mumu:в мене був гібрид з мтв системою, вилкою 80мм, колесами 28" 38 і 42мм, найнер виявився ефективнішим на поганому грунті, в піску, в багнюці, бо має більші зазори, по поганому асфальту колеса 2.1 також краще амортизують, а по брусчатці можна їхати. По середній швидкості за день особливо не втратив, якщо взагалі щось втратив. Може, якби була шосейна система, було б швидше, або якби "на лєгкє" катав.
на найнері мабуть вилка значно покраще рівнем? і 1.6" гума проти 2.1" це таки велика різниця. у мене от зараз на унівезі стоїть гума maxxis crossmark 2.1", коли взув її замість стокової 38мм це дійсно було дуже відчутно, сильно змінило велосипед.
я катав минулий сезон одночасно на меріді біг найн 400, яку вже продав, і на унівезі. так от на асфальті, незважаючи на те що рівень обладнання нижче на кілька сходинок, мені унівега краще катила за рахунок геометрії\посадки на ній. коли заїжджав зі стежок трохи в багнюку (це правда зовсім рідко траплялось), там однозначно геометрія найнера приємніша, особливо якщо вниз зі схилу їхати.
3-14:Застосування що я бачу для гібридів зараз — заміна міського байка, лайтовий туризм і як єдиний універсальний байк з більшим упором на легке бездоріжжя. Але це все лише тому, що гревели в середньому рази а півтора-два дорожчі за гібриди.
+1. до того ж, для тих кому потрібно кататись по бруківці тощо і не хочеться найнер, вже достатньо гравійників з вилкою, або геометрією розрахованою під її встановлення. bmc unrestricted four + вилка FOX AX, наприклад.