Останні статті і огляди
Новини
Автотема: всё из мира авто-мото
-
Scoffer
Member
zmax
Ще чого. За їзду по тротуарам я б штрафував в 10 раз жорсткіше ніж за порушення на дорогах.
У франції нещодавно заборонили всі види моторизованих транспортних засобів на тротуарах. А електро/гіро/ і подібний хлам може передвигатись лише по вело правилам і до 25 км/год. Штрафи до 1500 євро.
Ще чого. За їзду по тротуарам я б штрафував в 10 раз жорсткіше ніж за порушення на дорогах.
У франції нещодавно заборонили всі види моторизованих транспортних засобів на тротуарах. А електро/гіро/ і подібний хлам може передвигатись лише по вело правилам і до 25 км/год. Штрафи до 1500 євро.
-
mumu
Member
- Звідки: Житомир
SergN
ну так тому я й написав, що мопеди і скутери сучасні нормально їдуть в загальному потоці в населених пунктах, якщо потік автомобілів їде в межах дозволеної швидкості 50км/год. Права так само як і водіям отримувати треба(я окремо здавав і на мопед, єслі шо, категорія В 15 років) зі здачею екзаменів. Повороти, стопи є. Тобто всі маневри виконуються як і на інших транспортних засобах, а вимоги до водії аналогічні до вимог мотоциклів, віковий ценз тільки менший, але дозволити певні маневри можна з певного віку або стажу, а не просто всім.
Рано чи пізно, в Україні також будуть вводити принципи vision zero(це не тільки про швидкість), як це є в Нідерландах, Данії, інших країнах. Навіть поляки(які дуже схожі на нас), і ті почали впроваджувати. Та шо поляки, американці почали працювати над профілактикою дтп та смертністю на дорогах, керуючись європейською практикою.
ну так тому я й написав, що мопеди і скутери сучасні нормально їдуть в загальному потоці в населених пунктах, якщо потік автомобілів їде в межах дозволеної швидкості 50км/год. Права так само як і водіям отримувати треба(я окремо здавав і на мопед, єслі шо, категорія В 15 років) зі здачею екзаменів. Повороти, стопи є. Тобто всі маневри виконуються як і на інших транспортних засобах, а вимоги до водії аналогічні до вимог мотоциклів, віковий ценз тільки менший, але дозволити певні маневри можна з певного віку або стажу, а не просто всім.
Рано чи пізно, в Україні також будуть вводити принципи vision zero(це не тільки про швидкість), як це є в Нідерландах, Данії, інших країнах. Навіть поляки(які дуже схожі на нас), і ті почали впроваджувати. Та шо поляки, американці почали працювати над профілактикою дтп та смертністю на дорогах, керуючись європейською практикою.
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
А чому ми так акцентуємо про дотримання автівками пункта ПДД щодо швидкості, але протестуємо проти пункту в тих самих ПДД щодо мопедів? Ну і така ж важлива дописка "сучасні". Тоді і під "сучасні" автівки з ESP... прекраш-асистентами і т.д. можна правила прописувати, то і до старих 60 км/год повернемося, а то і вище. Але ж маємо, що маємо. Автівки порушують оці 50 км/год, а мопеди з "вершниками" лізуть в другу смугу та забивають на свої обмеження...mumu:ну так тому я й написав, що мопеди і скутери сучасні нормально їдуть в загальному потоці в населених пунктах, якщо потік автомобілів їде в межах дозволеної швидкості 50км/год.
-
Rabbit-kms
Junior
- Звідки: Южная Пальмира
Феном Феномыч

у нас такой ездить с защитой))))

у нас такой ездить с защитой))))
-
zmax
Member
- Звідки: Zp
Полностью согласен, Но мы не во Франции , а велодорожек у нас 2 на город. Поэтому и предлагаю по тротуарам со скоростью 10-15 км/ч.Scoffer:Ще чого. За їзду по тротуарам я б штрафував в 10 раз жорсткіше ніж за порушення на дорогах.
У франції нещодавно заборонили всі види моторизованих транспортних засобів на тротуарах. А електро/гіро/ і подібний хлам може передвигатись лише по вело правилам і до 25 км/год. Штрафи до 1500 євро.
-
Scoffer
Member
zmax
По тротуарах ходять в різному стані. І п'яні, і хворі, і дурні. По тротуарам ходять з маленькими дітьми, котрі не дивляться по сторонам. По тротуарам ходять з собаками, хай навіть ті будуть на поводку з намордниками, але можуть злякатись і кинутись під колеса.
Я категорично проти будь-яких транспортів на тротуарах. Хоч з двигунами, хоч без. Особисто я б там і за велики з самокатами паяв штрафи щоб мало не здавалось.
По тротуарах ходять в різному стані. І п'яні, і хворі, і дурні. По тротуарам ходять з маленькими дітьми, котрі не дивляться по сторонам. По тротуарам ходять з собаками, хай навіть ті будуть на поводку з намордниками, але можуть злякатись і кинутись під колеса.
Я категорично проти будь-яких транспортів на тротуарах. Хоч з двигунами, хоч без. Особисто я б там і за велики з самокатами паяв штрафи щоб мало не здавалось.
Востаннє редагувалось 03.02.2021 13:43 користувачем Scoffer, всього редагувалось 1 раз.
-
mumu
Member
- Звідки: Житомир
SergN
тим часом в автомобілях системи уникнення зіткнень найбільш ефективно або просто працюють на швидкості до 30-45км/год, то може таки обмежити?
я ж і написав, що зараз скутеристи/мопедисти порушують в більшості випадків той пункт ПДР. Тим більше цей пункт є абсурдним, враховуючи шо електровелосипеди їздять ті ж 50км/год, і їм не потрібні ні шолом, ні права, ні покажчики поворотів і стопів. Електросамокати взагалі не враховані, формально можна зробити висновок, що вони повинні їздити поза дорогами загального користування.
тим часом в автомобілях системи уникнення зіткнень найбільш ефективно або просто працюють на швидкості до 30-45км/год, то може таки обмежити?
я ж і написав, що зараз скутеристи/мопедисти порушують в більшості випадків той пункт ПДР. Тим більше цей пункт є абсурдним, враховуючи шо електровелосипеди їздять ті ж 50км/год, і їм не потрібні ні шолом, ні права, ні покажчики поворотів і стопів. Електросамокати взагалі не враховані, формально можна зробити висновок, що вони повинні їздити поза дорогами загального користування.
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
А на 20 км/год ще ефективніше, а на 15 - ще краще. То, може, відразу до 15 км/год? А то розганялися, "панімаєш_лі"mumu:тим часом в автомобілях системи уникнення зіткнень найбільш ефективно або просто працюють на швидкості до 30-45км/год, то може таки обмежити?

Ну а от є ж люди з автомобілістів, котрі вважають інші пункти абсурдними, на які ти тут спираєшся, то чию ж думку враховувати при переписуванні ПДД?mumu: Тим більше цей пункт є абсурдним, враховуючи шо електровелосипеди їздять ті ж 50км/год
Правильно, відправимо їх в поляmumu:Електросамокати взагалі не враховані, формально можна зробити висновок, що вони повинні їздити поза дорогами загального користування.

-
Hells Angels
Member
метр от края дороги.. для велосипеда и прочей электробратии, шлем и жилетка должны быть, словили паспортные данные чела в базу.. второй раз забрать средство передвижения.zmax:велодорожек у нас 2 на город. Поэтому и предлагаю по тротуарам со скоростью 10-15 км/ч.
-
Scoffer
Member
Я вже рази три сюди скидував картинку, з німецькими дослідженнями, що ліміт швидкості на рівні 35-40, в залежності від конфігурації міста, ПРИШВИДШУЄ середню швидкість руху транспортного потоку/збільшує пропускну спроможність дороги в цілому. А їздуни на 90 тільки роблять все гірше і генерують затори.SergN:А на 20 км/год ще ефективніше, а на 15 - ще краще. То, може, відразу до 15 км/год? А то розганялися, "панімаєш_лі" Та і на трасах за тією ж логікою можна до 20 км/год обмежити.
Відправлено через 4 хвилини 22 секунди:
І ніякої чорної магії: менша швидкість = менший інтервал між машинами = більше машин вміщається на площу = вище пропускна спроможність.
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
Оця фраза тут - як у попередньому пості про "сучасні" мопеди.Scoffer:в залежності від конфігурації міста
От для кожного міста з його конфігурацією буде оптимальною певна швидкість на кожній вулиці (котрих буває тисячі), і робити однаковим ліміт для магістральних і внутрішньодворових - це безглуздя. Відповідно, і сліпо відстоювати якийсь один ліміт швидкості - теж.
Одна справа - вузькі вулички того ж Подолу, інша справа - магістральні вулиці, що є частинами міжміських/міжнародних трас.
Тому ніяк 35-40 не буде оптимальною для 2*2-смугової міжнародної траси, що проходить через село зі знаком на білому фоні, де до найближчого двору - 50+ метрів через яр. А у нас це все узагальнюється одним пунктом в ПДД на пару абзаців.
-
Scoffer
Member
SergN
Це ж не проблема ПДД. Якщо там реально до найближчого двору 50 метрів, то знак можна і синій всандалити.
А якщо траса йде прямо через село, де хата на хаті, що теж часто буває, то там окрім хворих, п'яних і дурних собак треба додати ще корів, коз, гусей і іншу живність в тому ж стані, і їздити швидко там не треба хоча б заради власної безпеки.
Це ж не проблема ПДД. Якщо там реально до найближчого двору 50 метрів, то знак можна і синій всандалити.
А якщо траса йде прямо через село, де хата на хаті, що теж часто буває, то там окрім хворих, п'яних і дурних собак треба додати ще корів, коз, гусей і іншу живність в тому ж стані, і їздити швидко там не треба хоча б заради власної безпеки.
-
Rabbit-kms
Junior
- Звідки: Южная Пальмира
Scoffer
так у немцев автобаны есть по которым 200+ можно давануть... про состояние дорог, организацию движения, обустройства тротуатов, парковок, режимов работы светофором умолчим... мы в сравнении с немцами пещерные люди...
заторы генерируют ездуны по принципу "заехал на перекресток когда впереди пробка и перекрыл перекресток"
заторы генерируют светофоры которые не меняют режимы работы в зависимости от траффика
заторы генерируют копы которые игнорят сложные перекрестки где по причине ОБЛэнерго светофоры выключены
заторы генерируют новостройки возле крупных дорог где 2 полосы превращают в парковку
а сегодня добавилось явление когда со снегом тает асфальт и тоже генерируется затор
так у немцев автобаны есть по которым 200+ можно давануть... про состояние дорог, организацию движения, обустройства тротуатов, парковок, режимов работы светофором умолчим... мы в сравнении с немцами пещерные люди...
заторы генерируют ездуны по принципу "заехал на перекресток когда впереди пробка и перекрыл перекресток"
заторы генерируют светофоры которые не меняют режимы работы в зависимости от траффика
заторы генерируют копы которые игнорят сложные перекрестки где по причине ОБЛэнерго светофоры выключены
заторы генерируют новостройки возле крупных дорог где 2 полосы превращают в парковку
а сегодня добавилось явление когда со снегом тает асфальт и тоже генерируется затор
-
Hells Angels
Member
Scoffer синий знак через деревню, где нету подземных переходов или пешеходных мостов? 

-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
В наших умовах це проблема водіїв через ПДД. Якщо лінь в ПДД ще додати пару абзаців з диференціацією типів доріг, то фізичними знаками тим більше ніхто не розкидається.Scoffer:Це ж не проблема ПДД. Якщо там реально до найближчого двору 50 метрів, то знак можна і синій всандалити.
Для цього є пункт про "дорожню обстановку", тому якраз це все і так лягає на водія, але ж при цьому зберігається "уравніловка" з не більше 50км/г що для вузеньких вуличок з коровами, що для добряче відокремленої 2*2 траси, яка проходить через це село. І те ж саме для вулиць Подола з магістральними проспектами Києва. Але при цьому всі за уравніловку, бо лінивим водіям лінь запам'ятати ще пару абзаців по диференціації обмежень швидкості.А якщо траса йде прямо через село, де хата на хаті, що теж часто буває, то там окрім хворих, п'яних і дурних собак треба додати ще корів, коз, гусей і іншу живність в тому ж стані, і їздити швидко там не треба хоча б заради власної безпеки.
-
Scoffer
Member
Hells Angels
Села бувають різні. Часто буває білий знак на трасі в 4 полоси з переходами з пішохідним острівком ще в дві полоси товщиною посередині а хатів і близко не видно, а буває синій прям посеред села з коровою на корові. Але, повторюсь, це не проблема правил. Це проблема реалізації цих самих правил. Зробити втик тому, хто навісив непідходящих знаків і проблема вирішена.
Села бувають різні. Часто буває білий знак на трасі в 4 полоси з переходами з пішохідним острівком ще в дві полоси товщиною посередині а хатів і близко не видно, а буває синій прям посеред села з коровою на корові. Але, повторюсь, це не проблема правил. Це проблема реалізації цих самих правил. Зробити втик тому, хто навісив непідходящих знаків і проблема вирішена.
-
Hells Angels
Member
Scoffer неподходящие знаки.. проблема на стадии проектирования дорог(и) сразу видна.
с последнего что читал в инете, это развязка возле Решетиловки в Днепропетровской обл.. где умудрились наделать херни полной и сэкономленное себе в карман пустили по ходу.
с последнего что читал в инете, это развязка возле Решетиловки в Днепропетровской обл.. где умудрились наделать херни полной и сэкономленное себе в карман пустили по ходу.
-
Феном Феномыч
Member
Rabbit-kms
О, это вариант. Только в стиле безумный Макс.
О, это вариант. Только в стиле безумный Макс.
-
Ray2000gt
Advanced Member
- Звідки: Киев
Т.е. не у нас.mumu:якщо потік автомобілів їде в межах дозволеної швидкості 50км/год.
-
Scoffer
Member
Из-за дефицита чипов Mazda будет вынуждена в этом квартале сократить объёмы выпуска машин, тогда как Nissan на своём заводе в США полностью остановит конвейер.