Інвертори, БМС, АКБ. Налаштування, тонкощі і т.д. (ділимось досвідом)

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
1985god
Member

Повідомлення

Roaster
По идее не проблема . Но я хочу от каждой акб плюс завести на клему инвертора отдельньім проводом :shuffle: (и минус тоже ) соеденив уже на входной клеме инвертора. А какие перемьічки между акб вообще пофиг в такой схеме как у мен можно без них, в вашей схеме имхо кашу маслом не испортишь , чем толще тем лучше :super: у ток будет идит там где меньше сопротивление, а в вашем случае куда ему еще идти как не по толстенньім проводам ? Другого пути как бьі нет .
Для економии проводов никто не делает так как я и видел видео на тик-ток где собрали систему для томографа или мрт там около 50 штук пилонтеч 4,8 кВт соеденили паралельно и только в конце провода завели на инвертор , я немного удивлен … но то такое .
Кому нужно провода кинуертору от пилотнеч - или еще к какомуто акб обращайтесь , отдам дешевле , жалко резать бьістросьемньіе разьемьі , а пилонтечей у меня нет

Відправлено через 13 хвилин 8 секунд:
Amphenol Radlock Розєм мав би такождо дейе підходити нових
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

1985god: 22.11.2024 20:40в вашей схеме имхо кашу маслом не испортишь , чем толще тем лучше
це всі дівчата знають :lol:
1985god
Member

Повідомлення

Приглядаюсь до victron
Може хтось щось підкаже , бо по дейе інформації дуже багато а по ньому ні , і це стримує
1) в чому різниця між Victron Multiplus II 48V - 5000VA - 70A
https://ru.nkon.nl/ess/omvormer/multipl ... v-70a.html
Та Victron Energy PMP482506000 Multiplus II GX 48V - 5000VA - 70A
https://ru.nkon.nl/ess/omvormer/multipl ... 50-gx.html
2) як відбувається налаштування , у дейе зрозуміло через меню, а тут з чого взагалі почати ? Яку програму качати по чому зєднуватися ? Wi-fi bluetooth вбудовані ? По самому меню на ютубі є огляди , а як туди зайти :shuffle:
3) Чи є функція роботи без АКБ ?
4)наскільки зрозумів у GX wi-fi вбудований , тоді як налаштовується просто ІІ , бачу в обох є RJ45 яка там схема обжимки ? Вони призначені тільки для CAN шини зєднання з АКБ чи до Windows теж можна підключитись для налаштування?
Сократ: Ніколи не соромся запитувати про те, чого не знаєш

Відправлено через 5 хвилин 54 секунди:
Знайшов мануал буду курити https://www.victronenergy.com/upload/do ... pdf-en.pdf

Відправлено через 44 секунди:
RTFM :shuffle: просто хочу зрозуміти чи варто заводитися з тим
dimus8210
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

1985god: 23.11.2024 10:55 Приглядаюсь до victron
Може хтось щось підкаже , бо по дейе інформації дуже багато а по ньому ні , і це стримує
1) в чому різниця між Victron Multiplus II 48V - 5000VA - 70A
https://ru.nkon.nl/ess/omvormer/multipl ... v-70a.html
Та Victron Energy PMP482506000 Multiplus II GX 48V - 5000VA - 70A
https://ru.nkon.nl/ess/omvormer/multipl ... 50-gx.html
2) як відбувається налаштування , у дейе зрозуміло через меню, а тут з чого взагалі почати ? Яку програму качати по чому зєднуватися ? Wi-fi bluetooth вбудовані ? По самому меню на ютубі є огляди , а як туди зайти :shuffle:
3) Чи є функція роботи без АКБ ?
4)наскільки зрозумів у GX wi-fi вбудований , тоді як налаштовується просто ІІ , бачу в обох є RJ45 яка там схема обжимки ? Вони призначені тільки для CAN шини зєднання з АКБ чи до Windows теж можна підключитись для налаштування?
Сократ: Ніколи не соромся запитувати про те, чого не знаєш
Для налаштування Multiplus II 48V - 5000VA - 70A потрібно додатково юсб приблуду MK3 USB to VE.Bus, підключаєш до компа з віктронівським ПЗ і налаштовуєш, в GX вже наче модуль є. Без АКБ працювати не буде бо це просто інвертор без сонячного контролера. Система модульна, прикольна, але дорога. В ютубі відео валом, особливо англомовних, на сайті віктрон ПЗ, схеми підключення все в відкритому доступі.
Із-за того що з віктроном треба подовбатись і фінансово вкластись обрав два інвертори дейе по 6кВт щоб була можливість 4 стрінги панелей чіпляти
Sachem
Member
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

1985god: 23.11.2024 11:02Може хтось щось підкаже
Попробуйте в чате по Виктронам поспрошать https://t.me/forum_sdv_solar/25021
Roaster
Member

Повідомлення

А те Deye что на 3 и 6 кВт, они с пассивным охлаждением?
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Roaster: 23.11.2024 15:27 А те Deye что на 3 и 6 кВт, они с пассивным охлаждением?
ні. всі з активним але вони тихі
fludimir
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

vmsolver: 22.11.2024 19:59Если подключить к + и - одного аккумулятора, то это будет не диагональное подключение.
А что плохого произойдет при таком подключении? В таком подключении очень удобно что второй аккум легко убрать и вернуть на место не разбирая всей системы, у меня сейчас один 12в подключен к инвертору и собирался второй именно так добавить, какие минусы?
1985god
Member

Повідомлення

dimus8210 дякую
Timedemo
Member
Звідки: Ненька Украина

Повідомлення

Roaster: 23.11.2024 15:27 А те Deye что на 3 и 6 кВт, они с пассивным охлаждением?
так. там тільки внутрішній вентіль є. але він дуже тихий.
Dimas_dp
Junior

Повідомлення

Столкнулся с одной задачей, которую пока не могу решить. Приобрел батарею с алика 100 Ah 12V Lifepo4. Перед подключению к инвертору проверил напряжение, показало 12,8в. Подключая инвертор напряжение проседает до 3в.
Вскрыл батарею, подключил инвертор мимо BMS на клемы после ячеек, инвертор включился и напряжение входное 12,8в. Думаю, значит BMS! Заказал новую, установил, но ничего не поменялось… Пробовал заряжать импульсной зарядкой для автомобильных АКБ, оно выдает ошибку и отключается.
Буду благодарен за комментарии в чем может быть причина
dimus8210
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Dimas_dp: 24.11.2024 19:18 Столкнулся с одной задачей, которую пока не могу решить. Приобрел батарею с алика 100 Ah 12V Lifepo4. Перед подключению к инвертору проверил напряжение, показало 12,8в. Подключая инвертор напряжение проседает до 3в.
Вскрыл батарею, подключил инвертор мимо BMS на клемы после ячеек, инвертор включился и напряжение входное 12,8в. Думаю, значит BMS! Заказал новую, установил, но ничего не поменялось… Пробовал заряжать импульсной зарядкой для автомобильных АКБ, оно выдает ошибку и отключается.
Буду благодарен за комментарии в чем может быть причина
Яка напруга і опір на кожній комірці?
Crossbow
Member
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

Dimas_dp
щоб дати хоч якусь відповідь... треба розуміти, що за акб\бмс і як то все підключено\зібрано.
та і напруга\опір кожного елементу. Але підозрюю що немає чим міряти...
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Dimas_dp: 24.11.2024 19:18Буду благодарен за комментарии в чем может быть причина
фото батареї з усіх сторін. фото показать внутрішнього опору батареї тестером 1035+. фото БМС. фото штрих кода ячейки батареї

Відправлено через 29 секунд:
dimus8210: 24.11.2024 19:26опір на кожній комірці?
а оце центральне питання :beer:
Crossbow
Member
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

goldenvirus: 18.11.2024 18:09
Crossbow: 17.11.2024 13:54 Пропоную в даній темі ділитись інформацію про інвертори, БМС, АКБ та налаштування, тонкощі і т.д. з метою систематизації та накопичення загального досвіду.


Ось моя "історія":

Написав це нашвидкоруч, тому в тексті 100% є обдруківки. :gigi:
Нашвидкоруч почитав, ваш варіант з відсічкою заряду БМС-кою неправильний, може спрацювати один/два/десять разів нормально, а потім інвертор стрельне транзисторами...я розумію, що полагодити самостійно вам не стане проблемою, але ціна нових транзисторів доволі кусюча(

Отправлено спустя 3 минуты 54 секунды:
На тижні будемо в кума вводити в експлуатацію 24в/3квт гібридний інвертор з лужними АКБ НК-125 :horror:
Відео не моє )
Але це однодумець і у мене такий же режим налаштування, тільки напруги "свої" я виставив, а не так як він показав.
Але суть налаштування одна і така ж.

fludimir
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

Crossbow: 24.11.2024 20:24Відео не моє )
Из этого видео, не слишком полезного для тех у кого батареи на простых бмс без возможности настройки, узнал что если выбрать тип батареи Lib то инвертор отключит флоат зарядку. У моего EASun SMHII в настройках такой вариант батареи есть, а вот в мануале нет, потому даже не подозревал что так можно отключить флоат, но вероятно это актуально для всех китайских инверторов?
PNG__0xC12A__.png
Стоит ли для LiFePo4 аккумуляторов DC-House 100Ah (2шт параллельно) использовать Battery Type = Lib , учитывая что напряжения в этом режиме нельзя подстроить под себя, зато дурацкой флоат зарядки уже не будет?
Timedemo
Member
Звідки: Ненька Украина

Повідомлення

fludimir: 27.11.2024 23:14
Crossbow: 24.11.2024 20:24Відео не моє )
Из этого видео, не слишком полезного для тех у кого батареи на простых бмс без возможности настройки, узнал что если выбрать тип батареи Lib то инвертор отключит флоат зарядку. У моего EASun SMHII в настройках такой вариант батареи есть, а вот в мануале нет, потому даже не подозревал что так можно отключить флоат, но вероятно это актуально для всех китайских инверторов?
PNG__0xC12A__.png

Стоит ли для LiFePo4 аккумуляторов DC-House 100Ah (2шт параллельно) использовать Battery Type = Lib , учитывая что напряжения в этом режиме нельзя подстроить под себя, зато дурацкой флоат зарядки уже не будет?
если это отрубает флоат, то пофиг на то напряжение заряда. всеравно отрубит бмс
strang
Member
Аватар користувача

Повідомлення

fludimir: 27.11.2024 23:14Стоит ли для LiFePo4 аккумуляторов DC-House 100Ah (2шт параллельно) использовать Battery Type = Lib ,
там же ниже, в режиме lib флоатинг хоть и пропадет, но нельзя подстроить напряжения полностью заряженного/разряженного (26,27,29). такое только в use
Зображення

Отправлено спустя 2 минуты 21 секунду:
вот немного тестов lib/use для инвертора must PV18-3224 VPM II - (тайм-код 13:10, но я бы начал с 10:24)

Отправлено спустя 13 минут 29 секунд:
дособирал в кучу свою lifepo4 8S, как раз пытаюсь разобраться как инвертор (must PV18-3224 VPM II) правильно настраивать со всеми этими флоатингами :insane:

так как до этого несколько дней юзал связку отдельностоящих зарядка-инвертор-батарея скептически отношусь ко всем тем точным цифрам в настройках до сотых вольта.
бережно собранная 4s2p на grade A eve 105 при заряде в 40А под конец процесса показала разбаланс в 0,1V между крайними банками (от минимума на первой до макс на 4-й).
было на бмс настроено
start balance volt - 3.35V
max balance cur - 1A
cell ovp - 3.58V

и зарядка встала вместо 14,32V на что-то около 14V, правда потом за 10-15 минут отбалансировала
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

strang: 28.11.2024 00:24так как до этого несколько дней юзал связку отдельностоящих зарядка-инвертор-батарея скептически отношусь ко всем тем точным цифрам в настройках до сотых вольта.
правильно робиш :beer: тільки мультиметр кліщі і оте усе :beer:
goldenvirus
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Crossbow: 24.11.2024 20:24
goldenvirus: 18.11.2024 18:09

Нашвидкоруч почитав, ваш варіант з відсічкою заряду БМС-кою неправильний, може спрацювати один/два/десять разів нормально, а потім інвертор стрельне транзисторами...я розумію, що полагодити самостійно вам не стане проблемою, але ціна нових транзисторів доволі кусюча(

Отправлено спустя 3 минуты 54 секунды:
На тижні будемо в кума вводити в експлуатацію 24в/3квт гібридний інвертор з лужними АКБ НК-125 :horror:
Відео не моє )
Але це однодумець і у мене такий же режим налаштування, тільки напруги "свої" я виставив, а не так як він показав.
Але суть налаштування одна і така ж.

Відео від ремонтника зі стажем, якщо про тонкощі та неприємності можна відразу перемотати після 15хв.
Висновок, не робіть відсічку БМС-кою...
Відповісти