Вело овери?

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
murzik
Member

Повідомлення

Buldozer.
в Харкові?

знову в око щось попало ... коли вже окуляри куплю :mad:
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення



дуже цікаво
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Мене сьогодні один дідусь обігнав, я якийсь час ще зміг повисіти в нього на хвості, але відпав.
Він тримав 40-45 кмг по пласкому, ну може зовсім трохи попутного вітерця було.

ПС. Він був на звичайному вєлі, а не електро як ви могли подумати.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Біля Макароку знайшлм МОН 50 і розтяжку до неї. Це розміновувати років 50

Відправлено через 23 секунди:
dead_rat: 30.04.2023 20:00Він тримав 40-45 кмг по пласкому
т 800 ?
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

l-m: 29.04.2023 02:42
dead_rat: 29.04.2023 00:34 Сьогодні обкатав вєла, їде добре, трохи здивував що щвидкість не сильно відчувається. При 35-38 дивився на вєлокомп і дивувався, бо здавалося що їду повільніше.
Може трясе менше? Бо на МТБ вже перевірено, чим комфортніше ідеш, тим менше відчуття швидкості))
Ти правий, +10 псі у колеса повернули відчуття від дороги :up:
Контроль від цього не постраждав, поставив PR на місцевому спуску з поворотом у кінці, спокійно пройшов його на 55кмг B-)
lokkiuni
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлин

Повідомлення

dead_rat: 28.04.2023 02:38 Таки приїхав до мене мій акційний Giant TCR Advanced 1 от такий як на відео
У Джайнтів хороша ідеологія: рама супер, обвіс супер, колеса - :mad: пара колес більше двох кіло, плюс покри по 400 грамм.

Поставив топові алю колеса dt swiss pr 1400 і покри Continental gp5000, відразу майже мінус кіло ваги
Имхо лучше бы китайкарбон взял, типа Nextie или Lightbicycle - про два кило я даже не заикаюсь, но мои мтбшные колёса весят 1580, на 32 1.8мм спицах, дх-обода и дешёвых новатеках. Что-что, а простые штуки типа ободов китацы лепят весьма неплохо, где-то натыкался на обзор с распилом и прочим - пришли к выводу, что конкретные образцы брендовых некритично, но чутка похуже китайских. Единственный нюанс, что может всплыть - это неточные отверстия, но это полностью компенсируется нормальными ниппелями со сферической головкой типа Sapim Polyax
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

lokkiuni
Дякую, але я краще втримаюся від приколів із китай карбоном.

Одна справа, коли в Україні веломеханік за копійки збере і переразбере колесо з будь яким хабом і ободом. Інша, коли така робота буде дорожчою за саме колесо.

А розмови, що китайці нічим не гірше… ви бачили людину, що пересяде з Мерседеса на китайця? Це скоріше самозаспокоєння.
Звичайно я зараз не маю на увазі лоу-енд продукти від брендів.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

dead_rat: 03.05.2023 11:16А розмови, що китайці нічим не гірше… ви бачили людину, що пересяде з Мерседеса на китайця? Це скоріше самозаспокоєння.
люди цілком їздять на амерікан ігл. але це дорогий Китай
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

dead_rat: 03.05.2023 11:16 Інша, коли така робота буде дорожчою за саме колесо.
Я колись давно просто купив станок за 30 євро, тензометр за інші 30 і навчився збирати колеса сам. 2 години роботи на колесо і готово, при цьому це не та робота, що забирає 100% уваги, можна дивитись ютубчик чи щось подібне. При цьому впевненість в якості, :rotate:
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

3-14
:up:

Відправлено через 3 години 26 хвилин 40 секунд:
lokkiuni
Сходив на сайт Lightbicycle, зібрав пару колес і ціну мені загадало 1200 баксів :-/ вони обіцяють вагу 1100 грам, але камон, це балачки. По оглядам в них ті самі 1500-1600 грам.

При цьому Скрайб коштують 999 без акцій(я згоден, що хаб Скрайбу гірший за Дт свіс), а Дт Свісс 1200 по акціі.


Щось я не зрозумів приколу, моі алю дт свісс 1500 грам і 580 євро і це на 240х хабах, котрі самі десь по 200 євро
lokkiuni
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлин

Повідомлення

dead_rat: 03.05.2023 11:16 lokkiuni
Дякую, але я краще втримаюся від приколів із китай карбоном.

Одна справа, коли в Україні веломеханік за копійки збере і переразбере колесо з будь яким хабом і ободом. Інша, коли така робота буде дорожчою за саме колесо.

А розмови, що китайці нічим не гірше… ви бачили людину, що пересяде з Мерседеса на китайця? Це скоріше самозаспокоєння.
Звичайно я зараз не маю на увазі лоу-енд продукти від брендів.
Ну да, я-то сам собирал, купил тензометр, но в целом дороже 100 евро/колесо не выйдет. В целом _собрать_ по всем возможным канонам занимает пару часов первый раз, а уже протянуть можно отдать сравнительно недорого (не интересовался сколько именно).

А выбирая между мерином например а-класса в базовой комплектации и современным качественным китайцем C или D-класса уже будет не всё так однозначно, да?)
Опять же, я сам сейчас на MG EHS езжу - дали его мне по остаточному принципу, но в целом он на удивление неплох, по балансу комфорт/управляемость так точно впереди того же Tucson'а - мы дилеры и тех и других, достаточно отъездил на обоих. Минусы конкретно этих китайцев тоже очевиды, поддержка дилеров, например.

И вообще, тут скорее сравнение ДТ, которые всё делают на заводе в том же Китае и ставят свои наклейки, и соседнего завода, внедрившего похожий контроль качества и _пока что_ не просящего столько денег за свою наклейку.
dead_rat: 03.05.2023 15:28 Сходив на сайт Lightbicycle, зібрав пару колес і ціну мені загадало 1200 баксів :-/ вони обіцяють вагу 1100 грам, але камон, це балачки. По оглядам в них ті самі 1500-1600 грам.

При цьому Скрайб коштують 999 без акцій(я згоден, що хаб Скрайбу гірший за Дт свіс), а Дт Свісс 1200 по акціі.


Щось я не зрозумів приколу, моі алю дт свісс 1500 грам і 580 євро і це на 240х хабах, котрі самі десь по 200 євро
Ху из балачки?) Вес у них соответствует заявленному, это вполне себе уже сделавший имя производтель ободов, если ты об этом. У меня, напомню, дх обода весом 430гр, сравнительно много тяжёлых спиц, и т.п., на 240ых втулках да шосейных ободах это уже будет в том же примерно бюджете что твои где-нибудь 1200-1300, при том сильно жёстче. Брендовый карбон типа ДТ стоит совсем других денег, алю капитально проигрывает как минимум по жёсткости и/или весу.

И да, собранные у них дорогие, там ещё VATа набегает и прочего - я когда начинал задумываться о колёсах, был вариант за 350€ неплохие взять, но они сначала подорожали, а потом вообще исчезли. Ну и есть куча других проверенных производителей, просто процесс несколько сложнее "открыл бк и тыкнул", но и результат другой.

Энивей, без ТЗ - разговор ни о чём, под мои тз (лёгкие колёса не безумно дорого) альтернатив просто в природе не существует, алю ободов под такие нагрузуки легче 500гр нет, а те, что того порядка - стоят не сильно-то дешевле китайкарбона, который ещё и к тому же я брал с большим запасом по прочности (скорее всего можно было 380гр брать, но я не рискнул без опыта владения). Какие требования у тебя, какие критерии выбора - я не знаю, если приоритет "быстро купить что-то приемлемое" - то тут явно не тот вариант, как минимум потому что едет долго.

кек, зато нашёл по 75 евро 26е обода за 50% цены, пойду думать, не заказать ли :-/
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

lokkiuni
Воу, ну це ти накинув мейнстрімного маркетингу. Давай по порядку.
тут скорее сравнение ДТ, которые всё делают на заводе в том же Китае и ставят свои наклейки, и соседнего завода, внедрившего похожий контроль качества и _пока что_ не просящего столько денег за свою наклейку.
Можна сказати, що й айфони зроблені в Китаї, а Сяомі за 200 баксів це те й саме, просто бере менше грошей за бренд. Але ми обидва розуміємо наскільки це далеко від правди. Не за пустий звук так популярні вдулки від ДТ, а більшість китай брендів рекламує своі як копіі того ж ДТ.
на 240ых втулках да шосейных ободах это уже будет в том же примерно бюджете что твои где-нибудь 1200-1300, при том сильно жёстче. Брендовый карбон типа ДТ стоит совсем других денег
Пара коліс від ДТ Свісс - перед prc 1400 і зад prc 1100 коштували 1200 євро по акціі. Я іх купив, потримав в руках і відправив назад. Якість топ, але візуально трохи не підійшли до вєла. Алю виглядали як на мене краще і коштували 580 на 240х хабах і важили так само.

Я не розумію чого МТБшніки паряться за жорсткість і вагу коліс, ваши вєліки важкі, з шинами 2+ дюйми, повільні і з амортизацією. Я не вірю, що ви можете щось відрізнити. Ну лишень, якщо неякісне колесо складеться.
Энивей, без ТЗ - разговор ни о чём
Я шукав достатньо якісні і легкі колеса під тонкий і тендітний шоссер. Аеродинаміка і понти мені до одного місця. Порівнюючи 50мм карбонові Скрайб і 23 мм алю Дт Свісс я щось не відчуваю хвальоної різниці, різниця реально є лише якщо порівнювати з найдешевшими алю типу Мавік Аксіум.

Імхо, всі ці розповіді про вагу і жорсткість колес це 90% маркетинг.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

dead_rat: 04.05.2023 14:30Імхо, всі ці розповіді про вагу і жорсткість колес це 90% маркетинг.
ну ладно тобі. дівчинка 60 кг і хлопчик 110 кг такі потребують різних коліс
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Hotspur: 04.05.2023 14:51
dead_rat: 04.05.2023 14:30Імхо, всі ці розповіді про вагу і жорсткість колес це 90% маркетинг.
ну ладно тобі. дівчинка 60 кг і хлопчик 110 кг такі потребують різних коліс
Коли хлопчики 90+кг і мають ризик скласти звичайне колесо.
alfredhaos
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Німці, а в чому підвох JobRad? Виглядає гарно, але де підводні камені?
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

alfredhaos: 04.05.2023 15:01 Німці, а в чому підвох JobRad? Виглядає гарно, але де підводні камені?
Ні в чому. Ти кажеш що велік потрібен для їзди на роботу і списуєш його з податків. Повертаєш 40-50% вартості.

Так народ купує шоссери по 10к євро.
Наче для цього потрібне якесь підтвердження від роботодавця чи щось таке. Я нажаль, собі так не купував
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

dead_rat: 04.05.2023 14:52Коли хлопчики 90+кг і мають ризик скласти звичайне колесо.
https://www.aliexpress.com/item/1005004387191542.html оце б не брав при 110 кг ? :shuffle:
alfredhaos
Member
Аватар користувача

Повідомлення

dead_rat: 04.05.2023 15:03
alfredhaos: 04.05.2023 15:01 Німці, а в чому підвох JobRad? Виглядає гарно, але де підводні камені?
Ні в чому. Ти кажеш що велік потрібен для їзди на роботу і списуєш його з податків. Повертаєш 40-50% вартості.

Так народ купує шоссери по 10к євро.
Наче для цього потрібне якесь підтвердження від роботодавця чи щось таке. Я нажаль, собі так не купував
Дякую, бо з того, що читав - все здається ок, тоді візьму за цією схемою.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Hotspur: 04.05.2023 15:31
dead_rat: 04.05.2023 14:52Коли хлопчики 90+кг і мають ризик скласти звичайне колесо.
https://www.aliexpress.com/item/1005004387191542.html оце б не брав при 110 кг ? :shuffle:
900 євро за кота в мішу з Алі?! :eek: Піду валерьяночки попью
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

dead_rat: 04.05.2023 15:38900 євро за кота в мішу з Алі?! Піду валерьяночки попью
не ну а шо :gigi: люди хвалять :shuffle:
Відповісти