Останні статті і огляди
Новини
Стоимость комплектухи: прогнозы, мысли, размышления
-
sensey
Member
- Звідки: Київ-Малин
TheBlackFox
Дуже рідко але все ж таки підтримаю лисицю. Він в своєму розуміннісистеми правий. Інтерпритувати можна по різному цей порядок. Все давно поділено між невеликю кучкою людей в 3% які волоіють 95% всіх багатсв. Тут варто згадати тільки як приклад двигун внутрішнього згоряння ера якого малаб закінчитись років так 70 тому. А в нас тільки-но зявляються електомобілі-хоча навіть і вони вже застарілі за своїм кпд. Є набагато цікавіші речі. В 2007 році японці запропнували байк якому потрібна була всього одна зарядка для чуть би не довічногої їзди....але таке б зруйнувало систему яка існує....систему вуглеводнів.
Тут ще Біла варто згадати котрий Гейц із своїми 200мільйонів населення і більше нам рабів не треба))) з і це не жарт. Чоловік так дійсно розмірковує.
Дуже рідко але все ж таки підтримаю лисицю. Він в своєму розуміннісистеми правий. Інтерпритувати можна по різному цей порядок. Все давно поділено між невеликю кучкою людей в 3% які волоіють 95% всіх багатсв. Тут варто згадати тільки як приклад двигун внутрішнього згоряння ера якого малаб закінчитись років так 70 тому. А в нас тільки-но зявляються електомобілі-хоча навіть і вони вже застарілі за своїм кпд. Є набагато цікавіші речі. В 2007 році японці запропнували байк якому потрібна була всього одна зарядка для чуть би не довічногої їзди....але таке б зруйнувало систему яка існує....систему вуглеводнів.
Тут ще Біла варто згадати котрий Гейц із своїми 200мільйонів населення і більше нам рабів не треба))) з і це не жарт. Чоловік так дійсно розмірковує.
-
van Oudshoorn
Member
Бесконечный рост населения планеты поставит человечество на грань выживания. Бесконечный рост это хорошо когда есть технологии для колонизации других миров, а пока от этого только падение уровня жизни обычного человека и ускоренное истощение природных ресурсов.sensey: Тут ще Біла варто згадати котрий Гейц із своїми 200мільйонів населення і більше нам рабів не треба))) з і це не жарт. Чоловік так дійсно розмірковує.
-
Matumba2
Member
- Звідки: Запорожье
С сожалением констатирую, что продавцы с самым крупным тараканом в голове, обитают в моем родном городе :
https://www.olx.ua/obyavlenie/sapphire- ... f4a5ee4e8a
По моему, рекорд.
https://www.olx.ua/obyavlenie/sapphire- ... f4a5ee4e8a
По моему, рекорд.
-
atropgeon
Member
- Звідки: Львів
Орнул, только для опытных пользователей наверное потому и такая цена.Matumba2:С сожалением констатирую, что продавцы с самым крупным тараканом в голове, обитают в моем родном городе :
https://www.olx.ua/obyavlenie/sapphire- ... f4a5ee4e8a
По моему, рекорд.
-
TheBlackFox
Member
- Звідки: Запорожье
van Oudshoorn
Нету никакого роста - это только цифры на бумаге.
Можешь посмотреть фильм "who killed electric car" - что бы начать хотя бы понимать то, о чём я пишу и о чём писал sensey.
Прогресса нет как такового.
Нету никакого роста - это только цифры на бумаге.
Можешь посмотреть фильм "who killed electric car" - что бы начать хотя бы понимать то, о чём я пишу и о чём писал sensey.
Прогресса нет как такового.
-
Scoffer
Member
TheBlackFox
З фільмом в цілому згоден, а от з всебічною аккумулятизацією електротранспорту - категорично ні. Літієві аккумулятори по-перше дуже складно переробляти, а вони токсичні, по-друге ККД самого аккумулятора при номінальному струмі розряду не перевищує 80%, а скоріше ближче до 70 (лише аккумулятору, а не всієї лінії електростанція-аккумулятор-двигун, всього тракту щось типу 0.7електростанції*0.9зарядного пристрою*0.7аккумулятору*0.9контролеру двигуна*0.9двигуна=0.35 що вже не так круто і виглядає, рівень дизеля), і по-третє від вони пожежонебезпечні і знову ж таки, дуже токсичні, а ДТП ніхто не відміняв.
Прогрес пішов не в ту сторону. Для автотранспорту найкращі варіанти це парові двигуни замкнутого циклу на метані або пропані. Наприклад сучасний екземпляр Cyclone Mark V має наступні характеристики: приймає на вхід будь-що рідке або газообразне, аби лише горіло, ККД 34%, 100 кінських сил при крутному моменті в 1350+ Н/м! (не помилка, не 135), тобто не потрібна ніяка КПП, а температура горіння палива лише якісь жалюгідні 650 градусів по цельсію, тобто не формуються оксиди азоту в вихлопі і двигуни подібних конструкцій 20х років минулого століття їздячи на не найчистішому керосині, досі укладуються в найжорсткіші норми по токсичності вихлопу без всіляких каталізаторів. Вага - 150кг, що легше і приблизно аналогічного дизеля в комплекті з КПП, і тим більше електродвигуна з батарейками.
При цьому конструкція цих двигунів дуже поста, і їх можна збирати буквально в гаражі, власне як з вищезгаданим Cyclone і робилось. Тобто дешево. І в цьому найбільша проблема. Нікому з автовиробників не потрібен дешевий і майже вічний двигун, що здатен проїхати пару-іншу мільйонів км без обслуговування в силу простоти своєї конструкції.
З фільмом в цілому згоден, а от з всебічною аккумулятизацією електротранспорту - категорично ні. Літієві аккумулятори по-перше дуже складно переробляти, а вони токсичні, по-друге ККД самого аккумулятора при номінальному струмі розряду не перевищує 80%, а скоріше ближче до 70 (лише аккумулятору, а не всієї лінії електростанція-аккумулятор-двигун, всього тракту щось типу 0.7електростанції*0.9зарядного пристрою*0.7аккумулятору*0.9контролеру двигуна*0.9двигуна=0.35 що вже не так круто і виглядає, рівень дизеля), і по-третє від вони пожежонебезпечні і знову ж таки, дуже токсичні, а ДТП ніхто не відміняв.
Прогрес пішов не в ту сторону. Для автотранспорту найкращі варіанти це парові двигуни замкнутого циклу на метані або пропані. Наприклад сучасний екземпляр Cyclone Mark V має наступні характеристики: приймає на вхід будь-що рідке або газообразне, аби лише горіло, ККД 34%, 100 кінських сил при крутному моменті в 1350+ Н/м! (не помилка, не 135), тобто не потрібна ніяка КПП, а температура горіння палива лише якісь жалюгідні 650 градусів по цельсію, тобто не формуються оксиди азоту в вихлопі і двигуни подібних конструкцій 20х років минулого століття їздячи на не найчистішому керосині, досі укладуються в найжорсткіші норми по токсичності вихлопу без всіляких каталізаторів. Вага - 150кг, що легше і приблизно аналогічного дизеля в комплекті з КПП, і тим більше електродвигуна з батарейками.
При цьому конструкція цих двигунів дуже поста, і їх можна збирати буквально в гаражі, власне як з вищезгаданим Cyclone і робилось. Тобто дешево. І в цьому найбільша проблема. Нікому з автовиробників не потрібен дешевий і майже вічний двигун, що здатен проїхати пару-іншу мільйонів км без обслуговування в силу простоти своєї конструкції.
-
jimbo
Member
Прогресс пошел именно в ту сторону. Прогрессом рулит капитал. Капитал заинтересован в сверхприбылях с нефти.Scoffer:Прогрес пішов не в ту сторону.
-
Scoffer
Member
jimbo
Прибуток в нафті, як не дивно, в вищезгаданій схемі практично ніяк не змінюється. Всеодно щось треба палити, а бензини/керосини/соляри - найзручніші варіанти.
Прибуток в нафті, як не дивно, в вищезгаданій схемі практично ніяк не змінюється. Всеодно щось треба палити, а бензини/керосини/соляри - найзручніші варіанти.
-
TheBlackFox
Member
- Звідки: Запорожье
Scoffer
Да ездить можно и на дровах.
Насчёт АКБ могу только сказать, что у тебя, как и 99% людей мышление замкнутого типа, аккумуляторы бывают самые разные, в том числе и те, которые нам не показывали никогда. Насколько помню в электро автомобилях 19го века АКБ ещё теплются, то есть были даже не менянные, из чего они сделаны? Что там за технология? - нам конечно никто не расскажет.
sensey выше писал про японский электробайк, там КПД генератора в переднем колесе такой, что он заряжает АКБ с той же скорость, что он и разряжается от двигателя в заднем колесе, то есть хватило бы ионистора или даже конденсаторной сборки для старта, а дальше всё по классике - разогнался и отпустил педаль газа, вот и всё, КПД уже 101%.
Да ездить можно и на дровах.
Насчёт АКБ могу только сказать, что у тебя, как и 99% людей мышление замкнутого типа, аккумуляторы бывают самые разные, в том числе и те, которые нам не показывали никогда. Насколько помню в электро автомобилях 19го века АКБ ещё теплются, то есть были даже не менянные, из чего они сделаны? Что там за технология? - нам конечно никто не расскажет.
sensey выше писал про японский электробайк, там КПД генератора в переднем колесе такой, что он заряжает АКБ с той же скорость, что он и разряжается от двигателя в заднем колесе, то есть хватило бы ионистора или даже конденсаторной сборки для старта, а дальше всё по классике - разогнался и отпустил педаль газа, вот и всё, КПД уже 101%.
-
Scoffer
Member
TheBlackFox
Не існує ніяких чудо-аккумуляторів, інакше їх би використовували як мінімум в військовій або космічній техніці, а там теж немає нічого цікавого, я в них працював колись
Не існує ніяких чудо-аккумуляторів, інакше їх би використовували як мінімум в військовій або космічній техніці, а там теж немає нічого цікавого, я в них працював колись
і ти серйозно в це віриш?TheBlackFox: там КПД генератора в переднем колесе такой, что он заряжает АКБ с той же скорость, что он и разряжается от двигателя в заднем колесе, то есть хватило бы ионистора или даже конденсаторной сборки для старта, а дальше всё по классике - разогнался и отпустил педаль газа, вот и всё, КПД уже 101%.
-
TheBlackFox
Member
- Звідки: Запорожье
Scoffer
Как нету? А ядерная батарейка?Не існує ніяких чудо-аккумуляторів, інакше їх би використовували як мінімум в військовій або космічній техніці, а там теж немає нічого цікавого, я в них працював колись
Почитай на тему двигателя Шкодина и ему подобных, про маховики ещё можешь почитать - технологии есть, но их не применяют, так как это экономически не выгодно.і ти серйозно в це віриш?
-
Scoffer
Member
Струми мікроскопічні. По загальному заряду не перевершують звичайні сольові. Перевага лише в тому, що можуть працювати десятками років безперервно, іноді це потрібно.TheBlackFox:Как нету? А ядерная батарейка?
М'яко кажучи дилетанськаTheBlackFox:двигателя Шкодина
Вага. Тона-інша маховика це тобі не це. Плюс постійний момент сили, що бажає розвернути транспорт.TheBlackFox:про маховики
-
BossUA
Member
- Звідки: до сих пор и не более
Будущее электротранспорта за тандемом акб-суперконденсатор, возможно даже гибрид. Система отлично опробована на водородном электробусе Шкода Трихайбус : в момент троганья с места, когда максимальный ток и расход энергии, источником энергии там выступает суперконденсаторная батарея и только потом подхватывает разгон тяговое акб.
За этим вариантом будущее.
За этим вариантом будущее.
-
Andrey2005
Member
- Звідки: UA
К примеру щелочные акумы легко живут по 20-30 лет, бывает и больше.TheBlackFox:в электро автомобилях 19го века АКБ ещё теплются, то есть были даже не менянные, из чего они сделаны?
-
TheBlackFox
Member
- Звідки: Запорожье
Для аварийного освещения было бы отлично наверное.Струми мікроскопічні. По загальному заряду не перевершують звичайні сольові. Перевага лише в тому, що можуть працювати десятками років безперервно, іноді це потрібно.
Да ладно, там по сути два синхронных электродвигателя, правда в качестве генератора использовать не получится, но это уже другой вопрос.М'яко кажучи дилетанська
К сожалению практического применения не видел и по этому поводу судить могу так же только терминами и формулами, надо садится считать...Вага. Тона-інша маховика це тобі не це. Плюс постійний момент сили, що бажає розвернути транспорт.
По моему лучше, чем авто на дровах ещё не придумали, правда заводится пол чача, но то такое
-
Andrey2005
Member
- Звідки: UA
Ну хоча б в метро могли б використовувати, там цілий день старт-стоп, і майже прямолінійна дорога.Scoffer:Вага. Тона-інша маховика це тобі не це. Плюс постійний момент сили, що бажає розвернути транспорт.
-
Scoffer
Member
Andrey2005
Дивлячись що входить в термін "живуть". Просто стояти - нічого їм не буде і за 100 років. А кількість циклів розряду дуже обмежена. 1000 - гарна величина для них.
Отправлено спустя 1 минуту 15 секунд:
Отправлено спустя 3 минуты 23 секунды:
Дивлячись що входить в термін "живуть". Просто стояти - нічого їм не буде і за 100 років. А кількість циклів розряду дуже обмежена. 1000 - гарна величина для них.
Отправлено спустя 1 минуту 15 секунд:
НЕ ВИТЯГНЕ. Для лампочки треба буде батарейку в сотню кг)TheBlackFox:Для аварийного освещения было бы отлично наверное.
Експерементальні автобуси були в совдепі, модель на жаль не пам'ятаю.TheBlackFox:К сожалению практического применения не видел
Отправлено спустя 3 минуты 23 секунды:
Там є ще один момент - маховик не суцільний, а рулон стрічки, якщо порветься та з такою енергією, що здатна потяг тягнути - цей потяг розірве в самому прямому сенсі, можливо зі станцією метро заодно.Andrey2005:Ну хоча б в метро могли б використовувати, там цілий день старт-стоп, і майже прямолінійна дорога.
-
odessitmws
Member
- Звідки: ZSU-OD-UA
чот надоело читать теории заговора тут, давайте ближе к теме
Востаннє редагувалось 22.07.2017 11:41 користувачем odessitmws, всього редагувалось 1 раз.
-
TheBlackFox
Member
- Звідки: Запорожье
Есть же блокинг генераторы, да и светодиоды никто не отменялScoffer:НЕ ВИТЯГНЕ. Для лампочки треба буде батарейку в сотню кг)
-
Andrey2005
Member
- Звідки: UA
Теоретично так, а практично в мене є багато прикладів, коли навіть старі акуми списані з електрокарів працюють ще по 20 років. Ємність там мабуть впала, але працюють нормально.Scoffer:А кількість циклів розряду дуже обмежена. 1000 - гарна величина для них.
Отправлено спустя 2 минуты 18 секунд:
Я колись читав книгу, там робили досліди і вийшло що розрив стрічки набагато безпечніший ніж розрив суцільного маховика. І це логічно.Scoffer: маховик не суцільний, а рулон стрічки