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Вітаю! Відправив деякі комп'ютерні комплектуючі на гарантійний ремонт і хочу завчасно дізнатись нюанси. В минулому році вийшов новий закон про це, так що всі старі рекомендації напевне не актуальні.

1) Чи актуально, що ремонт має тривати до 14 днів? А якщо сервіс скаже, що форс-мажорні обставини у зв'язку з війною? Чи скаже, що "немає запчастин, почекайте місяць-другий"?

2) З якого дня рахувати ці 14 днів, якщо відправляв товар на ремонт новою поштою? До товару доложив супровідний лист, де вказав дату відправки. До сервісного центру товар приїхав на другий день, а сервіс забрав його з нової пошти на третій день.

Відправлено через 8 хвилин 57 секунд:
3) Якщо відправляю товар не напряму в СЦ, а, наприклад, до магазину, в якому купляв? Продавець по телефону мене лякає, що це займе в рази більше часу, тому відправляйте одразу в СЦ.

Може ще якісь нюанси підкажете, хто стикався з цим. Завчасно дякую :)
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

IrosLAV: 24.08.2024 21:122) З якого дня рахувати ці 14 днів, якщо відправляв товар на ремонт новою поштою? До товару доложив супровідний лист, де вказав дату відправки. До сервісного центру товар приїхав на другий день, а сервіс забрав його з нової пошти на третій день.
з отримання сервісом.
IrosLAV: 24.08.2024 21:123) Якщо відправляю товар не напряму в СЦ, а, наприклад, до магазину, в якому купляв? Продавець по телефону мене лякає, що це займе в рази більше часу, тому відправляйте одразу в СЦ.

Може ще якісь нюанси підкажете, хто стикався з цим. Завчасно дякую :)
Був випадок з розеткою. Безбожно все затягували, посилаючись на відсутність запчастин і відключення. Почав тиснути - зробили за кілька днів.
Випадково дізнався, що сервіс виробника в той же час зробив аналогічну поломку за тиждень.
Відповісти