В легковушках, в легковушках.Rabbit-kms:А то что дизеля сложнее в обслуге знаю не по наслышке
Згадане вище двигло від PSA важе ~160 кг
Аналогічне по потужносно-моментним характеристикам двигло для комерційного транспорту я не знайшов, але це щось середнє між Cummins ISF 2.8 i 3.8, котрі важать 214 і 280 кілограмчиків відповідно.
https://www.cummins.com/sites/default/files/4971326.pdf
Тобто в легковушку мало того що недосипали біля 100 кілограмчиків чугунію, так ще і форсували в півтора рази вище норми. Ясен пень, що воно буде ходити менше і проблемніше.
І це ще пристойне по легковим міркам двигло.
А з люмініями ситуація ще гірша в рази.
Відправлено через 1 хвилину 49 секунди:
Дизель просто не для жоповозок. Увесь світ окрім європи це прошарив дуже давно.
А в європах дурнуваті податки з літрів зробили свою справу.