О, знову "чув дзвін, та не знаю, де він" (с)Scoffer: ↑ 06.12.2021 16:24Атомна енергія у нас дуже дорога, зато дотаційна. Держава вбашлює овер 50% в тариф. Там щось чи 60, чи то навіть 70% по пам'яті вартості компенсується з бюджету.
Починав пояснювати, а тепер стер, бо просто влом уже тут далі офтопити, розвиваючи тему авто в енерго, та ще і політико-бюджетні відносини...
Відправлено через 15 хвилин 26 секунд:
А навіщо будувати зарядки чи мережі? Я пишу про профіт від вирівнювання графіка. Це тоді, коли ти підтягуєш в енергосистемі свій нічний провал навіть не до денного максимуму, а десь ближче до середнього навантаження. Сам же постив графік добового навантаження. Чому не питаєш, хто побудує мережі для вечірнього піку в 20+ МВт, а тепер для того, щоб підняти з 15 МВт нічний провал на якісь десятки %, вже вони стали потрібними? Ті самі мережі справляться. Зарядки нехай собі будуть власники електротранспорту або оплачують чиюсь роботу, хто зробить це для них.mumu: ↑ 06.12.2021 18:45а зарядки хто побудує, а мережі? Роблять капремонти вулиць в різних містах, ще не бачив, щоб закладали хоч кабелі, не то шо комунальні станції для зарядки електрокарів.
Ну і так, як би я там не прикалувався зараз над тими початковими реалізаціями електромобілів, особливо від одного СЕО-хайпоносця, я абсолютно підтримую рух в бік більш екологічного транспорту. І там на сучасному розвитку технологій автівки без батарейки програють в цьому автівкам з нею. Інша справа, що на найближчі 2 десятиліття я б віддав би перевагу гібридам, а не так, як деякі полісімейкери в окремих розвинених країнах пішли законодавчо рубати ДВЗ. Але там варто очікувати, що ще не раз це рішення їм бумерангом буде боляче бити.