як створити нову тему , коли стару закрив ? бо видаляють і маю вже попередження

Разговоры обо всем
Закрито
Автор
Повідомлення
Stryan
Junior
Аватар користувача
Звідки: Новояворівськ

Повідомлення

Народ , спасайте , на сайті я новачок , створив тему в розділі ПРОЧЕЕ , закрив , похожу створив в розділі ПРОДАМ , хапнув від адміна попередження , відповідно і тему видалили. Створив нову тему в розділі ПРОДАМ , але вже з іншою назвою і так як описано у правилах , виклав товари фото і ціни, знову хапнув попередження і тему закрили.
Питання, що я не так роблю ? бо бан хапати не хочеться і хочеться все лаконічно і правильно зробити

причина першого попередження
-1 В сообщении о продаже обязательно должна быть указана цена - виправив
-2Оценка товара.
Оценку товара можно произвести в подфоруме «Прочее». Название темы указывается в произвольной форме, однако должно соответствовать общим правилам конференции - тут взагалі не розумію .
-3 Пользователь может и должен самостоятельно закрывать свои уже неактуальные темы. Запрещено закрывать свои темы и открывать новые с тем же содержанием (делать дубль уже существующей темы), мотивируя непонравившимися комментариями, флудом, оффтопом и подобными причинами. # Дубль не робив, іншу тему створив з іншою назвою і товарами та цінами

вот тут коли створив нову тему іншу назву і інші товари з цінами то отримав ще 1 попередження, а саме
- 1 Пользователь может и должен самостоятельно закрывать свои уже неактуальные темы. Запрещено закрывать свои темы и открывать новые с тем же содержанием (делать дубль уже существующей темы), мотивируя непонравившимися комментариями, флудом, оффтопом и подобными причинами. #


Підскажіть де я тут і шо роблю неправильно ?
Nic_Roman
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Stryan
вам все написали в правилах!
якщо створили тему то вказуйте що продаєте, допустим процесор 7700к, а в самій темі лаконічний опис та ціна! коли продали то не видаляйте вміст та назву а просто закрийте
Stryan
Junior
Аватар користувача