Останні статті і огляди
Новини
Інвертори, БМС, АКБ. Налаштування, тонкощі і т.д. (ділимось досвідом)
-
1985god
Member
Roaster
По идее не проблема . Но я хочу от каждой акб плюс завести на клему инвертора отдельньім проводом (и минус тоже ) соеденив уже на входной клеме инвертора. А какие перемьічки между акб вообще пофиг в такой схеме как у мен можно без них, в вашей схеме имхо кашу маслом не испортишь , чем толще тем лучше у ток будет идит там где меньше сопротивление, а в вашем случае куда ему еще идти как не по толстенньім проводам ? Другого пути как бьі нет .
Для економии проводов никто не делает так как я и видел видео на тик-ток где собрали систему для томографа или мрт там около 50 штук пилонтеч 4,8 кВт соеденили паралельно и только в конце провода завели на инвертор , я немного удивлен … но то такое .
Кому нужно провода кинуертору от пилотнеч - или еще к какомуто акб обращайтесь , отдам дешевле , жалко резать бьістросьемньіе разьемьі , а пилонтечей у меня нет
Відправлено через 13 хвилин 8 секунд:
Amphenol Radlock Розєм мав би такождо дейе підходити нових
По идее не проблема . Но я хочу от каждой акб плюс завести на клему инвертора отдельньім проводом (и минус тоже ) соеденив уже на входной клеме инвертора. А какие перемьічки между акб вообще пофиг в такой схеме как у мен можно без них, в вашей схеме имхо кашу маслом не испортишь , чем толще тем лучше у ток будет идит там где меньше сопротивление, а в вашем случае куда ему еще идти как не по толстенньім проводам ? Другого пути как бьі нет .
Для економии проводов никто не делает так как я и видел видео на тик-ток где собрали систему для томографа или мрт там около 50 штук пилонтеч 4,8 кВт соеденили паралельно и только в конце провода завели на инвертор , я немного удивлен … но то такое .
Кому нужно провода кинуертору от пилотнеч - или еще к какомуто акб обращайтесь , отдам дешевле , жалко резать бьістросьемньіе разьемьі , а пилонтечей у меня нет
Відправлено через 13 хвилин 8 секунд:
Amphenol Radlock Розєм мав би такождо дейе підходити нових
-
Hotspur
Member
це всі дівчата знають1985god: ↑ 22.11.2024 20:40в вашей схеме имхо кашу маслом не испортишь , чем толще тем лучше
-
1985god
Member
Приглядаюсь до victron
Може хтось щось підкаже , бо по дейе інформації дуже багато а по ньому ні , і це стримує
1) в чому різниця між Victron Multiplus II 48V - 5000VA - 70A
https://ru.nkon.nl/ess/omvormer/multipl ... v-70a.html
Та Victron Energy PMP482506000 Multiplus II GX 48V - 5000VA - 70A
https://ru.nkon.nl/ess/omvormer/multipl ... 50-gx.html
2) як відбувається налаштування , у дейе зрозуміло через меню, а тут з чого взагалі почати ? Яку програму качати по чому зєднуватися ? Wi-fi bluetooth вбудовані ? По самому меню на ютубі є огляди , а як туди зайти
3) Чи є функція роботи без АКБ ?
4)наскільки зрозумів у GX wi-fi вбудований , тоді як налаштовується просто ІІ , бачу в обох є RJ45 яка там схема обжимки ? Вони призначені тільки для CAN шини зєднання з АКБ чи до Windows теж можна підключитись для налаштування?
Сократ: Ніколи не соромся запитувати про те, чого не знаєш
Відправлено через 5 хвилин 54 секунди:
Знайшов мануал буду курити https://www.victronenergy.com/upload/do ... pdf-en.pdf
Відправлено через 44 секунди:
RTFM просто хочу зрозуміти чи варто заводитися з тим
Може хтось щось підкаже , бо по дейе інформації дуже багато а по ньому ні , і це стримує
1) в чому різниця між Victron Multiplus II 48V - 5000VA - 70A
https://ru.nkon.nl/ess/omvormer/multipl ... v-70a.html
Та Victron Energy PMP482506000 Multiplus II GX 48V - 5000VA - 70A
https://ru.nkon.nl/ess/omvormer/multipl ... 50-gx.html
2) як відбувається налаштування , у дейе зрозуміло через меню, а тут з чого взагалі почати ? Яку програму качати по чому зєднуватися ? Wi-fi bluetooth вбудовані ? По самому меню на ютубі є огляди , а як туди зайти
3) Чи є функція роботи без АКБ ?
4)наскільки зрозумів у GX wi-fi вбудований , тоді як налаштовується просто ІІ , бачу в обох є RJ45 яка там схема обжимки ? Вони призначені тільки для CAN шини зєднання з АКБ чи до Windows теж можна підключитись для налаштування?
Сократ: Ніколи не соромся запитувати про те, чого не знаєш
Відправлено через 5 хвилин 54 секунди:
Знайшов мануал буду курити https://www.victronenergy.com/upload/do ... pdf-en.pdf
Відправлено через 44 секунди:
RTFM просто хочу зрозуміти чи варто заводитися з тим
-
dimus8210
Member
- Звідки: Київ
Для налаштування Multiplus II 48V - 5000VA - 70A потрібно додатково юсб приблуду MK3 USB to VE.Bus, підключаєш до компа з віктронівським ПЗ і налаштовуєш, в GX вже наче модуль є. Без АКБ працювати не буде бо це просто інвертор без сонячного контролера. Система модульна, прикольна, але дорога. В ютубі відео валом, особливо англомовних, на сайті віктрон ПЗ, схеми підключення все в відкритому доступі.1985god: ↑ 23.11.2024 10:55 Приглядаюсь до victron
Може хтось щось підкаже , бо по дейе інформації дуже багато а по ньому ні , і це стримує
1) в чому різниця між Victron Multiplus II 48V - 5000VA - 70A
https://ru.nkon.nl/ess/omvormer/multipl ... v-70a.html
Та Victron Energy PMP482506000 Multiplus II GX 48V - 5000VA - 70A
https://ru.nkon.nl/ess/omvormer/multipl ... 50-gx.html
2) як відбувається налаштування , у дейе зрозуміло через меню, а тут з чого взагалі почати ? Яку програму качати по чому зєднуватися ? Wi-fi bluetooth вбудовані ? По самому меню на ютубі є огляди , а як туди зайти
3) Чи є функція роботи без АКБ ?
4)наскільки зрозумів у GX wi-fi вбудований , тоді як налаштовується просто ІІ , бачу в обох є RJ45 яка там схема обжимки ? Вони призначені тільки для CAN шини зєднання з АКБ чи до Windows теж можна підключитись для налаштування?
Сократ: Ніколи не соромся запитувати про те, чого не знаєш
Із-за того що з віктроном треба подовбатись і фінансово вкластись обрав два інвертори дейе по 6кВт щоб була можливість 4 стрінги панелей чіпляти
-
Sachem
Member
- Звідки: Днепр
Попробуйте в чате по Виктронам поспрошать https://t.me/forum_sdv_solar/250211985god: ↑ 23.11.2024 11:02Може хтось щось підкаже
-
Roaster
Member
А те Deye что на 3 и 6 кВт, они с пассивным охлаждением?
-
Hotspur
Member
ні. всі з активним але вони тихіRoaster: ↑ 23.11.2024 15:27 А те Deye что на 3 и 6 кВт, они с пассивным охлаждением?
-
fludimir
Member
- Звідки: Харьков
А что плохого произойдет при таком подключении? В таком подключении очень удобно что второй аккум легко убрать и вернуть на место не разбирая всей системы, у меня сейчас один 12в подключен к инвертору и собирался второй именно так добавить, какие минусы?vmsolver: ↑ 22.11.2024 19:59Если подключить к + и - одного аккумулятора, то это будет не диагональное подключение.
-
1985god
Member
dimus8210 дякую
-
Timedemo
Member
- Звідки: Ненька Украина
так. там тільки внутрішній вентіль є. але він дуже тихий.Roaster: ↑ 23.11.2024 15:27 А те Deye что на 3 и 6 кВт, они с пассивным охлаждением?
-
Dimas_dp
Junior
Столкнулся с одной задачей, которую пока не могу решить. Приобрел батарею с алика 100 Ah 12V Lifepo4. Перед подключению к инвертору проверил напряжение, показало 12,8в. Подключая инвертор напряжение проседает до 3в.
Вскрыл батарею, подключил инвертор мимо BMS на клемы после ячеек, инвертор включился и напряжение входное 12,8в. Думаю, значит BMS! Заказал новую, установил, но ничего не поменялось… Пробовал заряжать импульсной зарядкой для автомобильных АКБ, оно выдает ошибку и отключается.
Буду благодарен за комментарии в чем может быть причина
Вскрыл батарею, подключил инвертор мимо BMS на клемы после ячеек, инвертор включился и напряжение входное 12,8в. Думаю, значит BMS! Заказал новую, установил, но ничего не поменялось… Пробовал заряжать импульсной зарядкой для автомобильных АКБ, оно выдает ошибку и отключается.
Буду благодарен за комментарии в чем может быть причина
-
dimus8210
Member
- Звідки: Київ
Яка напруга і опір на кожній комірці?Dimas_dp: ↑ 24.11.2024 19:18 Столкнулся с одной задачей, которую пока не могу решить. Приобрел батарею с алика 100 Ah 12V Lifepo4. Перед подключению к инвертору проверил напряжение, показало 12,8в. Подключая инвертор напряжение проседает до 3в.
Вскрыл батарею, подключил инвертор мимо BMS на клемы после ячеек, инвертор включился и напряжение входное 12,8в. Думаю, значит BMS! Заказал новую, установил, но ничего не поменялось… Пробовал заряжать импульсной зарядкой для автомобильных АКБ, оно выдает ошибку и отключается.
Буду благодарен за комментарии в чем может быть причина
-
Crossbow
Member
- Звідки: Вінниця
Dimas_dp
щоб дати хоч якусь відповідь... треба розуміти, що за акб\бмс і як то все підключено\зібрано.
та і напруга\опір кожного елементу. Але підозрюю що немає чим міряти...
щоб дати хоч якусь відповідь... треба розуміти, що за акб\бмс і як то все підключено\зібрано.
та і напруга\опір кожного елементу. Але підозрюю що немає чим міряти...
-
Hotspur
Member
фото батареї з усіх сторін. фото показать внутрішнього опору батареї тестером 1035+. фото БМС. фото штрих кода ячейки батареїDimas_dp: ↑ 24.11.2024 19:18Буду благодарен за комментарии в чем может быть причина
Відправлено через 29 секунд:
а оце центральне питанняdimus8210: ↑ 24.11.2024 19:26опір на кожній комірці?
-
Crossbow
Member
- Звідки: Вінниця
Відео не моє )goldenvirus: ↑ 18.11.2024 18:09Нашвидкоруч почитав, ваш варіант з відсічкою заряду БМС-кою неправильний, може спрацювати один/два/десять разів нормально, а потім інвертор стрельне транзисторами...я розумію, що полагодити самостійно вам не стане проблемою, але ціна нових транзисторів доволі кусюча(Crossbow: ↑ 17.11.2024 13:54 Пропоную в даній темі ділитись інформацію про інвертори, БМС, АКБ та налаштування, тонкощі і т.д. з метою систематизації та накопичення загального досвіду.
Ось моя "історія":
Написав це нашвидкоруч, тому в тексті 100% є обдруківки.
Отправлено спустя 3 минуты 54 секунды:
На тижні будемо в кума вводити в експлуатацію 24в/3квт гібридний інвертор з лужними АКБ НК-125
Але це однодумець і у мене такий же режим налаштування, тільки напруги "свої" я виставив, а не так як він показав.
Але суть налаштування одна і така ж.
-
fludimir
Member
- Звідки: Харьков
Из этого видео, не слишком полезного для тех у кого батареи на простых бмс без возможности настройки, узнал что если выбрать тип батареи Lib то инвертор отключит флоат зарядку. У моего EASun SMHII в настройках такой вариант батареи есть, а вот в мануале нет, потому даже не подозревал что так можно отключить флоат, но вероятно это актуально для всех китайских инверторов? Стоит ли для LiFePo4 аккумуляторов DC-House 100Ah (2шт параллельно) использовать Battery Type = Lib , учитывая что напряжения в этом режиме нельзя подстроить под себя, зато дурацкой флоат зарядки уже не будет?Crossbow: ↑ 24.11.2024 20:24Відео не моє )
-
Timedemo
Member
- Звідки: Ненька Украина
если это отрубает флоат, то пофиг на то напряжение заряда. всеравно отрубит бмсfludimir: ↑ 27.11.2024 23:14Из этого видео, не слишком полезного для тех у кого батареи на простых бмс без возможности настройки, узнал что если выбрать тип батареи Lib то инвертор отключит флоат зарядку. У моего EASun SMHII в настройках такой вариант батареи есть, а вот в мануале нет, потому даже не подозревал что так можно отключить флоат, но вероятно это актуально для всех китайских инверторов?Crossbow: ↑ 24.11.2024 20:24Відео не моє )
PNG__0xC12A__.png
Стоит ли для LiFePo4 аккумуляторов DC-House 100Ah (2шт параллельно) использовать Battery Type = Lib , учитывая что напряжения в этом режиме нельзя подстроить под себя, зато дурацкой флоат зарядки уже не будет?
-
strang
Member
там же ниже, в режиме lib флоатинг хоть и пропадет, но нельзя подстроить напряжения полностью заряженного/разряженного (26,27,29). такое только в usefludimir: ↑ 27.11.2024 23:14Стоит ли для LiFePo4 аккумуляторов DC-House 100Ah (2шт параллельно) использовать Battery Type = Lib ,
Отправлено спустя 2 минуты 21 секунду:
вот немного тестов lib/use для инвертора must PV18-3224 VPM II - (тайм-код 13:10, но я бы начал с 10:24)
Отправлено спустя 13 минут 29 секунд:
дособирал в кучу свою lifepo4 8S, как раз пытаюсь разобраться как инвертор (must PV18-3224 VPM II) правильно настраивать со всеми этими флоатингами
так как до этого несколько дней юзал связку отдельностоящих зарядка-инвертор-батарея скептически отношусь ко всем тем точным цифрам в настройках до сотых вольта.
бережно собранная 4s2p на grade A eve 105 при заряде в 40А под конец процесса показала разбаланс в 0,1V между крайними банками (от минимума на первой до макс на 4-й).
было на бмс настроено
start balance volt - 3.35V
max balance cur - 1A
cell ovp - 3.58V
и зарядка встала вместо 14,32V на что-то около 14V, правда потом за 10-15 минут отбалансировала
-
Hotspur
Member
правильно робиш тільки мультиметр кліщі і оте усеstrang: ↑ 28.11.2024 00:24так как до этого несколько дней юзал связку отдельностоящих зарядка-инвертор-батарея скептически отношусь ко всем тем точным цифрам в настройках до сотых вольта.
-
goldenvirus
Member
Відео від ремонтника зі стажем, якщо про тонкощі та неприємності можна відразу перемотати після 15хв.Crossbow: ↑ 24.11.2024 20:24Відео не моє )goldenvirus: ↑ 18.11.2024 18:09
Нашвидкоруч почитав, ваш варіант з відсічкою заряду БМС-кою неправильний, може спрацювати один/два/десять разів нормально, а потім інвертор стрельне транзисторами...я розумію, що полагодити самостійно вам не стане проблемою, але ціна нових транзисторів доволі кусюча(
Отправлено спустя 3 минуты 54 секунды:
На тижні будемо в кума вводити в експлуатацію 24в/3квт гібридний інвертор з лужними АКБ НК-125
Але це однодумець і у мене такий же режим налаштування, тільки напруги "свої" я виставив, а не так як він показав.
Але суть налаштування одна і така ж.
Висновок, не робіть відсічку БМС-кою...