Стоимость комплектухи: прогнозы, мысли, размышления

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
realism
Member

Повідомлення

У кого какие прогнозы и чего делать, что по чем продавать, когда покупать?

Дефицит видеокарт. Адекватные цены на бу видюхи. по чем брать?

П.3.7, п.3.10 правил в полной мере действуют в данной теме
Востаннє редагувалось 28.09.2015 09:15 користувачем gehka3, всього редагувалось 1 раз.
sensey
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ-Малин

Повідомлення

TheBlackFox
Дуже рідко але все ж таки підтримаю лисицю. Він в своєму розуміннісистеми правий. Інтерпритувати можна по різному цей порядок. Все давно поділено між невеликю кучкою людей в 3% які волоіють 95% всіх багатсв. Тут варто згадати тільки як приклад двигун внутрішнього згоряння ера якого малаб закінчитись років так 70 тому. А в нас тільки-но зявляються електомобілі-хоча навіть і вони вже застарілі за своїм кпд. Є набагато цікавіші речі. В 2007 році японці запропнували байк якому потрібна була всього одна зарядка для чуть би не довічногої їзди....але таке б зруйнувало систему яка існує....систему вуглеводнів. :gigi:
Тут ще Біла варто згадати котрий Гейц із своїми 200мільйонів населення і більше нам рабів не треба))) з і це не жарт. Чоловік так дійсно розмірковує.
van Oudshoorn
Member

Повідомлення

sensey: Тут ще Біла варто згадати котрий Гейц із своїми 200мільйонів населення і більше нам рабів не треба))) з і це не жарт. Чоловік так дійсно розмірковує.
Бесконечный рост населения планеты поставит человечество на грань выживания. Бесконечный рост это хорошо когда есть технологии для колонизации других миров, а пока от этого только падение уровня жизни обычного человека и ускоренное истощение природных ресурсов.
Matumba2
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

С сожалением констатирую, что продавцы с самым крупным тараканом в голове, обитают в моем родном городе :
https://www.olx.ua/obyavlenie/sapphire- ... f4a5ee4e8a
По моему, рекорд. :)
atropgeon
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

Matumba2:С сожалением констатирую, что продавцы с самым крупным тараканом в голове, обитают в моем родном городе :
https://www.olx.ua/obyavlenie/sapphire- ... f4a5ee4e8a
По моему, рекорд. :)
Орнул, только для опытных пользователей :rotate: наверное потому и такая цена.
TheBlackFox
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

van Oudshoorn
Нету никакого роста - это только цифры на бумаге.
Можешь посмотреть фильм "who killed electric car" - что бы начать хотя бы понимать то, о чём я пишу и о чём писал sensey.
Прогресса нет как такового.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

TheBlackFox
З фільмом в цілому згоден, а от з всебічною аккумулятизацією електротранспорту - категорично ні. Літієві аккумулятори по-перше дуже складно переробляти, а вони токсичні, по-друге ККД самого аккумулятора при номінальному струмі розряду не перевищує 80%, а скоріше ближче до 70 (лише аккумулятору, а не всієї лінії електростанція-аккумулятор-двигун, всього тракту щось типу 0.7електростанції*0.9зарядного пристрою*0.7аккумулятору*0.9контролеру двигуна*0.9двигуна=0.35 що вже не так круто і виглядає, рівень дизеля), і по-третє від вони пожежонебезпечні і знову ж таки, дуже токсичні, а ДТП ніхто не відміняв.

Прогрес пішов не в ту сторону. Для автотранспорту найкращі варіанти це парові двигуни замкнутого циклу на метані або пропані. Наприклад сучасний екземпляр Cyclone Mark V має наступні характеристики: приймає на вхід будь-що рідке або газообразне, аби лише горіло, ККД 34%, 100 кінських сил при крутному моменті в 1350+ Н/м! (не помилка, не 135), тобто не потрібна ніяка КПП, а температура горіння палива лише якісь жалюгідні 650 градусів по цельсію, тобто не формуються оксиди азоту в вихлопі і двигуни подібних конструкцій 20х років минулого століття їздячи на не найчистішому керосині, досі укладуються в найжорсткіші норми по токсичності вихлопу без всіляких каталізаторів. Вага - 150кг, що легше і приблизно аналогічного дизеля в комплекті з КПП, і тим більше електродвигуна з батарейками.

При цьому конструкція цих двигунів дуже поста, і їх можна збирати буквально в гаражі, власне як з вищезгаданим Cyclone і робилось. Тобто дешево. І в цьому найбільша проблема. Нікому з автовиробників не потрібен дешевий і майже вічний двигун, що здатен проїхати пару-іншу мільйонів км без обслуговування в силу простоти своєї конструкції.
jimbo
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scoffer:Прогрес пішов не в ту сторону.
Прогресс пошел именно в ту сторону. Прогрессом рулит капитал. Капитал заинтересован в сверхприбылях с нефти.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

jimbo
Прибуток в нафті, як не дивно, в вищезгаданій схемі практично ніяк не змінюється. Всеодно щось треба палити, а бензини/керосини/соляри - найзручніші варіанти.
TheBlackFox
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Scoffer
Да ездить можно и на дровах.
Насчёт АКБ могу только сказать, что у тебя, как и 99% людей мышление замкнутого типа, аккумуляторы бывают самые разные, в том числе и те, которые нам не показывали никогда. Насколько помню в электро автомобилях 19го века АКБ ещё теплются, то есть были даже не менянные, из чего они сделаны? Что там за технология? - нам конечно никто не расскажет.
sensey выше писал про японский электробайк, там КПД генератора в переднем колесе такой, что он заряжает АКБ с той же скорость, что он и разряжается от двигателя в заднем колесе, то есть хватило бы ионистора или даже конденсаторной сборки для старта, а дальше всё по классике - разогнался и отпустил педаль газа, вот и всё, КПД уже 101%. :shuffle:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

TheBlackFox
Не існує ніяких чудо-аккумуляторів, інакше їх би використовували як мінімум в військовій або космічній техніці, а там теж немає нічого цікавого, я в них працював колись ;)
TheBlackFox: там КПД генератора в переднем колесе такой, что он заряжает АКБ с той же скорость, что он и разряжается от двигателя в заднем колесе, то есть хватило бы ионистора или даже конденсаторной сборки для старта, а дальше всё по классике - разогнался и отпустил педаль газа, вот и всё, КПД уже 101%.
:-/ і ти серйозно в це віриш?
TheBlackFox
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Scoffer
Не існує ніяких чудо-аккумуляторів, інакше їх би використовували як мінімум в військовій або космічній техніці, а там теж немає нічого цікавого, я в них працював колись
Как нету? А ядерная батарейка?
і ти серйозно в це віриш?
Почитай на тему двигателя Шкодина и ему подобных, про маховики ещё можешь почитать - технологии есть, но их не применяют, так как это экономически не выгодно.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

TheBlackFox:Как нету? А ядерная батарейка?
Струми мікроскопічні. По загальному заряду не перевершують звичайні сольові. Перевага лише в тому, що можуть працювати десятками років безперервно, іноді це потрібно.
TheBlackFox:двигателя Шкодина
М'яко кажучи дилетанська :censoured:
TheBlackFox:про маховики
Вага. Тона-інша маховика це тобі не це. Плюс постійний момент сили, що бажає розвернути транспорт.
BossUA
Member
Аватар користувача
Звідки: до сих пор и не более

Повідомлення

Будущее электротранспорта за тандемом акб-суперконденсатор, возможно даже гибрид. Система отлично опробована на водородном электробусе Шкода Трихайбус : в момент троганья с места, когда максимальный ток и расход энергии, источником энергии там выступает суперконденсаторная батарея и только потом подхватывает разгон тяговое акб.
За этим вариантом будущее.
Andrey2005
Member
Аватар користувача
Звідки: UA

Повідомлення

TheBlackFox:в электро автомобилях 19го века АКБ ещё теплются, то есть были даже не менянные, из чего они сделаны?
К примеру щелочные акумы легко живут по 20-30 лет, бывает и больше.
TheBlackFox
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Струми мікроскопічні. По загальному заряду не перевершують звичайні сольові. Перевага лише в тому, що можуть працювати десятками років безперервно, іноді це потрібно.
Для аварийного освещения было бы отлично наверное.
М'яко кажучи дилетанська
Да ладно, там по сути два синхронных электродвигателя, правда в качестве генератора использовать не получится, но это уже другой вопрос.
Вага. Тона-інша маховика це тобі не це. Плюс постійний момент сили, що бажає розвернути транспорт.
К сожалению практического применения не видел и по этому поводу судить могу так же только терминами и формулами, надо садится считать...

По моему лучше, чем авто на дровах ещё не придумали, правда заводится пол чача, но то такое :D
Andrey2005
Member
Аватар користувача
Звідки: UA

Повідомлення

Scoffer:Вага. Тона-інша маховика це тобі не це. Плюс постійний момент сили, що бажає розвернути транспорт.
Ну хоча б в метро могли б використовувати, там цілий день старт-стоп, і майже прямолінійна дорога.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Andrey2005
Дивлячись що входить в термін "живуть". Просто стояти - нічого їм не буде і за 100 років. А кількість циклів розряду дуже обмежена. 1000 - гарна величина для них.

Отправлено спустя 1 минуту 15 секунд:
TheBlackFox:Для аварийного освещения было бы отлично наверное.
НЕ ВИТЯГНЕ. Для лампочки треба буде батарейку в сотню кг)
TheBlackFox:К сожалению практического применения не видел
Експерементальні автобуси були в совдепі, модель на жаль не пам'ятаю.

Отправлено спустя 3 минуты 23 секунды:
Andrey2005:Ну хоча б в метро могли б використовувати, там цілий день старт-стоп, і майже прямолінійна дорога.
Там є ще один момент - маховик не суцільний, а рулон стрічки, якщо порветься та з такою енергією, що здатна потяг тягнути - цей потяг розірве в самому прямому сенсі, можливо зі станцією метро заодно.
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: ZSU-OD-UA

Повідомлення

чот надоело читать теории заговора тут, давайте ближе к теме
Востаннє редагувалось 22.07.2017 11:41 користувачем odessitmws, всього редагувалось 1 раз.
TheBlackFox
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Scoffer:НЕ ВИТЯГНЕ. Для лампочки треба буде батарейку в сотню кг)
Есть же блокинг генераторы, да и светодиоды никто не отменял
Andrey2005
Member
Аватар користувача
Звідки: UA

Повідомлення

Scoffer:А кількість циклів розряду дуже обмежена. 1000 - гарна величина для них.
Теоретично так, а практично в мене є багато прикладів, коли навіть старі акуми списані з електрокарів працюють ще по 20 років. Ємність там мабуть впала, але працюють нормально.

Отправлено спустя 2 минуты 18 секунд:
Scoffer: маховик не суцільний, а рулон стрічки
Я колись читав книгу, там робили досліди і вийшло що розрив стрічки набагато безпечніший ніж розрив суцільного маховика. І це логічно.
Відповісти