Евгений King
Та я сам 3дешник, то замоделити в якомусь фьюжені 360 потрібну деталь не проблема. Головне - не помилитися із замірами оригіналу.
Нажаль, заміну придбати неможливо. По вашому лінку - то лише ремінець без самого кріплення.
Я звʼязувався із українським саппортом фенікс і вони сказали, що ці деталі зняті з виробництва і заміну підібрати (чи навіть замовити з-за кордону у виробника) не можуть.
Вони мені і порадили надрукувати… це для ліхтарика, що ще 3 роки на гарантії… сервіс!
Вдалося нагуглити тільки ось це
https://traildog.fi/en/products/fenix-h ... J1OhqFmht3
Але незрозуміло, що це за магаз і чи варто звʼязуватися.
Останні статті і огляди
Новини
3D Печать или сообщество мейкеров.
-
Lamobot
Member
-
Reverse_rain
Member
- Звідки: Київ
А куди це кріплення? На резинки/голову чи на шолом? Якого діамтру корпус ліхтарика?Lamobot: ↑ 08.01.2025 18:27 Евгений King
Та я сам 3дешник, то замоделити в якомусь фьюжені 360 потрібну деталь не проблема. Головне - не помилитися із замірами оригіналу.
Нажаль, заміну придбати неможливо. По вашому лінку - то лише ремінець без самого кріплення.
Я звʼязувався із українським саппортом фенікс і вони сказали, що ці деталі зняті з виробництва і заміну підібрати (чи навіть замовити з-за кордону у виробника) не можуть.
Вони мені і порадили надрукувати… це для ліхтарика, що ще 3 роки на гарантії… сервіс!
Вдалося нагуглити тільки ось це
https://traildog.fi/en/products/fenix-h ... J1OhqFmht3
Але незрозуміло, що це за магаз і чи варто звʼязуватися.
Мені чомусь одразу в голову прийшла ідея з тримачами велосипедних насосів, треба лише кріплення переробити.
-
Lamobot
Member
Reverse_rain
На резинки на голову.
Ну це колхоз буде, навіть якщо і підійде якесь по діаметру і відстанню між тримачами.
Хотілося б якісно зробити, «під фабрику» так би мовити… зараз юзаю з поламаним кріпленням, просто комплектною резинкою притискаю його і норм. Але незручно.
На резинки на голову.
Ну це колхоз буде, навіть якщо і підійде якесь по діаметру і відстанню між тримачами.
Хотілося б якісно зробити, «під фабрику» так би мовити… зараз юзаю з поламаним кріпленням, просто комплектною резинкою притискаю його і норм. Але незручно.
-
_VlaD_
Member
Я б з нейлону друкував.Lamobot: ↑ 08.01.2025 17:42 Підкажіть, а наскільки міцною можна зробити надруковану деталь? Який «найміцніший» пластик?
Отправлено спустя 17 минут 17 секунд:
Ого. По ціні півкіло чи навіть більше пластику.Евгений King: ↑ 08.01.2025 17:56 Готове кріплення дешевше буде знайти:
Взагалі, достатньо мати на руках фонарь і зробити під нього тримач. Не обов'язково точну модель. Десь можна спростити та оптимізувати під 3D друк. Модель не виглядає складною.Евгений King: ↑ 08.01.2025 17:56 Оскільки не маючи готової моделі виробу, ви маєте сплатити ще за 3D моделі і всі супутні можливі невдалі печаті, печать однієї такої деталі буде просто не рентабельним заняттям.
Отправлено спустя 21 минуту 35 секунд:
1. Що означає для початківця? Типу, купити варіант подешевше а потім нормальний принтер? Так тоді одразу краще купувати нормальний.Reverse_rain: ↑ 08.01.2025 18:11 Та в мене питання більше такі як:
1. Який принтер порадите для початківця?
2. Скільки в середньому споживає електроенергії принтер початкового середнього рівня?
3. Наскільки накладної тримати 3д принтер вдома (шум, запах плавленого пластику)?
4. Наскільки важко за ними доглядати, чистити печатну голову, налаштовувати, змащувати направляючі, та ще що там потрібно для нормального функціонування.
Конкретну модель не пораджу. Але, принтер бажано щоб мав такі плюшки:
а) Пряма подача філаменту. Це коли фідер (подаючий механізм) знаходиться прямо над екструдером. Називають це діректом. Тому що є ще боуден. Це коли механізм подачі знаходиться десь на рамі та подає філамент по довгій трубці до екструдера. От його не рекомендую.
б) Кінематика коре XY. Це коли стол рухається вертикально вздовж осі Z, а екструдер в горизонтальній площині по X та Y. От його рекомендую. А є ще кінематика коре XZ. Такі принтери називають "дригостолами". Там стол рухаєтьсь по осі Y. От його не рекомендую.
в) Якщо треба друкувати нейлоном чи ABSом, то потрібен принтер із закритою камерою. Але камера то не кретично, можна накрити принтер просто коробкою.
2. Споживання залежить від пластику яким друкуєш та розміру стола. Думаю 200-300 Вт десь буде.
3. Шум як правило є. Краще щоб він стояв в іншій кімнаті чи на балконі. Запах залежить від виду пластику. Найбільш вонючий з тих якими я користувався - ABS. Нейлон, PLA та інші не воняють.
4. Налаштовувати та чистити з досвідом все простіше. Коли купив принтер, то більше часу з налаштуваннями та настройками розбирався, ніж друкував. Так заколібався, що вже жалкував що купив ту приблуду, а не електричний фетбайк, наприклад.
-
Diplomat
Junior
С г. Сумы, здесь есть мастера?
-
torny
Member
- Звідки: Киев
Полімерів дуже багато і ця галузь не стоїть на місці.Lamobot: ↑ 08.01.2025 17:42 Підкажіть, а наскільки міцною можна зробити надруковану деталь? Який «найміцніший» пластик?
Тобто, мені потрібен зажим для ліхтарика.
Ліхтарик туди вставляється з відчутним зусиллям і клацанням за рахунок розходження пластикових тримачів. І я його виймаю-вставляю досить часто.
І скільки подібна деталь може коштувати?
"Найміцнішим" пластиком я б назвав поліефірефіркетон (РЕЕК), але через свою "міцність" він не підійде на кріплення ліхтарика, а по-друге, ціна на пластик та на принтер не лишають можливості друкувати їм вдома пару деталюшек на тиждень чи день.
Поліаміди підійдуть добре, коштують недорого. Але друкувати трохи проблематично.
АБС теж підійде, якщо всі параметри принтера налаштовані добре і всі шари ідеально спіклися. Потім ще хім. обробку зробити можна.
ПЕТГ доволі зручний в друкуванні, якщо з розумом спроектувати деталь, то будуть і пластикові тримачі розходитись та затискати ліхтар.
І як тут казали, властивості пластиків відрізняються у різних виробників, навіть, буває у одного виробника різні партії одного і того ж філаменту можуть мати трохі різні параметри.
Тут або замовити друк і отримати готову деталь (теж можуть бути проблеми, якщо не врахувати усадку пластику, деталь буде трохи не по розмірам), або самостійно здобувати той досвід, щоб друк виходив нормальним.
-
_VlaD_
Member
Далеко не кожний принтер осилить необхідні температури сопла та стола.torny: ↑ 09.01.2025 10:04"Найміцнішим" пластиком я б назвав поліефірефіркетон (РЕЕК)
-
Reverse_rain
Member
- Звідки: Київ
_VlaD_
Ок, дякую. Так вибір між принтером та новим велосипедом це дійсно важкий вибір, розумію як ніхто))
Може потім з кимось із знайомих скооперуюсь для купівлі вже нормального принтерах. Кажуть що bambu lab a1 доволі непоганий принтер та ще із можливістю кольорового друку. Ну або ж взяти якийсь народний Ендер 3.
Ок, дякую. Так вибір між принтером та новим велосипедом це дійсно важкий вибір, розумію як ніхто))
Може потім з кимось із знайомих скооперуюсь для купівлі вже нормального принтерах. Кажуть що bambu lab a1 доволі непоганий принтер та ще із можливістю кольорового друку. Ну або ж взяти якийсь народний Ендер 3.
-
torny
Member
- Звідки: Киев
Я про це сказав, натякнувши на ціну. Але навряд хтось піде шукати принтери з соплом в 450 С°, дізнавшись ціну 0.5 кг цього філаменту )_VlaD_: ↑ 09.01.2025 14:30Далеко не кожний принтер осилить необхідні температури сопла та стола.torny: ↑ 09.01.2025 10:04"Найміцнішим" пластиком я б назвав поліефірефіркетон (РЕЕК)
Тобто, це була відповідь на питання найміцнішого пластику для 3д друку. Для відповіді, якій пластик буде відповідати всім вимогам, враховуючи нюанси, треба більше ввідних даних. Типу, який принтер є в наявності або планується придбати, з якими пластиками є досвід роботи в минулому і т.п.
Я б для кріплення використовував один з цих: PA, flex-ABS, SBS. Перший складний для друку на дешевих принтерах, інші два доволі просто друкуються.
Навіть з PLA зробити можна, але модель кріплення треба переробити, щоб затискала ліхтар механічно за допомогою конструкції, а не через підпружинені лапки.