mumu:те фото в Овруцько-Словечанського кряжі, Ковань-Бігунь. Але й тут ближче в Бердичівському районі таких доріг вистачає.
класно! ніколи там не бував, згадав буквально пару разів подорожуючи Україною на машині зустрчав такі дороги колись, але зовсім маленькі ділянки.
mumu:а потім 10-15км отакого
це жорстко
mumu:Для міста на кожен день буде ок карбон, для одноденної покатеньки навіть по такій бруківці може і норм, витерпіти можна, а коли 2-3 дня їдеш, і нема часу відходити після складної ділянки, дешман вилка відпрацює краще, мені здається.
в цілому згоден, хоч і не катався ніколи в такому туристичному режимі.
mumu:І там, здається, бруківки зараз значно менший відрізок залишили.
54.5 км бруківки в 2019 році, в 2020 гонку перенесли на осінь, але так і не провели.
звичайно, спортивна гонка. менш із тим, загально 54км по жорсткій бруківці, а плюс до того, нехай навіть по більш-менш гарній дорозі, весь залишок у 200км.
використовують байки типу specialized roubaix і той же ж trek domane, розробки вібропоглинаючих систем яких багато в чому отримали натхнення саме цією гонкою. в історії були випадки коли ставили амо вилки на цю гонку, були випадки коли амортизатори в задній частині додавали, Bianchi навіть колись в 90х викатили на цю гонку чувака на двопідвісному шосері, але цей убершушпанцер розвалився невдовзі після початку гонки
врешті решт більшість учасників від усього цього відмовились і амортизація зараз на Париж-Рубе це щось типу future shock. хоча бачив, здається, і якийсь пінарело двопідвіс, якщо не помиляюсь.
але загалом, звичайно, ти правий, у мене он на меріді, що продав нещодавно, стояла Suntour XCR 32 RL-R. вилка лайно і всі трабли що описав
3-14 у неї присутні: в місті і навколо міста, якщо не їхати КК, абсолютна зайва штука, як на мене. але для велотуризму по таких дорогах як ти скинув і в режимі на кілька днів, то я ймовірно змінив до неї ставлення .